Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Με τον 50ρη ,  σε f/2.8 όλες.

IMG_7333up.jpg.00f0df48ceebc427074306d8c41750d9.jpg

IMG_7334up.jpg.c2ea4a8a29d5df82e877741e910331f0.jpg

IMG_7336up.jpg.513bbdad235671684bec63cd45a38984.jpg

Ωραίες.

Ο λόγος του 2.8 σε αυτές τις φωτιστικές συνθήκες και δεδομένου ότι δεν ήθελες μικρό βάθος πεδίου από ότι βλεπω ?

Και εγώ κάτι τέτοια κάνω δεν το λέω επικριτικά, απλά ρωτάω..

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Ωραίες.

Ο λόγος του 2.8 σε αυτές τις φωτιστικές συνθήκες και δεδομένου ότι δεν ήθελες μικρό βάθος πεδίου από ότι βλεπω ?

Και εγώ κάτι τέτοια κάνω δεν το λέω επικριτικά, απλά ρωτάω..

    Περιμένω κι' εγώ την απάντηση του ....... η οπτική γωνία είναι εξαιρετική , το περιβάλλον , η στιγμή .....  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, stratigos24 said:

Ο λόγος του 2.8 σε αυτές τις φωτιστικές συνθήκες και δεδομένου ότι δεν ήθελες μικρό βάθος πεδίου από ότι βλεπω ?

Για να επιβεβαιώσω ότι στο f/2.8 , παρόλο που τα μακρινά είναι στο άπειρο , λόγω του ότι τα κοντινά είναι πιο μακριά από 3m, δεν θα είχε bokeh , απλά δεν θα ήταν τέρμα sharp , όντας εκτός εστίασης (τα μακρινά) . Στην πρωτη η εστίαση ήταν στο μηχανάκι στα 4 μέτρα στη δεύτερη κάπου στα 5-6 και στην τρίτη κάπου στα 7-8 . Θυμόμουν και παλιές μηχανές με φιλμ , rangefinder, που δεν είχαν f/1.8 , αλλά ξεκίναγαν τους 50ρηδες στο f/2.8 οι πιο φωτεινές (είχα κάποτε τέτοιες). 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...