Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Συμφωνώ! Τέλειο σκηνικό που περιμένει κάτι εκεί στην κάτω αντανάκλαση για να εκτοξευθεί ως αποτέλεσμα! Τέτοια σκηνικά είναι που μπορεί να σου δώσουν ιδέες και μετά θέλει τύχη και υπομονή.

Εμένα όταν την είδα , μου ήρθε κατευθείαν στο μυαλό μετακίνηση 1 μέτρο δεξιά ώστε να κεντραριστεί στο μεσαίο παράθυρο ο Σταυρός που αν δεν κάνω λάθος μισοφαίνεται (τρούλος Εκκλησίας μοιάζει να είναι) και μετά να περιμένεις κάτι να περάσει κάτω (κάποιο άτομο άντρας ή γυναίκα με ενδυμασία που παραπέμπει σε Ισλάμ πχ αν είναι Αθήνα που δεν το λες κι απίθανο να συμβει) ή κάτι τέλος πάντων που είτε να ταιριάζει ειτε να κάνει αντίθεση με το Σταυρό.

Είπαμε ..υπομονη κ λίγη τύχη.

 

 

Λάθος φωτό πήρα από την σειρά....

_KON6507.jpg

Επεξ/σία από konkarien
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, konkarien είπε

Λάθος φωτό πήρα από την σειρά....

_KON6507.jpg



Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο αυτή που ανέρτησες αρχικά. 

Η πρώτη με βάζει να ψάχνω λεπτομέριες σε όλα τα σημεία της φωτογραφίας, ενώ η δεύτερη με μια συνηθισμένη κοπέλα που κοιτάει το κινητό της, χωρίς κάποιο άλλο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω της, τραβάει το βλέμα μου απο όλη την γεωμετρία, χωρίς όμως να να μου δώσει κάτι άξιο παρατήρησης. Επίσης οι μισοκομμένες μπάλες δεν βοηθάνε, επειδή προσθέτουν ένα διαφορετικό στοιχείο γεωμετρίας, αυτό του κύκλου και του ημικύκλιου, που δεν δένει με την υπόλοιπη γεωμετρία (τουλάχιστον σε αυτή την φώτο και για εμένα).

Συμβαίνουν δηλαδή πολλά πράγματα στην δεύτερη φώτο, που λειτουργούν αποσυντονιστικά στο δικό μου μάτι.

Καθαρά προσωπικές παρατηρήσεις οι παραπάνω, για το τι κάνει η φωτογραφία σε εμένα. Δεν τα γράφω ως κριτική. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Είπαμε ..υπομονη κ λίγη τύχη

Πόσο άλλο ρε φίλε; Μες την ντάλα κόντεψα να πάθω ηλίαση....😂

2 λεπτά πριν, highpriest είπε



Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο αυτή που ανέρτησες αρχικά. 

Η πρώτη με βάζει να ψάχνω λεπτομέριες σε όλα τα σημεία της φωτογραφίας, ενώ η δεύτερη με μια συνηθισμένη κοπέλα που κοιτάει το κινητό της, χωρίς κάποιο άλλο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω της, τραβάει το βλέμα μου απο όλη την γεωμετρία, χωρίς όμως να να μου δώσει κάτι άξιο παρατήρησης. Επίσης οι μισοκομμένες μπάλες δεν βοηθάνε, επειδή προσθέτουν ένα διαφορετικό στοιχείο γεωμετρίας, αυτό του κύκλου και του ημικύκλιου, που δεν δένει με την υπόλοιπη γεωμετρία (τουλάχιστον σε αυτή την φώτο και για εμένα).

Συμβαίνουν δηλαδή πολλά πράγματα στην δεύτερη φώτο, που λειτουργούν αποσυντονιστικά στο δικό μου μάτι.

Καθαρά προσωπικές παρατηρήσεις οι παραπάνω, για το τι κάνει η φωτογραφία σε εμένα. Δεν τα γράφω ως κριτική. 

Οι άνθρωποι πάντα δίνουν μια παραπάνω δυναμική στην εικόνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GQPhDFBI είπε

Έγινε μία αναφορά στον Pentax  DA* 50-135 f2.8 και θυμήθηκα πόσο μου άρεσε το γράψιμο που είχε κάτω από όλες τις συνθήκες, τολμάω να πω ότι μου άρεσε περισσότερο από τον Canon EF 70-200 f2.8 II.
Τον έχω σε αχρηστία από το 2013 με καμένο sdm μοτέρ.
Παρέα με την K10D, jpeg sooc( ίσως να είχα μαυρίσει τελείως τα δέντρα δεν θυμάμαι καλά, αλλά σίγουρα δεν είχα κάνει κάτι στον ουρανό)

pentax.jpg.c1a0cedb37f585aad42506cc66dab341.jpg

Στις φωτογραφίες σιλουέτας (δέντρων εν προκειμένω) η ηλιοβασιλεματος δικαιολογείται η υποεκθεση. Στο κάδρο αυτό όμως παράγει πολύ μαύρο νεκρό χώρο. Τέτοιες φωτογραφίες τις κροπαρω με λόγο πλευρών 16:10 η 16:9, ώστε να μειωθεί αυτός ο νεκρός χώρος έστω κι αν παραβιαστεί ο αισθητικός κανόνας των τρίτων (δηλ ο ορίζοντας να κατέβει ακόμα χαμηλότερα).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, konkarien είπε

Πόσο άλλο ρε φίλε; Μες την ντάλα κόντεψα να πάθω ηλίαση....😂

Οι άνθρωποι πάντα δίνουν μια παραπάνω δυναμική στην εικόνα.

Έκλαψα με το πρώτο σχόλιο 😂

Ως προς το δεύτερο συμφωνώ με την ανθρώπινη παρουσία. Χωρίς όμως να είναι πάντα απαραιτητη.

Προσωπικά προτιμώ τη δεύτερη στη συγκεκριμένη περίπτωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Έκλαψα με το πρώτο σχόλιο 😂

Ως προς το δεύτερο συμφωνώ με την ανθρώπινη παρουσία. Χωρίς όμως να είναι πάντα απαραιτητη.

Προσωπικά προτιμώ τη δεύτερη στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Η πρώτη φωτογραφία στηρίζεται στη φόρμα της.

Μόνο όμως με την φόρμα η φωτογραφία εντυπωσιάζει και τελικά εξαντλείται.

Στην δεύτερη φωτογραφία η ανθρώπινη παρουσία δημιουργεί και περιεχόμενο (το ζουμί δλδ).

Από κει και πέρα πόσο ''δυνατό'' είναι σε κάθε φωτογραφία το περιεχόμενο της ώστε να λέει κάτι, αυτό είναι και το τελικό

ζητούμενο.

Γενικότερα νομίζω πως χρειάζεται μια ισορροπία μεταξύ φόρμας και περιεχομένου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, konkarien είπε

Η πρώτη φωτογραφία στηρίζεται στη φόρμα της.

Μόνο όμως με την φόρμα η φωτογραφία εντυπωσιάζει και τελικά εξαντλείται.

Στην δεύτερη φωτογραφία η ανθρώπινη παρουσία δημιουργεί και περιεχόμενο (το ζουμί δλδ).

Από κει και πέρα πόσο ''δυνατό'' είναι σε κάθε φωτογραφία το περιεχόμενο της ώστε να λέει κάτι, αυτό είναι και το τελικό

ζητούμενο.

Γενικότερα νομίζω πως χρειάζεται μια ισορροπία μεταξύ φόρμας και περιεχομένου.

Ακριβώς έτσι...... Balance!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε

Ακριβώς έτσι...... Balance!

    Πόσο balance πια ....... 

sketch-1662352785942.jpg

9 ώρες πριν, sakis444 είπε

Γιατί δεν το μετατρέπεις σε screwdrive το AF του φακού; 

Είναι γνωστό το θέμα που έχει το sdm σύστημα, πολλοί παραδίδουν πνεύμα στο autofocus (κάποιοι λένε ότι συμβαίνει αν ο φακός πέσει σε διάστημα αχρηστιας ...άλλοι ότι αν είσαι τυχερός μπορεί και να επανέλθει αν τον φορέσεις σε μηχανή και κρατήσεις πατημένο το κουμπί εστίασης στη μηχανή για κανένα λεπτό ) ...το σίγουρο πάντως είναι ότι αν έχεις κάποιο παλιό σώμα pentax (οτιδήποτε προ K5 νομιζω...η Κ10 κάνει πάντως σιγουρα) τον μετατρέπεις σε screwdrive AF σχετικά εύκολα με μόνο μειονέκτημα ότι παράγει θόρυβο η εστίαση του, αλλά από τη  άλλη γίνεται πιο γρήγορη από το sdm. Και επανέρχεται ακμαιοτατος στη δράση!

Κρίμα πάντως να τον έχεις να κάθεται αν ακόμα έχεις στην κατοχή σου κάποιο σώμα pentax. Εμένα το μόνο μου "θέμα" είναι ότι στην πορεία βρέθηκα και με τον 55-300 plm και πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αποφασίσω να κρατήσω έναν από τους δύο. Τρομερή ποιότητα ο 50-135 και πολύ φωτεινός (λογικό αφού είναι της * επαγγελματικές σειράς) All Weather αδισβροχοποίηση κι όχι απλά Weather Resistant ....φοβερα γρήγορο af (περίεργο για pentax)  και μεγάλο εύρος ζουμ ο 55-300 με αξιοπρεπέστατη ποιότητα εικόνας (τουλάχιστον μέχρι τα 270mm) από τη  άλλη. Παραμένω αναποφάσιστος ....

IMG_20220904_223443.jpg

     Θα προτιμούσα πλέον , είτε έναν σκέτο 200αρη είτε 300αρη , γνωρίζοντας φυσικά το ακριβό της υπόθεσης . Εφόσον κάποιος έχει πάρει τον δρόμο των φακών και έχει πάψει να ασχολείται με τα + / - των σωμάτων , ας καεί και το παλιάμπελο . 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, sakis444 είπε

Γιατί δεν το μετατρέπεις σε screwdrive το AF του φακού;

Κάποιος δοκίμασε την μετατροπή και τον έκαψε τελείως......
Δεν μπορεί να μπει σε κάποιο σώμα γιατί δημιουργεί κάποιο βραχυκύκλωμα και δεν λειτουργεί ούτε η μηχανή.

 

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

 Θα προτιμούσα πλέον , είτε έναν σκέτο 200αρη είτε 300αρη , γνωρίζοντας φυσικά το ακριβό της υπόθεσης . Εφόσον κάποιος έχει πάρει τον δρόμο των φακών και έχει πάψει να ασχολείται με τα + / - των σωμάτων , ας καεί και το παλιάμπελο . 

Υπάρχει 200mm prime οπότε την κάνω τη δουλειά μου! 🤪

Επεξ/σία από GQPhDFBI
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Κάποιος δοκίμασε την μετατροπή και τον έκαψε τελείως......
Δεν μπορεί να μπει σε κάποιο σώμα γιατί δημιουργεί κάποιο βραχυκύκλωμα και δεν λειτουργεί ούτε η μηχανή.

 

Υπάρχει 200mm prime οπότε την κάνω τη δουλειά μου! 🤪

    Πιθανόν να κάνω λάθος , πάντως από ένα διάστημα και μετά , προτιμώ τους prime , δεν βρίσκω ενδιαφέρον σ' αυτό το μπρος πίσω των ζουμ με κάποιες εξαιρέσεις ελάχιστες . Έτσι κι' αλλιώς όταν χρησιμοποιούσα πχ έναν 19 - 35 , έπιανα τον εαυτό μου να πηγαίνει περισσότερο προς το 19 σαν πιο ενδιαφέρουσα άποψη , ενώ με τους μεγάλους ζουμ πήγαινα σερί κορδόνι στα 300 πχ , αδιαφορώντας για το κατώτερο άκρο . 

   Θα μου πείς , ένας καλός prime κάνει πολλά λεφτά , αλλά όπως είπα , αν έχεις καταλήξει στην ουσία δλδ τους φακούς .

  Ούτε θα συμφωνήσω με το βάλε βγάλε διότι αποφασίζεις από πριν ποιόν δουλεύεις εκείνη την στιγμή και προχωράς . Δεν βλέπω σαν λύση να κουβαλάς δύο τρείς μαζί σου μήπως και ........ 

   Η αλήθεια είναι πως χρυσώνω το χάπι στον εαυτό μου , γιατί έβαλα στο μάτι έναν 90αρη , ίσως 180αρη , θα δούμε εκείνη την στιγμή τι θα υπάρχει διαθέσιμο .

sketch-1662355043360.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, konkarien είπε

Η πρώτη φωτογραφία στηρίζεται στη φόρμα της.

Μόνο όμως με την φόρμα η φωτογραφία εντυπωσιάζει και τελικά εξαντλείται.

Στην δεύτερη φωτογραφία η ανθρώπινη παρουσία δημιουργεί και περιεχόμενο (το ζουμί δλδ).

Από κει και πέρα πόσο ''δυνατό'' είναι σε κάθε φωτογραφία το περιεχόμενο της ώστε να λέει κάτι, αυτό είναι και το τελικό

ζητούμενο.

Γενικότερα νομίζω πως χρειάζεται μια ισορροπία μεταξύ φόρμας και περιεχομένου.

Θα διαφωνήσω στο ότι η φόρμα εντυπωσιάζει και τελικά εξαντλείται.

Η φόρμα είναι όλες οι επιλογές του φωτογράφου. Από άποψης εξοπλισμού, έως γωνία προσέγγισης και επιλογή ώρας λήψης.

Αυτό που μάλλον θα ήθελες να πεις, είναι ότι η έντονες φόρμες (επιλογές) συνήθως κρύβουν φωτογραφική ανωριμότητα, ή έλλειψη ουσίας στην λήψη.

Όσο για την παρουσία του ανθρώπου στην εικόνα, προφανώς και δεν δημιουργεί περιεχόμενο, αλλά Θέμα.

Η ύπαρξη καθεαυτή, αποτελεί τμήμα του θέματος.

Η αλληλεπίδραση, ή η δράση, του θέματος σε συνδυασμό με την φόρμα δημιουργούν Περιεχόμενο, δηλαδή οι επιλογές του φωτογράφου εισπράττονται από τον θεατή/αναγνώστη ως περιεχόμενο.

Ο κανόνας είναι σχετικά απλός : Θέμα + Φόρμα = Περιεχόμενο

Και γενικά, ως κανόνας, ισχύει το ότι η ύπαρξη δεν προϋποθέτει ουσία / περιεχόμενο.

Δεν αποτελεί εύρημα η καταγραφή Όλων των συνανθρώπων μας που περπατούν / τρώνε / συζητούν.

Πρέπει να είμαστε φειδωλοί στα κλικ, και να αναζητούμε το ιδανικό, το οποίο πάντα είναι και ουσιώδες.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, joya111 είπε

Θα διαφωνήσω στο ότι η φόρμα εντυπωσιάζει και τελικά εξαντλείται.

Η φόρμα είναι όλες οι επιλογές του φωτογράφου. Από άποψης εξοπλισμού, έως γωνία προσέγγισης και επιλογή ώρας λήψης.

Αυτό που μάλλον θα ήθελες να πεις, είναι ότι η έντονες φόρμες (επιλογές) συνήθως κρύβουν φωτογραφική ανωριμότητα, ή έλλειψη ουσίας στην λήψη.

Όσο για την παρουσία του ανθρώπου στην εικόνα, προφανώς και δεν δημιουργεί περιεχόμενο, αλλά Θέμα.

Η ύπαρξη καθεαυτή, αποτελεί τμήμα του θέματος.

Η αλληλεπίδραση, ή η δράση, του θέματος σε συνδυασμό με την φόρμα δημιουργούν Περιεχόμενο, δηλαδή οι επιλογές του φωτογράφου εισπράττονται από τον θεατή/αναγνώστη ως περιεχόμενο.

Ο κανόνας είναι σχετικά απλός : Θέμα + Φόρμα = Περιεχόμενο

Και γενικά, ως κανόνας, ισχύει το ότι η ύπαρξη δεν προϋποθέτει ουσία / περιεχόμενο.

Δεν αποτελεί εύρημα η καταγραφή Όλων των συνανθρώπων μας που περπατούν / τρώνε / συζητούν.

Πρέπει να είμαστε φειδωλοί στα κλικ, και να αναζητούμε το ιδανικό, το οποίο πάντα είναι και ουσιώδες.

 

    Κρατάω ιδιαίτερα το " πως όλοι οι συνάνθρωποι μας " η τέλος πάντων όλες εκείνη την στιγμή τυχόν δραστηριότητες τους δεν αποτελούν εύρημα για καταγραφή .

   Αυτό το κομμάτι επιθυμώ να το πάμε πιο πέρα ώστε όλοι να ωφεληθούν / ωφεληθούμε .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Κάποιος δοκίμασε την μετατροπή και τον έκαψε τελείως......
Δεν μπορεί να μπει σε κάποιο σώμα γιατί δημιουργεί κάποιο βραχυκύκλωμα και δεν λειτουργεί ούτε η μηχανή.

 

Υπάρχει 200mm prime οπότε την κάνω τη δουλειά μου! 🤪

Aν δεν μπορεί να μπει σε σώμα τότε υπάρχει προφανώς έξτρα θεμα, πάω πάσο.  Παρεπιπτόντως είχες δοκιμάσει να βάλεις το διακοπτακι του φακού σε MF (ίσως και της μηχανής ταυτόχρονα); Έκανε το ιδιο;

Πάντως αν ήταν απλά θέμα λειτουργίας του sdm από όσο γράφουν όσοι το δοκίμασαν δεν είχαν κάποιο θέμα αν ακολουθηθούν οι οδηγίες που υπάρχουν (και υπάρχει παλιό σώμα ώστε να γίνει αυτό πάνω του).

Εντελώς πληροφοριακά, ο 200mm* τι λέει; Σπάνια τον συναντάς...οι πιο πολλοί ψάχνουν τον 300αρι.

Pentax KP + 20-40mm ltd

_IMG0878  FB.jpg

Επεξ/σία από sakis444
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Aν δεν μπορεί να μπει σε σώμα τότε υπάρχει προφανώς έξτρα θεμα, πάω πάσο.  Παρεπιπτόντως είχες δοκιμάσει να βάλεις το διακοπτακι του φακού σε MF (ίσως και της μηχανής ταυτόχρονα); Έκανε το ιδιο;

Πάντως αν ήταν απλά θέμα λειτουργίας του sdm από όσο γράφουν όσοι το δοκίμασαν δεν είχαν κάποιο θέμα αν ακολουθηθούν οι οδηγίες που υπάρχουν (και υπάρχει παλιό σώμα ώστε να γίνει αυτό πάνω του).

Εντελώς πληροφοριακά, ο 200mm* τι λέει; Σπάνια τον συναντάς...οι πιο πολλοί ψάχνουν τον 300αρι.

_IMG0878  FB.jpg

   Καλοχώρι ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι Μπάμπη. Έτυχε να βρεθώ πάνω και προσπάθησα το πέρασμα να είναι ώρα που να αξίζει. Έχασα λίγο τη μπάλα όμως, αν παςσ πρώτη φορά κάπου χάνεσαι .. Φανταστικό μέρος για φωτογραφία (ή απλά για βόλτα) για όσους το έχετε ως επιλογή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...