Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρε οτιδήποτε δε θα έχει έκπτωση στην ασφάλειά σου. Μην πάρεις χρεπι με το σκεπτικό να μη στενοχωριέσαι στο πρώτο ατύχημα, πάρε κάτι που θα σε κρατήσει ασφαλή στο πρώτο ατύχημα, γιατί θα έρθει νομοτελειακά. Τα υπόλοιπα είναι γούστα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DVaderLa είπε

Με αυτή τη λογική ιδανικό για οικογένεια είναι η BMW X5. Δε σημαίνει ότι μόνο αυτό θεωρείται οικογενειακό και κανένας λογικός άνθρωπος δε θα επέλεγε κάτι άλλο. Στη σημερινή Ελλάδα η πλέον λογική επιλογή για έναν οικογενειάρχη στα 30 του είναι το C segment. Όποιος έχει και για παραπάνω, μαγκιά του, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν.

Δεν ξέρω πως έφτασες στο συμπέρασμα της X5, αλλά σίγουρα όχι με τη δική μου λογική, δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου πως οικογενειακά θεωρούνται μόνο τα μεσαία και πολυτελή/premium suv. Ήμουν πολύ συγκεκριμένος, έγραψα πως οικογενειακά θεωρούνται τα SUV/Crossover.

Κατά τα άλλα στην σημερινή Ελλάδα υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες που δεν έχουν καν τη δυνατότητα για αυτοκίνητο, έχουν μόνο μηχανάκι, βάση με τη δική σου λογική το μηχανάκι είναι οικογενειακό όχημα?

Μην τρελαθούμε κιόλας :)

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω πως έφτασες στο συμπέρασμα της X5, αλλά σίγουρα όχι με τη δική μου λογική, δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου πως οικογενειακά θεωρούνται μόνο τα μεσαία και πολυτελή/premium suv. Ήμουν πολύ συγκεκριμένος, έγραψα πως οικογενειακά θεωρούνται τα SUV/Crossover.

Κατά τα άλλα στην σημερινή Ελλάδα υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες που δεν έχουν καν τη δυνατότητα για αυτοκίνητο, έχουν μόνο μηχανάκι, βάση με τη δική σου λογική το μηχανάκι είναι οικογενειακό όχημα?

Μην τρελαθούμε κιόλας :)

https://en.wikipedia.org/wiki/C-segment

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, lampis1992 είπε

Να σας πω Καλύτερα μεταχειρισμένο σίγουρα παρά καινούριο.Γιατί άμα κλατάρουν οι οικονομίες παγκόσμια θα μας μείνουν στα γκαράζ τα αμάξια και θα πηγαίνουμε με το ποδήλατο, να μην έχουμε δώσει πολλά λεφτά και τα κλαίμε,μακάρι να μη συμβεί:www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY

 

  Καλά λες james01gr είναι και τα συνεργεία στη μέση ,τα ανταλλακτικά που κάποια στιγμή μπορεί να μη βρίσκονται και άμα έχεις γκαράζ και να ξεμείνει η χώρα από καύσιμα κάποια στιγμή θα επανέλθει , έχει  τελικά πλεονεκτήματα το καινούριο στους δύσκολους καιρούς 

Σκέπτομαι χαζά τελικά

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Από μάντρα το έχει πάρει, θέλω να ελπίζω ότι τα είχε τσεκάρει τα χλμ, ένας φίλος πάντως που και εκείνος πήρε fiesta του 2015 στα 10k το πήρε από ιδιώτη πάντως.

 

I summon @tsofras για να βοηθήσει. 😛

Διαβάζω αλλά δεν έκανα κάποια πρόταση γιατί σε αυτά τα χρήματα προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι και ειδικά αυτόματο , συνήθως σε αυτές τις τιμές είναι και CVT που οκ απο αξιοπιστία αλλά από αίσθηση χμ.....

