billthes Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 λίγο πριν τη δύση.. το Βέλος αγέρωχο αποχαιρετά τον ήλιο.. sony rx100 15
DVaderLa Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, zipo είπε Καταπληκτική! Με τι εξοπλισμό και ρυθμίσεις;
zipo Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, DVaderLa είπε Καταπληκτική! Με τι εξοπλισμό και ρυθμίσεις; Ναι, συγγνώμη που δεν τις παρέθεσα. Λοιπόν, τραβήχτηκε με Canon 80D, τον φακό 50mm f1.4 USM κλεισμένο στο f2.0, ταχύτητα κλείστρου 1/8000, iso 100. Από το Reikan Focal βλέπω ότι έχω χρησιμοποιήσει το Viewfinder για την εστίαση και όχι LiveView. Να πούμε και την τοποθεσία: είναι στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Πίσω από την κάμερα ξεκινάει το φτιαγμένο κομμάτι της παραλίας και μπροστά από την κάμερα φαίνεται η γωνία που κάνει το παλαιότερο κτίριο του Μεγάρου. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2021 από zipo 1
Dr_73 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2021 Ήθελα να δω πως συνεργάζεται ο Nikon 70-210 f/4 - 5.6D της δεκαετίας του 1990 με το σύστημα εστίασης της D610. Σημείο εστίασης το πρώτο κοτσανάκι τέρμα κάτω δεξιά στη ζαρντινιέρα , όπως τη βλέπουμε. Οπότε όλα τα υπόλοιπα, ειδικά τα αριστερά , είναι εκτός εστίασης με f/4.5 , το πιο ανοιχτό του φακού στα 135mm. Εδώ στα 210mm , στο πιο ανοιχτό του f/5.6 , εστίαση πάνω στη λάμπα ... κάνει αρκετό bokeh , αφού το φόντο είναι στο υπερπέραν ! Αν μπορούσα να βγω μια βόλτα σαν άνθρωπος για φωτογραφίες χωρίς 13033 , πιστεύω θα έβγαζα τίποτε ενδιαφέρον. 10
babisskg Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 5 ώρες πριν, Dr_73 είπε Ήθελα να δω πως συνεργάζεται ο Nikon 70-210 f/4 - 5.6D της δεκαετίας του 1990 με το σύστημα εστίασης της D610. Σημείο εστίασης το πρώτο κοτσανάκι τέρμα κάτω δεξιά στη ζαρντινιέρα , όπως τη βλέπουμε. Οπότε όλα τα υπόλοιπα, ειδικά τα αριστερά , είναι εκτός εστίασης με f/4.5 , το πιο ανοιχτό του φακού στα 135mm. Εδώ στα 210mm , στο πιο ανοιχτό του f/5.6 , εστίαση πάνω στη λάμπα ... κάνει αρκετό bokeh , αφού το φόντο είναι στο υπερπέραν ! Αν μπορούσα να βγω μια βόλτα σαν άνθρωπος για φωτογραφίες χωρίς 13033 , πιστεύω θα έβγαζα τίποτε ενδιαφέρον. Η πρώτη δίνει την αίσθηση της δοκιμής , η δεύτερη είναι πολύ προσεγμένη . 1
Vlad27 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Στις 13/2/2021 στις 2:39 ΜΜ, Dr_73 είπε Δοκιμή με τον Nikon 70-210 mm f/4-5.6 D , από το σπίτι , με lockdown και βροχή ! (χειρότερες συνθήκες δεν γίνονταν). Εξαιρετική λήψη, μπράβο! 1
NickSyk Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 .. πως σας φαίνεται η πρώτη; .... μην βαράτε κιόλας.... είναι και χαμηλή γενικά η ανάλυση λόγω jpg και συμπίεσης.. 6
dimoskoutr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 57 λεπτά πριν, NickSyk είπε .. πως σας φαίνεται η πρώτη; .... μην βαράτε κιόλας.... είναι και χαμηλή γενικά η ανάλυση λόγω jpg και συμπίεσης.. Μια χαρά εξαιρετικές. Η δεύτερη και για τα χρώματά της, η πρώτη για το κάδρο της. Προσωπικά την πρώτη θα την cropαρα λιγάκι ώστε η διαγώνιος της φωτογραφίας να έρθει στην πραγματική διαγώνιο του ορθογωνίου...(βέβαια εδώ ψυχαναγκαστικός με τη γεωμετρία, μαθηματικός οπότε μπορείς και να μην μου δώσεις και πολύ σημασία) 1
NickSyk Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 22 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Μια χαρά εξαιρετικές. Η δεύτερη και για τα χρώματά της, η πρώτη για το κάδρο της. Προσωπικά την πρώτη θα την cropαρα λιγάκι ώστε η διαγώνιος της φωτογραφίας να έρθει στην πραγματική διαγώνιο του ορθογωνίου...(βέβαια εδώ ψυχαναγκαστικός με τη γεωμετρία, μαθηματικός οπότε μπορείς και να μην μου δώσεις και πολύ σημασία) ..ευχαριστώ.. το πρόσεξα αυτό που λέτε, αλλά με την αυτόματη συμπίεση στην τελική ανάρτηση ''άσπριζε'' κι άλλο η θάλασσα... ενώ η ίδια σε έγχρωμη ,δεν μου έκανε κλικ... εν τω μεταξύ δεν τα πάω και πολύ καλά με την επεξεργασία, την οποία γενικά αποφεύγω πλήν βασικών π.χ. ίσιωμα κάδρου.. αν και αναγνωρίζω την σημασία της στην τελική εικόνα...
toni31 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Εγώ έχω θέμα με τον ορίζοντα, είμαι λίγο Μονκ. 1
zipo Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, NickSyk είπε .. πως σας φαίνεται η πρώτη; .... μην βαράτε κιόλας.... είναι και χαμηλή γενικά η ανάλυση λόγω jpg και συμπίεσης.. Ωραιότατες είναι. Συνεχίστε να βγάζετε και να τις μοιράζεστε. Το RAW αρχείο, αν έχετε αυτή την επιλογή, θα σας δώσει μεγαλύτερες δυνατότητες post-processing γιατί είναι πιο ευέλικτο. Ο ορίζοντας δεν είναι ανάγκη να είναι πάντα ίσιος. Και ανάποδα θα μπορούσε. Η δημιουργικότητα δεν έχει κανόνες. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2021 από zipo 1 1
NickSyk Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 20 ώρες πριν, Dr_73 είπε Ήθελα να δω πως συνεργάζεται ο Nikon 70-210 f/4 - 5.6D της δεκαετίας του 1990 με το σύστημα εστίασης της D610. Σημείο εστίασης το πρώτο κοτσανάκι τέρμα κάτω δεξιά στη ζαρντινιέρα , όπως τη βλέπουμε. Οπότε όλα τα υπόλοιπα, ειδικά τα αριστερά , είναι εκτός εστίασης με f/4.5 , το πιο ανοιχτό του φακού στα 135mm. Εδώ στα 210mm , στο πιο ανοιχτό του f/5.6 , εστίαση πάνω στη λάμπα ... κάνει αρκετό bokeh , αφού το φόντο είναι στο υπερπέραν ! Αν μπορούσα να βγω μια βόλτα σαν άνθρωπος για φωτογραφίες χωρίς 13033 , πιστεύω θα έβγαζα τίποτε ενδιαφέρον. ..καλησπέρα..όπως φαίνεται μια χαρά ''γράφει'' ο φακός - για τα χρόνια του και τα χρήματα που τον βρίσκεις τώρα - με τον αισθητήρα της d610 , ειδικά στην δεύτερη λήψη, καθώς και σε άλλες δικές σας ή και σε εικόνες άλλων που έχω δει. Επειδή με ενδιαφέρει ο φακός για το τελε τμήμα του, και έχοντας την ίδια μηχανή, κάποιος που θέλει να φτάνει μέχρι τα 200mm, δεν ξέρω τι άλλη εναλλακτική φθηνή πρόταση έχει (κι όχι κατ' ανάγκη ζουμ), και να μην στραφεί στους ακριβότερους 70-300 , το βαρύτερους το αφήνω πίσω όπως και το 5.6 διάφραγμα.. θα με ενδιέφεραν κάποιες εμπειρίες από γνώστες..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα