JohnVani18 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Στο μακρινό 2001, η BMW πρόσθεσε οθόνη στο ταμπλό της τότε νεώτερης BMW σειράς 7, σηματοδοτώντας την έλευση του iDrive infotainment system Με την πανδημία του κοροναϊού να αναγκάζει την ολική ψηφιοποίηση της φετινής CES, ορισμένες εταιρείες αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού, με το φετινό παράδειγμα να είναι η BMW. Ανά τα χρόνια, η γερμανική εταιρεία είχε αρκετά μεγάλη παρουσία, επιδεικνύοντας τεχνολογίες και concepts, προσφέροντας ακόμη και δοκιμαστική οδήγηση 5 λεπτών στα μοντέλα που παρουσίαζε. Όπως είναι λογικό, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό για το 2021, τη χρονιά που εταιρεία γιορτάζει τα 20 χρόνια ζωής του iDrive συστήματος ψυχαγωγίας, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη σειρά 7 το 2001. Αντ 'αυτού, η εταιρεία δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους για να γιορτάσει την περίσταση. Αν και αρχικά το βίντεο δείχνει λίγο περίεργο, ταυτόχρονα είναι χιουμοριστικό, παρουσιάζοντας ένα παλιό μοντέλο της σειράς 7 να συναντά ένα νεώτερο iX SUV στο μουσείο της BMW. Το 2001 η σειρά 7 ήταν η ναυαρχίδα της BMW, προσφέροντας ότι πιο καινοτόμο υπήρχε σε τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σε προηγούμενες γενιές, αυτό σήμαινε πίσω καθίσματα που μάζευαν μέσω μηχανισμού ή και τηλέφωνο αυτοκινήτου. Αλλά εκείνη τη χρονιά, η νέα σειρά 7 έφτασε με κάτι που ονομαζόταν iDrive, συνδυάζοντας τον εξοπλισμό ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου με την πλοήγηση και την αλληλεπίδρασης με τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ένα ζευγάρι οθονών - μία στα βασικά όργανα και μία στο ταμπλό - εμφάνιζε πληροφορίες που επέτρεπαν αλληλεπίδραση μέσω ενός κεντρικού ελεγκτή στη κεντρική κονσόλα. Εν ολίγοις, ήταν ένα από τα πρώτα αληθινά συστήματα ψυχαγωγίας. Το iDrive 1.0 μπορεί να ήταν δύσχρηστο για την εποχή που κυκλοφόρησε. Αλλά με την πάροδο των χρόνων το σύστημα βελτιώθηκε και η τρέχουσα έκδοση, το iDrive 7.0, είναι το λιγότερο εύχρηστο. Όπως είναι λογικό για τις μέρες μας, υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, το οποίο πλέον δεν χρειάζεται ετήσια συνδρομή. Τέλος, στις μέρες μας βλέπουμε τα αυτοκίνητα-ναυαρχίδες κάθε εταιρείας να μην έχουν το ίδιο αντίκτυπο όπως είχαν πριν 20 ή και 10 χρόνια. Σε αυτό οφείλεται η μεγάλη αύξηση σε μοντέλα SUV, κάτι το οποίο υιοθετεί και η BMW, καθώς η επόμενη ναυαρχίδα της είναι το ηλεκτρικό iX SUV, που θα περιέχει το iDrive 8.0 όταν κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Dinos_12345 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Τραγικό βίντεο όπως πολλά από τα τελευταία βίντεο της bmw. Spoiler Για όσους δεν είδαν το βίντεο, η καινούργια ηλεκτρική bmw κάνει roast την παλιά 7 series bmw και υπάρχει μια συζήτηση μεταξύ τους που δεν κολακεύει κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Σε μια δόση η 7 series φωνάζει "bullshit bullshit bullshit" σε ότι λέει η ηλεκτρική bmw και η όλη φάση προσβάλλει τους ιδιοκτήτες/αγοραστές ΚΑΙ των δύο αυτοκινήτων. Αποκαλεί τους πελάτες της "boomers" και βάζει βίντεο για καλή χρονιά με μια M2 να κάνει drift με ήχο από Lamborghini Huracan, αγνοεί όλους όσους φωνάζουν ότι η νέα σειρά 3 και 4 έχει άσχημο σχεδιασμό (ο μπροστά αεραγωγός είναι απαίσιος) και βγαίνει και λέει ότι ο κόσμος λάτρεψε τον σχεδιασμό. Βάζει υπάλληλο να δικαιολογήσει τα 100 παραπάνω κιλά βάρους στην M3 ενώ είναι ξεκάθαρο ότι δεν πιστεύει αυτά που λέει... Περισσότερα στο βίντεο του Robert Mitchell https://youtu.be/AgfyjA8mHNA Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2021 από Dinos_12345 4
Loinen Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Τι σχεση εχει αυτο το αρθρο σε ενα φορουμ τεχνολογικο; 1 1
LongTom Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Πρέπει να είναι προσπάθεια για edgy αρνητική διαφήμιση ως meme, αρνούμαι να πιστέψω ότι κάποιος έκατσε και είδε αυτή την βλακεία και είπε "ωραίο πράμα, να το βγάλουμε ως επίσημο marketing". Και πληρώθηκε και αποπάνω. Αναφορά σε κείμενο "Bullshit, Marketing bullshit." Όταν δεν ξέρεις εάν είναι είναι 4D chess τρολάρισμα ή δεν βλέπουν πραγματικά την μύτη τους.... 1
dchatz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Έλα ρε σεις που δε καταλάβαίνετε; όλοι είχαμε μία 760Li το 2001 (ΠΑΣΟΚ γαρ).
