trib Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Η τεράστια αυτή οθόνη σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες AI θα προσαρμόζουν την καμπίνα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου EQS ανάλογα τις προτιμήσεις του οδηγού. Η Mercedes λέει όχι στις «παραδοσιακές» πολλαπλές οθόνες που ήδη ενσωματώνουν κατασκευαστές όπως η Porsche. Η γερμανική μάρκα θέλει μία γιγαντιαία οθόνη που ουσιαστικά θα κυριαρχεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η Mercedes-Benz παρουσίασε το σύστημα πολυμέσων MBUX Hyperscreen μεγέθους 56’’ που θα καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το πλάτος της καμπίνας του πολυτελούς ηλεκτρικού οχήματος EQS. Δεν προορίζεται απλώς για να εντυπωσιάσει, αφού φιλοξενεί το ταμπλό οργάνων, την ψυχαγωγία και την οθόνη των επιβατών σε μία σχεδίαση που αφαιρεί οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρήσιμο. Η οθόνη έχει OLED πάνελ και προστατεύεται από γυαλί Gorilla που ταυτόχρονα μπορεί και αποτρέπει τις αντανακλάσεις. Χάρη στον αισθητήρα φωτός και την κάμερα, η οθόνη προσαρμόζει αυτόματα τη φωτεινότητα, με αποτέλεσμα να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού, ειδικά κατά τη διάρκεια της βραδινής οδήγησης. Και λόγω του ότι εξοπλίζεται με οκταπύρηνο επεξεργαστή αλλά και 24GB RAM, αναμένεται η Hyperscreen να έχει και ταχύτατη απόκριση στο άγγιγμα των επιβατών. Η Mercedes εκτός από το μέγεθος επενδύει και παρά πολύ στις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης. Η αυτοκινητοβιοχαμηνία έχει ενσωματώσει τεχνολογίες AI στην Hyperscreen ώστε να εμφανίζει και να προτείνει χαρακτηριστικά που ενδέχεται να τα χρειάζονται οι επιβάτες. Θα προσφέρει στον οδηγό να καλέσει αυτόματα στο σπίτι, αν για παράδειγμα αυτός το κάνει τακτικά καθώς γυρίζει από τη δουλειά, θα ρυθμίσει τις αναρτήσεις όταν υπάρχουν εμπόδια στο δρόμο, θα θυμάται τις τακτικές διαδρομές ώστε να προτείνει στον οδηγό να τις επιλέξει ενώ θα θυμάται ακόμη και το είδος μασάζ που αρέσει στους επιβάτες ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία. Ο χειρισμός της Hyperscreen μάλλον θα είναι ευκολότερος από κάθε άλλο προηγούμενο αυτοκίνητο της Mercedes που είναι εξοπλισμένο με MBUX, αφού η εταιρία φέρνει την τεχνολογία Zero Layer με την οποία όλες οι κοινές εργασίες θα είναι άμεσα διαθέσιμες, χωρίς ο οδηγός να χάνει χρόνο. Για παράδειγμα, η πλοήγηση θα βρίσκεται πάντα στο κέντρο της οθόνης, ώστε με ένα άγγιγμα να επιλέγει απευθείας τον προορισμό του. Για την ώρα η Mercedes κρατά μυστικό το πότε ακριβώς θα παρουσιαστεί και επίσημα το ηλεκτρικό EQS αν και αναφέρει πως αυτό θα γίνει κάποια στιγμή το 2021. Ωστόσο, το teaser της Hyperscreen μας δίνει μια ιδέα για το ποια θα είναι τα επόμενα βήματα της γερμανικής μάρκας στο χώρο των πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Tempered glass θα βρίσκεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eXoS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Όλα μια οθόνη ... μας έχουν τρελάνει ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatoskylo8 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Και όλα αυτά γιατί οι πλούσιοι δεν είναι σαν την πλέμπα ώστε να χρησιμοποιούν κουμπιά. Πρέπει να διαφέρουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Θα αντέξει πολύ Ελλάδα, καλοκαίρι, κάτω απ'τον ήλιο, με κλειστά παράθυρα. Και θα συμφέρει να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο παρά να την αλλάξεις... 3 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pseira Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Oled? Με navigation burnin στο 1ο ετος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Για πλάκα 5ψηφιο ποσό για να το βάλεις. 