Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Γνωρίζει κανείς πόσες μέρες κάνει η Speedex να παραδώσει τα χρήματα από μια αντικαταβολή ( από παραλήπτη σε αποστολέα ) αλλά και με ποιόν τρόπο παραδίδονται πχ σε καλούν να πας στο υποκατάστημα ή έρχεται σπίτι ο διανομέας; 

Ευχαριστώ 

( δεν απαντάνε τελευταία ούτε στα τηλέφωνα ούτε σε mail ούτε στο Facebook - λόγω φόρτου εργασίας i guess ) 

 

Δημοσ.

Και οι δυο τρόποι, συνήθως όποιος σε βολεύει καλύτερα απο ότι γνωρίζω αναλόγως βέβαια και την περιοχή που είναι κάποιος.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dennis077 είπε

Και οι δυο τρόποι, συνήθως όποιος σε βολεύει καλύτερα απο ότι γνωρίζω αναλόγως βέβαια και την περιοχή που είναι κάποιος.

Αυτο που μερικοι δεν διαβαζετε καν το thread.

Θα ελεγα να πας στο τοπικο καταστημα να ρωτησεις. Αν πχ το παρελαβε το δεμα προχθες, πολυ πιθανον ηδη να μπορεις να παραλαβεις τα χρηματα, απλα λογω φορτου να μην σε εχουν ειδοποιησει.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι πώς στην speedex δεν γίνεται ο χαμός που γίνεται στην acs. 3 φορές μέσα στην εβδομάδα που χρειάστηκε να πάω ,και σε ρεσεψιόν τους και σε κεντρικό κατάστημα,  εξυπηρετήθηκα σε 5 λεπτά χωρίς αναμονή σε ουρές κλπ. Οπότε αν έχεις λίγο χρόνο θα συμφωνήσω με τον SabotazNic να πεταχτείς από εκεί .

Δημοσ.

παλαιότερα.... μου είχε γίνει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μου φαίνεται λίγο εκτός πραγματικότητας να πηγαίνεις να τα πάρεις από το υποκατάστημα, ή να στα φέρνει στο σπίτι ο διανομέας. όχι μόνο τώρα λόγω του ιού αλλά και γενικά. Δε παίζει να γίνεται κάτι τέτοιο

  • Like 3
Δημοσ.

3 εργασιμες θελουν συνηθως οι κουριερ και σε θεμα αντικαταβολης παντα ζητανε τραπεζικο λογαριασμο για να στα κανουν καταθεση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω στείλει ένα δέμα προς Ιωάννινα 4-1 κ φαίνεται κολλημένο Κ.Δ. Αμφιλοχίας από τις 5-1. Δεν απαντάνε πουθενά, με δυσκολία τους βρήκε στο τηλέφωνο ο παραλήπτης το Σάββατο. Κλασσικά χαμός γίνεται από τεράστιο όγκο παλετών-δεματων που δεν έχουν σκαναρει- ανοίξει-αποσταλει. Όταν το έστειλα δεν μου ζήτησε η υπάλληλος IBAN πάντως ( αν κ το χα μαζί μου σε περίπτωση που το ζητούσαν )

*υ.γ. Έχω να στείλω χρόνια με αντικαταβολή ( η τελευταία ήταν το 2013 ή 2014 - Γενική Ταχυδρομική - IBAN ) 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.

Εδώ και μια ώρα καλώ για το τι θα γίνει με την αντικαταβολή καθώς παρέλαβε ο παραλήπτης σήμερα το πρωί μετά από 1 βδομάδα, χτυπάει για 10δ κ το κλείνουν αυτόματα. Αναγκαστικά πάω από κει να ρωτήσω. Άκυρο η Speedex για συναλλαγές από δω κ πέρα μαζί με τα άλλα φιλαράκια τους την ACS

  • Moderators
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Εδώ και μια ώρα καλώ για το τι θα γίνει με την αντικαταβολή καθώς παρέλαβε ο παραλήπτης σήμερα το πρωί μετά από 1 βδομάδα, χτυπάει για 10δ κ το κλείνουν αυτόματα. Αναγκαστικά πάω από κει να ρωτήσω. Άκυρο η Speedex για συναλλαγές από δω κ πέρα μαζί με τα άλλα φιλαράκια τους την ACS

Τα καταστήματα speedex στη περιοχή μου (καιρό πριν covid) ήθελαν iban για να σου κάνουν κατάθεση, συνήθως 3-7 εργάσιμες περνει

Μονό Ελτα courier φέρνει τα λεφτά ταχυδρόμος στο σπίτι σε μετρητά

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Τα καταστήματα speedex στη περιοχή μου (καιρό πριν covid) ήθελαν iban για να σου κάνουν κατάθεση, συνήθως 3-7 εργάσιμες περνει

Μονό Ελτα courier φέρνει τα λεφτά ταχυδρόμος στο σπίτι σε μετρητά

Πήγα από κει

20 μέρες μου είπε. Έσκασα στα γέλια ειρωνικά μπροστά και στις 2 υπαλλήλους. Λέω σοβαρά; 

- 20 μέρες μου λέει

 

 

Ρώτησα για IBAN και δεν ήθελαν 

Δημοσ.

20 μέρες από σήμερα που παρέλαβε ο παραλήπτης για μια αντικαταβολή. Στη σελίδα τους δεν αναφέρεται πουθενά κάποια ενημέρωση, τηλέφωνα τόσο στο τοπικό κατάστημα δεν σηκώνουν ούτε στο αντίστοιχο 2103407170 για τις αντικαταβολες. Πάντως καταγγελία ήδη έπεσε. 

Screenshot_20210111-182920.jpg

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα κατάφερα μετά από 3 ώρες προσπαθειών να πετύχω γραμμή στο ( 210 3407170 ). Άκουσα δύο υπαλλήλους να συνομιλούν με ύφος κουτσομπολιού, δεν είχανε καταλάβει ότι τις άκουγα. Και όχι δεν ήταν το αντικείμενο συζήτησης περί εργασίας.

Όταν το αντιλήφθηκε η μια εκ των δύο, είπε απλά ένα - "Ναι" και φαίνεται ήταν κουραστικό εκ μέρους της να αρθρώσει άλλη λέξη, εν ολίγοις ύφος όχι πρόθυμο να εξυπηρετήσουν καθώς ήταν αγενής και ενώ προσπαθούσα να εξηγήσω ευγενικά του τι έχει συμβεί μου έκλεισαν το τηλέφωνο, στα πρώτα δευτερόλεπτα εξήγησης κατάμουτρα! Άκουσα το χαρακτηριστικό ήχο όταν κλείνει ο συνομιλητής το τηλέφωνο από τη συσκευή. Όσες προσπάθειες για να τους καλέσω πίσω κι αν έκανα δεν κατάφερα ( μέχρι αυτή τη στιγμή να τους βρω ) φαινόταν ότι "μιλούν".

 

Φυσικά ενημερώθηκε αναλυτικότερα για όλο το περιστατικό εξ αρχής και η Γενική γραμματεία καταναλωτή.

 

Για ότι νεότερο, θα ποσταρω.

Υ.Γ. ούτε στα υπόλοιπα τηλέφωνα απαντούν, έχω στείλει πάνω από 3 email εδώ και μέρες σε κανένα δεν έχουν απαντήσει, ούτε στο Facebook message που έχουν ούτε πουθενά

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
Στις 11/1/2021 στις 2:37 ΜΜ, Inuyasha είπε

Τα καταστήματα speedex στη περιοχή μου (καιρό πριν covid) ήθελαν iban για να σου κάνουν κατάθεση, συνήθως 3-7 εργάσιμες περνει

Μονό Ελτα courier φέρνει τα λεφτά ταχυδρόμος στο σπίτι σε μετρητά

όχι ρε παιδιά τι λέτε; ταχυδρομείο σου στέλνουν ειδοποιητήριο να πας να τα πάρεις από εκεί, ΕΛΤΑ κούριερ λογαριασμό σε τράπεζα

2 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Σήμερα κατάφερα μετά από 3 ώρες προσπαθειών να πετύχω γραμμή στο ( 210 3407170 ). Άκουσα δύο υπαλλήλους να συνομιλούν με ύφος κουτσομπολιού, δεν είχανε καταλάβει ότι τις άκουγα. Και όχι δεν ήταν το αντικείμενο συζήτησης περί εργασίας.

Όταν το αντιλήφθηκε η μια εκ των δύο, είπε απλά ένα - "Ναι" και φαίνεται ήταν κουραστικό εκ μέρους της να αρθρώσει άλλη λέξη, εν ολίγοις ύφος όχι πρόθυμο να εξυπηρετήσουν καθώς ήταν αγενής και ενώ προσπαθούσα να εξηγήσω ευγενικά του τι έχει συμβεί μου έκλεισαν το τηλέφωνο, στα πρώτα δευτερόλεπτα εξήγησης κατάμουτρα! Άκουσα το χαρακτηριστικό ήχο όταν κλείνει ο συνομιλητής το τηλέφωνο από τη συσκευή. Όσες προσπάθειες για να τους καλέσω πίσω κι αν έκανα δεν κατάφερα ( μέχρι αυτή τη στιγμή να τους βρω ) φαινόταν ότι "μιλούν".

 

Φυσικά ενημερώθηκε αναλυτικότερα για όλο το περιστατικό εξ αρχής και η Γενική γραμματεία καταναλωτή.

 

Για ότι νεότερο, θα ποσταρω.

Υ.Γ. ούτε στα υπόλοιπα τηλέφωνα απαντούν, έχω στείλει πάνω από 3 email εδώ και μέρες σε κανένα δεν έχουν απαντήσει, ούτε στο Facebook message που έχουν ούτε πουθενά

κανονικά θα πρέπει να επικοινωνήσεις (καλύτερα να πας) με το κατάστημα στο οποίο έδωσες την αποστολή. θα έπρεπε να σου είχαν ζητήσει ΙΒΑΝ για την αποστολή των χρημάτων. στο χέρι δεν τα δίνει κανένας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, james01gr είπε

όχι ρε παιδιά τι λέτε; ταχυδρομείο σου στέλνουν ειδοποιητήριο να πας να τα πάρεις από εκεί, ΕΛΤΑ κούριερ λογαριασμό σε τράπεζα

κανονικά θα πρέπει να επικοινωνήσεις (καλύτερα να πας) με το κατάστημα στο οποίο έδωσες την αποστολή. θα έπρεπε να σου είχαν ζητήσει ΙΒΑΝ για την αποστολή των χρημάτων. στο χέρι δεν τα δίνει κανένας. 

Το γράφω πάνω ότι πήγα από κει και μου είπαν " 20 μέρες ", "δεν θέλουμε iban, όχι".

Έστειλα επώνυμες αναλυτικές καταγγελίες τόσο μέσω ΕΕΤΤ όσο και στη Γενική Γραμματεία καταναλωτή.

Αν δεν αλλάξει κάτι θα κοιτάξω να πάρω κάποια άλλη νομική οδό.

Επεξ/σία από 7nisiotis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...