Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν το "παράτησα" ακριβώς, αλλά άφησα κατά μέρος για την ώρα το Phoenix Point.

Αχρείαστα μεγάλοι χάρτες που παραμένουν ανεκμετάλλευτοι, πολλή οπτική "φασαρία", επιεικώς μέτρια ΑΙ και ένας στρατηγικός χάρτης που, ενώ έχει διάφορες καλές ιδέες, πνίγεται στην επανάληψη.

Πιθανόν να επανέλθω κάποια στιγμή, όμως δεν κατάφερε να με κρατήσει. Κι αυτό που είδα είναι η βελτιωμένη και εμπλουτισμένη εκδοχή του. Δεν θέλω να σκέφτομαι καν τι αντιμετώπισαν όσοι το είδαν στο EGS πριν από ένα χρόνο...

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Death stranding...μετά από κάνα 10ωρο...έλεος 😡

10 ώρες πριν, seithan είπε

Εύκολο: CP2077. Δεν με τραβηξε και το περίμενα πως και πως (όπως και ο περισόττερος κόσμος) - εδώ και χρόνια. Great Expectations maybe? Έπαιξα 2-3 μέρες το πολύ πριν αποφασίσω μετά από 1.5μήνα παραμονής στο PC οτι δεν θα το συνεχίσω (για τώρα τουλάχιστον) και θα κάνει χώρο για άλλα παιχνίδια.

 

Η αλήθεια είναι οτι κλαίω το 60άρι στο Steam..

Κάνε μόνο τα main quest, θα το τερματίσεις γρήγορα να δεις το τέλος τουλάχιστον

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Snoob είπε

Δεν το "παράτησα" ακριβώς, αλλά άφησα κατά μέρος για την ώρα το Phoenix Point.

Αχρείαστα μεγάλοι χάρτες που παραμένουν ανεκμετάλλευτοι, πολλή οπτική "φασαρία", επιεικώς μέτρια ΑΙ και ένας στρατηγικός χάρτης που, ενώ έχει διάφορες καλές ιδέες, πνίγεται στην επανάληψη.

Πιθανόν να επανέλθω κάποια στιγμή, όμως δεν κατάφερε να με κρατήσει. Κι αυτό που είδα είναι η βελτιωμένη και εμπλουτισμένη εκδοχή του. Δεν θέλω να σκέφτομαι καν τι αντιμετώπισαν όσοι το είδαν στο EGS πριν από ένα χρόνο...

Νομίζω ότι άμα έβαζες το combat του στο XCOM θα ήταν απλά τέλειο. Παρα πολύ καλο το XCOM αλλα όταν τους βλέπεις να βαράν πουλια από το ένα εκατοστό σου έρχεται να το σπάσεις.

1 ώρα πριν, DimosthenisG είπε

Κάνε μόνο τα main quest, θα το τερματίσεις γρήγορα να δεις το τέλος τουλάχιστον

Και γιατί να μην περιμένει να φτιαχτεί ώστε να το απολαύσει με το πάσο του?!

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 

Και γιατί να μην περιμένει να φτιαχτεί ώστε να το απολαύσει με το πάσο του?!

νομιζω οτι δεν καταλαβαινεις τι θα πει bug fixes. 

Ολο το παιχνιδι, απο τα skills σαν rpg ή τα χαζα "hacking", το σεναριο, το χαζο AI, το αψυχο περιβαλον κλπ δεν θα τα διορθωσει κανενα update ποτε και πουθενα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, DimosthenisG είπε

 

Ολο το παιχνιδι, απο τα skills σαν rpg ή τα χαζα "hacking", το σεναριο, το χαζο AI, το αψυχο περιβαλον κλπ δεν θα τα διορθωσει κανενα update ποτε και πουθενα.

γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δε θα διορθωθούν αυτά? Αν είναι να πούμε των ανθρώπων να μην παιδεύονται να βγάλουν patches αφού παίζεται αυτή την στιγμή το παιχνίδι και να ακυρώσουν το roadmap που έφτιαξαν.

και γω το cyberpunk παράτησα στις 43 ώρες και περιμένω να το φτιάξουν. Πονάνε τα μυαλά μου να το παίζω και αυτό το παιχνίδι να κυκλοφορεί ως κάτι το next gen-που μόνο τα γραφικά του είναι

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δε θα διορθωθούν αυτά? Αν είναι να πούμε των ανθρώπων να μην παιδεύονται να βγάλουν patches αφού παίζεται αυτή την στιγμή το παιχνίδι και να ακυρώσουν το roadmap που έφτιαξαν.

και γω το cyberpunk παράτησα στις 43 ώρες και περιμένω να το φτιάξουν. Πονάνε τα μυαλά μου να το παίζω και αυτό το παιχνίδι να κυκλοφορεί ως κάτι το next gen-που μόνο τα γραφικά του είναι

μαλιστα , τα μυαλα σου να πονάνε οταν ενα παιχνιδι του 2013 , gta v, ειναι δεκα φορες καλύτερο απο αυτο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DimosthenisG είπε

μαλιστα , τα μυαλα σου να πονάνε οταν ενα παιχνιδι του 2013 , gta v, ειναι δεκα φορες καλύτερο απο αυτο.

καλά που υπάρχετε εσεις και μας λέτε καμια κουβέντα, γιατι μεις δε ξέρουμε.
Τελικά θα στειλεις στους devs μνμ να σταματήσουν τα μπαλώματα?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Alien Isolation στην προτελευταία πίστα, στη φωλιά του Alien γιατί ήμουν στο όριο να γίνω υπερτασικός.

Επεξ/σία από ChrisN.S.
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και γενικά δεν το "παράτησα" (σε κάάάποια φάση θα το ξαναπιάσω), πρόσφατα είπα να ξεκαθαρίσω το backlog απο τα λιγότερο... χρονοβόρα παιχνίδια και ένα απο αυτά, το Keepsake, μου τράβησε την προσοχή.

Αν και συμπαθητικό παιχνίδι, λίγο η έλλειψη skip στους διαλόγους και το εκνευριστικό hold-to-move περπάτημα της πρωταγωνίστριας, λίγο το (κλασσικό για point & click) backtracking και pixel hunting, λίγο κάποια τεχνικά προβλήματα με το aspect ratio (κάτι παθαίνει λίγο ψυχολογικό αν προσπαθήσεις να κάνεις alt-tab) - έ, όταν ήρθε και ένα crash που με έστειλε μισή με μία ώρα πίσω (άτιμα saves), δεν άντεξα άλλο και το αρχειοθέτησα (ξανά) προσωρινά :P 

Σίγουρα θέλω να το συνεχίσω σε κάποια φάση, αλλά "πονάει" όταν χάνεις progress so... βλέπουμε :P 

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

narcos rise of the cartels

φαινομενικά ωραία ιδέα, turn based strategy βασισμένο στη σειρά του νετφλιξ.

Η υλοποίηση χαντακωνεται απο το σύστημα "μια κίνηση, απο ενα μόνο πιονι ανα turn".

Αυτό το σύστημα οδηγει κάθε μάχη να γίνεται 1 on 1  χωρίς καμία στρατηγική. Είναι πολύ δύσκολο να τελειώσεις μια πίστα χωρίς να θυσιάσεις έναν χαρακτήρα.

Επίσης αν ο χαρακτήρας που πεθσνει είναι ο πρωταγωνιστής της σειράς του νετφλιξ, χάνεις ολη τη μάχη όταν πεθάνει! Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά εξοργιστικο παιχνίδι.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.

Μιας και εμφανίστηκε το thread στις προσφορές, το Star Wars: Fallen Order το άφησα κάπου στα μισά. Ενώ ήταν ωραίες οι μάχες και οι δυνάμεις κλπ, με κούραζε πολύ η όλη φάση να πρέπει να γυρίζεις πίσω στο χάρτη, ή αν ήθελες να ξανακάνεις revisit ένα σημείο να πρέπει να φτάσεις μέχρι εκεί κλπ. Είχε και ωραία boss fights, αλλά τα γύρω γύρω ήταν κουραστικά. Ίσως το ξαναπιάσω κάποια στιγμή στο μέλλον, μιας και είναι και στο EA Play.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Μιας και εμφανίστηκε το thread στις προσφορές, το Star Wars: Fallen Order το άφησα κάπου στα μισά. Ενώ ήταν ωραίες οι μάχες και οι δυνάμεις κλπ, με κούραζε πολύ η όλη φάση να πρέπει να γυρίζεις πίσω στο χάρτη, ή αν ήθελες να ξανακάνεις revisit ένα σημείο να πρέπει να φτάσεις μέχρι εκεί κλπ. Είχε και ωραία boss fights, αλλά τα γύρω γύρω ήταν κουραστικά. Ίσως το ξαναπιάσω κάποια στιγμή στο μέλλον, μιας και είναι και στο EA Play.

και εγω στη μεση καπου πρεπει να το εχω αφησει, το backtracking ειναι πολυ κουραστικο, και καποιες φορες ειναι απαραιτητο για καποια upgrades ή για completion.

Δημοσ.

We Happy Few, πριν λίγο το έκλεισα και μάλλον δεν θα το ξανά ανοίξω.

Η θεματολογία που έχει το παιχνίδι, για εμένα είναι 9 στα 10. Στο τεχνικό κομμάτι όμως το παιχνίδι είναι για κλάματα. Έχω παίξει 10 με 15 ώρες περίπου και έχω συναντήσει μια ντουζίνα bugs που απαιτούν Restart του παιχνιδιού ή ακόμα και την χρήση Cheat για να περάσεις. Το βρήκα τουλάχιστον γελοίο να αντιμετωπίζει το παιχνίδι τέτοιο πρόβλημα και οι απαντήσεις των Devs να είναι επιπέδου "Ναι είναι γνωστό πρόβλημα, βάλε Commands και χρησιμοποίησε αυτήν την εντολή για να περάσεις το Quest"

Επίσης στο θέμα Gameplay τραγικό, ένα εντελώς ανούσιο σύστημα επιβίωσης όπου ο παίκτης πρέπει να πιεί νερό, να φάει και να κοιμηθεί. Όλα αυτά βέβαια χωρίς να έχουν καμία πραγματική επίπτωση πέρα από μειωμένο stamina για να τρέχεις. Ακόμα, τα Quest αποτελούν τον ορισμό του fetch quest, με αποκορύφωμα ένα που μου έμεινε στο μυαλό, να πρέπει να κουβαλήσω έναν τύπο που είχε χτυπήσει 1 χιλιόμετρο μακριά με το 1/4 της ταχύτητας μου (εννοείται την παράτησα την συγκεκριμένη αποστολή).

Λυπάμαι, γιατί όπως είπα η θεματολογία του παιχνιδιού μου άρεσε πολύ για όσο ασχολήθηκα. Αλλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω ένα τέτοιο χάλι πόσο μάλλον για παιχνίδι που κοντά 2 χρόνια ήταν σε Early Access άρα και τα προβλήματα του θα έπρεπε να είχαν διορθωθεί πολύ πριν την κυκλοφορία.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Δεν το τερμάτισα ακριβώς αλλά το εγκατέλειψα μετά από κάπου 4 ώρες.

Windward. Ένα λιγότερο απλωμένο Multiplayer Sid Meier's Pirates, που είχε πάρει πολύ καλές κριτικές όταν είχε βγει. Τώρα δε θα το πρότεινα.

Είναι τίτλος που αξίζει αν έχεις παρέα και το online του είναι νεκρό. Αυτό αφαιρεί πολλή από τη χαρά του παιχνιδιού. Αυτό που μένει τώρα σα single player είναι μάλλον μέτριο. Φτωχό gameplay και πολύ επαναλαμβανόμενο, bugs, συμπαθητικές μάχες, grinding για το τίποτα, δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κίνητρο, σενάριο ή στοχοθεσία και πολύ χαμηλός βαθμός δυσκολίας. Τελικά απ'ό,τι φαίνεται η αρχική συνταγή είναι πολύ δύσκολο να πετύχει σωστά ακόμα και μετά από δεκαετίες.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...