Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, προσπαθώ να πληρώσω την παρακάτω κάρτα από το Αμαζον αλλά πετάει το εξής error: There was a problem. We're sorry, but we encountered an error when processing your request. Please try again. 

IMG_20210115_200445.jpg.fb233ab8ff0d584db575246ca5e054af.jpg

- Προσπάθησα να βάλω και να βγάλω τη κάρτα 

- καθαρισμό cookies

- restart modem 

Η κάρτα έχει υπόλοιπο μέσα που υπερκαλύπτει την αγορά. 

Συγκεκριμένα είναι Alpha Bank Visa και ουδέποτε είχα πρόβλημα βέβαια ήταν σε αγορές κάτω < 500 ευρώ. 

Υποψιάζομαι το εξής: Μήπως επειδή έχω όριο ανάληψης τα 500 ευρώ στη κάρτα επηρεάζει αυτό την αγορά από το Αμαζον; 

 

*την είχα βγάλει πριν 8 χρόνια τη κάρτα αυτή που ήμουν 18 οπότε παίζει να είχα συμφωνήσει σε όριο ανάληψης και να μη το θυμάμαι

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συνολικο ποσο ειναι 450.42 Αγγλικες λιρες που σημαινει οτι ειναι 507 ευρω αυξησε το οριο της καρτας σου

Επεξ/σία από slavador
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, slavador είπε

Το συνολικο ποσο ειναι 450.42 Αγγλικες λιρες που σημαινει οτι ειναι 507 ευρω αυξησε το οριο της καρτας σου

Είδα μόλις τώρα ως όριο ανάληψης τα 500 ευρώ, ( μάλιστα μέσα από την εφαρμογή το αύξησα στα 1000 δεν είχα ιδέα ότι γίνεται απο κει ), ενώ το όριο αγοράς τα είναι 1000€ οπότε δεν υπάρχει μάλλον πρόβλημα από κει όπως νόμιζα, απλά ίσως η Alpha κάνει τα δικά της;

Πρέπει να μπλοκαρε η κάρτα. Αλλά πώς μπλοκαρε. Εκπρόσωπος από το support με παρέπεμψε να επικοινωνήσω με την Τράπεζα μου ( ω καλά καληνύχτα δηλαδή ).

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.

Δοκίμασα από περιέργεια να αγοράσω κάτι από το Steam, 5€ και πάλι δε πέρασε. Έχει μπλοκάρει εντελώς. Προχθές που έκανα αγορά από AliExpress ένα αντικείμενο αξίας 14 ευρώ μια χαρά δούλεψε. 8 χρόνια που την έχω δεν έχει ξανα μπλοκαρει. Θα καλέσω μόλις ανοίξουν στην εξυπηρέτηση πελατών μπας και το κοιτάξουν. Ελπίζω μην μου πουν "από Δευτέρα"

11 ώρες πριν, cumulus είπε

Παρε τηλεφωνο την τραπεζα να σου πει .

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δοκίμασα από περιέργεια να αγοράσω κάτι από το Steam, 5€ και πάλι δε πέρασε. Έχει μπλοκάρει εντελώς. Προχθές που έκανα αγορά από AliExpress ένα αντικείμενο αξίας 14 ευρώ μια χαρά δούλεψε. 8 χρόνια που την έχω δεν έχει ξανα μπλοκαρει. Θα καλέσω μόλις ανοίξουν στην εξυπηρέτηση πελατών μπας και το κοιτάξουν. Ελπίζω μην μου πουν "από Δευτέρα"

 

Για μπλοκαρισματα κλπ νομιζω παιζει να έχει 24ωρο support. (Εκτος αν θυμαμαι λαθος για τις business).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vins είπε

Για μπλοκαρισματα κλπ νομιζω παιζει να έχει 24ωρο support. (Εκτος αν θυμαμαι λαθος για τις business).

Στην εξυπηρέτηση δεν έβλεπαν κάποιο πρόβλημα. Μάλιστα έκανα μια απόπειρα 8 το πρωί από cdkeys 2 φορές δε πέρασε, έπειτα δοκίμασα μια άκυρη αγορά 1 ευρώ από το fanatical και πέρασε. WTF. Ενώ στο Αμαζον από τις πολλές προσπάθειες κλείδωσε ο λογαριασμός μου, κάτι μαλακίες έλεγε για billing κι αυτά. #brilliant

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.

Ούτε να συνδεθώ δε μπορώ πλέον. 

Submission Under Review

We will review your information and contact you within 24 hours.

Please do not create new Amazon accounts until we verify your billing information. Any new orders that you place may be delayed or cancelled.

 

Δε κατάλαβα ακριβώς τι ζητούσε, φωτογραφία την χρεωστική που χρησιμοποιώ συνήθως έστειλα. Αν ήθελαν αυτό καλώς.

Δημοσ.

Update: Αφού έστειλα φωτογραφία την χρεωστική μου κάρτα κρύβοντας κάποια στοιχεία εκτός των τελευταίων 4ων και του ονόματος κατόχου το πρωί μου το ξεκλειδωσαν. Βέβαια δεν πρόλαβα να πληρώσω το προϊόν που έληξε η προθεσμία το πρωί. 

" Dear Customer,

 

 We have restored your access to this account and processed all pending orders, if applicable. You can follow the progress of your orders in the "Your Account" section of our website.

 

 Regards,

 

 The account specialist "

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Update: Αφού έστειλα φωτογραφία την χρεωστική μου κάρτα κρύβοντας κάποια στοιχεία εκτός των τελευταίων 4ων και του ονόματος κατόχου το πρωί μου το ξεκλειδωσαν. Βέβαια δεν πρόλαβα να πληρώσω το προϊόν που έληξε η προθεσμία το πρωί. 

" Dear Customer,

 

 We have restored your access to this account and processed all pending orders, if applicable. You can follow the progress of your orders in the "Your Account" section of our website.

 

 Regards,

 

 The account specialist "

Επικοινώνησε μαζί τους αμεσα και πες τους το πρόβλημα. Πες ότι η κάρτα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εκτός amazon οπότε δεν ήταν θέμα δικό σου ή της τράπεζας και εξαιτίας τους έχασες το προϊόν. Πες έχασα τοσο χρόνο με τηλέφωνα στις τράπεζες κλπ και πάλι δεν θα έχω το προϊόν μου και ήταν ενα terrible experience

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vins είπε

Επικοινώνησε μαζί τους αμεσα και πες τους το πρόβλημα. Πες ότι η κάρτα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εκτός amazon οπότε δεν ήταν θέμα δικό σου ή της τράπεζας και εξαιτίας τους έχασες το προϊόν. Πες έχασα τοσο χρόνο με τηλέφωνα στις τράπεζες κλπ και πάλι δεν θα έχω το προϊόν μου και ήταν ενα terrible experience

Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μου την καταχωρήσουν ξανά στην ίδια τιμή; Μιλάμε για κάρτα γραφικών, το πιο σπάνιο αντικείμενο τελευταία :P

 

Δε νομίζω αλλά ας τους στείλω και βλέπουμε.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μου την καταχωρήσουν ξανά στην ίδια τιμή; Μιλάμε για κάρτα γραφικών, το πιο σπάνιο αντικείμενο τελευταία :P

 

Δε νομίζω αλλά ας τους στείλω και βλέπουμε.

Ναι υπάρχει, απλα ρίξε κλαμα και πες ότι είσαι απογοητευμένος απο το αμαζον κλπ. Ε αντε στη χειρότερη πες ότι το είχες πει στο παιδί σου/ανηψακι σου οτι την περίμενες και τώρα δεν ξέρεις τι να κάνεις 😂

(Πέρα από την πλάκα το τελευταίο αν δεις ότι δεν, πες το) 😅

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...