Προς το περιεχόμενο

Εγγυήσεις οθονών και Ευρωπαικός νόμος για ελλαττωματικά προιοντα


pogchamp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Αγόρασα οθόνη και σε 1 μήνα έχει 2 κολλημένα πίξελ. Δεν είναι κάτι τρομερό απλά με εκνευρίζει. Ωστόσο θέλω να μου πείτε λίγα πράγματα για το τι ισχύει και τι δεν ισχύει τελικά. Ο καταστευαστής εγγυάται btw 0 κολλημένα πίξελ. Ο "νόμος" λέει:

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm και

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

λένε πως 

> Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

> Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων σας
>
> Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, ο έμπορος οφείλει πάντα να βρει μια λύση για εσάς. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.
>
>     Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.

Εγώ μίλησα φυσικά με τον έμπορο και τι με είπε? Κάνεις RMA εδώ. Φυσικά το RMA center είναι Ολλανδία για την χώρα μας και φυσικά απορώ αν αξίζει να περιμένεις 2-3 μήνες γιατί τόσο παιρνουν. Εγώ αν καταλαβαίνω όμως καλά τα άνω, οφείλει να μου αντικαταστήσει το προιον. Οχι? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ σε 1 μήνα πρέπει να μην έχω οθόνη για 2-3 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί το RMA. Είχα κάνει στο παρελθόν, και ο χρόνος που κάνει είναι απλά αστείος. Να δοκιμάσω συνήγορο του καταναλωτή? Δεν νομίζω ότι είναι σωστό ο έμπορος απλά να σου δίνει το λινκ του RMA και να σου λέει καλή τύχη λίγο πολύ.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν αγοράζουμε απ όπου να ναι, αυτά γίνονται. Στη σελίδα του εμπόρου τι αναφέρει; Εγγύηση εμπόρου η αντιπροσωπείας; Είναι υποχρεωμένος να κινήσει αυτός τις διαδικασίες και όχι εσύ. Επίσης αν κάνει πάνω από 15 μέρες η επισκευή δικαιούσαι προσωρινή αντικατάσταση. 

Καλό κουράγιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filip123go είπε

Αν αγοράζουμε απ όπου να ναι, αυτά γίνονται. Στη σελίδα του εμπόρου τι αναφέρει; Εγγύηση εμπόρου η αντιπροσωπείας; Είναι υποχρεωμένος να κινήσει αυτός τις διαδικασίες και όχι εσύ. Επίσης αν κάνει πάνω από 15 μέρες η επισκευή δικαιούσαι προσωρινή αντικατάσταση. 

Καλό κουράγιο.

Γράφει εγγύηση 3 έτη. Διευκρίνηση άλλη δεν υπάρχει. To Mr. Cheap είναι, skroutz, γενικά καλές αξιολογήσεις.

Επεξ/σία από pogchamp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pogchamp είπε

Γράφει εγγύηση 3 έτη. Διευκρίνηση άλλη δεν υπάρχει. To Mr. Cheap είναι, skroutz, γενικά καλές αξιολογήσεις.

DOA έχεις τις πρώτες 10 ημέρες

μετά πας με την διαδικασία του RMA και περιμένεις.

Το 2-3 μήνες που λες είναι υπερβολικό , επίσης τσέκαρε μήπως υπάρχει πανευρωπαική εγγύηση και ελληνικό επισκευαστικό κέντρο να μιλήσεις απευθείας μαζί τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

DOA έχεις τις πρώτες 10 ημέρες

μετά πας με την διαδικασία του RMA και περιμένεις.

Το 2-3 μήνες που λες είναι υπερβολικό , επίσης τσέκαρε μήπως υπάρχει πανευρωπαική εγγύηση και ελληνικό επισκευαστικό κέντρο να μιλήσεις απευθείας μαζί τους

Τόσο έκανα με ACER monitor που πήγε για RMA Γερμανία. 

Αυτή την φορά είναι η Gigabyte.

