Προς το περιεχόμενο

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ RTX 3060 ti ΑΠΟ PLAISIO


xaraktira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Giannisblessed είπε

Συγχαρητήρια!! Να την χαρείς! Αν τους αφήσεις θα στην στείλουν όταν βγει η σειρά 40χχ και η αξία της πλέον στην αγορά θα είναι πολύ κάτω. Ακόμα και αν πάρει 2 χρόνια. Ο φίλος ICE-T παραπάνω μάλλον είναι ο ιδιοκτήτης του πλαίσιου. Όταν ένα μαγαζί βγάζει τιμή στο site του και δέχεται εξόφληση έχει κάνει συμβόλαιο πρώτα με τον προμηθευτή και έχει κλειδώσει την τιμή αυτή. Σιγά μην συνεργάζεται έτσι χύμα και αλλάζει γνώμες ο προμηθευτής και μετά τρώει αγωγές το πλαίσιο. Το πρόβλημα όμως είναι πλασματικό. Γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ βλέπεις ανθρώπους που έκαναν παραγγελία ΜΕΤΑ από εσένα να παραλαμβάνουν ΠΡΙΝ από εσένα με την μόνη διαφορά πως εσύ έβαλες παραγγελία στα 600 ενώ ο άλλος στα 900 και στο τηλέφωνο σου λένε μα ναι είναι άλλος κωδικός κτλ τότε είναι αδικία. Η τιμές ανέβηκαν ναι. Το πλαίσιο δεν ήθελε να μείνει απέξω και να μην εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Όποιος δεν το βλέπει σε πάει στον οφθαλμίατρο. Με το που κανείς την σωστή φασαρία ( όχι να βρίζεις υπαλλήλους) παραλαμβάνεις. Ξαφνικά την γεννάνε την κάρτα... Όποιος τα διαβάζει όλα αυτά ας βγάλει τα συμπεράσματά του και να κάνει τα κουμάντα του. 3η περίπτωση που παρέλαβε μετά από σωστή πίεση.

Εγω δεν ψωνίζω από Πλαίσιο φίλε μου ούτε κάνω προπληρωμή σε μη άμεσα διαθέσιμο προϊόν, συμβόλαιο για την σταθερή τιμή πώλησης δεν κάνει κανένας προμηθευτής αυτά ήταν κάποτε πριν πολλά χρόνια,ρωτά κάποιον που έχει κατάστημα  και πουλάει προϊόντα κατανάλωσης να στα πει .

Επεξ/σία από ICE-T
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 321
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, Giannisblessed είπε

Όταν ένα μαγαζί βγάζει τιμή στο site του και δέχεται εξόφληση έχει κάνει συμβόλαιο πρώτα με τον προμηθευτή και έχει κλειδώσει την τιμή αυτή. Σιγά μην συνεργάζεται έτσι χύμα και αλλάζει γνώμες ο προμηθευτής και μετά τρώει αγωγές το πλαίσιο. Το πρόβλημα όμως είναι πλασματικό. Γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ βλέπεις ανθρώπους που έκαναν παραγγελία ΜΕΤΑ από εσένα να παραλαμβάνουν ΠΡΙΝ από εσένα

Όταν είναι τόσο ρευστή η κατάσταση με ανόδους τιμών 100€ από τη μία εβδομάδα στην άλλη δεν υπάρχει κλείδωμα τιμών.

Και οι ίδιοι οι προμηθευτές από τη μια μέρα στην άλλη αγοράζουν σε διαφορετικές τιμές αφού μιλάμε για κατάσταση που την τιμή την ανέβασαν ΟΛΟΙ στην αλυσίδα παραγωγής-πώλησης. Και η TSMC/Samsung και η Nvidia/AMD και οι AIBs (Asus, Gigabyte, Sapphire, MSI κτλ κτλ) και βέβαια οι προμηθευτές.

Το Πλαίσιο την κάρτα που έδωσε στο φίλο εννοείται ήθελε να τη δώσει αλλού για να βγάλει κάνα 200άρι παραπάνω. Με την κατάσταση που επικρατεί τώρα παίζει και να μην έβγαλε ούτε € από τη συγκεκριμένη.

Δίκιο έχει και ο φίλος αφού έκανε προπληρωμή άρα και συμφωνία αλλά από την άλλη καταλαβαίνω και το Πλαίσιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες το λιγο ολο αλλα και στο 10,48 αναφερει και τον νομο βαση του οποίου  δεν μπορει να αλλαξει η τιμη.2251/94

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας έκαναν χάρη ένα email όμορφο στέλνεις και παραλαμβάνεις. Δεν τους βάλαμε και το όπλο στο κεφάλι. Περιθώριο κέρδους υπάρχει και πάλι. Λόγο όλης της κατάστασης ξεκίνησε παντού η κερδοσκοπική διάθεση. Μην το δικαιολογεί κάνεις. Δεν είναι σωστό. Οι κάρτες έρχονταν και έφευγαν από εδώ και από εκεί. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/10/2021 στις 8:56 ΜΜ, SPY_oo7 είπε

Δες το λιγο ολο αλλα και στο 10,48 αναφερει και τον νομο βαση του οποίου  δεν μπορει να αλλαξει η τιμη.2251/94

Ο τύπος είναι ο πιο γλοιώδης youtuber στο ελληνικό youtube, κρίμα να ανεβάζεις βίντεο του εδώ, και φυσικά ΦΟΥΛ αναξιόπιστος, οτι κοτσάνα του έρθει για να βγάλει 3.60 από τα views.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον νομο τον εβαλα .Για τα υπολοιπα ο καθενας κρινει όπως θελει.Παντωσ για το κραξιμο που ριχνει στη γνωστη αλυσιδα δεν βλεπω κατι λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Για τον νομο τον εβαλα .Για τα υπολοιπα ο καθενας κρινει όπως θελει.Παντωσ για το κραξιμο που ριχνει στη γνωστη αλυσιδα δεν βλεπω κατι λαθος.

ο νόμος λέει οτι το κατάστημα μπορεί να ακυρώσει παραγγελία ή να συνάψει νέα σύμβαση με τον καταναλωτή σε διαφορετική τιμή αν οι συνθήκες το επιβάλουν, αν ο καταναλωτής δεν επιθυμεί το κατάστημα υποχρεούται να του επιστρέψει πίσω τυχόν προκαταβολές κ.τ.λ, αυτό ισχύει. Ο youtuber που ανέβασες είναι οτι ποιο γελοίο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, καραγκιόζης για μερικά ευρώ. Φυσικά και θα κράξει πλαίσιο, θα επικαλεστεί νόμους και καλά γιατί πουλάει, πουλάει το κράξιμο, ανα αύριο πουλάει να κράξει το insomnia θα κράξει το insomnia. Τέλος, λάθος έχει στο κράξιμο που ρίχνει στο πλαίσιο, από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tegonikos είπε

ο νόμος λέει οτι το κατάστημα μπορεί να ακυρώσει παραγγελία ή να συνάψει νέα σύμβαση με τον καταναλωτή σε διαφορετική τιμή αν οι συνθήκες το επιβάλουν, αν ο καταναλωτής δεν επιθυμεί το κατάστημα υποχρεούται να του επιστρέψει πίσω τυχόν προκαταβολές κ.τ.λ, αυτό ισχύει. Ο youtuber που ανέβασες είναι οτι ποιο γελοίο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, καραγκιόζης για μερικά ευρώ. Φυσικά και θα κράξει πλαίσιο, θα επικαλεστεί νόμους και καλά γιατί πουλάει, πουλάει το κράξιμο, ανα αύριο πουλάει να κράξει το insomnia θα κράξει το insomnia. Τέλος, λάθος έχει στο κράξιμο που ρίχνει στο πλαίσιο, από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε...

Επειδη με τους συγκεκριμενους το εχετε ολοι μακραινει το θεμα , αυτο που θα πω εγω ειναι οποιος θελει ας πηγαινει να ψωνιζει απο κει , τοσο τον κοβει τον καθενα , οι συγκεκριμενοι κοροιδευουν και οι περισσοτεροι δεν το καταλαβαινετε , απλα ειναι τα πραγματα , απλα μην διαμαρτυρεστε αλλο γι αυτους , υπαρχουν πολλα μαγαζια που πουλανε τα ιδια προιοντα ειτε εντος Ελλαδας ειτε εκτος , οπου θελει ο καθενας ας παει και ας ψωνισει , αλλα μ'αυτους φτανει το παρατραβατε

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Έχω παραγγείλει έπιπλο από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω;

Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

 

2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

3. Μία εταιρεία μου έστειλε email για μια πολύ καλή προσφορά που κάνει αυτές τις μέρες σε ένα προϊόν. Πήγα σε 3 υποκαταστήματά της αλλά δεν υπήρχε πουθενά διαθέσιμο. Είναι νόμιμο;

Η εταιρεία θα πρέπει να προμηθεύσει το προϊόν ή ισοδύναμό του σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’ όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται. Διαφορετικά θεωρείται διαφήμιση δόλωμα και απαγορεύεται από το Ν.2251/94 ως παραπλανητική εμπορική πρακτική. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

4. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου ένα προϊόν με την ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο». Ωστόσο, δε μου έχει παραδοθεί εδώ και 10 μέρες και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μου το παραδώσουν, περιμένουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους. Είναι νόμιμο;

Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.  Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

5. Βρήκα σε ένα κατάστημα πινακίδα που γράφει «Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων δε γίνονται δεκτές». Είναι νόμιμο;

Απαγορεύονται ως καταχρηστικοί οι όροι συναλλαγών που περιορίζουν την ευθύνη του πωλητή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος, καθώς και γενικότερα οι όροι συναλλαγών που διαταράσσουν την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή. Οι όροι  αυτοί είναι άκυροι. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

1. Έχω παραγγείλει έπιπλο από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω;

Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

 

2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

3. Μία εταιρεία μου έστειλε email για μια πολύ καλή προσφορά που κάνει αυτές τις μέρες σε ένα προϊόν. Πήγα σε 3 υποκαταστήματά της αλλά δεν υπήρχε πουθενά διαθέσιμο. Είναι νόμιμο;

Η εταιρεία θα πρέπει να προμηθεύσει το προϊόν ή ισοδύναμό του σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’ όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται. Διαφορετικά θεωρείται διαφήμιση δόλωμα και απαγορεύεται από το Ν.2251/94 ως παραπλανητική εμπορική πρακτική. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

4. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου ένα προϊόν με την ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο». Ωστόσο, δε μου έχει παραδοθεί εδώ και 10 μέρες και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μου το παραδώσουν, περιμένουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους. Είναι νόμιμο;

Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.  Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

5. Βρήκα σε ένα κατάστημα πινακίδα που γράφει «Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων δε γίνονται δεκτές». Είναι νόμιμο;

Απαγορεύονται ως καταχρηστικοί οι όροι συναλλαγών που περιορίζουν την ευθύνη του πωλητή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος, καθώς και γενικότερα οι όροι συναλλαγών που διαταράσσουν την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή. Οι όροι  αυτοί είναι άκυροι. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Σωστοτατος!!!

Ανοιξτε τα στραβα σας οι περισσοτεροι και να μαθετε να ψωνιζετε και αν ειστε αναποφασιστοι για κατι απο πριν να ρωτατε και να μαθαινετε , τα πραγματα απο την δικη μου οτικη θα πανε πολυ χειροτερα και οσο δεν φανταζεστε οι περισσοτεροι απο εσας τους επομενους μηνες , ο κλεψας του κλεψαντος εχει να γινει σε ολους τους τομεις , παρτε ρυζια ,αλευρια και λαδι , τουλαχιστον οσους σας κοβει εστω και λιγο γιατι εχετε μαζευτει μεσα στις πολεις και θα κυνηγατε να φατε ο ενας τον αλλον και μη γελατε , απλα ναθυμαστε αυτα που λεω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, triplex1 είπε

Επειδη με τους συγκεκριμενους το εχετε ολοι μακραινει το θεμα , αυτο που θα πω εγω ειναι οποιος θελει ας πηγαινει να ψωνιζει απο κει , τοσο τον κοβει τον καθενα , οι συγκεκριμενοι κοροιδευουν και οι περισσοτεροι δεν το καταλαβαινετε , απλα ειναι τα πραγματα , απλα μην διαμαρτυρεστε αλλο γι αυτους , υπαρχουν πολλα μαγαζια που πουλανε τα ιδια προιοντα ειτε εντος Ελλαδας ειτε εκτος , οπου θελει ο καθενας ας παει και ας ψωνισει , αλλα μ'αυτους φτανει το παρατραβατε

διαμαρτύρονται για την χαμηλότερη τιμή κατόπιν και παράδοση σε 2χρονια,και τώρα που σε όλα τα καταστήματα είναι πάνω κάτω ίδιες τιμές δεν παίρνεις τίποτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ICE-T είπε

διαμαρτύρονται για την χαμηλότερη τιμή κατόπιν και παράδοση σε 2χρονια,και τώρα που σε όλα τα καταστήματα είναι πάνω κάτω ίδιες τιμές δεν παίρνεις τίποτα

Ετσι ακριβως  , ηδη εχουν ανεβασει τις τιμες και δεν παραδιδουν απο προπαραγγελιες μονο και μονο για να παρουν τα παραπανω χρηματα και βγαινει  ο αλλος μετα και μας λεει τελικα ηρθε η καρτα μετα απο 11 μηνες .........ρε απιθανε εγω σε 4 μηνες εχασα 3 ανθρωπους της οικογενειας μου , λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει , ελεος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/10/2021 στις 1:06 ΠΜ, tegonikos είπε

Ο τύπος είναι ο πιο γλοιώδης youtuber στο ελληνικό youtube, κρίμα να ανεβάζεις βίντεο του εδώ, και φυσικά ΦΟΥΛ αναξιόπιστος, οτι κοτσάνα του έρθει για να βγάλει 3.60 από τα views.

Τον ξέρεις προσωπικά?⁉️

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...