Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SchinasN είπε

γιατί απορίπτεις το ηλεκτρικό ; αν κάνεις τα χλμ που λες , μία φόρτιση την εβδομάδα και πάλι θα έχεις πάνω από 35% στην μπαταρία. Απλά πρέπει να βρεις κάποιον ταχυφορτιστή και 40 λεπτά χρόνο για να το αφήσεις.

Βγαίνω συχνά εκτός Αθήνας. (Βέβαια τώρα με τον covid έχω να φύγω πάνω από χρόνο, αλλά που θα πάει, κάποια στιγμή θα τελειώσει)

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, lampis1992 είπε

Να σας πω

Καλύτερα μεταχειρισμένο σίγουρα παρά καινούριο

Γιατί άμα κλατάρουν οι οικονομίες παγκόσμια θα μας μείνουν στα γκαράζ τα αμάξια και θα πηγαίνουμε με το ποδήλατο,

να μην έχουμε δώσει πολλά λεφτά και τα κλαίμε

μακάρι να μη συμβεί:

www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY

 

μεταχειρισμένο αναλαμβάνεις την ευθύνη πως θα χρειαστούν συνεργεία. 10 χιλ θα βρεις μεταχειρισμένο 5ετίας, μπορεί και παλαιότερο. θα χρειαστείς εντός 2ετίας ιμάντα κτλ. ο καθένας το σκέφτεται διαφορετικά. το καινούργιο είναι πάντα καινούργιο. εάν έχεις δυνατότητα να μην το αφήνεις στο δρόμο το αυτοκίνητο (πχ έχεις μέρος να το αφήσεις στο σπίτι ή στην δουλειά), τότε θα έλεγα καινούργιο με μικτή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, lampis1992 είπε

Να σας πω Καλύτερα μεταχειρισμένο σίγουρα παρά καινούριο.Γιατί άμα κλατάρουν οι οικονομίες παγκόσμια θα μας μείνουν στα γκαράζ τα αμάξια και θα πηγαίνουμε με το ποδήλατο,να μην έχουμε δώσει πολλά λεφτά και τα κλαίμε,μακάρι να μη συμβεί:www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY

 

Όχι μόνο αυτό αλλά θα έχουμε ρεύμα σε περίπτωση κατάρρευσης ?

Ενώ η βενζίνη και το πετρέλαιο μπορεί να αποθηκευτεί από πριν και να έχεις

 

Επεξ/σία από lampis1992
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, SchinasN είπε

γιατί απορίπτεις το ηλεκτρικό ; αν κάνεις τα χλμ που λες , μία φόρτιση την εβδομάδα και πάλι θα έχεις πάνω από 35% στην μπαταρία. Απλά πρέπει να βρεις κάποιον ταχυφορτιστή και 40 λεπτά χρόνο για να το αφήσεις.

γιατί να μπλέξει με ηλεκτρικά και να εξαρτάται η βόλτα της από το μέρος που θα έχει φορτιστή; σε 3-4 χρόνια εδώ είμαστε αλλά αυτήν την στιγμή τα ηλεκτρικά είναι ρίσκο από όλες τις πλευρές. από την φόρτιση έως την αξιοπιστία

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, james01gr είπε

γιατί να μπλέξει με ηλεκτρικά και να εξαρτάται η βόλτα της από το μέρος που θα έχει φορτιστή; σε 3-4 χρόνια εδώ είμαστε αλλά αυτήν την στιγμή τα ηλεκτρικά είναι ρίσκο από όλες τις πλευρές. από την φόρτιση έως την αξιοπιστία

Ο καθένας ξέρει τι ανάγκες έχει. είπε ότι θέλει να κάνει 20-30 χλμ την μέρα , με βάση αυτό και ότι είναι ένα αμάξι με επιδότηση και τιμή κάτω από 20.000 , δεν έχει γκαράζ , άρα ο ταχυφορτιστής την καλύπτει για μία εβδομάδα. Αν τελικά το βάλει σε γκαράζ , πάλι σε ένα βράδυ την εβδομάδα έχει την αυτονομία της. Η φόρτιση είναι κάτι το εύκολο. Για ταξίδια έχει και το οικογενειακό , αλλά και πάλι 320 πραγματικής αυτονομίας , φτάνεις από Αθήνα - Πάτρα. 460 χλμ εντός πόλεως. Είναι διαμάντι το συγκεκριμένο. Απλά είναι μικρό. Αξιοπιστία ; χαλάει ο ηλεκτροκινητήρας ; ούτε λάδια ούτε μεγάλες τριβές σε κινούμενα μέρη. Η μπαταρία ; επίσης δεν χαλάει και δεν έχει κινούμενα μέρη , και αν χαλάσει ένα κελί , είναι σε εγγύηση πολλών ετών. Dacia Spring ή id 3 , κάτι θα πάρω , δεν μπορεί ....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

μεταχειρισμένο και αυτόματο είναι κατά 99,99% από το εξωτερικό και πας να μπλέξεις με γυρισμένα χιλιόμετρα κτλ κτλ. εάν δεν ήθελε αυτόματο θα έβρισκε. στην 5ετία πάντως ελάχιστοι πουλάνε αυτοκίνητο με 7 χιλιάρικα χασούρα ειδικά τα μικρά που οι περισσότεροι τα παίρνουν για να τα έχουν ως πόλης. οπότε πες του συναδέλφου σου να ψάξει τα χλμ που είχε το αυτοκίνητο. εάν τα έχει πάρει από ιδιώτη, τότε πάσο.

Από μάντρα το έχει πάρει, θέλω να ελπίζω ότι τα είχε τσεκάρει τα χλμ, ένας φίλος πάντως που και εκείνος πήρε fiesta του 2015 στα 10k το πήρε από ιδιώτη πάντως.

 

I summon @tsofras για να βοηθήσει. 😛

Δημοσ.

Εγώ με τη σειρά μου θα πρότεινα κάποιο μοντέλο με αξιόλογο αυτόματο, οπότε μάλλον κάτι σε VW. Πιο συγκεκριμένα ένα VW Golf από το 13 και μετά με κινητήρα 1.0 λίτρων βενζίνη θα είναι άψογο, κοντά στις 12 - 13 χιλιάδες. 

Σε πιο μικρό από το group δύσκολα να βρεις ελληνικό αυτόματο και μεταχειρισμένο.

Το συγκεκριμένο κιβώτιο το έχω οδηγήσει σε αυτοκίνητο με αρκετά περισσότερη δύναμη για 300.000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ, γι' αυτό και το συστήνω.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Εγώ με τη σειρά μου θα πρότεινα κάποιο μοντέλο με αξιόλογο αυτόματο, οπότε μάλλον κάτι σε VW. Πιο συγκεκριμένα ένα VW Golf από το 13 και μετά με κινητήρα 1.0 λίτρων βενζίνη θα είναι άψογο, κοντά στις 12 - 13 χιλιάδες. 

Σε πιο μικρό από το group δύσκολα να βρεις ελληνικό αυτόματο και μεταχειρισμένο.

Το συγκεκριμένο κιβώτιο το έχω οδηγήσει σε αυτοκίνητο με αρκετά περισσότερη δύναμη για 300.000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ, γι' αυτό και το συστήνω.

Δεν είναι μεγαλο/οικογενειακό αμάξι το golf?

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

Δεν είναι μεγαλο/οικογενειακό αμάξι το golf?

15 εκατοστά από το πολο. παλιότερα ήταν και πιο μικρό.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

Δεν είναι μεγαλο/οικογενειακό αμάξι το golf?

Καμία σχέση με τα μεγάλα, το golf είναι της κατηγορίας c (compact car).

Επίσης οικογενειακό θεωρείται το αυτοκίνητο που μπορεί να χωρέσει όλη την οικογένεια μαζί με τα μπαγκάζια της, δηλαδή τα SUV/Crossover.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καμία σχέση με τα μεγάλα, το golf είναι της κατηγορίας c (compact car).

Επίσης οικογενειακό θεωρείται το αυτοκίνητο που μπορεί να χωρέσει όλη την οικογένεια μαζί με τα μπαγκάζια της, δηλαδή τα SUV/Crossover.

 Και τα sedan πού πιάνονται δηλαδή αν δεν είναι οικογενειακά; Μια χαρά οικογενειακά είναι και τα C-segment.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Grim Ripper είπε

 Και τα sedan πού πιάνονται δηλαδή αν δεν είναι οικογενειακά; Μια χαρά οικογενειακά είναι και τα C-segment.

Τα sedan πριν 30 χρόνια και βάλε θεωρούνταν οικογενειακά, που δεν υπήρχαν καν SUV/Crossover, όχι σήμερα.

Σήμερα κανένας λογικός άνθρωπος δεν διαλέγει c-segment ως οικογενειακό αυτοκίνητο.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

Δεν είναι μεγαλο/οικογενειακό αμάξι το golf?

Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο πιο μεγάλο από την κατηγορία super mini που κοιτάζεις, αλλά:

1. Θεωρώ ότι είναι πιο value for money, αφού κάνει περισσότερα πράγματα με λίγο μεγαλύτερο αρχικό κόστος, και πρακτικά ίδιο κόστος χρήσης.

2. Είναι πιο πιθανό να βρεις αυτόματο μεταχειρισμένο.

3. Επειδή κι εγώ μεταπήδησα από ένα Fiat 500 σε μια BMW 116d (ίδια κατηγορία με το Golf), μπορώ να σου πω ότι δεν άργησα να το συνηθίσω από άποψη μεγέθους, αλλά πολύ γρήγορα εκτίμησα την άνεση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Τώρα η πινακίδα οικογενειακό ή όχι δεν έχει σημασία. Αν δώσεις λίγα χρήματα παραπάνω, και στα 30 σου που μπορεί να χρειαστεί να βάλεις ένα καρότσι μέσα σε καλύψει, τι πειράζει;

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα sedan πριν 30 χρόνια και βάλε θεωρούνταν οικογενειακά, που δεν υπήρχαν καν SUV/Crossover, όχι σήμερα.

Σήμερα κανένας λογικός άνθρωπος δεν διαλέγει c-segment ως οικογενειακό αυτοκίνητο.

Σήμερα, με βάση τα οικονομικά της χώρας, τα B segment crossover και τα C segment θεωρούνται "οικογενειακά". Επίσης με βάση τους χώρους, είναι οικογενειακά, μπορούν να μεταφέρουν 4 άτομα με κάποια μπαγκάζια άνετα και με ασφάλεια. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Σήμερα, με βάση τα οικονομικά της χώρας, τα B segment crossover και τα C segment θεωρούνται "οικογενειακά". Επίσης με βάση τους χώρους, είναι οικογενειακά, μπορούν να μεταφέρουν 4 άτομα με κάποια μπαγκάζια άνετα και με ασφάλεια. 

Επί της ουσίας στα λόγια μου ήρθες, για crossover έγραψα εγώ για crossover μου λες και εσύ. Έστω και εν μέρει.

Πάντως το που φτάνουν τα οικονομικά του καθενός δεν αλλάζει το τι θεωρείται ιδανικό για κάποια συγκεκριμένη χρήση. Αυτός που έχει οικογένεια και λίγα χρήματα σαφώς και θα συμβιβαστεί με κάτι μικρότερο/οικονομικότερο, δεν παύει όμως το μεγαλύτερο (σε χώρους πάντα) να είναι και το ιδανικότερο για αυτόν.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επί της ουσίας στα λόγια μου ήρθες, για crossover έγραψα εγώ για crossover μου λες και εσύ. Έστω και εν μέρει.

Πάντως το που φτάνουν τα οικονομικά του καθενός δεν αλλάζει το τι θεωρείται ιδανικό για κάποια συγκεκριμένη χρήση. Αυτός που έχει οικογένεια και λίγα χρήματα σαφώς και θα συμβιβαστεί με κάτι μικρότερο/οικονομικότερο, δεν παύει όμως το μεγαλύτερο (σε χώρους πάντα) να είναι και το ιδανικότερο για αυτόν.

Με αυτή τη λογική ιδανικό για οικογένεια είναι η BMW X5. Δε σημαίνει ότι μόνο αυτό θεωρείται οικογενειακό και κανένας λογικός άνθρωπος δε θα επέλεγε κάτι άλλο. Στη σημερινή Ελλάδα η πλέον λογική επιλογή για έναν οικογενειάρχη στα 30 του είναι το C segment. Όποιος έχει και για παραπάνω, μαγκιά του, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...