😄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dchatz Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Εξαφανίστηκαν τα αναλογικά ταχύμετρα και στροφόμετρα με τον μαγνήτη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα μόνο εικόνα τους σε οθόνες έμεινε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xviper13 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Πιστεύω πως η αξία της μαζί με το hardware από πίσω θα αξίζουν όσο ένα αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Ακραία υπέροχο. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keysmith Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Καλό αλλά όχι σοφή επιλογή για τον μέσο μικρομεσαίο αμα ραγίζει κάπου δεν θέλω να μάθω τιμή ανταλλακτικού. amoled έχει "μνήμη" και θα καίγεται σε σημεία (πχ στο ταχύμετρο). Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; το touch δεν είναι ο καλύτερο χειρισμό (πχ φωνή στο ηχοσύστημα θα προτιμούσα πλήκτρα, το ίδιο στο κλίμα). Οι χάρτες δωρεάν google maps? (lol, πόσο η συνδρομή; not lol). τι κακό έχουν τα αναλογικά κλασσικά όργανα; Μια οθόνη στο κέντρο (ακόμα και αντροιντ με βεντούζα) και έχεις αρκετά από τα κόλπα της και σε πιο θνητό αυτοκίνητο έστω με λιγότερο wow. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xviper13 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, dchatz είπε Εξαφανίστηκαν τα αναλογικά ταχύμετρα και στροφόμετρα με τον μαγνήτη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα μόνο εικόνα τους σε οθόνες έμεινε. Αυτό πιστεύω είναι καλύτερο... Γιατί οι πληροφορίες που εμφανίζουν έρχονται απευθείας από την ECU. Επίσης συμβαδίζουν και με την εποχή... High-tech... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 6 minutes ago, keysmith said: Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; Ε ναι, τόσα λεφτά θα κάνει η S-Class, πρέπει να την ξεζουμίσουμε. 😛 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, keysmith είπε Καλό αλλά όχι σοφή επιλογή για τον μέσο μικρομεσαίο αμα ραγίζει κάπου δεν θέλω να μάθω τιμή ανταλλακτικού. amoled έχει "μνήμη" και θα καίγεται σε σημεία (πχ στο ταχύμετρο). Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; το touch δεν είναι ο καλύτερο χειρισμό (πχ φωνή στο ηχοσύστημα θα προτιμούσα πλήκτρα, το ίδιο στο κλίμα). Οι χάρτες δωρεάν google maps? (lol, πόσο η συνδρομή; not lol). τι κακό έχουν τα αναλογικά κλασσικά όργανα; Μια οθόνη στο κέντρο (ακόμα και αντροιντ με βεντούζα) και έχεις αρκετά από τα κόλπα της και σε πιο θνητό αυτοκίνητο έστω με λιγότερο wow. Πως θα ραγίσει η οθόνη ρε άρχοντα; Κινητό είναι να σου πέσει κάτω; Φωνή ανεβοκατεβάζεις από το τιμόνι, όχι από την οθόνη... προφανώς και οι χάρτες αναβαθμίζονται, κάτι που συμβαίνει εδώ και μερικά χρόνια. Ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων εκπληρώσε τον σκοπό του, είναι ώρα να μας αφήσει. Τι με ενδιαφέρουν οι στροφές στο αυτόματο αληθεια; Η στο ηλεκτροκίνητο που δεν υπάρχουν καν... Τα μέρσεντες μάλιστα έχουν και joystick στο τιμόνι, από το οποίο μπορείς να ελέγχεις το infotainmentμ δεν χρειάζεται να φτάνεις στη οθόνη. Αλλά για να βάζεις πχ διεύθυνση , οτιδήποτε πέρα από touch είναι ταλαιπωρία. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Papakaliati 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gakost Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 52 λεπτά πριν, Xviper13 είπε Αυτό πιστεύω είναι καλύτερο... Γιατί οι πληροφορίες που εμφανίζουν έρχονται απευθείας από την ECU. Επίσης συμβαδίζουν και με την εποχή... High-tech... Γιατί το αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο από που νομίζεις ότι παίρνει τις πληροφοριες; Τα όργανα με τις ντιζες έχουν σταματήσει εδώ και καν δυο δεκαετίες τουλάχιστον. Και τα αναλογικά όργανα ψηφιακά δεδομένα εμφανιζουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα