Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρες, θέλω μια γνώμη για κάτι που μου πρότεινε ένας μηχανικός που συζητούσαμε...

Το αυτοκίνητο μου είναι του 2008, και έχει 250 χιλ χλμ, και σκέφτομαι στο σέρβις που πλησιάζει να του αλλάξω το G12 για δεύτερη φορά παρότι δεν δείχνει αλλοιωμένο. Ο μηχανικός υποστηρίζει πως σε αυτά τα χλμ θα πρέπει να αλλάξω και την εργοστασιακή ανλία νερού και θερμοστάτη γιατί μπορεί να με προδώσουν ανα πάσα στιγμή , ειδικά ο θερμοστάτης που μπορεί λέει να μου κάψει την μηχανή.

Έχει μια λογική αυτό ή προσπαθεί να με δαγκώσει? Αλλάζουν "προληπτικά " αυτά τα ανταλλακτικά?

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εχει μια λογική... ειναι με ιμαντα ή καδενα το αμαξι; σε αυτα που ειναι με ιμάντα και ο τελευταιος "λειτουργει" και την αντλία, τότε την αλλάζουν μαζι με αλλαγη ιμαντα προληπτικά. Ο θερμοστάτης δεν εχει μεγάλο κόστος, απλως αλλαξε και το καπακι του για σιγουρια (γιατι σε καποια μοντέλα πονάει και το καπακι του θερμοστάτη)

  • Like 2
Δημοσ.

το αμαξι ειναι με καδενα , η οποια επισης δεν εχει αλλαχθει καθως αλλαζω τακτικα λαδια και δεν κανει θορυβο...

η αντλια που και που εχω παρατηρησει πως χανει απο καπου κατι σταγονες γιατι ειδα γυρω γυρω ξεραμενο g12 αλλα και παλι δεν ξερω τι ποιοτητα θα ειναι αυτη που θα βαλουμε σε σχεση με την γνησια που εχει τωρα πανω το αμαξι...

ομοιως και για τον θερμοστατη

Δημοσ.

Καλό θα ήταν και για εμενα να τα αλλάξεις, τα χλμ ειναι πολλα, εαν βαλεις μια καλη aftermarket μαρκα δε θα εχεις θέμα. Σαφως επισης μπορεις να βαλεις τα γνήσια απο την αντιπροσωπεία

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλημέρες, θέλω μια γνώμη για κάτι που μου πρότεινε ένας μηχανικός που συζητούσαμε...

Το αυτοκίνητο μου είναι του 2008, και έχει 250 χιλ χλμ, και σκέφτομαι στο σέρβις που πλησιάζει να του αλλάξω το G12 για δεύτερη φορά παρότι δεν δείχνει αλλοιωμένο. Ο μηχανικός υποστηρίζει πως σε αυτά τα χλμ θα πρέπει να αλλάξω και την εργοστασιακή ανλία νερού και θερμοστάτη γιατί μπορεί να με προδώσουν ανα πάσα στιγμή , ειδικά ο θερμοστάτης που μπορεί λέει να μου κάψει την μηχανή.

Έχει μια λογική αυτό ή προσπαθεί να με δαγκώσει? Αλλάζουν "προληπτικά " αυτά τα ανταλλακτικά?

Κάθε μάρκα/μοντέλο έχει διαφορετικό πρόγραμμα συντήρησης, δεν ισχύουν για κάθε αυτοκίνητο τα ίδια, σε κάποια προβλέπεται η αλλαγή αντλίας νερού ή και θερμοστάτη, ενώ σε άλλα όχι.

Οπότε πιθανόν να προσπαθεί να σε "δαγκώσει", πιθανόν και όχι, ένας τρόπος να βεβαιωθείς είναι τσεκάροντας στο user manual τις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να τα αλλάξεις... 250.000χλμ είναι πολλά 

Την έχω πατήσει από αντλία νερού που δεν αλλαχθηκε όταν έπρεπε. 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Beefeater είπε

το αμαξι ειναι με καδενα , η οποια επισης δεν εχει αλλαχθει καθως αλλαζω τακτικα λαδια και δεν κανει θορυβο...

η αντλια που και που εχω παρατηρησει πως χανει απο καπου κατι σταγονες γιατι ειδα γυρω γυρω ξεραμενο g12 αλλα και παλι δεν ξερω τι ποιοτητα θα ειναι αυτη που θα βαλουμε σε σχεση με την γνησια που εχει τωρα πανω το αμαξι...

ομοιως και για τον θερμοστατη

Αυτό τώρα το είδα, εφόσον χάνει τότε αλλαγή το συντομότερο δυνατόν άσχετα με το αν προβλέπεται ή όχι, και μέχρι τότε εννοείται να ελέγχεις καθημερινά την στάθμη του αντιψυκτικού.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε αυτά τα χιλιομετρα και αφού έχεις παρατηρήσει και διαρροή οπωσδήποτε χρειάζεται αλλαγή η αντλία. Συνήθως αλλάζεται και ο θερμοστάτης με το καπάκι όπως έγραψε και ένας άλλος φίλος πιο πάνω ,με αστείο κόστος .

Μην τα αφήσεις (εκτός και αν υπάρχει οικονομικό θέμα) γιατί η ζημιά που μπορεί να προκαλέσουν μπορεί να είναι αν όχι ανεπανόρθωτη τότε σίγουρα μεγάλη. Άντε την αντλία μπορεί να τη προλάβεις,άμα όμως την ακούσει ο θερμοστάτης δεν θα καταλάβεις από πού σου ήρθε.

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλημέρες, θέλω μια γνώμη για κάτι που μου πρότεινε ένας μηχανικός που συζητούσαμε...

Το αυτοκίνητο μου είναι του 2008, και έχει 250 χιλ χλμ, και σκέφτομαι στο σέρβις που πλησιάζει να του αλλάξω το G12 για δεύτερη φορά παρότι δεν δείχνει αλλοιωμένο. Ο μηχανικός υποστηρίζει πως σε αυτά τα χλμ θα πρέπει να αλλάξω και την εργοστασιακή ανλία νερού και θερμοστάτη γιατί μπορεί να με προδώσουν ανα πάσα στιγμή , ειδικά ο θερμοστάτης που μπορεί λέει να μου κάψει την μηχανή.

Έχει μια λογική αυτό ή προσπαθεί να με δαγκώσει? Αλλάζουν "προληπτικά " αυτά τα ανταλλακτικά?

Εφόσον χάνει την αλλάζεις μαζί με θερμοστάτη και το ξεχνάς για χρόνια. Το σύστημα ψύξης του αυτοκίνητου είναι κλειστό και δεν πρέπει συμπληρώνεις ποτέ. Αλλιώς μετά αρχίζουν άλλα θέματα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάθε μάρκα/μοντέλο έχει διαφορετικό πρόγραμμα συντήρησης, δεν ισχύουν για κάθε αυτοκίνητο τα ίδια, σε κάποια προβλέπεται η αλλαγή αντλίας νερού ή και θερμοστάτη, ενώ σε άλλα όχι.

Οπότε πιθανόν να προσπαθεί να σε "δαγκώσει", πιθανόν και όχι, ένας τρόπος να βεβαιωθείς είναι τσεκάροντας στο user manual τις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης.

δυστυχως δεν αναφερεται κατι στο manual, αποτι κοιταξα

μιλαω για skoda fabia 1.2 2008 HTP (BZG)

2 ώρες πριν, terry308 είπε

Να τα αλλάξεις... 250.000χλμ είναι πολλά 

Την έχω πατήσει από αντλία νερού που δεν αλλαχθηκε όταν έπρεπε. 

ok ευχαριστω...

τι σου παρουσιασε φιλε?

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό τώρα το είδα, εφόσον χάνει τότε αλλαγή το συντομότερο δυνατόν άσχετα με το αν προβλέπεται ή όχι, και μέχρι τότε εννοείται να ελέγχεις καθημερινά την στάθμη του αντιψυκτικού.

η σταθμη στο δοχειο υπερπληρωσης φαινεται ιδια, αντε να χανει δηλαδη 1 σφηνακι το 6μηνο

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλημέρες, θέλω μια γνώμη για κάτι που μου πρότεινε ένας μηχανικός που συζητούσαμε...

Το αυτοκίνητο μου είναι του 2008, και έχει 250 χιλ χλμ, και σκέφτομαι στο σέρβις που πλησιάζει να του αλλάξω το G12 για δεύτερη φορά παρότι δεν δείχνει αλλοιωμένο. Ο μηχανικός υποστηρίζει πως σε αυτά τα χλμ θα πρέπει να αλλάξω και την εργοστασιακή ανλία νερού και θερμοστάτη γιατί μπορεί να με προδώσουν ανα πάσα στιγμή , ειδικά ο θερμοστάτης που μπορεί λέει να μου κάψει την μηχανή.

Έχει μια λογική αυτό ή προσπαθεί να με δαγκώσει? Αλλάζουν "προληπτικά " αυτά τα ανταλλακτικά?

 

2 ώρες πριν, Beefeater είπε

το αμαξι ειναι με καδενα , η οποια επισης δεν εχει αλλαχθει καθως αλλαζω τακτικα λαδια και δεν κανει θορυβο...

η αντλια που και που εχω παρατηρησει πως χανει απο καπου κατι σταγονες γιατι ειδα γυρω γυρω ξεραμενο g12 αλλα και παλι δεν ξερω τι ποιοτητα θα ειναι αυτη που θα βαλουμε σε σχεση με την γνησια που εχει τωρα πανω το αμαξι...

ομοιως και για τον θερμοστατη

Κοιτα κανονικα καποια εξαρτηματα τ αλλαζεις οταν βγαλουν ζημια.. Αυτο βεβαια ειναι στην επιλογη του κατοχου! Βαση εμπειριας λενε στο ταδε μοντελο συνηθως στα τοσα χλμ βγαζει αντλια νερου! Τωρα αν εσενα το αυτοκινητο ειναι η δουλεια σου δεν θα κατσεις να παιξεις την αλλαζεις γιατι πχ αν κανεις ταξιδια λογω της δουλεια σου  φανταζεσαι τι κατραπακια ειναι να σε αφησει!!! 

Στο προκειμενο.. Η αντλια σου ειναι στην αρχη του κακου αφου βλεπεις υγρασιες! Και μενα ετσι ξεκινησε και την εκανα παραταση κοντα στα 2 χρονια. Βαση χρησης του αυτοκινητου σε αυτο το χρονικο διαστημα με αναγκασε να την αλλαξω! Ο θερμοστατης θα σου κανει ζημια στον κινητηρα οταν ανεβει η ενδειξη της θερμοκρασιας δεν το παρεις πρεφα ή εν αγνοια σου συνεχιζεις και πηγαινεις..!!!

Για το θεμα του κοστους και της ποιοτητας του ανταλλακτικου ειναι θεμα γνωσης! Υπαρχουν συγκεκριμενα after market εφαμιλλης ποιοτητας με τα γνησια που καποιες φορα βγαινουν και καλυτερα!!! Το κοστος του ανταλλακτικου και αυτο ειναι ρευστο αν δεν ξερεις απο που θα το παρεις..! Και τελος το κοστος εργασιας του μαστορα  και η καταρτιση του πανω στην συγκεκριμενη μαρκα!

Προσωπικο παραδειγμα service σε vag με κοστος σε αντιπροσωπεια στα 400+ ευρω σε εξειδικευμενα συνεργεια με after market καπου στα 300-330ευρω  και σε διαφορα αλλα συνεργεια απο 270-300ευρω.  Εγω το κατεβασα στα 195ευρω χωρις να υστερει στην ποιοτητα  ανταλλακτικων-εργασιας!!!

Η αληθεια ειναι οτι με το κοστος της εργασια του μαστορα δεν μπορεις να κανεις και πολλα αφου αυτοι που δουλευουν σε καλες τιμες ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ο θερμοστάτης πρέπει να είσαι ο ορισμός του γκαντέμη για να κολλήσει κλειστός.

Κολλάει ανοιχτός και βλέπεις ότι δεν ανεβάζει θερμοκρασία ,αυξάνεται η κατανάλωση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλημέρες, θέλω μια γνώμη για κάτι που μου πρότεινε ένας μηχανικός που συζητούσαμε...

Το αυτοκίνητο μου είναι του 2008, και έχει 250 χιλ χλμ, και σκέφτομαι στο σέρβις που πλησιάζει να του αλλάξω το G12 για δεύτερη φορά παρότι δεν δείχνει αλλοιωμένο. Ο μηχανικός υποστηρίζει πως σε αυτά τα χλμ θα πρέπει να αλλάξω και την εργοστασιακή ανλία νερού και θερμοστάτη γιατί μπορεί να με προδώσουν ανα πάσα στιγμή , ειδικά ο θερμοστάτης που μπορεί λέει να μου κάψει την μηχανή.

Έχει μια λογική αυτό ή προσπαθεί να με δαγκώσει? Αλλάζουν "προληπτικά " αυτά τα ανταλλακτικά?

Σε μερικά οχήματα με καδένα έχει σημείο φθοράς να δεις για τη καδένα .

Τα χιλιόμετρα δέν είναι και λίγα.

Εγω θα τήν άλλαζα προληπτικα με κάποια εμπορίου π.χ. Hepu , Valeo αναλόγως τι βγάζει για το αμάξι σου , και θερμοστάτη και αντιψυκτικό . Κάθε 2 χρόνια εγω προσωπικά αλλάζω και αντιψυκτικό , συμφωνα με προδιαγραφες κατασκευαστη.

Για θερμοστάτη δές πόσο έχει ο γνήσιος 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...