Επίσης δεν καταλαβαίνω από που και ως που αναλαμβάνω εγώ το RMA, δλδ ο πωλητής τι κάνει, είσπραξε και τέλος? Ο νόμος τα λέει τελείως διαφορετικά. Σε άλλες περιπτώσεις, πχ με το visionstudio είχα χαλασμένο τροφοδοτικό και μου έδωσε πιστωτικό με το καλημέρα για να πάρω άλλο. Ακόμα και 1 μήνα να κάνει, που πρέπει να είσαι τρομερά τυχερός, το θεωρείς λίγο να μην έχεις 1 μήνα κάτι που αγόρασες 1 μήνα πριν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Τόσο έκανα με ACER monitor που πήγε για RMA Γερμανία. 

Αυτή την φορά είναι η Gigabyte.

Επίσης δεν καταλαβαίνω από που και ως που αναλαμβάνω εγώ το RMA, δλδ ο πωλητής τι κάνει, είσπραξε και τέλος? Ο νόμος τα λέει τελείως διαφορετικά. Σε άλλες περιπτώσεις, πχ με το visionstudio είχα χαλασμένο τροφοδοτικό και μου έδωσε πιστωτικό με το καλημέρα για να πάρω άλλο. Ακόμα και 1 μήνα να κάνει, που πρέπει να είσαι τρομερά τυχερός, το θεωρείς λίγο να μην έχεις 1 μήνα κάτι που αγόρασες 1 μήνα πριν?

Να αγοράζεις μάρκες που έχουν επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα , p.x. LG , SAMSUNG etc

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Τόσο έκανα με ACER monitor που πήγε για RMA Γερμανία. 

Αυτή την φορά είναι η Gigabyte.

Επίσης δεν καταλαβαίνω από που και ως που αναλαμβάνω εγώ το RMA, δλδ ο πωλητής τι κάνει, είσπραξε και τέλος? Ο νόμος τα λέει τελείως διαφορετικά. Σε άλλες περιπτώσεις, πχ με το visionstudio είχα χαλασμένο τροφοδοτικό και μου έδωσε πιστωτικό με το καλημέρα για να πάρω άλλο. Ακόμα και 1 μήνα να κάνει, που πρέπει να είσαι τρομερά τυχερός, το θεωρείς λίγο να μην έχεις 1 μήνα κάτι που αγόρασες 1 μήνα πριν?

Δεν ισχύει το ίδιο με τις οθόνες δυστυχώς. Συνήθως παίρνουν εγγύηση από κατασκευαστή απευθείας. Πολύ σπάνια θα πάρεις λεφτά πίσω από οθόνη. Ακόμα και 2 χρόνια να περάσουν και να μην υπάρχει, η εταιρία θα σου στείλει το καινούργιο μοντέλο στο ίδιο tier (πχ έχω δει άτομο να παίρνει alienware 3421 σε rma για bright pixel του 3418)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Να αγοράζεις μάρκες που έχουν επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα , p.x. LG , SAMSUNG etc

Αυτό συμπέρανα με τον κακό τρόπο σήμερα. Ωστόσο και πάλι ο πωλητής είναι λογικό να μου λέει πάρε το λινκ και κάνε RMA?

Επίσης αν το RMA πάρει πολύ δεν δικαιούμαι τπτ από τον πωλητή? 

Επεξ/σία από pogchamp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Αυτό συμπέρανα με τον κακό τρόπο σήμερα. Ωστόσο και πάλι ο πωλητής είναι λογικό να μου λέει πάρε το λινκ και κάνε RMA?

Επίσης αν το RMA πάρει πολύ δεν δικαιούμαι τπτ από τον πωλητή? 

Ζήτα του την κόρη του για ένα σουκου ως αποζημίωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

Ζήτα του την κόρη του για ένα σουκου ως αποζημίωση

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm και

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Εννοούσα κάτι από αυτά που γράφει ο νόμος, δεν κατάλαβα πως ήταν τόσο δύσκολη η ερώτηση μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Εννοούσα κάτι από αυτά που γράφει ο νόμος

Από την στιγμή που διαλέγεις κατασκευαστές με επισκευαστικά κέντρα 3.000χλμ μακρυά και δεν σε καλύπτουν οι πολυεθνικές-μεγαθήρια όπως θα ήθελες , περιμένεις από τον έμπορο με περιορισμένες δυνατότητες?

Το αμαζον που είναι ΚΟΛΟΣΣΟΣ με το καλύτερο αφτερ-σαιλς με τεράστιους πόρους και δισεκατομμύρια κέρδη πάλι θα σε "κρέμαγε" όπως το εννοείς εσύ.

 

Αν έχεις χρόνο και χρήμα βάλε δικηγόρο να τους κυνηγάει , μην γκρινιάζεις τσάμπα εδώ μέσα. Αφού τα παίρνεις τόσο κατάκαρδα να ρωτάς ΠΑΝΤΑ σε περίπτωση που χρειαστείς εγγύηση ποια είναι η διαδικασία και να ψωνίζεις με αυτό ως βασικό κριτήριο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Από την στιγμή που διαλέγεις κατασκευαστές με επισκευαστικά κέντρα 3.000χλμ μακρυά και δεν σε καλύπτουν οι πολυεθνικές-μεγαθήρια όπως θα ήθελες , περιμένεις από τον έμπορο με περιορισμένες δυνατότητες?

Το αμαζον που είναι ΚΟΛΟΣΣΟΣ με το καλύτερο αφτερ-σαιλς με τεράστιους πόρους και δισεκατομμύρια κέρδη πάλι θα σε "κρέμαγε" όπως το εννοείς εσύ.

 

Αν έχεις χρόνο και χρήμα βάλε δικηγόρο να τους κυνηγάει , μην γκρινιάζεις τσάμπα εδώ μέσα. Αφού τα παίρνεις τόσο κατάκαρδα να ρωτάς ΠΑΝΤΑ σε περίπτωση που χρειαστείς εγγύηση ποια είναι η διαδικασία και να ψωνίζεις με αυτό ως βασικό κριτήριο.

Δεν ξέρω γιατί είσαι τόσο αναστατωμένος , ελπίζω να μην έχεις ζόρια στην ζωή σου. Την μια κάνεις πλάκα την μια εξαπτεσαι. Όλα καλά ? 

Συμβουλή ήρθα να πάρω και γνώση, τι εναλλακτικές και τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, νομίζω γίνεται κατανοητό από τις ερωτήσεις. Αν ήταν δύσκολο μπορώ να αναδιατυπωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η 2ετης εγγυηση ειναι του πωλητη, οποτε με αυτον εχεις να κανεις. Για αρχη επικοινωνησε αναφεροντας το και στην συνεχεια ανεφερε οτι θα στραφεις στην ΠτΚ (μπορεις να τους παρεις τηλ και να σε συμβουλεψουν κιολας)

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο το θεμα με την εγγυηση ποτε δεν το καταλαβα.

δυο φορες που χρειαστηκα κατι (την πρωτη φορα μια συσκευη δεν φορτιζε την αλλη η μπαταρια σε αλλη συσκευη αδειαζε γρηγορα) εμπλεξα.

την πρωτη την πεταξα και την δευτερη την εδωσα εναν γνωστο που εχει μανια να σκαλιζει πραγματα.

ρεζουμε> εχω την εντυπωση οτι ειναι ετσι να εχουμε να λεμε.

μιλαω παντα προσωπικα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην πράξη γίνεται το εξής

 

Στις πρώτες 10 ημέρες ισχύει το DOA , μπορείς να το επιστρέψεις με συσκευασία και να απαιτήσεις άλλο καινούριο ή επιστροφή χρημάτων.

Μετά την παρέλευση του 10ημέρου(εντός 2ετίας) μπορείς να απαιτήσεις να αναλάβει να κάνει ο έμπορος την διαδικασία του RMA.

Επειδή αυτά τα προϊόντα έχουν συνήθως πολύ μικρό περιθώριο κέρδους οι έμποροι περιορίζονται στο ελάχιστο που απαιτεί ο νόμος. Για να είναι ποιο "γαλαντόμοι" με τους πελάτες πρέπει να έχουν καπέλο 10% στις τιμές τους ώστε να μπορούν να κάνουν τα κέφια στον 1 στους 10 πελάτες που θα παραπονεθεί (δικαίως ή αδίκως) για το προϊόν. Εμείς ως καταναλωτές επιβραβεύουμε τους φθηνούς και όλη η αγορά έχει προσαρμοστεί προς τα εκεί.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...