Cell_7 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 21 λεπτά πριν, Loinen είπε Τι σχεση εχει αυτο το αρθρο σε ενα φορουμ τεχνολογικο; Από την μία όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες οπότε έχουν θέση στο φόρουμ, από την άλλη το συγκεκριμένο βίντεο είναι και λίγο cringe.
larjohn Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Αλλά με την πάροδο των χρόνων το σύστημα βελτιώθηκε και η τρέχουσα έκδοση, το iDrive 7.0, είναι το λιγότερο εύχρηστο. 1
peterako Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Αν πάρω ποτέ μπέμπα θα είναι μεταχειρισμένη του 90 που αντέχουν.
tsakvas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Τραγικό βίντεο όπως πολλά από τα τελευταία βίντεο της bmw. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για όσους δεν είδαν το βίντεο, η καινούργια ηλεκτρική bmw κάνει roast την παλιά 7 series bmw και υπάρχει μια συζήτηση μεταξύ τους που δεν κολακεύει κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Σε μια δόση η 7 series φωνάζει "bullshit bullshit bullshit" σε ότι λέει η ηλεκτρική bmw και η όλη φάση προσβάλλει τους ιδιοκτήτες/αγοραστές ΚΑΙ των δύο αυτοκινήτων. Αποκαλεί τους πελάτες της "boomers" και βάζει βίντεο για καλή χρονιά με μια M2 να κάνει drift με ήχο από Lamborghini Huracan, αγνοεί όλους όσους φωνάζουν ότι η νέα σειρά 3 και 4 έχει άσχημο σχεδιασμό (ο μπροστά αεραγωγός είναι απαίσιος) και βγαίνει και λέει ότι ο κόσμος λάτρεψε τον σχεδιασμό. Βάζει υπάλληλο να δικαιολογήσει τα 100 παραπάνω κιλά βάρους στην M3 ενώ είναι ξεκάθαρο ότι δεν πιστεύει αυτά που λέει... Περισσότερα στο βίντεο του Robert Mitchell https://youtu.be/AgfyjA8mHNA οι μεγαλοι αεραγωγοι αρεσουν στους κινεζους
brunos13 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Το μονο που θυμιζει BMW στα νεα μοντελα ειναι μονο το σημα πλεον δυστυχως... 1
xtrmsnpr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Χαχαχαχαχαχα. Τι ηλίθιο βίντεο.. ευτυχώς συμφωνεί κόσμος σε αυτό, κοιτώντας πόσοι έχουν κάνει thumbs down
Rfactor85 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 προτιμώ την παλιά.είχε εξοπλισμό ουσίας . τι να το κάνεις το mood lighting και τον ψηφιακό βοηθο που σου ζαλίζει τα α@@δια; δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μια εταιρία γνωστή για τα καλή οδική εμπειρία να προσπαθεί να γίνει παροχέας υπηρεσιών ψυχαγωγίας και ενημέρωσης .δεν θέλω να φανταστώ ποσά bugs θα έχει το λογισμικό. α και το gesture control έχει αποτύχει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα έχει εφαρμοστεί .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα