Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SchinasN είπε

Και οι αντιπροσωπείες έχουν αυτοκίνητα αντικατάστασης , και οι ασφάλειες έχουν ρήτρα για αντικατάσταση αυτοκινήτου κλπ . Δεν είναι προνόμιο του leasing αυτό.

Μπες και δες , https://www.automobiledimension.com/  φωτογραφίες μέσα έξω , διαστάσεις , ότι σου γυαλίσει πάρτο.

Δεν τα γνώριζα αυτά, όπως είπα πρώτο αμάξι οποτε όπως καταλαβαίνεις ασχετη γαρ. Από τις εταιρίες leasing μου τα μετέφεραν αυτά ως έξτρα, σε σχέση με το  καινούργιο.

 

Θα ρίξω μια ματιά στο Λίνκ και επανέρχομαι. 

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στο car εχει καινουργιο αυτοματο :

https://www.car.gr/5163086-toyota-aygo-x-play-touch-mmt

https://www.car.gr/28367948-mitsubishi-space-star-1-2c-invite-new-model

εαν τα δεις απο κοντα μπορει να εχουν αλλες τιμες /χαρακτηριστικα .. για εμενα θα σου ελεγα να πας να δεις απο κοντα ποιο σου αρεσει εμφανισιακα ... ειναι polo / ibiza / yaris / aygo /skoda ... θελει χρονο και υπομονη ...

 

αλλιως για μεταχειρισμενο κοιτα την σελιδα https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/

 

Επεξ/σία από sotiriadisc
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sotiriadisc είπε

στο car εχει καινουργιο αυτοματο :

https://www.car.gr/5163086-toyota-aygo-x-play-touch-mmt

https://www.car.gr/28367948-mitsubishi-space-star-1-2c-invite-new-model

εαν τα δεις απο κοντα μπορει να εχουν αλλες τιμες /χαρακτηριστικα .. για εμενα θα σου ελεγα να πας να δεις απο κοντα ποιο σου αρεσει εμφανισιακα ... ειναι polo / ibiza / yaris / aygo /skoda ... θελει χρονο και υπομονη ...

 

αλλιως για μεταχειρισμενο κοιτα την σελιδα https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/

 

Το έχω δει το carnext, ίσως κάνω λάθος αλλά δεν θέλω να δώσω πάνω από 8κ για μεταχειρισμένο. Χίλιες φορές καινούργιο και ας είναι και δυο και τρεις φορές τα λεφτά του αντιστοιχου μεταχειρισμένου.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον έχεις τη δυνατότητα να πάρεις καινούριο καλύτερα πήγαινε σ'αυτή τη λύση. Το να δώσεις 7-8 χιλιάδες πχ για Micra του 2013 είναι αστείο. Το leasing δεν θα σου προσφέρει τίποτα περισσότερο απ'ότι μια μικτή ασφάλεια με αντικατάσταση αυτοκινήτου. Αν δεν μπει σε εταιρεία με αξιόλογους τζίρους ώστε να αξίζει να δικαιολογούνται έξοδα τότε απλά θα πληρώσεις κανονικά το αυτοκίνητο χωρίς να το κρατήσεις.

Δημοσ.

Απλά στο leasing χρεώνουν και τις δηλώσεις, από ότι θυμάμαι είναι κοντά στα 170 ευρώ κάθε φορά.

Επίσης δεν λες τι θα σου άρεσε, σημαντικό και αυτό. Η αγορά στα μεταχειρισμένα είναι ακόμα ψηλά ειδικά τώρα που έχουν λουφαξει οι ιδιώτες με την καραντίνα. Εγώ πάντως θα κοιτούσα περισσότερο τι μου αρέσει, από ότι καταλαβαίνω δεν έχεις υποχρεώσεις για να κοιτάς χώρους κτλ κτλ.

Πχ εκεί στα 8-9κ βρίσκεις Mito, Fiesta ( ecoboost ), fiat 500 οπότε νομίζω υπάρχουν επιλογές 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, bkran είπε

Απλά στο leasing χρεώνουν και τις δηλώσεις, από ότι θυμάμαι είναι κοντά στα 170 ευρώ κάθε φορά.

Επίσης δεν λες τι θα σου άρεσε, σημαντικό και αυτό. Η αγορά στα μεταχειρισμένα είναι ακόμα ψηλά ειδικά τώρα που έχουν λουφαξει οι ιδιώτες με την καραντίνα. Εγώ πάντως θα κοιτούσα περισσότερο τι μου αρέσει, από ότι καταλαβαίνω δεν έχεις υποχρεώσεις για να κοιτάς χώρους κτλ κτλ.

Πχ εκεί στα 8-9κ βρίσκεις Mito, Fiesta ( ecoboost ), fiat 500 οπότε νομίζω υπάρχουν επιλογές 

Χμμ τι μου αρέσει; Η αλήθεια είναι πως έχω αποδεχτεί ότι αυτό που θα πάρω δεν θα μου αρέσει, γιατί αλλιώς κοιτάμε για 20κ+ που όλοι μου λένε ως νεα οδηγός να τα αποφύγω. 

 

Σε μεγεθος το polo που οδηγώ με καλύπτει πάντως. Κάνω την ημέρα γύρω στα 20 - 30 χιλ.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

Σε μεγεθος το polo που οδηγώ με καλύπτει πάντως. Κάνω την ημέρα γύρω στα 20 - 30 χιλ

Μια γνωστή μου ειχε polo, το εδωσε και πηρε ενα fiat 500. Βγαινει και σε αυτοματο νομιζω. Ταιριαζει σε γυναικα

Δημοσ.

Γιατί αποκλείεις έτσι κάποιο μεταχειρισμένο με 8-10k;

Συνάδελφος στη δουλειά πήρε πέρυσι ένα Fiesta του 2015 με 30k χλμ. στα 10k. Μην μπεις βέβαια στο τρυπάκι και σκεφτείς ότι πήρε αμάξι 10k ενώ ξεκινά από τα 12-13k, επειδή η έκδοση που πήρε κανονικά κάνει 17k.

Όπως και να έχει πάρε κάτι που να σου αρέσει, να το κοιτάς και να το χαίρεσαι.

Ας πούμε σε καινούργια δεν σου αρέσει κάποιο Ford Fiesta/Focus/Puma, Hyundai Kona, Kia Ceed/Proceed/XCeed, Pegeuot 207/208; (εκτός αν θες κανένα Honda Civic που όντως κάνει πάνω από 20k και σε καταλαβαίνω 😛 )

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Mperdemeni είπε

Χμμ τι μου αρέσει; Η αλήθεια είναι πως έχω αποδεχτεί ότι αυτό που θα πάρω δεν θα μου αρέσει, γιατί αλλιώς κοιτάμε για 20κ+ που όλοι μου λένε ως νεα οδηγός να τα αποφύγω. 

 

Σε μεγεθος το polo που οδηγώ με καλύπτει πάντως. Κάνω την ημέρα γύρω στα 20 - 30 χιλ.

δεν βρήκες τελικά κάτι από την σελίδα που σου έστειλα ; ειναι φιλοσοφία μου , όποιος με ρωτάει για οτιδήποτε , να λέω , " παίρνεις αυτό που σου αρέσει , αλλιώς κάθε μέρα θα το μισείς όλο και περισσότερο " το 500αράκι είναι τέλειο , και για άντρες και για γυναίκες. Πάτα πόδι σε όλους τους άλλους και πάρε το https://www.fiat.gr/500-ilektriko/neo-500-3-1-la-prima

 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, alexiko είπε

Κοίτα στο λίζινγκ παίζουν και με 0 προκαταβολή και περισσότερα χρήματα το μήνα κλπ κλπ. Λίζινγκ όπως σου είπα εγώ αν είχα την άνεση θα το έκανα πιθανότατα σε αυτή τη φάση της ζωής μου και αν επέλεγα κάτι που μου αρέσει πολύ ίσως στη λήξη να το αγόραζα κιόλας αν είχα το παραδάκι ή προνομιακή χρηματοδότηση. Εγώ θα μπορούσα να το περάσω και στα έξοδα. Σαν ιδιώτης δε σε συμφέρει τόσο, αλλά όπως έγραψα και πριν πληρώνεις κάποια ευκολία και ξεγνοιασιά. 

για ιδιώτη δεν σε ενδιαφέρει leasing. καινούργιο αυτοκίνητο, στα 4 χρόνια ούτε λάστιχα δεν θα αλλάξει (οι leasing δικαιολογούν αλλαγή ελαστικών κάθε 40χιλ χλμ), ζημιές δεν βγάζει. μόνο την ασφάλεια που ας πούμε μικτή είναι 600 ευρώ τον χρόνο κόστος για τον ιδιώτη. 4 χρόνια 2400 ευρώ και άλλα 1000 ευρώ συνεργεία και τέλη, 3400. όταν στα 4 χρόνια θα έχεις πληρώσει την αξία του αυτοκινήτου σχεδόν και το αυτοκίνητο δεν θα είναι δικό σου... εάν κάνεις υπολογισμούς, για αυτοκίνητο αξίας 15 χιλ στην 4ετία θα πληρώσεις 12 χιλ, ενώ το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου θα είναι 15000 + 3400 = 18400. στην 4ετία το αυτοκίνητο δεν θα έχει 7 χιλιάρικα αξία αλλά παραπάνω εφόσον του κάνεις όλα τα service. άρα για τον ιδιώτη, το leasing δεν συμφέρει. για αυτούς που εκπίπτουν τον ΦΠΑ, τότε συμφέρει. η αγορά στο τέλος του συμβολαίου δεν θα σε συμφέρει καθώς θα σου ανεβάσει τα μισθώματα. το κέρδος για τις εταιρείες leasing είναι πως το αυτοκίνητο πληρώνεται σχεδόν στην 4ετία και πως το πωλούν στο τέλος της

9 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Γιατί αποκλείεις έτσι κάποιο μεταχειρισμένο με 8-10k;

Συνάδελφος στη δουλειά πήρε πέρυσι ένα Fiesta του 2015 με 30k χλμ. στα 10k. Μην μπεις βέβαια στο τρυπάκι και σκεφτείς ότι πήρε αμάξι 10k ενώ ξεκινά από τα 12-13k, επειδή η έκδοση που πήρε κανονικά κάνει 17k.

Όπως και να έχει πάρε κάτι που να σου αρέσει, να το κοιτάς και να το χαίρεσαι.

Ας πούμε σε καινούργια δεν σου αρέσει κάποιο Ford Fiesta/Focus/Puma, Hyundai Kona, Kia Ceed/Proceed/XCeed, Pegeuot 207/208; (εκτός αν θες κανένα Honda Civic που όντως κάνει πάνω από 20k και σε καταλαβαίνω 😛 )

μεταχειρισμένο και αυτόματο είναι κατά 99,99% από το εξωτερικό και πας να μπλέξεις με γυρισμένα χιλιόμετρα κτλ κτλ. εάν δεν ήθελε αυτόματο θα έβρισκε. στην 5ετία πάντως ελάχιστοι πουλάνε αυτοκίνητο με 7 χιλιάρικα χασούρα ειδικά τα μικρά που οι περισσότεροι τα παίρνουν για να τα έχουν ως πόλης. οπότε πες του συναδέλφου σου να ψάξει τα χλμ που είχε το αυτοκίνητο. εάν τα έχει πάρει από ιδιώτη, τότε πάσο.

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους. 

 

Η αλήθεια είναι πως μου έχετε βάλει φιτιλιά να αρχίσω να κοιτάω πιο σοβαρά για καινούργιο. 

 

Το 500 όντως ωραίο αμαξάκι. Βέβαια ηλεκτρικό δεν παίρνω σε καμια περίπτωση. Θα κοιτάξω την απλή του έκδοση, και σε αυτόματο να δω πόσο βγαίνει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, το Leasing σε καμία περίπτωση δε συμφέρει ιδιώτη. 

Θα επέλεγα καινούριο για πολλούς λόγους (ο πιο βασικός, πως το αμάξι θα είναι σε εγγύηση, εκτός αν αγοράσεις κάποιο 2ετίας πχ που επίσης βρίσκεται σε εγγύηση, λογικά)

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Γιατί αποκλείεις έτσι κάποιο μεταχειρισμένο με 8-10k;

Συνάδελφος στη δουλειά πήρε πέρυσι ένα Fiesta του 2015 με 30k χλμ. στα 10k. Μην μπεις βέβαια στο τρυπάκι και σκεφτείς ότι πήρε αμάξι 10k ενώ ξεκινά από τα 12-13k, επειδή η έκδοση που πήρε κανονικά κάνει 17k.

Όπως και να έχει πάρε κάτι που να σου αρέσει, να το κοιτάς και να το χαίρεσαι.

Ας πούμε σε καινούργια δεν σου αρέσει κάποιο Ford Fiesta/Focus/Puma, Hyundai Kona, Kia Ceed/Proceed/XCeed, Pegeuot 207/208; (εκτός αν θες κανένα Honda Civic που όντως κάνει πάνω από 20k και σε καταλαβαίνω 😛 )

Απλά πιστεύω ότι 10κ είναι ένα σεβαστό ποσο για να δωθει σε κάτι αναμφίβολο. Ας έχει και αρχική τιμή 17. Κανε λίγους μήνες υπομονή μαζεψε τα και παρτο καινούργιο.

 

Ξαναλέω ότι αυτή είναι η δική μου άποψη και το δικό μου όριο είναι τα 8. Για άλλον ίσως να είναι τα 10 και για έναν τρίτο τα 5. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω Καλύτερα μεταχειρισμένο σίγουρα παρά καινούριο

Γιατί άμα κλατάρουν οι οικονομίες παγκόσμια θα μας μείνουν στα γκαράζ τα αμάξια και θα πηγαίνουμε με το ποδήλατο, να μην έχουμε δώσει πολλά λεφτά και τα κλαίμε,μακάρι να μη συμβεί:www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY

 

Επεξ/σία από lampis1992
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Mperdemeni είπε

 

Το 500 όντως ωραίο αμαξάκι. Βέβαια ηλεκτρικό δεν παίρνω σε καμια περίπτωση. Θα κοιτάξω την απλή του έκδοση, και σε αυτόματο να δω πόσο βγαίνει. 

γιατί απορίπτεις το ηλεκτρικό ; αν κάνεις τα χλμ που λες , μία φόρτιση την εβδομάδα και πάλι θα έχεις πάνω από 35% στην μπαταρία. Απλά πρέπει να βρεις κάποιον ταχυφορτιστή και 40 λεπτά χρόνο για να το αφήσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...