Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Yannis1976 είπε

Ωροπός με Fuji αυτή τη φορά... Θα υπάρξει και μέρος 2ο (κράτησα 195 φωτογραφίες!!)

 

DSCF8956-Edit (Large).jpg

DSCF9101-Edit (Large).jpg

DSCF8835-Edit (Large).jpg

DSCF9114-Edit (Large).jpg

DSCF7868-Edit (Large).jpg

DSCF7816-Edit (Large).jpg

DSCF7752-Edit (Large).jpg

DSCF8888-Edit (Large).jpg

Βλέπω και εγώ στο αντίστοιχο post στο dpreview "near my hometown" λέω θα είναι τίποτα πιο βόρεια. Παίζουν τέτοια Ωροπό ε ; Όχι πως έχω τα δικά σου εργαλεία αλλά λέμε... :P έστω για παρατήρηση . Ωραία χρώματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
15 minutes ago, pifilos said:

Βλέπω και εγώ στο αντίστοιχο post στο dpreview "near my hometown" λέω θα είναι τίποτα πιο βόρεια. Παίζουν τέτοια Ωροπό ε ; Όχι πως έχω τα δικά σου εργαλεία αλλά λέμε... :P έστω για παρατήρηση . Ωραία χρώματα. 

Όλες οι τελευταίες που ανεβάζω flickr και dpr είναι από εκεί. Είναι η εποχή τους Οκτώβρη - Νοέμβρη. Όσον αφορά στα εργαλεία, το πιο σημαντικό είναι να έχεις έναν σχετικά καλό φακό να φτάνει τουλάχιστον τα 600mm (σε 35). Ο σένσορας είναι λιγότερο σημαντικός (και 1" τραβάς αξιοπρεπέστατα, αρκεί να προσέξεις το φως).  Έχω πετύχει και άλλους φωτογράφους εκεί, κάποιοι σκάνε με Nikon P950-1000 και τραβάνε μια χαρά στατικά θέματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Yannis1976 είπε

Όλες οι τελευταίες που ανεβάζω flickr και dpr είναι από εκεί. Είναι η εποχή τους Οκτώβρη - Νοέμβρη. Όσον αφορά στα εργαλεία, το πιο σημαντικό είναι να έχεις έναν σχετικά καλό φακό να φτάνει τουλάχιστον τα 600mm (σε 35). Ο σένσορας είναι λιγότερο σημαντικός (και 1" τραβάς αξιοπρεπέστατα, αρκεί να προσέξεις το φως).  Έχω πετύχει και άλλους φωτογράφους εκεί, κάποιοι σκάνε με Nikon P950-1000 και τραβάνε μια χαρά στατικά θέματα.

    Το 600αρι είναι όντως απαραίτητο , ενώ κρατιέται υπό όρους και με τα χέρια , αν μάλιστα είναι prime νέας κοπής ....... πανάκριβα πράγματα . Πάντως όσες φορές δοκίμασα και με prime τα 400mm δεν φτάνουν , για 600 και πάνω έχω δοκιμάσει με κάτι τύπου superzoom , μικρότερες από 1 ιντσα ....... έτσι κι' έτσι . Θα έλεγα ότι ένας 400αρης prime η 600 μαζί με κάτι σε full frame , είναι πολύ καλή λύση . Θα ανεβάσω αργότερα ένα παρόμοιο δείγμα από μικρό αισθητήρα σε superzoom , όπως βγήκε ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης . Για την λύση του crop αισθητήρα , θα έλεγα ότι χρειάζονται αρκετά mp , ώστε να κόψει ότι θέλει κανείς στην συνέχεια . 

   Από αισθητήρα 1/2.3 στα όρια του οπτικού ζουμ λίγο πρίν γίνει ψηφιακό , η επάνω όπως βγήκε και η κάτω λίγο περιποιημένη ας πούμε . Παρά τα 20mp και χωρίς crop , τα πράγματα φαίνονται και είναι δύσκολα .

DSC02306_copy_955x1273.jpg

DSC02306~2_copy_920x1227.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, babisskg είπε

    Το 600αρι είναι όντως απαραίτητο , ενώ κρατιέται υπό όρους και με τα χέρια , αν μάλιστα είναι prime νέας κοπής ....... πανάκριβα πράγματα . Πάντως όσες φορές δοκίμασα και με prime τα 400mm δεν φτάνουν , για 600 και πάνω έχω δοκιμάσει με κάτι τύπου superzoom , μικρότερες από 1 ιντσα ....... έτσι κι' έτσι . Θα έλεγα ότι ένας 400αρης prime η 600 μαζί με κάτι σε full frame , είναι πολύ καλή λύση . Θα ανεβάσω αργότερα ένα παρόμοιο δείγμα από μικρό αισθητήρα σε superzoom , όπως βγήκε ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης . Για την λύση του crop αισθητήρα , θα έλεγα ότι χρειάζονται αρκετά mp , ώστε να κόψει ότι θέλει κανείς στην συνέχεια . 

   Από αισθητήρα 1/2.3 στα όρια του οπτικού ζουμ λίγο πρίν γίνει ψηφιακό , η επάνω όπως βγήκε και η κάτω λίγο περιποιημένη ας πούμε . Παρά τα 20mp και χωρίς crop , τα πράγματα φαίνονται και είναι δύσκολα .

DSC02306_copy_955x1273.jpg

DSC02306~2_copy_920x1227.jpg

Οι σουπερζουμ μηχανές δεν μπορούν σε τόσο ακραία σενάρια handheld.
Πρέπει να βρει κανείς το κατάλληλο εστιακό μήκος (που σχεδόν ποτέ δεν είναι στο τέρμα ζουμ) και σε συνδυασμό με ακίνητο θέμα, τρίποδο, ιδανικές συνθήκες για να μην κάνει διάθλαση το φως κλπ, θα πάρει μια καλή φωτογραφία.

Δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε πχ εξαιρετικές φώτο του φεγγαριού απο κομπακτ σουπερζουμ σε τρίποδο, αλλά σε handheld καταστάσεις παίρνουμε εικόνες σαν την παραπάνω. Είναι τα όρια της μηχανής τέτοια. Πρέπει να αντισταθμίσεις πολλά πράγματα για να πάρεις καθαρή μακρινή εικόνα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Οι σουπερζουμ μηχανές δεν μπορούν σε τόσο ακραία σενάρια handheld.
Πρέπει να βρει κανείς το κατάλληλο εστιακό μήκος (που σχεδόν ποτέ δεν είναι στο τέρμα ζουμ) και σε συνδυασμό με ακίνητο θέμα, τρίποδο, ιδανικές συνθήκες για να μην κάνει διάθλαση το φως κλπ, θα πάρει μια καλή φωτογραφία.

Δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε πχ εξαιρετικές φώτο του φεγγαριού απο κομπακτ σουπερζουμ σε τρίποδο, αλλά σε handheld καταστάσεις παίρνουμε εικόνες σαν την παραπάνω. Είναι τα όρια της μηχανής τέτοια. Πρέπει να αντισταθμίσεις πολλά πράγματα για να πάρεις καθαρή μακρινή εικόνα.

    Το image stabilization δεν απεμπλέκεται οπότε με τρίποδο τα πράγματα θα γίνουν κάπως .

Δημοσ.
13 minutes ago, highpriest said:

Οι σουπερζουμ μηχανές δεν μπορούν σε τόσο ακραία σενάρια handheld.
Πρέπει να βρει κανείς το κατάλληλο εστιακό μήκος (που σχεδόν ποτέ δεν είναι στο τέρμα ζουμ) και σε συνδυασμό με ακίνητο θέμα, τρίποδο, ιδανικές συνθήκες για να μην κάνει διάθλαση το φως κλπ, θα πάρει μια καλή φωτογραφία.

Δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε πχ εξαιρετικές φώτο του φεγγαριού απο κομπακτ σουπερζουμ σε τρίποδο, αλλά σε handheld καταστάσεις παίρνουμε εικόνες σαν την παραπάνω. Είναι τα όρια της μηχανής τέτοια. Πρέπει να αντισταθμίσεις πολλά πράγματα για να πάρεις καθαρή μακρινή εικόνα.

Προσωπικά δε χρησιμοποιώ ποτέ τρίποδο για φωτογράφηση πουλιών, εντόμων και αλλά, ούτε καν για το φεγγάρι. Ούτως η άλλως η ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή αφού και θεωρητικά ακίνητο να είναι το ζωντανό πάντα έχει κάποια κίνηση (αναπνέει!) ενώ δεν βοηθά και το περιβάλλον (π.χ. αέρας κουνάει τα φτερά του η το κλαράκι που κάθεται το έντομο κτλ). To stabilization βοηθά μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κλείστρου, δεν το χρειάζεσαι σε πιο γρηγορες.

Το πρόβλημα με τους μικρότερους σενσορες είναι ότι πρέπει να προσέξεις παρά πολύ το φωτισμό γιατί έχεις πολύ περιορισμένες δυνατότητες επεξεργασίας μετά. Από την άλλη έχουν το πλεονέκτημα των μεγάλων φακών σε μικρό μέγεθος και βάρος… Αν μάθεις να δουλεύεις με αυτούς τους περιορισμούς μπορείς να πετύχεις πολύ ωραίες εικόνες. Ψάξτε για παράδειγμα τα Flickr groups για την LUMIX FZ300… (μεταχειρισμένη κάτω από 300€). Επίσης πλέον το software έχει εξελιχθεί παρά πολύ, βοηθώντας σημαντικά τη βελτίωση της εικόνας (denoise, sharpening κτλ).

https://shreyas-yadav.com/lumix-fz300-best-bridge-camera-for-wildlife-photography/

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Yannis1976 είπε

Προσωπικά δε χρησιμοποιώ ποτέ τρίποδο για φωτογράφηση πουλιών, εντόμων και αλλά, ούτε καν για το φεγγάρι. Ούτως η άλλως η ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή αφού και θεωρητικά ακίνητο να είναι το ζωντανό πάντα έχει κάποια κίνηση (αναπνέει!) ενώ δεν βοηθά και το περιβάλλον (π.χ. αέρας κουνάει τα φτερά του η το κλαράκι που κάθεται το έντομο κτλ). To stabilization βοηθά μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κλείστρου, δεν το χρειάζεσαι σε πιο γρηγορες.

Το πρόβλημα με τους μικρότερους σενσορες είναι ότι πρέπει να προσέξεις παρά πολύ το φωτισμό γιατί έχεις πολύ περιορισμένες δυνατότητες επεξεργασίας μετά. Από την άλλη έχουν το πλεονέκτημα των μεγάλων φακών σε μικρό μέγεθος και βάρος… Αν μάθεις να δουλεύεις με αυτούς τους περιορισμούς μπορείς να πετύχεις πολύ ωραίες εικόνες. Ψάξτε για παράδειγμα τα Flickr groups για την LUMIX FZ300… (μεταχειρισμένη κάτω από 300€). Επίσης πλέον το software έχει εξελιχθεί παρά πολύ, βοηθώντας σημαντικά τη βελτίωση της εικόνας (denoise, sharpening κτλ).

https://shreyas-yadav.com/lumix-fz300-best-bridge-camera-for-wildlife-photography/

Έγραψα συγκεκριμένα για ακίνητο θέμα.
Οτιδήποτε κινείται, είναι εξαιρετικά δύσκολο σε μεγάλη απόσταση με σουπερζουμ κομπακτ. κάποια χιλιοστά να  κουνηθεί η μηχανή μπορεί να βγάλει το θέμα σου μέχρι και ένα μέτρο εκτός πλάνου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Yannis1976 είπε

Προσωπικά δε χρησιμοποιώ ποτέ τρίποδο για φωτογράφηση πουλιών, εντόμων και αλλά, ούτε καν για το φεγγάρι. Ούτως η άλλως η ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή αφού και θεωρητικά ακίνητο να είναι το ζωντανό πάντα έχει κάποια κίνηση (αναπνέει!) ενώ δεν βοηθά και το περιβάλλον (π.χ. αέρας κουνάει τα φτερά του η το κλαράκι που κάθεται το έντομο κτλ). To stabilization βοηθά μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κλείστρου, δεν το χρειάζεσαι σε πιο γρηγορες.

Το πρόβλημα με τους μικρότερους σενσορες είναι ότι πρέπει να προσέξεις παρά πολύ το φωτισμό γιατί έχεις πολύ περιορισμένες δυνατότητες επεξεργασίας μετά. Από την άλλη έχουν το πλεονέκτημα των μεγάλων φακών σε μικρό μέγεθος και βάρος… Αν μάθεις να δουλεύεις με αυτούς τους περιορισμούς μπορείς να πετύχεις πολύ ωραίες εικόνες. Ψάξτε για παράδειγμα τα Flickr groups για την LUMIX FZ300… (μεταχειρισμένη κάτω από 300€). Επίσης πλέον το software έχει εξελιχθεί παρά πολύ, βοηθώντας σημαντικά τη βελτίωση της εικόνας (denoise, sharpening κτλ).

https://shreyas-yadav.com/lumix-fz300-best-bridge-camera-for-wildlife-photography/

     Ήταν στο πλάνο κάτι τέτοιο ( αναβλήθηκε ) σε μορφή bridge , προτίμησα την πεπατημένη τελικά . Ναι , οι συνθήκες φωτισμού πρέπει να επιλέγονται με ιδιαίτερη προσοχή διότι ο αισθητήρας δεν βοηθάει ιδιαίτερα .

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, babisskg είπε

     Ήταν στο πλάνο κάτι τέτοιο ( αναβλήθηκε ) σε μορφή bridge , προτίμησα την πεπατημένη τελικά . Ναι , οι συνθήκες φωτισμού πρέπει να επιλέγονται με ιδιαίτερη προσοχή διότι ο αισθητήρας δεν βοηθάει ιδιαίτερα .

Οι bridge είναι πολύ καλές, αλλά έχουν όρια.
Απο την άλλη έτσι όπως κατάντησε η αγορά, να στοιχίζει ένα καλό κιτ FF κάμερας με 3 φακούς όσο ένα αυτοκίνητο,  ίσως είναι και μια καλή λύση για αρκετούς.

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, highpriest είπε

Οι bridge είναι πολύ καλές, αλλά έχουν όρια.
Απο την άλλη έτσι όπως κατάντησε η αγορά, να στοιχίζει ένα καλό κιτ FF κάμερας με 3 φακούς όσο ένα αυτοκίνητο,  ίσως είναι και μια καλή λύση για αρκετούς.

   Μπα ....... δεν ....... κακά τα ψέματα !

Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisskg είπε

   Μπα ....... δεν ....... κακά τα ψέματα !

Νομίζω πως για σοβαρή φωτογραφία, η ελάχιστη αποδεκτή λύση είναι Μ4/3 και πάλι έχει και τους περιορισμούς της. Η χρυσή τομή είναι οι aps-c. Νομίζω έχουν τους λιγότερους συμβιβασμούς σε αυτό το φορμάτ, σε σχέση πάντα με τα χρήματα που απαιτούνται για να κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα. Κρίμα που canon και nikon τις έχουν λίγο σαν "παραπαίδια". Ευτυχώς που fuji και sony εξελίσσουν το φορμάτ σωστά.

Οι bridge είναι για πιο casual καταστάσεις. Έχουν όμως και αυτές την θέση τους. Σίγουρα όλοι όσοι έχουμε κάμερες με εναλλάξιμους φακούς, κάποια στιγμή βρεθήκαμε σε κατάσταση που το κινητό δεν έκανε δουλειά, αλλά δεν είχαμε και "την καλή" μας κάμερα μαζί μας.
Μια bridge (ιδανικά μαζεμένων διαστάσεων) στην τσέπη, λύνει τα χέρια κάποιες φορές.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...