Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει το σύστημα πολυμέσων Hyperscreen των 56’’ με τεχνολογίες AI


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Πως θα ραγίσει η οθόνη ρε άρχοντα; Κινητό είναι να σου πέσει κάτω;

Φωνή ανεβοκατεβάζεις από το τιμόνι, όχι από την οθόνη...

προφανώς και οι χάρτες αναβαθμίζονται, κάτι που συμβαίνει εδώ και μερικά χρόνια.

Ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων εκπληρώσε τον σκοπό του, είναι ώρα να μας αφήσει. Τι με ενδιαφέρουν οι στροφές στο αυτόματο αληθεια; Η στο ηλεκτροκίνητο που δεν υπάρχουν καν...

Τα μέρσεντες μάλιστα έχουν και joystick στο τιμόνι, από το οποίο μπορείς να ελέγχεις το infotainmentμ δεν χρειάζεται να φτάνεις στη οθόνη. Αλλά για να βάζεις πχ διεύθυνση , οτιδήποτε πέρα από touch είναι ταλαιπωρία.

- πχ με επακούμβηση με τον μπροστά (τράκα κοινώς ακόμα και μικρή.. ). πχ με άτσαλο κατέβασμα από πεζοδρόμιο, πχ με το να πατήσεις "καλή" λακούβα.. Με ατζαμίδικη κίνηση του τακουνιού της κοπέλας σου πάνω στο γενετήσια πράξη μέσα στο όχημα.. to name a few άρχοντα.

- ο συνοδηγός πως αλλάζει φωνή; Στο a/c clima πως; Ψάχνεις "ψηφικά μενού να βγουν κουμπάκια"; Καμία σχεση τα αναλογικά. Ανώτερα μακράν!

- με πόσα χρήματα; με τι επιλογές για την χώρα σου; 1000 φορές οι χάρτες του google σε ένα κινητό. Το έχουμε δει σε αυτοκίνητα με δικά τους στους χαρτες τι αηδία είναι.

- το αναλογικό είναι στροφόμετρο μόνο; Και βεβαιως μας ενδιαφέρουν εκτός αν το έχεις μονίμως στο auto. Εχει θαρρω και +/- επιλογή. Στα ηλεκτρικά θα δούμε τι χρειάζονται. Τώρα χρειάζονται σοβαρές μπαταρίες που δεν έχουν.

Υ.Γ. θα υπάρχουν και θετικά όπως η φιγούρα και το customization. 

 

 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dchatz είπε

Εξαφανίστηκαν τα αναλογικά ταχύμετρα και στροφόμετρα με τον μαγνήτη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα μόνο εικόνα τους σε οθόνες έμεινε.

Σε λιγο θα εξαφανιστουν οι κινητηρες, λιγο πιο μετα οι οδηγοι κ λιγα χρονια πιο υστερα κ τα αυτοκινητα ως οχηματα. Αν τα πραγματα πανε οπως τα οραματιζονται μερικοι, σε 20 χρονια θα υπαρχουν αυτο-οδηγουμενα ελικοφορα που θα μας μεταφερουν.

Εδω ο Ερντογαν λεει οτι η Τουρκια θα ειναι απο τις πρωτες στα ιπταμενα αυτοκινητα, το κοντερ μας μαρανε τωρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, keysmith είπε

Με ατζαμίδικη κίνηση του τακουνιού της κοπέλας σου πάνω στο γενετήσια πράξη μέσα στο όχημα.. 

 

 

Πατώντας εκείνη τη στιγμή με το τακούνι και live μετάδοση συνομιλίας/βίντεο με τις επαφές σου. 😛😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, keysmith είπε

- πχ με επακούμβηση με τον μπροστά (τράκα κοινώς ακόμα και μικρή.. ). πχ με άτσαλο κατέβασμα από πεζοδρόμιο, πχ με το να πατήσεις "καλή" λακούβα.. Με ατζαμίδικη κίνηση του τακουνιού της κοπέλας σου πάνω στο γενετήσια πράξη μέσα στο όχημα.. to name a few άρχοντα.

- ο συνοδηγός πως αλλάζει φωνή; Στο a/c clima πως; Ψάχνεις "ψηφικά μενού να βγουν κουμπάκια"; Καμία σχεση τα αναλογικά. Ανώτερα μακράν!

- με πόσα χρήματα; με τι επιλογές για την χώρα σου; 1000 φορές οι χάρτες του google σε ένα κινητό. Το έχουμε δει σε αυτοκίνητα με δικά τους στους χαρτες τι αηδία είναι.

- το αναλογικό είναι στροφόμετρο μόνο; Και βεβαιως μας ενδιαφέρουν εκτός αν το έχεις μονίμως στο auto. Εχει θαρρω και +/- επιλογή. Στα ηλεκτρικά θα δούμε τι χρειάζονται. Τώρα χρειάζονται σοβαρές μπαταρίες που δεν έχουν.

Υ.Γ. θα υπάρχουν και θετικά όπως η φιγούρα και το customization. 

Ε καλά, έχουνε τεσταρει το ατσαλο κατέβασμα από πεζοδρόμιο και τα σχετικά. Δεν είναι άλλωστε γυαλί, πλαστικό θα είναι, με την ανάλογη διάρκεια ζωής και αντοχής.

Ο συνοδηγός στο συγκεκριμένo concept έχει την δικιά του οθόνη, οπότε μάλλον είναι αρκετά εύκολο να αλλαζει ότι ρυθμίσεις θέλει. Επίσης δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη το ολόκληρο το αμάξι, οπότε δύσκολο να πεις άμα δεν δεις την τελική μορφή.

Για να χρησιμοποιεις όμως τους χάρτες της Google χάνεις καθε έννοια της ιδιωτικότητα, και Google knows always where you are. Στην τελική και στο κινητό μου σπάνια χρησιμοποιω Google maps. 

Το αναλογικό καντράν δεν έχει νόημα ύπαρξης, αφού με το ψηφιακό μπορείς να προβάλεις ότι πληροφορίες θέλεις, στην τελική το διαμορφψνεις σαν αναλογικο άμα αυτό επιθυμείς. Όσον αφορά σοβαρές μπαταρίες, η αυτονομία του θα ειναι 700 κμ, όσο δηλαδή τα βενζινοκίνητα. Αθήνα Θεσσαλονίκη βγάζεις χωρίς φόρτιση, και έχεις ακόμη και για βόλτες. Προφανώς δεν είναι φτηνά αμάξι, αλλά ούτε η S class στο οποίο βασίζεται. Και άμα αρχίζουν να βγαίνουν έστω και μεγάλα ηλεκτρικα με 700 κμ, σύντομα θα ακολουθήσουν και μεσαία/μικρα με ανάλογες επιδόσεις.

 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Για να χρησιμοποιεις όμως τους χάρτες της Google χάνεις καθε έννοια της ιδιωτικότητα, και Google knows always where you are. Στην τελική και στο κινητό μου σπάνια χρησιμοποιω Google maps.

Υπάρχει συμφωνία με τους Here Maps (που τη προηγούμενη δεκαετία είχε η Nokia), ανάμεσα στους κατασκευαστές με μερίδιο είναι και η Daimler AG (Mercedes-Benz)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, keysmith είπε

όχι σοφή επιλογή για τον μέσο μικρομεσαίο 

Αρχικά ο μέσος μικρομεσαίος δεν παίρνεις μερσεντες, πόσο μάλλον ηλεκτρική μερσεντες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

Αρχικά ο μέσος μικρομεσαίος δεν παίρνεις μερσεντες, πόσο μάλλον ηλεκτρική μερσεντες.

Εξαρτάται και το μοντέλο, αυτά πχ που βασίζονται στη πλατφόρμα της A class ή της B class ξεκινούν αρκετά χαμηλότερα από άλλα μοντέλα της συγκεκριμένης μάρκας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε

Και όλα αυτά γιατί οι πλούσιοι δεν είναι σαν την πλέμπα ώστε να χρησιμοποιούν κουμπιά.

Πρέπει να διαφέρουν.

Rolls Royce και Bentley έχουν κουμπιά. Τελικά όμως λες για πλούσιους , ενώ αυτά τα αυτοκίνητα είναι για αυτούς που είναι πλούσιοι για τους πλούσιους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Δεν προορίζεται απλώς για να εντυπωσιάσει, αφού φιλοξενεί το ταμπλό οργάνων, την ψυχαγωγία και την οθόνη των επιβατών σε μία σχεδίαση που αφαιρεί οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρήσιμο. "

Αυτό που δεν είναι χρήσιμο στο ταμπλό ενός αυτοκινήτου είναι μια οθόνη 56’’. Εντυπωσιακό και φουτουριστικό, αλλά σίγουρα ενεργοβόρο, και αφού ακόμα πρέπει να οδηγούμε τα αμάξια δε βλέπω κάποια ουσιαστική χρησιμότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκεί θα είναι όλα τα οχήματα σε μια 20ετία , καθώς κάποια στιγμή (πολύ σύντομα νομίζω) αυτή η λύση θα είναι φτηνότερη από το κλασικό retro ταμπλό το οποίο θα μετατραπεί σε premium όπως και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Επεξ/σία από The__Blade
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

"Δεν προορίζεται απλώς για να εντυπωσιάσει, αφού φιλοξενεί το ταμπλό οργάνων, την ψυχαγωγία και την οθόνη των επιβατών σε μία σχεδίαση που αφαιρεί οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρήσιμο. "

Αυτό που δεν είναι χρήσιμο στο ταμπλό ενός αυτοκινήτου είναι μια οθόνη 56’’. Εντυπωσιακό και φουτουριστικό, αλλά σίγουρα ενεργοβόρο, και αφού ακόμα πρέπει να οδηγούμε τα αμάξια δε βλέπω κάποια ουσιαστική χρησιμότητα.

δεν καίει , προφανώς είναι panel με 16bit χρώματα , χαμηλότερης ανάλυσης και γενικά τεχνολογία low energy.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Thresh είπε

Για πλάκα 5ψηφιο ποσό για να το βάλεις. 😄

Και για πλάκα φτηνότερο κατασκευαστικά για την mercedes που με μια οθόνη επαφής στο σχήμα που θέλει γλυτώνει τόσα αναλογικά όργανα, κουμπάκια, επαφές λεντάκια και όλη την καλωδίωση που απαιτούν αυτά για να δουλέψουν.

Γενικά το by wire που εφαρμόζετε σιγά σιγά θα γλυτώσει απ τα μελοντικά οχήματα βάρος και κατασκευατική πολυπλοκότητα.

Μια οθόνη στο σχήμα του ταμπλό για την διεπαφή. Eνα καλώδιο για να μεταφέρει τα data and thats it.

Επεξ/σία από yiannis_1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...