giorgosmcmc Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, tegonikos είπε Ρε παιδιά ειλικρινά, σκέφτεστε καθόλου?Ζείτε σε αυτόν τον πλανήτη ή όχι?Εχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται με τις κάρτες γραφικών τον τελευταίο χρόνο?Είναι δυνατόν επειδή κάποιος παρήγγειλε πριν 1 χρόνο κάρτα στα 600 ευρώ να περιμένω να παραλάβει από τις τωρινές κάρτες που παραλαμβάνει το πλαίσιο και τις οποίες αγοράζει πιο ακριβά από την τιμή πώλησης?Το ότι κάνεις μια παραγγελία μια κάρτα σε συγκεκριμένη τιμή και αυτή δεν υπάρχει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μετά από Χ μήνες και ενώ η τιμή της έχει πάει 100% πάνω το μαγαζί θα βάλει από την τσέπη του για να σου δώσει κάρτα κάτω από το κόστος. Δηλαδή τα αυτονόητα, για όνομα! Ας βαλει απο τη τσεπη του ας παρει και δανειο, ''ας κοψουν το λαιμο τους'' στη τελικη τι με νοιαζει εμενα και τον καθε ενα καταναλωτη ποσο αγοραζει το πλαισιο και αν ο προμηθευτης ειναι ο κυριος Στελιος απο τη πιο κατω γειτονια. Εκανα μια παραγγελια στα 500 ευρω και απαιτω να παραλαβω στα 500 ευρω σε καποιο Α χρονικο περιθωριο, τωρα τα του τυπου εχουν καρτες αλλα δεν μπορουν να δωσουν γιατι αγοραζουν πιο ακριβα ή γιατι ηρθε το τελος του κοσμου κτλπ ουτε αφορουν κανεναν ουτε θα επρεπε. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από giorgosmcmc 2
LLLEFTERIS Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Παντως στα μηχανακια που πουλανε μια χαρα βρισκουν καρτουλες να βαλουν μεσα. https://www.plaisio.gr/catalog?location=categories%3dpc+%26+Περιφερειακά%2cdesktops%2cgaming+desktops%3bchipset_type%3drtx+3080+ti%2crtx+3070+ti%2crtx+3080%2crtx+3070%2crtx+3090%2crtx+3060ti Ειναι απο αλλη γεννα αυτες. Και προσοχη στις επεκτασεις εγγυησης του καθε καταστηματος γιατι προσφατα εμαθα πως το Public οταν σου λεει αντικατασταση εννοει με εκθεσιακο, δηλαδη θα εχεις παρει μια τηλεοραση που εχει παιξει 100 ωρες και θα σου δωσουν αντικατασταση μια που εχει παιξει 1000 ωρες. 2
itanium Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε Ας βαλει απο τη τσεπη του ας παρει και δανειο, ''ας κοψουν το λαιμο τους'' στη τελικη τι με νοιαζει εμενα και τον καθε ενα καταναλωτη ποσο αγοραζει το πλαισιο και αν ο προμηθευτης ειναι ο κυριος Στελιος απο τη πιο κατω γειτονια. Εκανα μια παραγγελια στα 500 ευρω και απαιτω να παραλαβω στα 500 ευρω σε καποιο Α χρονικο περιθωριο, τωρα τα του τυπου εχουν καρτες αλλα δεν μπορουν να δωσουν γιατι αγοραζουν πιο ακριβα ή γιατι ηρθε το τελος του κοσμου κτλπ ουτε αφορουν κανεναν ουτε θα επρεπε. Μα δεν υπάρχει καν θέμα η νομοθεσία είναι σαφής στο προηγούμενο ποστ μου απλά κουβέντα να γίνεται να πείσεις κάποιον που έχει μπει ανάποδα στην Πανεπιστημίου οτι δεν πηγαίνουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ανάποδα
Pwpwpw Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 5 hours ago, itanium said: Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο ; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. https://e-katanalotis.gov.gr/faq Για αυτο το μυνημα που ηρθε στο φιλο πιο πανω αναφερεται σε ελλειψη διαθεσιμοτητας (εδω γελαμε δεν βρηκαν διαθεσιμοτητα 9,5 μηνες μετα) και λοιπες δικαιολογιες. 1 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε Ας βαλει απο τη τσεπη του ας παρει και δανειο, ''ας κοψουν το λαιμο τους'' στη τελικη τι με νοιαζει εμενα και τον καθε ενα καταναλωτη ποσο αγοραζει το πλαισιο και αν ο προμηθευτης ειναι ο κυριος Στελιος απο τη πιο κατω γειτονια. Εκανα μια παραγγελια στα 500 ευρω και απαιτω να παραλαβω στα 500 ευρω σε καποιο Α χρονικο περιθωριο, τωρα τα του τυπου εχουν καρτες αλλα δεν μπορουν να δωσουν γιατι αγοραζουν πιο ακριβα ή γιατι ηρθε το τελος του κοσμου κτλπ ουτε αφορουν κανεναν ουτε θα επρεπε. Τουλαχιστον δεν λενε στον κοσμο ειχαμε κλεισει απο τον Α προμηθευτη στην ταδε τιμη τελικα μας κοροιδεψε και πλεον δεν μπορουμε να παρουμε σε αυτη την τιμη αλλα λενε αρες μαρες κουταμαρες λες και μιλανε σε προβατα. 2
malakudi Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Η παραγγελία σε προϊόν μη διαθέσιμο κατά τη στιγμή της παραγγελίας, δεν αποτελεί δέσμευση για τον πωλητή, ειδικά αν δεν υπήρχε συγκεκριμένη αναφορά για χρόνο παραλαβής (πχ 4-10 μέρες, 30 εργάσιμες κτλ). Ο πωλητής μπορεί να δηλώσει αδυναμία εκτέλεσης και να υπαναχωρήσει, επιστρέφοντας τυχόν προκαταβολές. Τα υπόλοιπα που λέτε "να κόψει το λαιμό του" κτλ είναι τουλάχιστον αστεία. Ειδικά για τις συγκεκριμένες κάρτες, εδώ και καιρό δεν υφίστανται. Στη θέση τους δίνονται άλλες εκδόσεις, v2, LHR κτλ. Οπότε η αδυναμία εκτέλεσης της αρχικής παραγγελίας είναι ξεκάθαρη και χωρίς καμία αμφιβολία. 5 hours ago, itanium said: Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο ; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. https://e-katanalotis.gov.gr/faq Ποτέ το Πλαίσιο δεν ισχυρίστηκε αυτό. Αν το ισχυρίζονταν, φυσικά θα είχε δίκιο ο πελάτης. Ποτέ δεν ανέφεραν πως είναι η τιμή λάθος. Αναφέρουν πως δεν έχουν παραλάβει τις αρχικές παραγγελίες, κάτι που είναι αληθές 100%. Οι μεταγενέστερες κάρτες είναι διαφορετικά SKU.
LLLEFTERIS Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, malakudi είπε Η παραγγελία σε προϊόν μη διαθέσιμο κατά τη στιγμή της παραγγελίας, δεν αποτελεί δέσμευση για τον πωλητή, ειδικά αν δεν υπήρχε συγκεκριμένη αναφορά για χρόνο παραλαβής (πχ 4-10 μέρες, 30 εργάσιμες κτλ). Ο πωλητής μπορεί να δηλώσει αδυναμία εκτέλεσης και να υπαναχωρήσει, επιστρέφοντας τυχόν προκαταβολές. Τα υπόλοιπα που λέτε "να κόψει το λαιμό του" κτλ είναι τουλάχιστον αστεία. Ειδικά για τις συγκεκριμένες κάρτες, εδώ και καιρό δεν υφίστανται. Στη θέση τους δίνονται άλλες εκδόσεις, v2, LHR κτλ. Οπότε η αδυναμία εκτέλεσης της αρχικής παραγγελίας είναι ξεκάθαρη και χωρίς καμία αμφιβολία. Για να ζηταει προκαταβολες και αρκετος κοσμος πληρωσε ολο το ποσο δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρο; Ηρεμα ρωταω. 1 1
Pwpwpw Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Τουλαχιστον δεν λενε στον κοσμο ειχαμε κλεισει απο τον Α προμηθευτη στην ταδε τιμη τελικα μας κοροιδεψε και πλεον δεν μπορουμε να παρουμε σε αυτη την τιμη αλλα λενε αρες μαρες κουταμαρες λες και μιλανε σε προβατα. Καλα και αυτο αν θελουμε το πιστευουμε.Οπως καποιοι εδω λενε πως να πουλησει σε χαμηλη τιμη ενω οι τιμες σημερα ανεβηκανε, και που ξερουμε οτι πριν 9 -10 μηνες που γινανε οι παραγγελιες δεν παραλαβανε για παραδειγμα καποια κομματια τοτε με τις τιμες εκεινης της περιοδου και επειδη συνεπεσε με τις αυξησεις που γινοτανε τοτε σχεδον εβδομαδιαια για να μην πω καθημερινα, δωσανε τα κομματια σε μεταγενεστηρες παραγγελιες που ειχανε γινει σε υψηλοτερη τιμη για μεγαλυτερο κερδος. Ουδεις ειναι σε θεση να γνωριζει τι εγινε, η ουσια του πραγματος ειναι οτι 9-10 μηνες μετα, δεν εχουν εκλπηρωσει ακομη παραγγελιες για τις οποιες σε πολλες περιπτωσεις απαιτουσανε και μπροστατζα 30% και στελνουν τωρα τοσους μηνες μετα μυνηματα με ελειψη διαθεσιμοτητας(9-10 μηνες αναμονη(!)) μπας και αγανακτισει ο πελατης και ακυρωσει μονος του. Υποθετω οτι μολις βγει η επομενη γενια gpu και οι τωρινες Gpu πεσουν σε τιμη ξαφνικα ισως βρεθει αποθεμα και λυθει το προβλημα διαθεσιμοτητας Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από Pwpwpw
Fulgore Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, tegonikos είπε Ρε παιδιά ειλικρινά, σκέφτεστε καθόλου?Ζείτε σε αυτόν τον πλανήτη ή όχι?Εχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται με τις κάρτες γραφικών τον τελευταίο χρόνο?Είναι δυνατόν επειδή κάποιος παρήγγειλε πριν 1 χρόνο κάρτα στα 600 ευρώ να περιμένω να παραλάβει από τις τωρινές κάρτες που παραλαμβάνει το πλαίσιο και τις οποίες αγοράζει πιο ακριβά από την τιμή πώλησης?Το ότι κάνεις μια παραγγελία μια κάρτα σε συγκεκριμένη τιμή και αυτή δεν υπάρχει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μετά από Χ μήνες και ενώ η τιμή της έχει πάει 100% πάνω το μαγαζί θα βάλει από την τσέπη του για να σου δώσει κάρτα κάτω από το κόστος. Δηλαδή τα αυτονόητα, για όνομα! Ναι είναι δυνατό από την στιγμή που δεν ενημερώνεις τον άλλον όσο περιμένει ότι η τιμή έχει αλλάξει και αν θέλει να συνεχίσει να περιμένει την κάρτα που θα την πληρώσει τελικά ακριβότερα. Το Πλαισιο είναι καλυμένο γιατί δεν αναφέρει κάπου για εγγύηση χαμηλότερης τιμής, αλλα δεν είναι καλυμένο που δεν έχει ενημερώσει νωρίτερα τον κάθε πελάτη για τις τιμολογιακές αλλαγές. Ακόμα χειρότερα αυτό όταν γίνεται σε προιόν που έχει ηδη προπληρωθεί γιατί πολλοί έχουν ήδη προπληρώσει τις κάρτες. Αν για παράδειγμα στους 6 μήνες που περιμένεις σε έπαιρνε και σου έλεγε ότι η τιμή έχει ανέβει 50% και οι κάρτες είναι ακόμα άφαντες,πολλοί θα έιχαν ήδη ακυρώσει,δεν θα περίμεναν τσάμπα. Τα βλέπω και στα νέα iphone που έχουν εισπράξει μεγάλες αλυσίδες τα χρήματα των κινητών και αυτοί που έχουν πληρώσει (εδώ και 1 μήνα μάλιστα μερικοι),είναι χωρίς καμία ενημέρωση. Η για παραγγελίες playstation μαζί με παιχνίδι που τα πλήρωνε ο άλλος και του έστελναν μόνο το παιχνίδι να το κοιτάζει περιμένοντας μετά εβδομάδες/μήνες να έρθει και η κονσόλα. Κατα τα άλλα το Black Friday τους μάρανε. 1
Pwpwpw Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ναι είναι δυνατό από την στιγμή που δεν ενημερώνεις τον άλλον όσο περιμένει ότι η τιμή έχει αλλάξει και αν θέλει να συνεχίσει να περιμένει την κάρτα που θα την πληρώσει τελικά ακριβότερα. Το Πλαισιο είναι καλυμένο γιατί δεν αναφέρει κάπου για εγγύηση χαμηλότερης τιμής, αλλα δεν είναι καλυμένο που δεν έχει ενημερώσει νωρίτερα τον κάθε πελάτη για τις τιμολογιακές αλλαγές. Ακόμα χειρότερα αυτό όταν γίνεται σε προιόν που έχει ηδη προπληρωθεί γιατί πολλοί έχουν ήδη προπληρώσει τις κάρτες. Αν για παράδειγμα στους 6 μήνες που περιμένεις σε έπαιρνε και σου έλεγε ότι η τιμή έχει ανέβει 50% και οι κάρτες είναι ακόμα άφαντες,πολλοί θα έιχαν ήδη ακυρώσει,δεν θα περίμεναν τσάμπα. Τα βλέπω και στα νέα iphone που έχουν εισπράξει μεγάλες αλυσίδες τα χρήματα των κινητών και αυτοί που έχουν πληρώσει (εδώ και 1 μήνα μάλιστα μερικοι),είναι χωρίς καμία ενημέρωση. Η για παραγγελίες playstation μαζί με παιχνίδι που τα πλήρωνε ο άλλος και του έστελναν μόνο το παιχνίδι να το κοιτάζει περιμένοντας μετά εβδομάδες/μήνες να έρθει και η κονσόλα. Κατα τα άλλα το Black Friday τους μάρανε. Και μετα απο 9-10 μηνες θυμηθηκε να στειλει μηνυματα για το αν επιθυμουμε ακομη την συνεχεια της παραγγελιας η επιθυμουμε ακυρωση , η οποια παραγγελια βρισκεται ακομη σε αναμονη λογο ελλειψης διαθεσιμοτητας οπως αναφερει στο μυνημα. Δεν βρηκε ακομη κομματια να εξυπηρετησει παραγγελιες 9-10 μηνες πριν δηλαδη μας λεει εν ολιγης, αυτο δεν ειναι ελλειψη, αυτο ειναι εκλεισε το εργοστασιο η Nvidia και η amd. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από Pwpwpw