Οπότε για μεταχειρισμένα σε αυτά τα λεφτά προσωπικά μόνο χειροκίνητο θα πρότεινα

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σήμερα κανένας λογικός άνθρωπος δεν διαλέγει c-segment ως οικογενειακό αυτοκίνητο.

Παραθέτω και τη δική σου λογική. Η οποία δε συμφωνεί βέβαια με τον ορισμό του C segment που ορίζεται ως μικρό οικογενειακό στην Ευρώπη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Διαβάζω αλλά δεν έκανα κάποια πρόταση γιατί σε αυτά τα χρήματα προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι και ειδικά αυτόματο , συνήθως σε αυτές τις τιμές είναι και CVT που οκ απο αξιοπιστία αλλά από αίσθηση χμ.....

Οπότε για μεταχειρισμένα σε αυτά τα λεφτά προσωπικά μόνο χειροκίνητο θα πρότεινα

Ναι αλλά πες και για κανένα καινούργιο εφόσον φαίνεται να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο πιο μεγάλο από την κατηγορία super mini που κοιτάζεις, αλλά:

1. Θεωρώ ότι είναι πιο value for money, αφού κάνει περισσότερα πράγματα με λίγο μεγαλύτερο αρχικό κόστος, και πρακτικά ίδιο κόστος χρήσης.

2. Είναι πιο πιθανό να βρεις αυτόματο μεταχειρισμένο.

3. Επειδή κι εγώ μεταπήδησα από ένα Fiat 500 σε μια BMW 116d (ίδια κατηγορία με το Golf), μπορώ να σου πω ότι δεν άργησα να το συνηθίσω από άποψη μεγέθους, αλλά πολύ γρήγορα εκτίμησα την άνεση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Τώρα η πινακίδα οικογενειακό ή όχι δεν έχει σημασία. Αν δώσεις λίγα χρήματα παραπάνω, και στα 30 σου που μπορεί να χρειαστεί να βάλεις ένα καρότσι μέσα σε καλύψει, τι πειράζει;

Χμμ η αληθεια ειναι πως κινούμε κυρίως Πειραιά και κέντρο επομένως το μικρό μέγεθος το θέλω και για εύκολα παρκαρισματα. 

 

Έχει ένας γνωστός γκολφ 10ετιας Ίσως το πάω μια βόλτα να δω εάν θα νιώσω διάφορα στο μέγεθος.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Ναι αλλά πες και για κανένα καινούργιο εφόσον φαίνεται να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

Εγώ τώρα θα αγόραζα το νέο Hyundai i20 με τα 100 άλογα αυτόματο.

Νέα γενιά , πολύ καλά σχόλια και για την ποιότητα του από ότι διαβάζω , ωραίος κινητήρας , μικρό με χώρους ακόμη και για οικογένεια , εγγύηση και αξιοπιστία ( για όσους τα πιστεύουν ) και προσωπική άποψη πανέμορφο. ( αν δεν είχα πάρει το Ibiza θα το κοίταγα πολύ σοβαρά αλλά δεν είχε έρθει ακόμη)

Μόνο τα 4 αστέρια του προηγούμενου θα με έβαζαν σε σκέψεις , αλλά ακόμη στο καινούριο δεν βλέπω αποτελέσματα

1 λεπτό πριν, Mperdemeni είπε

Χμμ η αληθεια ειναι πως κινούμε κυρίως Πειραιά και κέντρο επομένως το μικρό μέγεθος το θέλω και για εύκολα παρκαρισματα. 

 

Έχει ένας γνωστός γκολφ 10ετιας Ίσως το πάω μια βόλτα να δω εάν θα νιώσω διάφορα στο μέγεθος.

Η δική μου εμπειρία (είμαστε και οριακά γείτονες Π.Φ. ) είναι ότι τα νέα μικρά στα 4 μέτρα με τις νέες πλατφόρμες που σου δίνουν χώρο σε συνεπιβάτες και πορτ μπαγαζ περίπου 350 λίτρα είναι ιδανικό σύνολο και για μέσα στη πόλη και για τα ταξίδια σου. Σίγουρα δεν έχεις την άνεση που προσφέρει η μεγαλύτερη κατηγορία , αλλά κινείσαι , παρκάρεις άνετα μέσα στη πόλη και κάνεις τα ταξιδάκια σου αρκετά άνετα.

