Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ultimategr είπε

Τελικα μετα απο επικοινωνια με το πλαισιο για το συγκεκριμμενο μοντελο,μου ανεφεραν οτι δεν έχουν κάποια επιβεβαιωμένη ημερομηνία παραλαβής από τον επίσημο προμηθευτή, γι’ αυτό και είναι απενεργοποιημένη η επιλογή της παραγγελίας στη σελίδα τους  και οταν υπάρξει κάποια νεότερη ενημέρωση θα είναι εφικτή εκ νέου η παραγγελία του τόσο on-line όσο και τηλεφωνικά......

Περίεργο γτ παρόλο που είναι απενεργοποιημένο όταν πήρα τηλ μου ολοκλήρωσαν την παραγγελία κανονικά δεν μου είπαν δλδ οτι δεν ειναι εφικτη απλα θα περιμενω 15-20 μερες (μουφα) και οτι θα πρεπει να δωσω προκαταβολη 30%. Τέλος πάντων μαλλον επεσες σε σωστο υπαλληλο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alexispak είπε

Περίεργο γτ παρόλο που είναι απενεργοποιημένο όταν πήρα τηλ μου ολοκλήρωσαν την παραγγελία κανονικά δεν μου είπαν δλδ οτι δεν ειναι εφικτη απλα θα περιμενω 15-20 μερες (μουφα) και οτι θα πρεπει να δωσω προκαταβολη 30%. Τέλος πάντων μαλλον επεσες σε σωστο υπαλληλο

To Σαββατο επικοινωνησα τηλεφωνικά με το πλαίσιο για παραγγείλω την συγκεκριμμενη καρτα όπου ο υπάλληλος μου ανέφερε ότι στα προϊόντα που γράφουν κατόπιν παραγγελίας και δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν στο καλάθι θα πρέπει να επικοινωνήσω με μέιλ στο [email protected] για να κάνω την παραγγελία μου όπως και το έκανα.Μου ήρθε απάντηση ότι οι παραγγελίες γίνονται είτε μέσο του plaisio.gr είτε τηλεφωνικά.Ξαναπαιρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν γίνεται να παραγγείλω το συγκεκριμένο προϊόν καθώς αφου δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί στο καλάθι θα πρεπει να ελέγχω μέσο της σελίδας ποτέ θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα πρόθεσης στο καλάθι.Τελικα στελνω μηνυμα στον λογαριασμο τους στο facebook οπου μου ηρθε πριν λιγο η παραπανω απαντηση.

Το σωστο θα ηταν το συγκεκριμμενο προιον να το αφαιρεσουν απο την σελιδα τους ή εστω να εχουν μια αναφορα διπλα στο προιον με την τελευταια απαντηση που μου εδωσαν.....

 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Ultimategr είπε

To Σαββατο επικοινωνησα τηλεφωνικά με το πλαίσιο για παραγγείλω την συγκεκριμμενη καρτα όπου ο υπάλληλος μου ανέφερε ότι στα προϊόντα που γράφουν κατόπιν παραγγελίας και δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν στο καλάθι θα πρέπει να επικοινωνήσω με μέιλ στο [email protected] για να κάνω την παραγγελία μου όπως και το έκανα.Μου ήρθε απάντηση ότι οι παραγγελίες γίνονται είτε μέσο του plaisio.gr είτε τηλεφωνικά.Ξαναπαιρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν γίνεται να παραγγείλω το συγκεκριμένο προϊόν καθώς αφου δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί στο καλάθι θα πρεπει να ελέγχω μέσο της σελίδας ποτέ θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα πρόθεσης στο καλάθι.Τελικα στελνω μηνυμα στον λογαριασμο τους στο facebook οπου μου ηρθε πριν λιγο η παραπανω απαντηση.

Το σωστο θα ηταν το συγκεκριμμενο προιον να το αφαιρεσουν απο την σελιδα τους ή εστω να εχουν μια αναφορα διπλα στο προιον με την τελευταια απαντηση που μου εδωσαν.....

 

Εμ αυτο θα ηταν το σωστο πως πηγε και προχωρησε την παραγγελια ο υπαλληλος που μιλησα ενας θεος το ξερει

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Ultimategr είπε

Τελικα μετα απο επικοινωνια με το πλαισιο για το συγκεκριμμενο μοντελο,μου ανεφεραν οτι δεν έχουν κάποια επιβεβαιωμένη ημερομηνία παραλαβής από τον επίσημο προμηθευτή, γι’ αυτό και είναι απενεργοποιημένη η επιλογή της παραγγελίας στη σελίδα τους  και οταν υπάρξει κάποια νεότερη ενημέρωση θα είναι εφικτή εκ νέου η παραγγελία του τόσο on-line όσο και τηλεφωνικά......

Άρα εμείς που έχουμε παραγγείλει απλά περιμένουμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γώ έχω παραγγείλει την EVGA Black με 30% προκαταβολή, από 11 Δεκέμβρη τότε μου είπαν και εμένα 20-25 μέρες, μπορούσα να την βάλω στο καλάθι κανονικά, όταν πήρα τηλέφωνο μετά από έναν μήνα περίπου ο υπάλληλος μου είπε πιστεύει μέχρι τελος Ιανουαρίου  θα την στείλουν, όταν τον ρώτησα δεν πιστεύω να κάνει κάνα δίμηνο ακόμα μου είπε δεν νομίζω αλλά δεν το μπορώ και να το εγγυηθώ, μου κάνει εντύπωση πάντως που και οι ίδιοι δεν έχουν καθόλου ενημέρωση έστω στο περίπου και το πλαίσιο είναι επίσημη αντιπροσωπεία της nvidia.

Επεξ/σία από jk
Δημοσ.
9 ώρες πριν, jk είπε

Και γώ έχω παραγγείλει την EVGA Black με 30% προκαταβολή, από 11 Δεκέμβρη τότε μου είπαν και εμένα 20-25 μέρες, μπορούσα να την βάλω στο καλάθι κανονικά, όταν πήρα τηλέφωνο μετά από έναν μήνα περίπου ο υπάλληλος μου είπε πιστεύει μέχρι τελος Ιανουαρίου  θα την στείλουν, όταν τον ρώτησα δεν πιστεύω να κάνει κάνα δίμηνο ακόμα μου είπε δεν νομίζω αλλά δεν το μπορώ και να το εγγυηθώ, μου κάνει εντύπωση πάντως που και οι ίδιοι δεν έχουν καθόλου ενημέρωση έστω στο περίπου και το πλαίσιο είναι επίσημη αντιπροσωπεία της nvidia.

Γενικά έχει γίνει ένας χαμός.Εγώ την πήρα 10 μέρες μετά από εσένα και είπαν μέχρι και 40 μέρες.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Alkis7 είπε

Τι εννοεις

Ε βάλε αμα ειναι καρτες του χιλιάρικου οτι έχουν μαζέψει 300 ευρώ από τον καθέναν και τα έχουν κανα μηνα στους λογαριασμούς τους.

Μεγάλη αλυσίδα είναι, στην ξεφτίλα να έχουν πάρει προκαταβολες από 2-3.000 άτομα, 600-900 χιλιάρικα στην μπανκα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, vins είπε

Ε βάλε αμα ειναι καρτες του χιλιάρικου οτι έχουν μαζέψει 300 ευρώ από τον καθέναν και τα έχουν κανα μηνα στους λογαριασμούς τους.

Μεγάλη αλυσίδα είναι, στην ξεφτίλα να έχουν πάρει προκαταβολες από 2-3.000 άτομα, 600-900 χιλιάρικα στην μπανκα.

 

Δεν τοκίζονται τόσο πολύ πλέον, άντε και τα κρατάνε  3-4 μήνες τα λεφτά οι τόκοι που θα πάρουν είναι 100-200€ το πολύ, έχουν πέσει πολύ τα επιτόκια, και τα έξοδα που χαλάνε σε τηλέφωνα και μετακινήσεις χρημάτων δεν νομίζω να συμφέρει, εκτός και αν κάνουν καμία επένδυση υψηλού ρίσκου, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία που μια τέτοια εταιρία τόσων χρόνων με τέτοιο όνομα δεν κάνει κάτι τέτοιο εκτός αν θέλει να κλείσει.

Επεξ/σία από jk
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, jk είπε

Δεν τοκίζονται τόσο πολύ πλέον, άντε και τα κρατάνε  3-4 μήνες τα λεφτά οι τόκοι που θα πάρουν είναι 100-200€ το πολύ, έχουν πέσει πολύ τα επιτόκια, και τα έξοδα που χαλάνε σε τηλέφωνα και μετακινήσεις χρημάτων δεν νομίζω να συμφέρει, εκτός και αν κάνουν καμία επένδυση υψηλού ρίσκου, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία που μια τέτοια εταιρία τόσων χρόνων με τέτοιο όνομα δεν κάνει κάτι τέτοιο εκτός αν θέλει να κλείσει.

Δεν ξέρω πως κρατάνε προτεραιότητα και αν ήταν το Δεκέμβριο οι τελευταίες παραγγελίες υπομονή λίγο ακόμα και θα δείξει, κάπου διάβασα πάντως ότι προς τον Απρίλιο θα στρώσουν τα πράγματα, γενικά όλη η αγορά Hardware έχει πρόβλημα και έλλειψη και οι τιμές είναι στα ύψη από κινητά, κονσόλες, υπολογιστές, περιφερειακά.

Αν κάποιος έχει ενημέρωση να πει και στο φόρουμ αν μπορεί 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Alkis7 είπε

Γενικά έχει γίνει ένας χαμός.Εγώ την πήρα 10 μέρες μετά από εσένα και είπαν μέχρι και 40 μέρες.

Δεν ξέρω πως κρατάνε προτεραιότητα και αν ήταν το Δεκέμβριο οι τελευταίες παραγγελίες υπομονή λίγο ακόμα και θα δείξει, κάπου διάβασα πάντως ότι προς τον Απρίλιο θα στρώσουν τα πράγματα, γενικά όλη η αγορά Hardware έχει πρόβλημα και έλλειψη και οι τιμές είναι στα ύψη από κινητά, κονσόλες, υπολογιστές, περιφερειακά.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jk είπε

Δεν ξέρω πως κρατάνε προτεραιότητα και αν ήταν το Δεκέμβριο οι τελευταίες παραγγελίες υπομονή λίγο ακόμα και θα δείξει, κάπου διάβασα πάντως ότι προς τον Απρίλιο θα στρώσουν τα πράγματα, γενικά όλη η αγορά Hardware έχει πρόβλημα και έλλειψη και οι τιμές είναι στα ύψη από κινητά, κονσόλες, υπολογιστές, περιφερειακά.

Μακάρι γιατί είμαι με την igpu και δεν παλεύεται 

Δημοσ.

Για δική μου παραγγελία 6800ΧΤ στις 11.01. δεν μου ζήτησαν προκαταβολη και η παραγγελία είχε μπεί κανονικά στο καλάθι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...