itanium Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, malakudi είπε Η παραγγελία σε προϊόν μη διαθέσιμο κατά τη στιγμή της παραγγελίας, δεν αποτελεί δέσμευση για τον πωλητή, ειδικά αν δεν υπήρχε συγκεκριμένη αναφορά για χρόνο παραλαβής (πχ 4-10 μέρες, 30 εργάσιμες κτλ). Ο πωλητής μπορεί να δηλώσει αδυναμία εκτέλεσης και να υπαναχωρήσει, επιστρέφοντας τυχόν προκαταβολές. Τα υπόλοιπα που λέτε "να κόψει το λαιμό του" κτλ είναι τουλάχιστον αστεία. Ειδικά για τις συγκεκριμένες κάρτες, εδώ και καιρό δεν υφίστανται. Στη θέση τους δίνονται άλλες εκδόσεις, v2, LHR κτλ. Οπότε η αδυναμία εκτέλεσης της αρχικής παραγγελίας είναι ξεκάθαρη και χωρίς καμία αμφιβολία. Ποτέ το Πλαίσιο δεν ισχυρίστηκε αυτό. Αν το ισχυρίζονταν, φυσικά θα είχε δίκιο ο πελάτης. Ποτέ δεν ανέφεραν πως είναι η τιμή λάθος. Αναφέρουν πως δεν έχουν παραλάβει τις αρχικές παραγγελίες, κάτι που είναι αληθές 100%. Οι μεταγενέστερες κάρτες είναι διαφορετικά SKU. Σε παραγγελία όπου έχει εξοφληθεί το προιόν, παραλαμβάνεις απλά το προιόν, αλλιώς ισχύει ό νόμος όπου πόσταρα προηγουμένως, το αν δεν ήταν διαθέσιμο το προιόν δεν έχει απολύτως καμία σημασία, αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας εκ' μέρους του καταστήματος θα είχε βάση ΜΟΝΟ στην περίπτωση όπου ο κατασκευαστής του Χ προιόντος απλά ΔΕΝ το παρήγαγε πλέον ή το αντικατέστησε με άλλο ΟΜΩΣ αυτό είναι μία περίπτωση ΑΝ το προιόν παράγεται κανονικά ΤΟΤΕ πάλι ισχύει ο νόμος και φυσικά ας ισχυρίζεται το κάθε κατάστημα ότι θέλει 54 λεπτά πριν, malakudi είπε Η παραγγελία σε προϊόν μη διαθέσιμο κατά τη στιγμή της παραγγελίας, δεν αποτελεί δέσμευση για τον πωλητή, ειδικά αν δεν υπήρχε συγκεκριμένη αναφορά για χρόνο παραλαβής (πχ 4-10 μέρες, 30 εργάσιμες κτλ). Ο πωλητής μπορεί να δηλώσει αδυναμία εκτέλεσης και να υπαναχωρήσει, επιστρέφοντας τυχόν προκαταβολές. Τα υπόλοιπα που λέτε "να κόψει το λαιμό του" κτλ είναι τουλάχιστον αστεία. Ειδικά για τις συγκεκριμένες κάρτες, εδώ και καιρό δεν υφίστανται. Στη θέση τους δίνονται άλλες εκδόσεις, v2, LHR κτλ. Οπότε η αδυναμία εκτέλεσης της αρχικής παραγγελίας είναι ξεκάθαρη και χωρίς καμία αμφιβολία. Αυτό είναι δική σου εκτίμηση για το τι ισχύει οπότε ο ισχυρισμός ¨αστεία¨ κράτησε τον για εσένα, ήμουν σαφής, εάν σε προιόν που πληρώθηκε σε ενημερώσουν, άλλαξε η τιμή ρίξτε μας τόσα να το παραδώσουμε, ΑΥΤΟ είναι παράνομο, το οτι υπήρχε το προιόν στο site στην χ τιμή και τώρε δεν μπορεί να το βρει πάλι είναι πρόβλημα του καταστήματος και φυσικά ο πελάτης είναι θύμα παραπλάνησης Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από itanium 2
ptz13 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, tegonikos είπε Ρε παιδιά ειλικρινά, σκέφτεστε καθόλου?Ζείτε σε αυτόν τον πλανήτη ή όχι?Εχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται με τις κάρτες γραφικών τον τελευταίο χρόνο?Είναι δυνατόν επειδή κάποιος παρήγγειλε πριν 1 χρόνο κάρτα στα 600 ευρώ να περιμένω να παραλάβει από τις τωρινές κάρτες που παραλαμβάνει το πλαίσιο και τις οποίες αγοράζει πιο ακριβά από την τιμή πώλησης?Το ότι κάνεις μια παραγγελία μια κάρτα σε συγκεκριμένη τιμή και αυτή δεν υπάρχει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μετά από Χ μήνες και ενώ η τιμή της έχει πάει 100% πάνω το μαγαζί θα βάλει από την τσέπη του για να σου δώσει κάρτα κάτω από το κόστος. Δηλαδή τα αυτονόητα, για όνομα! Αυτό που έγραψα πιο πάνω το είδες; Όταν παράγγειλα εγώ η τιμή είχε ήδη πάρει την ανηφόρα. Πως γίνεται λοιπόν να παρέλαβαν τη δική μου κάρτα αλλά όχι άλλων που είχαν παραγγείλει νωρίτερα αλλά σε χαμηλότερη τιμή; 1 1
malakudi Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 42 λεπτά πριν, itanium είπε Σε παραγγελία όπου έχει εξοφληθεί το προιόν, παραλαμβάνεις απλά το προιόν, αλλιώς ισχύει ό νόμος όπου πόσταρα προηγουμένως, το αν δεν ήταν διαθέσιμο το προιόν δεν έχει απολύτως καμία σημασία, αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας εκ' μέρους του καταστήματος θα είχε βάση ΜΟΝΟ στην περίπτωση όπου ο κατασκευαστής του Χ προιόντος απλά ΔΕΝ το παρήγαγε πλέον ή το αντικατέστησε με άλλο ΟΜΩΣ αυτό είναι μία περίπτωση ΑΝ το προιόν παράγεται κανονικά ΤΟΤΕ πάλι ισχύει ο νόμος και φυσικά ας ισχυρίζεται το κάθε κατάστημα ότι θέλει Αυτό είναι δική σου εκτίμηση για το τι ισχύει οπότε ο ισχυρισμός ¨αστεία¨ κράτησε τον για εσένα, ήμουν σαφής, εάν σε προιόν που πληρώθηκε σε ενημερώσουν, άλλαξε η τιμή ρίξτε μας τόσα να το παραδώσουμε, ΑΥΤΟ είναι παράνομο, το οτι υπήρχε το προιόν στο site στην χ τιμή και τώρε δεν μπορεί να το βρει πάλι είναι πρόβλημα του καταστήματος και φυσικά ο πελάτης είναι θύμα παραπλάνησης Το αστεία πήγαινε στο "να κόψει το λαιμό του" και λοιπές παρόμοιες εκφράσεις. Και να τον κόψει, η κάρτα που παραγγέλθηκε πριν 10 μήνες, δεν υπάρχει. Τέλος, καπούτ, δε την κατασκευάζει κανείς. Κατασκευάζονται άλλες, "παρόμοιες", αλλά όχι ίδιες. Είναι διαφορετικό SKU. Αυτό αφορά τις nVidia, στις Radeon δεν ισχύει. Τα ρίχνετε στο Πλαίσιο, στην EVGA που ακύρωσε όλες τις παραγγελίες με αριθμό πάνω από δύο δε βλέπω να ωρύεται κανείς και να ζητάει να εφαρμοστούν οι "νόμοι". Σε ότι αφορά την τιμή, η αλήθεια είναι πως όχι μόνο δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να πουλήσει κάτω του κόστους για να ανταποκριθεί σε μία παραγγελία, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από το νόμο. Μόνο αν βρίσκεται σε διαδικασία διάλυσης μπορεί να πουλήσει κάτω του κόστους. Όλοι εσείς που διαφωνείτε, γιατί δεν κάνετε μια αγωγή στο Πλαίσιο; Αν ισχύουν όσα λέτε, θα κερδίσετε και θα πάρετε τις κάρτες σας.
LLLEFTERIS Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 11 λεπτά πριν, malakudi είπε Το αστεία πήγαινε στο "να κόψει το λαιμό του" και λοιπές παρόμοιες εκφράσεις. Και να τον κόψει, η κάρτα που παραγγέλθηκε πριν 10 μήνες, δεν υπάρχει. Τέλος, καπούτ, δε την κατασκευάζει κανείς. Κατασκευάζονται άλλες, "παρόμοιες", αλλά όχι ίδιες. Είναι διαφορετικό SKU. Αυτό αφορά τις nVidia, στις Radeon δεν ισχύει. Τα ρίχνετε στο Πλαίσιο, στην EVGA που ακύρωσε όλες τις παραγγελίες με αριθμό πάνω από δύο δε βλέπω να ωρύεται κανείς και να ζητάει να εφαρμοστούν οι "νόμοι". Σε ότι αφορά την τιμή, η αλήθεια είναι πως όχι μόνο δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να πουλήσει κάτω του κόστους για να ανταποκριθεί σε μία παραγγελία, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από το νόμο. Μόνο αν βρίσκεται σε διαδικασία διάλυσης μπορεί να πουλήσει κάτω του κόστους. Όλοι εσείς που διαφωνείτε, γιατί δεν κάνετε μια αγωγή στο Πλαίσιο; Αν ισχύουν όσα λέτε, θα κερδίσετε και θα πάρετε τις κάρτες σας. Η EVGA καλα εκανε και δυο που αφησε πολλες ειναι κανονικα μια ο καθενας. Ειχαν κανει ολοι κρατηση καμια 10αρια καρτες για να βγαλουν μεροκαματο και ταχα τις θελουμε για τα δεκα ξαδερφια που εχουμε. Μην ξεχνας η EVGA δεν ζητησε απο κανεναν προκαταβολη και τρωει κραξιμο επειδη στην Αμερικη ανεβασε τις καρτες 10 δολαρια πανω. 1
Pwpwpw Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, malakudi είπε Το αστεία πήγαινε στο "να κόψει το λαιμό του" και λοιπές παρόμοιες εκφράσεις. Και να τον κόψει, η κάρτα που παραγγέλθηκε πριν 10 μήνες, δεν υπάρχει. Τέλος, καπούτ, δε την κατασκευάζει κανείς. Κατασκευάζονται άλλες, "παρόμοιες", αλλά όχι ίδιες. Είναι διαφορετικό SKU. Αυτό αφορά τις nVidia, στις Radeon δεν ισχύει. Τα ρίχνετε στο Πλαίσιο, στην EVGA που ακύρωσε όλες τις παραγγελίες με αριθμό πάνω από δύο δε βλέπω να ωρύεται κανείς και να ζητάει να εφαρμοστούν οι "νόμοι". Σε ότι αφορά την τιμή, η αλήθεια είναι πως όχι μόνο δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να πουλήσει κάτω του κόστους για να ανταποκριθεί σε μία παραγγελία, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από το νόμο. Μόνο αν βρίσκεται σε διαδικασία διάλυσης μπορεί να πουλήσει κάτω του κόστους. Όλοι εσείς που διαφωνείτε, γιατί δεν κάνετε μια αγωγή στο Πλαίσιο; Αν ισχύουν όσα λέτε, θα κερδίσετε και θα πάρετε τις κάρτες σας. Aρχικα οσο αφορα την evga που αναφερεις δεν ξερω τι εγινε και ουτε με ενδιαφερει, προσωπικα απο το πλαισιο εκανα παραγγελια, το πλαισιο μαλιστα μου ζητησε και προστατζα το 30%(την οποια προκαταβολη μετα απο 3-4 μηνες προφανως την πηρα πισω μετα απο αιτημα δικο μου διοτι καταλαβα που πηγαινε το πραμα). Αν ειχα παραγγειλει απο evga και με δουλευανε θα γκρινιαζα για αυτους, η evga δεν εχει καμια σχεση με την κουβεντα. Επισης εαν ειναι ετσι οπως τα λες και το πλαισιο εχει ολο το δικιο με το μερος του και ολοι εμεις εχουμε αδικο, γιατι πολυ απλα μονομερως δεν ακυρωνει τις παραγγελειες που γινανε να τελειωνει η υποθεση? Γιατι 9-10 μηνες μετα στελνει μυνημα οτι το προιον καθυστερει λογο ελειψης(10 μηνες παραγγελια ελλειψη προιοντος LOL) και ρωταει αν θελει να ακυρωσουμε την παραγγελια η οχι? Γιατι δεν προχωραει σε ακυρωσει μονομερως εφοσον εχει δικιο εξηγωντας τους λογους που αδυνατει να εκτελεσει τις παραγγελιες ωστε να μην περιμενουμε και εμεις και αφηνει να διαιωνιζεται η κατασταση? Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από Pwpwpw
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα