PatheticMonkey Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα κάτοχος Speedport entry 2i εδώ(με 50αρα γραμμη) και παρατηρώ ότι μου βγάζει πολλά CRC και FEC errors. Είναι συνηθισμένο αυτό ή να επικοινωνήσω με την Cosmote? Τα στοιχεία είναι μετά από 20 λεπτά αφότου έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ. ΥΓ: Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει; Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2021 από PatheticMonkey
bill2015 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δοκίμασες στη κεντρική πρίζα ; Έχεις επιστροφή για τη τηλεφωνία ; Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2021 από bill2015 1
DanielRGr Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Τα CRC errors μας νοιαζουν κατα κυριο λογο. Γενικα: - CRC: Πακετα τα οποια δεν μπορεσε το modem ή το ΚΑΦΑΟ να διορθωσει, δηλαδη, υπηρξε επιρροη στη ποιοτητα της συνδεσης - FEC: Πακετα τα οποια ειχαν καποια ζημια αλλα το modem ή το ΚΑΦΑΟ μπορεσε τα να διορθωσει, επομενως δεν υπηρξε επιρροη στη ποιοτητα της συνδεσης Φυσικα, τετοιο νουμερο FEC υποδηλωνει οτι μαλλον υπαρχει καποιο θεματακι, ασχετα που το μοντεμ/καφαο τα διορθωσαν επιτυχως. Στη περιπτωση σου, μπορω να πω οτι πιθανοτατα να εχεις εσυ το θεμα, κατι σαν παρεμβολη μου φαινεται ή κακη συνδεσμολογια. Θα προτεινα να διαβασεις το ακολουθο: https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf , και οπως συνηθιζει να επαναλαμβανει ο @poulinos ωστε οι υπολοιποι (ολοι) να μαθαινουμε, μεγαλη προσοχη σε bridge taps. 1
PatheticMonkey Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα, καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το μοντεμ ειναι συνδεδεμενο στην κεντρική πρίζα σύμφωνα με αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=d-_OjGNY1XE&ab_channel=COSMOTE της Cosmote. Παρατήρησα βέβαια ότι δεν χρησιμοποιώ τον διακλαδωτή τηλεφώνου που έχω και βάζω το μπλε καλώδιο απευθείας στην πρίζα τηλεφώνου. Ο λόγος είναι ότι αν χρησιμοποιήσω τον διακλαδωτή τότε δεν έχω interne(Μονο το κουμπι του ρέυματος ανάβει στο μοντεμ). Από Δευτέρα σίγουρα θα πάω να πάρω έναν άλλο διακλαδωτή να δω αν θα αλλάξει η κατάσταση. Λέτε να είναι αυτό το πρόβλημα ή να κοιτάξω αλλού; Δοκίμασα να αφαιρέσω όλες τις άλλες συσκευές που είχα απο την πρίζα(wifi extenders,passthrough powerlines, κτλ ) και πάλι τα errors ηταν πάρα πολλά.
DanielRGr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 2 hours ago, PatheticMonkey said: Καλησπέρα, καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το μοντεμ ειναι συνδεδεμενο στην κεντρική πρίζα σύμφωνα με αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=d-_OjGNY1XE&ab_channel=COSMOTE της Cosmote. Παρατήρησα βέβαια ότι δεν χρησιμοποιώ τον διακλαδωτή τηλεφώνου που έχω και βάζω το μπλε καλώδιο απευθείας στην πρίζα τηλεφώνου. Ο λόγος είναι ότι αν χρησιμοποιήσω τον διακλαδωτή τότε δεν έχω interne(Μονο το κουμπι του ρέυματος ανάβει στο μοντεμ). Από Δευτέρα σίγουρα θα πάω να πάρω έναν άλλο διακλαδωτή να δω αν θα αλλάξει η κατάσταση. Λέτε να είναι αυτό το πρόβλημα ή να κοιτάξω αλλού; Δοκίμασα να αφαιρέσω όλες τις άλλες συσκευές που είχα απο την πρίζα(wifi extenders,passthrough powerlines, κτλ ) και πάλι τα errors ηταν πάρα πολλά. Με λιγα λογια, διαβασες/ειδες ενα βιντεο, μας ευχαριστησες για το οτι σχολιασαμε και συνεχισες με το να μας πεις για τον διακλαδωτη. Γιατι δεν καλεσες την εξυπηρετηση απευθειας αφου δεν ψηνεσαι να διαβασεις πραγματα που σου στελνουν;
snbblp Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Πολύ θόρυβο και απώλεια απολαβής στο κατέβασμα (στο χαμηλότερο φάσμα συχνοτήτων), για βόμβος ή κακή όδευση καλωδίων μοιάζει. Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά χωρίς αναλυτή σήματος, αλλά έτσι φαίνεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα