Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ο θερμοστάτης πρέπει να είσαι ο ορισμός του γκαντέμη για να κολλήσει κλειστός.

Κολλάει ανοιχτός και βλέπεις ότι δεν ανεβάζει θερμοκρασία ,αυξάνεται η κατανάλωση.

Ειδικά ο θερμοστάτης είναι σχεδόν σίγουρος ότι θα κολλήσει κλειστός. Γι'αυτό οι λεγόμενοι fail safe είναι σχεδιασμένοι εξαρχής να μένουν ανοιχτοί όταν χαλάσουν.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Άμα άρχισε να δακρύζει η αντλία τότε άλλαξε την να μην το έχεις στο μυαλό σου. Και το G12 καλό είναι να αλλάζεται ανα 60-100Κ γιατί χάνει τις αντιδιαβρωτικές του ιδιότητες. Αν εχεις σκοπό να το κρατήσεις το αμάξι δες αν σε συμφέρει να βάλεις και τα εργοστασιακά ανταλλακτικά να μην υπάρχει και ρίσκο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το Μιτο μου που το πηρα το καλοκαιρι ηταν με κολλημενο θερμοστατη ανοιχτο.Απλα αργουσε να ανεβασει θερμοκρασια και οταν πηγαινες χαλαρα επεφτε και λιγο.

Τον αλλαξα και τελος.

Με τοσα χλμ κα που δε σου εχει ζητησει τρομπα-θερμοστατη ειναι θαυμα.

Το Μαρτιο εχω ιμαντες και θα αλλαξω και τρομπα για καλο και για κακο.Ειναι και μικρο το κοστος.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Beefeater είπε

 

μιλαω για skoda fabia 1.2 2008 HTP (BZG)

 

Καιει βενζινες για μεσα στην πολη? Στο ξεκινημα και γενικα στις χαμηλες στροφες υστερει???

Δημοσ.

Γενικά το "σετ" ιμάντες αντλία καλό είναι να γίνονται μαζί απο προσωπική εμπειρία το λεω οου στο τσακ γλίτωσα φλάντζα!

Δημοσ.

το συμπέρασμα είναι οτι έχεις καλό μηχανικό που αντί να τα αφήνει όλα για μετά σε επισκέψεις ξαφνικές και εκπλήξεις και βλάβες, σε σκέφτεται και φροντίζει το αυτοκίνητό σου. σε ενημερώνει και θέλει να σε προστατέψει από το να βάλεις το χέρι βαθύτερα αργότερα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 14/1/2021 στις 4:03 ΜΜ, Beefeater είπε

δυστυχως δεν αναφερεται κατι στο manual, αποτι κοιταξα

μιλαω για skoda fabia 1.2 2008 HTP (BZG)

ok ευχαριστω...

τι σου παρουσιασε φιλε?

η σταθμη στο δοχειο υπερπληρωσης φαινεται ιδια, αντε να χανει δηλαδη 1 σφηνακι το 6μηνο

Το συγκεκριμενο μοτερ εχει την αντλια νερου εξω απο το χρονισμο,παιρνει κινηση δλδ απο τον ιμαντα δυναμου.Αν δεν εχανε θα σου ελεγα μην ασχολεισαι,την αλλαζεις μολις χαλασει (γι αυτο και δεν αναφερει κατι στο manual μαλλον).Απο την στιγμη που οπως λες δακρυζει,δεν υπαρχει λογος να το σκεφτεσαι,την αλλαζεις χθες.Εκτος και αν πιστευεις οτι αξιζει να ρισκαρεις τον κινητηρα για 30€ που εχει μια καλη aftermarket αντλια (η SKF,Valeo,INA,KWP ολες στο 30αρι παιζουν).

Τελευταια φορα που ειχα ασχοληθει (πριν 3 χρονια δλδ) η VW ειχε μια πολυ καλη προσφορα διαρκειας.Πηγαινες το παλιο ανταλακτικο και σου εδινε refurbished γνησια με εγγυηση σε τιμη αν οχι φθηνοτερη,τουλαχιστον παρομοια με του εμποριου.Επισης ακομα και σετ καδενας που ειχα τσεκαρει,ηταν φθηνοτερο απο εμποριου.Απ οτι μιλουσα με τον τοπικο ιδιοκτητη της αντιπροσωπιας,μου ειπε οτι η εταιρια ειχε λαβει σοβαρα υποψιν οτι το aftermarket ανταλακτικο ειναι εξισου ποιοτικο και αρκετα φθηνοτερο και αναγκαστηκε να πραξει αναλογως.Ρωτα λιγο για τιμες.

Εννοειτε οτι σε οσα μοτερ η αντλια νερου παιρνει κινηση απο τον χρονισμο,αλλαγη αυστηρως οταν λεει ο κατασκευαστης που συνηθως ειναι με καθε αλλαγη σετ χρονισμου.Κριμα να ρισκαρετε κινητηρες για 50-60€ που εχει μια αντλια.

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Καιει βενζινες για μεσα στην πολη? Στο ξεκινημα και γενικα στις χαμηλες στροφες υστερει???

οχι, η συμπεριφορα του αυτοκινητου ειναι υποδειγματικη

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Beefeater είπε

γυρω στο 6 / 6.5

Δεν υπαρχει περιπτωση να καιει τοσο λιγο!!! Ειναι παραπληροφορηση να πω ο 1.2 ατμοσφαιρικος των vag σε σκαφος πανω απο 1 τονο καιει 6-6.5λ!!! Ισα-ισα καινε παραπανω σε σχεση με καποια ιαπωνικα-κορεατικα εκεινης της χρονολογιας..  Απο κει και περα δεν σε αμφισβητω γιατι υπο καποιες συνθηκες μπορει να πεφτει εκει η καταναλωση αλλα προσωπικα εγω δεν θα μπορουσα στεγνα να πω στον αλλο οτι καιει 6.5λ!

Δημοσ.
10 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δεν υπαρχει περιπτωση να καιει τοσο λιγο!!! Ειναι παραπληροφορηση να πω ο 1.2 ατμοσφαιρικος των vag σε σκαφος πανω απο 1 τονο καιει 6-6.5λ!!! Ισα-ισα καινε παραπανω σε σχεση με καποια ιαπωνικα-κορεατικα εκεινης της χρονολογιας..  Απο κει και περα δεν σε αμφισβητω γιατι υπο καποιες συνθηκες μπορει να πεφτει εκει η καταναλωση αλλα προσωπικα εγω δεν θα μπορουσα στεγνα να πω στον αλλο οτι καιει 6.5λ!

μπορεις να πιστευεις οτι θελεις, το αμαξι τοσο καιει, εχει να κανει και με τον οδηγο, και το ποσο σωστος ειναι, ενδεικτικα σου λεω στο φαμπια αυτο με 250.000 εχω ακομα μαμα συμπλεκτη, και εχω αλλαξει δισκοφρενα μια φορα μονο  , τα μπροστα, τα πισω ταμπουρα ακομα μαμα... αυτα περι οδηγικης συμπεριφορας, σε εθνικη συμφωνα με τριπ κομπιουτερ, το χαμηλοτερο που εχω δει με 1.2 12V BZG κινητηρα ειναι 4.2

αν ψαξω θα βρω και φωτογραφια για του λογου του αληθες,

 

Δημοσ.

Μήπως το εντός πόλης είναι διαφορετικό για τον καθένα;

 

Με πετρέλαιο εντός Αθηνών, κέντρο Πανεπιστημίου, έχει τύχει από 4,5λ/100χλμ μέχρι και 6λ/100χλμ ίδιες ώρες αλλά διαφορετικές συνθήκες...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...