Κρατάς χαμηλότερα το κόστος απόκτησης , καλύτερη αξία μεταπώλησης σε αυτή τη κατηγορία όπως δείχνουν οι τελευταίες τάσεις σε σχέση με την μεσαία-μεγάλη κατηγορία hatchback

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

Χμμ η αληθεια ειναι πως κινούμε κυρίως Πειραιά και κέντρο επομένως το μικρό μέγεθος το θέλω και για εύκολα παρκαρισματα. 

 

Έχει ένας γνωστός γκολφ 10ετιας Ίσως το πάω μια βόλτα να δω εάν θα νιώσω διάφορα στο μέγεθος.

Αν με το Golf 10ετίας εννοείς το Golf 6, είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 11/1/2021 στις 12:09 ΜΜ, MikeToumpa είπε

Εγώ στην θέση σου θα προτιμούσα να αγοράσω κάποιο καινούργιο και ας είσαι νέα οδηγός. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο θα φροντίζεις όσο χρειάζεται (σέρβις κ.τ.λ.) παρά να δώσεις σχεδόν το 80% της αξίας του για να αγοράσεις κάποιο μεταχειρισμένο για το οποίο δεν ξέρεις από πρώτο χέρι τι χρήση έγινε και πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Τα γνωστά το είχε παππούς μόνο για την λαϊκή, το είχε γιατρός μόνο για βόλτες, το είχε γυναίκα που ήταν πολύ προσεκτική τα έχουμε μάθει...

Παλιά αγόρασα από μια γριά χήρα ένα 127 με 30.000 χλμ. με καλύμματα στα καθίσματα και την πάτησα γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να είχε κάνει καμιά 200.000 χλμ. και το κάθισμα του οδηγού ειχε τρύπα το ύφασμα από κάτω από το κάλυμμα από την πολλή χρήση, αλλά δυστυχώς όπως είπα δεν πρόσεξα τίποτα.   

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mperdemeni είπε

Απλά πιστεύω ότι 10κ είναι ένα σεβαστό ποσο για να δωθει σε κάτι αναμφίβολο. Ας έχει και αρχική τιμή 17. Κανε λίγους μήνες υπομονή μαζεψε τα και παρτο καινούργιο.

 

Ξαναλέω ότι αυτή είναι η δική μου άποψη και το δικό μου όριο είναι τα 8. Για άλλον ίσως να είναι τα 10 και για έναν τρίτο τα 5. 

Καλά για να πας απο τα 10 στα 17 δε χρειάζεσαι λίγους μήνες. Επίσης όταν το πάρεις στα 10 θα έχεις ελάχιστη χασούρα αν θες να το δώσεις μετα απο 3-4 χρόνια, ενώ άμα πάρεις κάτι καινούριο, δεν υπάρχει περίπτωση να το δώσεις πάνω απο το 70% της αξίας του ακόμα και στη διετία. Αν το έχεις σωστά ελεγμένο, δεν είναι καθόλου αμφίβολο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

... όπως επίσης δεν φαίνεται να γνωρίζεις ότι ο τρόπος που προσπαθείς να προωθήσεις την ηλεκτροκίνηση (γράφοντας και διαδίδοντας ότι να ναι, όσο εξωφρενικό/ανακριβές κι αν είναι) μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει.

 

4 ώρες πριν, Mperdemeni είπε

Καλημέρα σε όλους. 

 

Η αλήθεια είναι πως μου έχετε βάλει φιτιλιά να αρχίσω να κοιτάω πιο σοβαρά για καινούργιο. 

 

Το 500 όντως ωραίο αμαξάκι. Βέβαια ηλεκτρικό δεν παίρνω σε καμια περίπτωση. Θα κοιτάξω την απλή του έκδοση, και σε αυτόματο να δω πόσο βγαίνει. 

το 500 δεν βγαινει πλεον σε αυτοματο, τα τελευταια κομματια ηταν το 1.2 του 2019!!! Η αντιπρόσωποι στην Ελλαδα εισαγουν μονο τα υβριδικα (μονο χειροκινητα) και τα ηλεκτρικα. Το 1.2 παραμενει στην παραγωγη μονο αυτοματο, αλλα δεν το εισαγουν στην Ελλαδα, αν εισαι τυχερος και υπαρχει ακομη stock η σε αγγελιες στο car! 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, DVaderLa είπε
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Σήμερα κανένας λογικός άνθρωπος δεν διαλέγει c-segment ως οικογενειακό αυτοκίνητο.

Παραθέτω και τη δική σου λογική. Η οποία δε συμφωνεί βέβαια με τον ορισμό του C segment που ορίζεται ως μικρό οικογενειακό στην Ευρώπη.

Πριν έγραφες με βάση την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, τώρα το γυρνάς στην Ευρώπη επειδή έτσι βολεύει τον ισχυρισμό σου?

Που και πάλι κάπου μπερδεύτηκες, στο link που παρέθεσες μικρό οικογενειακό (και όχι οικογενειακό όπως έλεγες πριν) είναι σύμφωνα με το Euro NCAP, και όχι σύμφωνα με την ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση που περιγράφεται ως "medium car".

Τέλος πάντων, ο καθένας έχει τη δική του άποψη, εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν νοείται οικογενειακό αυτοκίνητο αν δεν είναι SUV/Crossover, εσύ πιστεύεις ότι το οικογενειακό πάει με βάση "τα οικονομικά της χώρας" όπως έγραψες πριν.

Το μόνο που συμφωνούμε είναι το ότι διαφωνούμε, δεν θα το συνεχίσω άλλο :)

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πριν έγραφες με βάση την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, τώρα το γυρνάς στην Ευρώπη επειδή έτσι βολεύει τον ισχυρισμό σου?

Που και πάλι κάπου μπερδεύτηκες, στο link που παρέθεσες μικρό οικογενειακό (και όχι οικογενειακό όπως έλεγες πριν) είναι σύμφωνα με το Euro NCAP, και όχι σύμφωνα με την ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση που περιγράφεται ως "medium car".

Τέλος πάντων, ο καθένας έχει τη δική του άποψη, εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν νοείται οικογενειακό αυτοκίνητο αν δεν είναι SUV/Crossover, εσύ πιστεύεις ότι το οικογενειακό πάει με βάση "τα οικονομικά της χώρας" όπως έγραψες πριν.

Το μόνο που συμφωνούμε είναι το ότι διαφωνούμε, δεν θα το συνεχίσω άλλο :)

Δε νοείται οικογενειακό που δεν είναι SUV. Και πριν τα SUV οι γονείς μας πού μας έβαζαν;

Επίσης ένα hatch C segment έχει ίδιους χώρους και καλύτερη οδική συμπεριφορά από ένα crossover B segment. Oι χώροι ενός τωρινού C segment είναι πολύ κοντά στους χώρους μιας μπερλίνας πριν από 15 χρόνια. 

Από πολλές απόψεις το C segment είναι εξαιρετική λύση για ένα νέο, αλλά κι ένα νέο οικογενειάρχη, λόγω χώρων, άνεσης, μικρού αποτυπώματος και κόστους χρήσης. 

Παραθέτω κι ένα link από την ιστοσελίδα Carwow για τα top 10 οικογενειακά για το 2020, από τα οποία τα 5 (και τα 2 πρώτα) είναι C segment, 4 SUV C segment και μια μπερλίνα.

https://www.carwow.co.uk/family-cars

Κατά τη δική μου ταπεινή άποψη, αν επιλέξει κανείς να δώσει πάνω από 8.000, καλό θα ήταν να πάει σε αυτή την κατηγορία, ώστε να μπορέσει να κάνει περισσότερα πράγματα με το αυτοκίνητό του.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...