Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει το σύστημα πολυμέσων Hyperscreen των 56’’ με τεχνολογίες AI


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η τεράστια αυτή οθόνη σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες AI θα προσαρμόζουν την καμπίνα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου EQS ανάλογα τις προτιμήσεις του οδηγού.

Η Mercedes λέει όχι στις «παραδοσιακές» πολλαπλές οθόνες που ήδη ενσωματώνουν κατασκευαστές όπως η Porsche. Η γερμανική μάρκα θέλει μία γιγαντιαία οθόνη που ουσιαστικά θα κυριαρχεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η Mercedes-Benz παρουσίασε το σύστημα πολυμέσων MBUX Hyperscreen μεγέθους 56’’ που θα καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το πλάτος της καμπίνας του πολυτελούς ηλεκτρικού οχήματος EQS. Δεν προορίζεται απλώς για να εντυπωσιάσει, αφού φιλοξενεί το ταμπλό οργάνων, την ψυχαγωγία και την οθόνη των επιβατών σε μία σχεδίαση που αφαιρεί οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρήσιμο.

Η οθόνη έχει OLED πάνελ και προστατεύεται από γυαλί Gorilla που ταυτόχρονα μπορεί και αποτρέπει τις αντανακλάσεις. Χάρη στον αισθητήρα φωτός και την κάμερα, η οθόνη προσαρμόζει αυτόματα τη φωτεινότητα, με αποτέλεσμα να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού, ειδικά κατά τη διάρκεια της βραδινής οδήγησης. Και λόγω του ότι εξοπλίζεται με οκταπύρηνο επεξεργαστή αλλά και 24GB RAM, αναμένεται η Hyperscreen να έχει και ταχύτατη απόκριση στο άγγιγμα των επιβατών.

mercedes-benz-hyperscreen-othoni-me-ai-2.jpg.1675d226d0c6383eb93256df94b4f0a0.jpg

Η Mercedes εκτός από το μέγεθος επενδύει και παρά πολύ στις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης. Η αυτοκινητοβιοχαμηνία έχει ενσωματώσει τεχνολογίες AI στην Hyperscreen ώστε να εμφανίζει και να προτείνει χαρακτηριστικά που ενδέχεται να τα χρειάζονται οι επιβάτες. Θα προσφέρει στον οδηγό να καλέσει αυτόματα στο σπίτι, αν για παράδειγμα αυτός το κάνει τακτικά καθώς γυρίζει από τη δουλειά, θα ρυθμίσει τις αναρτήσεις όταν υπάρχουν εμπόδια στο δρόμο, θα θυμάται τις τακτικές διαδρομές ώστε να προτείνει στον οδηγό να τις επιλέξει ενώ θα θυμάται ακόμη και το είδος μασάζ που αρέσει στους επιβάτες ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία.

Ο χειρισμός της Hyperscreen μάλλον θα είναι ευκολότερος από κάθε άλλο προηγούμενο αυτοκίνητο της Mercedes που είναι εξοπλισμένο με MBUX, αφού η εταιρία φέρνει την τεχνολογία Zero Layer με την οποία όλες οι κοινές εργασίες θα είναι άμεσα διαθέσιμες, χωρίς ο οδηγός να χάνει χρόνο. Για παράδειγμα, η πλοήγηση θα βρίσκεται πάντα στο κέντρο της οθόνης, ώστε με ένα άγγιγμα να επιλέγει απευθείας τον προορισμό του.

Για την ώρα η Mercedes κρατά μυστικό το πότε ακριβώς θα παρουσιαστεί και επίσημα το ηλεκτρικό EQS αν και αναφέρει πως αυτό θα γίνει κάποια στιγμή το 2021. Ωστόσο, το teaser της Hyperscreen μας δίνει μια ιδέα για το ποια θα είναι τα επόμενα βήματα της γερμανικής μάρκας στο χώρο των πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αντέξει πολύ Ελλάδα, καλοκαίρι, κάτω απ'τον ήλιο, με κλειστά παράθυρα. Και θα συμφέρει να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο παρά να την αλλάξεις...

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαφανίστηκαν τα αναλογικά ταχύμετρα και στροφόμετρα με τον μαγνήτη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα μόνο εικόνα τους σε οθόνες έμεινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό αλλά όχι σοφή επιλογή για τον μέσο μικρομεσαίο 

  • αμα ραγίζει κάπου δεν θέλω να μάθω τιμή ανταλλακτικού.
  • amoled έχει "μνήμη" και θα καίγεται σε σημεία (πχ στο ταχύμετρο). Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; 
  • το touch δεν είναι ο καλύτερο χειρισμό (πχ φωνή στο ηχοσύστημα θα προτιμούσα πλήκτρα, το ίδιο στο κλίμα).
  • Οι χάρτες δωρεάν google maps? (lol, πόσο η συνδρομή; not lol).
  • τι κακό έχουν τα αναλογικά κλασσικά όργανα; Μια οθόνη στο κέντρο (ακόμα και αντροιντ με βεντούζα) και έχεις αρκετά από τα κόλπα της και σε πιο θνητό αυτοκίνητο έστω με λιγότερο wow.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dchatz είπε

Εξαφανίστηκαν τα αναλογικά ταχύμετρα και στροφόμετρα με τον μαγνήτη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα μόνο εικόνα τους σε οθόνες έμεινε.

Αυτό πιστεύω είναι καλύτερο... Γιατί οι πληροφορίες που εμφανίζουν έρχονται απευθείας από την ECU. Επίσης συμβαδίζουν και με την εποχή... High-tech...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, keysmith said:

Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; 

Ε ναι, τόσα λεφτά θα κάνει η S-Class, πρέπει να την ξεζουμίσουμε. 😛

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, keysmith είπε

Καλό αλλά όχι σοφή επιλογή για τον μέσο μικρομεσαίο 

  • αμα ραγίζει κάπου δεν θέλω να μάθω τιμή ανταλλακτικού.
  • amoled έχει "μνήμη" και θα καίγεται σε σημεία (πχ στο ταχύμετρο). Ο έλληνας κρατάει το αυτοκίνητο 15+ έτη εσχάτως. λετε να αντέχουν τόσο; 
  • το touch δεν είναι ο καλύτερο χειρισμό (πχ φωνή στο ηχοσύστημα θα προτιμούσα πλήκτρα, το ίδιο στο κλίμα).
  • Οι χάρτες δωρεάν google maps? (lol, πόσο η συνδρομή; not lol).
  • τι κακό έχουν τα αναλογικά κλασσικά όργανα; Μια οθόνη στο κέντρο (ακόμα και αντροιντ με βεντούζα) και έχεις αρκετά από τα κόλπα της και σε πιο θνητό αυτοκίνητο έστω με λιγότερο wow.

Πως θα ραγίσει η οθόνη ρε άρχοντα; Κινητό είναι να σου πέσει κάτω;

Φωνή ανεβοκατεβάζεις από το τιμόνι, όχι από την οθόνη...

προφανώς και οι χάρτες αναβαθμίζονται, κάτι που συμβαίνει εδώ και μερικά χρόνια.

Ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων εκπληρώσε τον σκοπό του, είναι ώρα να μας αφήσει. Τι με ενδιαφέρουν οι στροφές στο αυτόματο αληθεια; Η στο ηλεκτροκίνητο που δεν υπάρχουν καν...

Τα μέρσεντες μάλιστα έχουν και joystick στο τιμόνι, από το οποίο μπορείς να ελέγχεις το infotainmentμ δεν χρειάζεται να φτάνεις στη οθόνη. Αλλά για να βάζεις πχ διεύθυνση , οτιδήποτε πέρα από touch είναι ταλαιπωρία.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Xviper13 είπε

Αυτό πιστεύω είναι καλύτερο... Γιατί οι πληροφορίες που εμφανίζουν έρχονται απευθείας από την ECU. Επίσης συμβαδίζουν και με την εποχή... High-tech...

Γιατί το αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο από που νομίζεις ότι παίρνει τις πληροφοριες; Τα όργανα με τις ντιζες έχουν σταματήσει εδώ και καν δυο δεκαετίες τουλάχιστον. Και τα αναλογικά όργανα ψηφιακά δεδομένα εμφανιζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...