vorlon Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Τι είναι το MS authenticator, εφαρμογή; Αντικαθιστά το 2 step verification της Sony με sms η μπορείς να τα έχεις και τα 2; Τι εννοείς στην τελευταία παράγραφο, πως είχες κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες εγγραφή με το ίδιο email που είχες στο PSN account; Ναι το αντικαθιστα. Οχι είχα αλλο email, απλώς το έβαλα και εκει. Ακομα να σας πώ οτι τα 7,77€ μου τα έβαλαν πισω στην κάρτα την Τετάρτη. Μέσα σε 48 ώρες απο την στιγμή που μίλησα μαζί τους Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2021 από vorlon
Hobbydark Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Και εμένα με χάκαραν αλλά δεν ξέρω πως να μιλήσω στην SONY. Πως μπορώ, τι να κάνω?
vorlon Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Hobbydark είπε Και εμένα με χάκαραν αλλά δεν ξέρω πως να μιλήσω στην SONY. Πως μπορώ, τι να κάνω? Δευτ-Παρα 09:00-18:00 Τηλ 2111988791 Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2021 από vorlon 2
fogeo933 Δημοσ. 8 Μαΐου 2021 Δημοσ. 8 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Μολις μου χακαραν και τον δικο μου This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully. If you did not change your sign-in ID… This email has been sent to you because the sign-in ID (Email address) for the relevant Sony Entertainment Network account has been changed. If you did not change your sign-in ID, please contact Customer Support at the following address: Απενεργοποιησα τις καρτες μου και Δευτερα θα παρω τηλ. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2021 από fogeo933 1
Bourdoulas Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Στις 8/5/2021 στις 4:07 ΜΜ, fogeo933 είπε Μολις μου χακαραν και τον δικο μου This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully. If you did not change your sign-in ID… This email has been sent to you because the sign-in ID (Email address) for the relevant Sony Entertainment Network account has been changed. If you did not change your sign-in ID, please contact Customer Support at the following address: Απενεργοποιησα τις καρτες μου και Δευτερα θα παρω τηλ. Μήπως είχε γίνει leak ο κωδικός που χρησιμοποιούσες;
fogeo933 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε Μήπως είχε γίνει leak ο κωδικός που χρησιμοποιούσες; Oλα καλα ..αλλαξαμε κωδικο και εβαλα και επιβεβαιωση με μηνυμα στο κινητο... δεν ξερω φιλε μου μαλλον αυτο εγινε Μόλις τώρα, fogeo933 είπε Oλα καλα ..αλλαξαμε κωδικο και εβαλα και επιβεβαιωση με μηνυμα στο κινητο... δεν ξερω φιλε μου μαλλον αυτο εγινε Πολυ καλη εξυπηρετηση στο θεμα αυτο παντως!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα