alex.panag Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Καλησπερα σας! Συντομη θεωρω ερωτηση αλλα δεν βρισκω απαντηση. Τι προσφερει ο ψηφιακος πινακας οργανων; Στα ματια μου ειναι πιο ωραιος, αλλα τι πληροφορηση προσφερει; Επισης τα διαγνωστικα αυτοκινητων τι προσφερουν; Απ οσα εχω δει σου λενε οτι λεει και ενα οποιοδηποτε συστημα αυτοκινητου (Ταχυτητα, καταναλωση, αποστασεις) + ροπη+ φυσικα πιθανα προβληματα του αυτοκινητου. Υπαρχει καποια πληροφορια που να ειναι ενδιαφερουσα για το πως οδηγας; Ευχαριστω!
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Σε κάθε αμάξι άλλα πράγματα. Πχ κάμερα οπισθοποριας μπροστά σου και όχι στο πλάι. Διαγνωστικά είναι, κρατάνε κάποιες πληροφορίες όπως τι ταχύτητα είχε το αμάξι όταν τράκαρε. Ενδιαφέρουσα ερώτηση, αλλά μόνο γενικότητες θα γράψουμε αν δεν πεις για ποιο αυτοκίνητο ενδιαφέρεσαι.
alex.panag Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Κατα καιρους εχω ενδιαφερθει για ολα τα μικρα (Corsa,208,Clio etc). Τελευταια κοιτουσα το i20 το οποιο βγαινει με ψηφιακο πινακα οργανων αλλα δε ξερω τι κερδιζεις απο αυτο. Καποια στιγμη μεσα στην επομενη διετια θα χρειαστει να αλλαξω αμαξι (εχω ενα corsa του 1997) οποτε μαθαινω την αγορα. Αλλα και γενικα μου αρεσει η αγορα του αυτοκινητου και μου δημιουργηθηκε η απορια.
vamvakoolas Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 ο ψηφιακος πινακας σου πρσφερει θεωρητικα περισσοτερες πληροφοριες αποτι ο αναλογικος. Αυτο ειναι λογικο μιας και ο αναλογικος πινακας και να θελουμε επειδη εχει αναλογικους δεικτες δε μπορουμε μετα να τροποποιησουμε: μπορουμε απλως να αγορασουμε επιπλεον οργανα αναλογα τι θελουν να μας δειξουν (βεβαια εκει παιζει θεμα κοστους, χωρου και καλωδιωσης). Με το ψηφιακο πινακα μποριες συνηθως να διαλεξεις ποσα και ποια πεδια θες να σου δειχνει. Για παραδειγμα για αλλους ειναι σημαντικη η εικονα της μηχανης (αρα θελουμε στροφομετρο, ταχυμετρο θερμοκρασια, πιεση λαδιου) και για αλλους η οικονομια (οποτε θελουμε καταναλωση, ταχυμετρο, συμβουλη για αλλαγη ταχυτητων, μεση ταχυτητα). Τοσο στα αναλογικα ταμπλω οσο και στα ψηφιακα, οι πληροφοριες ερχονται απο το κεντρικο επεξεργαστη του οχηματος οπου συνηθως εχουμε μερικες δεκαδες (στα τελευταια μοντελα μιλαμε για εκατονταδες) μετρησεις για σχεδον τα παντα οπου υπαρχουν αισθητηρες καθως και τις μεσες τιμες τους. Ο κατασκευαστης επιλεγει συνηθως ποιες απο αυτες τις ενδειξεις θα προβαλει στον οδηγο (π.χ ποιον νοιαζει ποσες φορες ενεργοποιηθηκε το abs ή το esp ). Ωστοσο τα τελευταια χρονια κατασκευαστες γκατζετων πρωτα απο τις συνεργαζομενες με τους κατασκευαστες εταιριες (π.χ bosch)και μετα ο καθε κινεζοβιοτεχνης, εβγαλαν διαγνωστικα plug n play οπου απλως συνδεεις στη σειριακη θυρα (που καθε συγχρονο ιχ μετα το 2000 εχει) και μπορεις μονος σου να δεις ολες αυτες τις ενδειξεις και σε μερικες περιπτωσεις (αναλογα με το διαγνωστικο) να σβησεις σφαλματα ή να παραμετροποιησεις καποιες λειτουργιες του οχηματος.
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Σκέψου το σαν τα smart watch.Μπορείς να έχεις ότι καντράν θες.Οθόνες είναι που τις φτιάχνεις "οπως " θες.
alex.panag Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις! Ετσι το ειχα πανω κατω στο μυαλο μου σαν ενα Smart watch. Μου φαινεται πολυ ενδιαφερουσα λειτουργια σε ενα αυτοκινητο αυτο γιατι γενικα μου αρεσει να μετραω, να αναλυω, να βλεπω πως οδηγαω και να λειτουργεις το αυτοκινητο με τον βελτιστο τροπο.
vamvakoolas Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 η μονη παγιδα μεταξυ αναλογικου ή ψηφιακου ειναι αν παιξει προβλημα λειτουργιας. Αν χαλασει το αναλογικο ταμπλο υπαρχουν μαστορες παντου (τους βλεπετε με ταμπελες ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΑΞΙΜΕΤΡΑ/ΤΑΧΟΓΡΑΦΩΝ που ασχολουνται μονο με αυτα). Στα ψηφιακα ταμπλω αν κατσει θεμα εκτος εγγυσης τυπου απο χαλασμενα pixels, σπασιμο, αναβοσβήνει και αλλα παρομοια συνηθως η μονη λυση ειναι αλλαγη μιας και ακομα οι επισκευαστες να βγαλουν πατεντες. Το αναφερω γιατι οι πρωτες οθονες απο bmw/peugeot ειχαν θεματα (ευτηχως οι κατασκευαστες στη πλειοψηφια τους τις αλλαξαν δωρεαν)
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 29 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε η μονη παγιδα μεταξυ αναλογικου ή ψηφιακου ειναι αν παιξει προβλημα λειτουργιας. Αν χαλασει το αναλογικο ταμπλο υπαρχουν μαστορες παντου (τους βλεπετε με ταμπελες ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΑΞΙΜΕΤΡΑ/ΤΑΧΟΓΡΑΦΩΝ που ασχολουνται μονο με αυτα). Στα ψηφιακα ταμπλω αν κατσει θεμα εκτος εγγυσης τυπου απο χαλασμενα pixels, σπασιμο, αναβοσβήνει και αλλα παρομοια συνηθως η μονη λυση ειναι αλλαγη μιας και ακομα οι επισκευαστες να βγαλουν πατεντες. Το αναφερω γιατι οι πρωτες οθονες απο bmw/peugeot ειχαν θεματα (ευτηχως οι κατασκευαστες στη πλειοψηφια τους τις αλλαξαν δωρεαν) σάμπως επισκευάζεται τίποτα σήμερα ; άντε καμιά μίζα να επισκευάζεται , για όλα τα άλλα βάζουν ανταλλακτικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα