korakios Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, 777andreas777 είπε Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό με LPG; Υπήρχε μέχρι πέρυσι τουλάχιστον . Ρώτα αν έχουν φέρει στις εκθέσεις . Κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης έχει
terry308 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Seat ibiza fr μπλε με 597χλμ θα σε ενδιέφερε; πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας 2021... 🤐😎 1
renaultclioV Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Sandero stepway lpg προς το παρών δεν έχει και αν έχει θα είναι με τον κινητήρα 1.0 tce 100hp με τεποζιτο lpg στην θέση της ρεζερβας.
korakios Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 29 λεπτά πριν, renaultclioV είπε Sandero stepway lpg προς το παρών δεν έχει και αν έχει θα είναι με τον κινητήρα 1.0 tce 100hp με τεποζιτο lpg στην θέση της ρεζερβας. Η δεξαμενή στη θέση της ρεζερβας είναι στανταρ για οποιδήποτε LPG.
NickTG Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 20 hours ago, PLACEBO_89 said: Για μενα μην πας σε turbo. Εγω θα κοιταζα ατμοσφαιρα το i20 1.2 και το swift 1.2. Καλυτερη αξιοπιστια.. καλυτερη μεταπωληση! Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? Ειδικά στη μεταπώληση?
WireFire Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 22 ώρες πριν, 777andreas777 είπε Μεταχειρισμένο ή καινούργιο Παντα το καινουριο ειναι καλυτερο απο το μεταχειρισμενο. Το ερωτημα σου θα ειχε νοημα αν ελεγες πχ, καινουριο στα 15-20.000 η μτχ στα ιδια λεφτα (που σημαινει καλυτερο και πιο ακριβο μοντελο σαν καινουριο)
NickTG Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 11 hours ago, paylidis said: υ.γ. δε βρισκω σαφώς λόγο για 20Κ για ενα γιαρις ή 18Κ για ενα i20 (γιατι η μεσαια στα 18 παίζει, ανεβασε προσφορα ενας σομφορουμιτης πριν λίγο καιρό) όταν με ~18500 παίρνεις Audi A1 (στο μεσαιο πακετο εξοπλισμού κ με 4 χρονια εγγυηση τόσο επαιζε τα χριστουγεννα) Εδώ βλέπω για την Premium έκδοση, η προτελευταία, τιμή καταλόγου 15890€. https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i20-2020/i20-petrol/i20-premium-1-0t-100ps/ Να βάλουμε χρώμα και έξοδα ένα 1000άρικο ακόμα πάει κάτι λίγο κάτω από 17. Εδω βλέπω ένα αντίστοιχο Α1 στα σχεδόν 19. https://mycarnow.kosmocar.gr/audi/vehicle/?sc=5F9E8936-6881-4B30-BA60-7AB7BB7EDA9B&br=90509&mc=GBAAT42021 Με βασικό μειονέκτημα για μένα το 5ταχυτο κιβώτιο. Δεν τη λες μικρή τη διαφορά. To Yaris στα 20Κ είναι η ακριβότερη έκδοση με τα 125 άλογα ή υβριδικό που έχει άλλο κοινό. Δεν βλέπω γενικά κάποια ευκαιρία στο Α1. Πουλάει κάποια διαφορετικά πράγματα και τα χρεώνει αντίστοιχα.
PLACEBO_89 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 59 λεπτά πριν, NickTG είπε Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? Ειδικά στη μεταπώληση? Επειδη αυτα που του προτεινω στα κυβικα τους πανε καλα καποιος μελλοντικα θα προτιμησει την ατμοσφαιρικη εκδοση..! Τα vag επειδη δεν τραβανε σωστα πας σε tsi αναγκαστικα! Ειναι και τα στερεοτυπα στη μεση οτι το μεταχειρισμενο σε turbo καλα θα ειναι να μην το εμπιστευεσαι αν δεν ξερεις ποιος σου το πουλαει..
777andreas777 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 12 ώρες πριν, paylidis είπε Γιατι να μην αξιζει; και το fabia και το Ibiza αξιζουν και ακομα περισσότερο αξιζει το Polo, ΟΛΑ μεσα στο budget που παρεθεσες παραπάνω (εκτιμω ότι ειναι εως τις 16Κ με βαση αυτα που κοιτάς). Με τα χλμ που κανεις κοιτας σαφως βενζίνη... Προσωπικα μάλλον θα πηγαινα σε μια μεσαία εκδοση του πόλο 1.0 με τα 115 άλογα... υ.γ. δε βρισκω σαφώς λόγο για 20Κ για ενα γιαρις ή 18Κ για ενα i20 (γιατι η μεσαια στα 18 παίζει, ανεβασε προσφορα ενας σομφορουμιτης πριν λίγο καιρό) όταν με ~18500 παίρνεις Audi A1 (στο μεσαιο πακετο εξοπλισμού κ με 4 χρονια εγγυηση τόσο επαιζε τα χριστουγεννα) Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει. Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι; Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95. Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη. Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis;
paylidis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 13 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει. Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι; Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95. Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη. Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis; Με τα χλμ που αναφέρεις ξεχνάς το πετρέλαιο. Καλύτερα το πόλο με τα 115
renaultclioV Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει. Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι; Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95. Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη. Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis; Το ignis τι να πει κανείς σαν κοτετσι με μάσκα είναι... Μια χαρά θα προσπερνάς και με τα 95αλογα και εν τέλει θα κάνεις πολλά χλμ το χρόνο ή όχι? Διότι με 5000χλμ συν 2000χλμ βαριά σε ταξιδια και βόλτες θα κάνεις απόσβεση σε καινούργιο πετρέλαιο? Τεράστια διαφορά σε τι? Διευκρίνισε μας τι ακριβώς ψάχνεις περίπου τι αναγκες έχεις και θα εχεις, πόσα σκοπεύεις να ξοδεψεις σ ενδιαφέρει η κατανάλωση, σ ενδιαφέρουν οι χώροι κτλ, επίσης τσέκαρε τα σαιτ των αυτοκινήτων να δεις πληροφορίες να βγάλεις μια άκρη
KoreanW Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 12 hours ago, 777andreas777 said: Ξέρει κανείς αν το fabia αξίζει καθόλου; δε θα έλεγα ότι αξίζει, είναι παλιά πλατφόρμα και οσονούπω βαίνει προς αντικατάσταση το ότι είναι παλιά πλατφόρμα σημαίνει ότι είναι υποδεέστερο από τα αντίστοιχα σύγχρονα, από τους χώρους και την ασφάλεια μέχρι τα υποσυστήματά του το ότι βαίνει προς αντικατάσταση σημαίνει πως θα χάσεις λεφτά στη μεταπώληση και θα έχεις μόλις αγοράσει ένα παλιό μοντέλο 10 hours ago, 777andreas777 said: δεν εμπιστέυομαι πολύ τα SEAT και τα FIAT οι δυο μάρκες δεν έχουν σχέση αν τυχόν νομίζεις το αντίθετο ειδικά για τη SEAΤ, τα μοντέλα της έχουν σχέση με τα μοντέλα της VW και της Audi, και ψωνίζοντας ένα Ibiza έχεις στην πραγματικότητα αγοράσει την τεχνολογία ενός Polo και ενός Α1 (για την πληρότητα του πράγματος, το A1 κατασκευάζεται στη SEAT, στο ίδιο ισπανικό εργοστάσιο με το Ibiza και το Polo επίσης σε άλλο ισπανικό εργοστάσιο) 1
777andreas777 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, renaultclioV είπε Το ignis τι να πει κανείς σαν κοτετσι με μάσκα είναι... Μια χαρά θα προσπερνάς και με τα 95αλογα και εν τέλει θα κάνεις πολλά χλμ το χρόνο ή όχι? Διότι με 5000χλμ συν 2000χλμ βαριά σε ταξιδια και βόλτες θα κάνεις απόσβεση σε καινούργιο πετρέλαιο? Τεράστια διαφορά σε τι? Διευκρίνισε μας τι ακριβώς ψάχνεις περίπου τι αναγκες έχεις και θα εχεις, πόσα σκοπεύεις να ξοδεψεις σ ενδιαφέρει η κατανάλωση, σ ενδιαφέρουν οι χώροι κτλ, επίσης τσέκαρε τα σαιτ των αυτοκινήτων να δεις πληροφορίες να βγάλεις μια άκρη Βρε φίλε με ενδιαφέρουν τα πάντα όσο καλύτερα γίνεται στο μπάτζετ που περιγράφω, όπως σε κάθε τι που αγοράζει κάποιος ο οποίος δεν έχει τα λεφτά για πέταμα. Ναι το diesel ήταν χαζή ερώτηση, μιας και δεν νομίζω να αξίζει με την χρήση που κάνω. Έχω γράψει ένα κατεβατό περίπου με τις ανάγκες και ναι με ενδιαφέρει και η κατανάλωση μιας και δεν ξέρει κανείς τι ξημερώνει αύριο και αν γλιτώνω από βενζίνη δεν θα με χάλαγε προφανώς. Θέλω ένα αυτοκίνητο που δεν θα γίνεται βαριά χρήση αλλά να ευχαριστιέμαι να το οδηγώ κυριώς όταν είναι να ταξιδέψω 3+ ώρες και να μην έχω πονοκέφαλο και όσο γίνεται να διατηρήσει την αξία του αν θέλω να το πουλήσω σε 10 χρόνια. Και να μην χρειάζεται σέρβις κάθε 3 και λίγο. Αν χρειαστεί να κάνω προσπέραση να μην σπρώχνω από μέσα αλλά όχι κάτι ακραίο. Φυσιολογική αμυντική οδήγηση που θέλει να φτάνει ευχάριστα και ήρεμα στον προορισμό του.
terry308 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 12 λεπτά πριν, paylidis είπε Καλύτερα το πόλο με τα 115 Και το ibiza fr του Θωμά με 115 είναι ... και στα μάτια μου πιο άμορφο από το polo , οι ζάντες , οι ραφές fr ... (όχι δεν παίρνω ποσοστά από τον @tsofras) 😎 2
777andreas777 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 10 λεπτά πριν, KoreanW είπε ειδικά για τη SEAΤ, τα μοντέλα της έχουν σχέση με τα μοντέλα της VW και της Audi, και ψωνίζοντας ένα Ibiza έχεις στην πραγματικότητα αγοράσει την τεχνολογία ενός Polo και ενός Α1 (για την πληρότητα του πράγματος, το A1 κατασκευάζεται στη SEAT, στο ίδιο ισπανικό εργοστάσιο με το Ibiza και το Polo επίσης σε άλλο ισπανικό εργοστάσιο) Χρήσιμες πληροφορίες, μιας και οι κινητήρες του Polo στους καταλόγους φαίνονται ακριβώς ίδιοι και από οτι βλέπω έχει αρκετά καλές κριτικές από χρήστες και η τιμή του δεν είναι κακή. Ίσως είναι η χρυσή τομή... Θα πρέπει να ρίξω δουλειά για να τα δω από κοντά και μετά να σκεφτώ αν πρέπει να περιμένω να τελειώσει η φάση με τον Covid και τις αστείες απαγορεύσεις με τα ταξίδια στο Ελλαδιστάν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα