Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Μη επεξεργασμένες φωτό δεν υπαρχουν στην ψηφιακή φωτογράφιση.

Άλλο αν κάποιοι επιλέγουν τη  επεξεργασία (από το raw αρχείο στο jpeg)  να τους την κάνει αυτόματα η κάμερα (ή το κινητό) με δικές της (ή δικές τους) ρυθμίσεις on-camera.

Tο πόσο θα το τραβήξει κάποιος στην επεξεργασία (on ή off camera... ο ιδιος ή ο επεξεργαστής της μηχανης) είναι άλλη κουβέντα που χωρά διαφωνίες, ενστάσεις και ατελείωτη κουβέντα.

Μη επεξεργασμένη μπορείς να πεις μόνο μια φωτό που θα πάρεις το raw της μηχανής και θα το μετατρέψεις εσύ σε jpeg σε πρόγραμμα χωρίς να πειράξεις το παραμικρό. Αλλά ως αποτέλεσμα δεν νομίζω να ενθουσιάσει.

Ακριβώς. Προσωπικά δε βλέπω και τον λόγο να μη γίνει επεξεργασία. Γινόταν παλαιόθεν με πιο δύσκολα μέσα, τώρα που είναι λίγα κλικ μακριά θα πούμε όχι ?  :D 

 

https://fstoppers.com/post-production/how-photos-were-edited-darkroom-days-2994?fbclid=IwAR3a3zKT2RfDFMoZMz1s6BqH2bfNFZXDs2ss5Yxfx_Z0Wvxy9AsEWtnrbvI

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, georgerapp είπε

εσενα πιο απο τα 2 ακρα σου αρεσει ; 

Είναι δύο ακραίες εκδοχές. Μία με πιο μετρημένη επεξεργασία , είναι περισσότερο του γούστου μου. 

Αν ήθελα να μείνει όπως βγαίνει με το κλικ , θα έμενα σε φίλμ , να τραβάω ektachrome. 

Αυτή η επεξεργασία , είναι δουλειά ενός λεπτού. 

IMG_2979.jpg.e1eece218463042ef4f9b18d4607534a.jpg

13 λεπτά πριν, sakis444 είπε

Μη επεξεργασμένη μπορείς να πεις μόνο μια φωτό που θα πάρεις το raw της μηχανής και θα το μετατρέψεις εσύ σε jpeg σε πρόγραμμα χωρίς να πειράξεις το παραμικρό. Αλλά ως αποτέλεσμα δεν νομίζω να ενθουσιάσει.

Η πρώτη από τις δύο μαζί που έβαλα , είναι αυτό το πράγμα ακριβώς. Μετατροπή του raw σε jpg , με όλα off. 

Καταρχήν με χάλαγε η θερμοκρασία λευκού που έβαλε αυτόματα. Πολύ θερμή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξερω φιλε οτι θα εκανες πιο ήπια επεξεργασία , εγω ρωτησα πιο πολύ σαν παιχνίδι. 

Εχεις αυτες τις 2 μονο , που πας; 

 

Φανταζομαι το 90% τον ανθρώπων σε αυτο το νημα θα πανε στην πρώτη . 

 

Εαν πας ομως σε ενα νημα με φωτογραφίες μελών απο smartphones θα παμε στο 90% την δεύτερη. 

 

Τοσο μεγαλες θα ειναι οι διαφορες αναμεσα στα 2 νήματα . 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@pifilosΌτι αγαπά ο καθένας.

Απλά να μην έχουμε την ψευδαίσθηση ότι οι φωτογραφίες μας είναι ανεπεξεργαστες ...ενώ δεν είναι.

Αν βάλουμε τις μηχανές μας να τραβήξουν RAW+JPEG, ανεπεξέργαστο είναι το αρχείο πληροφορίας που είναι το RAW. Οποιαδήποτε διαφορά δούμε ανάμεσα στο raw αν το ανοίξουμε με οποιοδήποτε πρόγραμμα (χωρίς να το πειράξουμε) και στο Jpeg αρχείο, είναι επεξεργασία που έχει υποστεί το δεύτερο. Αυτό γίνεται σε πρώτη φάση απευθείας από την κατασκευάστρια εταιρία της μηχανής που έχει εισαγάγει στον επεξεργαστή της μηχανής ρυθμίσεις (έξτρα saturation, έξτρα contrast, διόρθωση highlights, έξτρα sharpness κοκ...ή και πιο δραστικα προφίλ όπως αυτά της fujifilm που αναπαράγουν ρετρό προφίλ από φιλμ με αλλαγές στα χρωματα) και σε δεύτερη φάση από εμάς αν κάτι δεν μας αρέσει στην επεξεργασία της μηχανής όπου μπορουμε να μπούμε στις ρυθμίσεις jpeg και να πειράξουμε (τα ήδη πειραγμενα ομως!)

Εγώ πχ αν τραξηξω jpeg το έχω ρυθμίσει να κατεβάσει το κοντραστ κ τον κορεσμό που μου φαίνονται λίγο υπερβολικά όπως τα έχει ρυθμίσει η pentax. Όταν όμως επεξεργάζομαι raw του δίνω κ καταλαβαίνει...αλλιώς έχεις ένα flat αποτέλεσμα (που αυτό κ μόνο αυτό μπορεί να θεωρηθεί "μη επεξεργασμένη φωτογραφία")

Πέρα από αυτό το κομμάτι κάποιων sliders υπάρχει φυσικά η ακόμα μεγαλύτερη διαφωνία (που εκεί υπαρχει όντως θεμα συζήτησης) για την παρέμβαση σε αυτά που υπάρχουν στο αρχικό raw αρχείο..Όπως προσθαφαίρεση στοιχείων.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι το ύφος και ο βαθμός επεξεργασίας αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και ως προσωπικό γούστο και οφείλεται και στις "τάσεις" που επικρατούν εκεί έξω. Ο λόγος που έχουμε αύξηση στο βαθμό επεξεργασίας που βλέπουμε από χρήστες φωτογραφικών μπορεί να οφείλεται σε ένα βαθμό στο ποσό εύκολο το εχουν κάνει κάποια προγράμματα ...αλλά πιθανόν και να οφείλεται στη ραγδαία αύξηση φωτογραφιών κινητού (των οποίων κινητών ο επεξεργαστής αυτός κι αν του δίνει κ καταλαβαίνει σε επεξεργασία για να εντυπωσιάσει το μάτι του δέκτη στα σοσιαλ) κάτι που οδήγησε μάλλον αναπόφευκτα σε αύξηση επεξεργασίας των επαγγελματιών φωτογράφων (που αυτοί παρέσυραν και τους χομπίστες) γιατί αλλιώς η δουλειά τους θα φαινόταν φτωχή (κι ας μην είναι) σε σύγκριση με τα κινητά.

Επεξ/σία από sakis444
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, sakis444 είπε

@pifilosΌτι αγαπά ο καθένας.

Απλά να μην έχουμε την ψευδαίσθηση ότι οι φωτογραφίες μας είναι ανεπεξεργαστες ...ενώ δεν είναι.

Αν βάλουμε τις μηχανές μας να τραβήξουν RAW+JPEG, ανεπεξέργαστο είναι το αρχείο πληροφορίας που είναι το RAW. Οποιαδήποτε διαφορά δούμε ανάμεσα στο raw αν το ανοίξουμε με οποιοδήποτε πρόγραμμα (χωρίς να το πειράξουμε) και στο Jpeg αρχείο, είναι επεξεργασία που έχει υποστεί το δεύτερο. Αυτό γίνεται σε πρώτη φάση απευθείας από την κατασκευάστρια εταιρία της μηχανής που έχει εισαγάγει στον επεξεργαστή της μηχανής ρυθμίσεις (έξτρα saturation, έξτρα contrast, διόρθωση highlights, έξτρα sharpness κοκ...ή και πιο δραστικα προφίλ όπως αυτά της fujifilm που αναπαράγουν ρετρό προφίλ από φιλμ με αλλαγές στα χρωματα) και σε δεύτερη φάση από εμάς αν κάτι δεν μας αρέσει στην επεξεργασία της μηχανής όπου μπορουμε να μπούμε στις ρυθμίσεις jpeg και να πειράξουμε (τα ήδη πειραγμενα ομως!)

Εγώ πχ αν τραξηξω jpeg το έχω ρυθμίσει να κατεβάσει το κοντραστ κ τον κορεσμό που μου φαίνονται λίγο υπερβολικά όπως τα έχει ρυθμίσει η pentax. Όταν όμως επεξεργάζομαι raw του δίνω κ καταλαβαίνει...αλλιώς έχεις ένα flat αποτέλεσμα (που αυτό κ μόνο αυτό μπορεί να θεωρηθεί "μη επεξεργασμένη φωτογραφία")

Πέρα από αυτό το κομμάτι κάποιων sliders υπάρχει φυσικά η ακόμα μεγαλύτερη διαφωνία (που εκεί υπαρχει όντως θεμα συζήτησης) για την παρέμβαση σε αυτά που υπάρχουν στο αρχικό raw αρχείο..Όπως προσθαφαίρεση στοιχείων.

Να συμπληρώσω μόνο αν το απλώσουμε λίγο πως και τα RAW έχουν μια στοιχειώδη επεξεργασία έτσι και αλλιώς από την κάθε εταιρεία και τον εκάστοτε αισθητήρα - επεξεργαστή. Αποδέχεσαι σε έναν βαθμό τα χρώματα της κάθε εταιρείας. Ναι υπάρχουν λογισμικά που τα κάνουν όλα ίδια (όχι απλά RAW editors) αλλά εντάξει πάμε αλλού μετά. Κατα τ' άλλα συμφωνώ τα έγραψα και χθες σε άλλο thread.

Νομίζω πως η όλη συζήτηση περί επεξεργασίας πηγάζει από εικόνες που δεν είναι απλώς "διαφορετικές" δηλαδή περισσότερο θερμές ή με όμορφη αντίθεση (π.χ. εμένα μου αρέσουν περισσότερο οι θερμοί τόνοι, στο 90% των περιπτώσεων σίγουρα δεν ήταν τόσο ζεστά τα χρώματα κατά την ώρα της λήψης) αλλά τελείως αλλαγμένες με αλλαγή ουρανού, κακό HDR κλπ καθώς και τη λανθασμένη πεποίθηση λόγω καθιέρωσης των smartphones στο ευρύ κοινό πως "εμένα έτσι βγήκε χωρίς να κάνω κάτι, εσύ γιατί τις πειράζεις ;". 

Για το θέμα της αφαίρεσης αντικειμένων και όχι της προσθήκης η γνώμη μου είναι πως ναι είναι καραμπινάτη επεξεργασία - παραποίηση ωστόσο το κάνω εφόσον χρειάζεται αφού εν τέλει θέλω να βγει κάτι που να μου αρέσει οπτικά. Αυτό μπορεί να είναι είτε τσίχλες κολλημένες στο πεζοδρόμιο και πεταμένα ποτήρια καφέ (επειδή Ελλαδάρα) είτε ένα γιαπί από πίσω που έμεινε έτσι από το 2007. 

π.χ.

994331932_DSCF40251.jpg.a17ed93ce90541ae4656aeb9c28881e8.jpg

 

1554183358_DSCF40251.jpg.837c9c52155b1a5d73394d2a7a2177de.jpg

 

Παρεμπιπτόντως πολύ ωραία τονικότητα στη λήψη με τον σκύλο στην προηγούμενη σελίδα. 

 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sakis444 είπε

Μη επεξεργασμένες φωτό δεν υπαρχουν στην ψηφιακή φωτογράφιση.

Άλλο αν κάποιοι επιλέγουν τη  επεξεργασία (από το raw αρχείο στο jpeg)  να τους την κάνει αυτόματα η κάμερα (ή το κινητό) με δικές της (ή δικές τους) ρυθμίσεις on-camera.

Tο πόσο θα το τραβήξει κάποιος στην επεξεργασία (on ή off camera... ο ιδιος ή ο επεξεργαστής της μηχανης) είναι άλλη κουβέντα που χωρά διαφωνίες, ενστάσεις και ατελείωτη κουβέντα.

Μη επεξεργασμένη μπορείς να πεις μόνο μια φωτό που θα πάρεις το raw της μηχανής και θα το μετατρέψεις εσύ σε jpeg σε πρόγραμμα χωρίς να πειράξεις το παραμικρό. Αλλά ως αποτέλεσμα δεν νομίζω να ενθουσιάσει.

 

 

    Κι' εδώ η Pentax είναι μπροστά , αφού έχει την δυνατότητα να μετατρέψει raw αρχείο σε jpeg μέσα στο σώμα on the fly ....... το εργαλείο της επεξεργασίας πήρε στραβό δρόμο ...... σε σημείο που να μας πούνε καμιά μέρα πως τράβηξαν με τον Z 400αρη f/2.8 της Nikon τον οποίον πλήρωσαν καμιά 15αριά χιλιάρικα και στην συνέχεια κάνανε και post processing ..... 

 

25 λεπτά πριν, pifilos είπε

Να συμπληρώσω μόνο αν το απλώσουμε λίγο πως και τα RAW έχουν μια στοιχειώδη επεξεργασία έτσι και αλλιώς από την κάθε εταιρεία και τον εκάστοτε αισθητήρα - επεξεργαστή. Αποδέχεσαι σε έναν βαθμό τα χρώματα της κάθε εταιρείας. Ναι υπάρχουν λογισμικά που τα κάνουν όλα ίδια (όχι απλά RAW editors) αλλά εντάξει πάμε αλλού μετά. Κατα τ' άλλα συμφωνώ τα έγραψα και χθες σε άλλο thread.

Νομίζω πως η όλη συζήτηση περί επεξεργασίας πηγάζει από εικόνες που δεν είναι απλώς "διαφορετικές" δηλαδή περισσότερο θερμές ή με όμορφη αντίθεση (π.χ. εμένα μου αρέσουν περισσότερο οι θερμοί τόνοι, στο 90% των περιπτώσεων σίγουρα δεν ήταν τόσο ζεστά τα χρώματα κατά την ώρα της λήψης) αλλά τελείως αλλαγμένες με αλλαγή ουρανού, κακό HDR κλπ καθώς και τη λανθασμένη πεποίθηση λόγω καθιέρωσης των smartphones στο ευρύ κοινό πως "εμένα έτσι βγήκε χωρίς να κάνω κάτι, εσύ γιατί τις πειράζεις ;". 

Για το θέμα της αφαίρεσης αντικειμένων και όχι της προσθήκης η γνώμη μου είναι πως ναι είναι καραμπινάτη επεξεργασία - παραποίηση ωστόσο το κάνω εφόσον χρειάζεται αφού εν τέλει θέλω να βγει κάτι που να μου αρέσει οπτικά. Αυτό μπορεί να είναι είτε τσίχλες κολλημένες στο πεζοδρόμιο και πεταμένα ποτήρια καφέ (επειδή Ελλαδάρα) είτε ένα γιαπί από πίσω που έμεινε έτσι από το 2007. 

π.χ.

994331932_DSCF40251.jpg.a17ed93ce90541ae4656aeb9c28881e8.jpg

 

1554183358_DSCF40251.jpg.837c9c52155b1a5d73394d2a7a2177de.jpg

 

Παρεμπιπτόντως πολύ ωραία τονικότητα στη λήψη με τον σκύλο στην προηγούμενη σελίδα. 

 

    Εντιμότατη η Fuji τελικά ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Τρελάθηκες πια με αυτόν τον 400αρη της Nikon. Βγάλε τον από το μυαλό σου, δε θα τον αποκτήσουμε ….😝

     Να επανέλθουμε στην πραγματικότητα ήθελα και στα ελληνικά οικονομικά δεδομένα εν έτει 2022 ......... να είμαστε πραγματιστές και όχι αμπλαούμπληδες ........ βρακί στον απαυτό μας δεν έχουμε ....... να βάλουμε .... μιλάμε για τιμές που δεν απευθύνονται στον μέσο χρήστη ...... 

    Εν κατακλείδι , να συγκεντρωθούμε στην φωτογραφία και τις τεχνικές της αντί ...... άντε να μην πω τώρα ..... 🤣🤣🤣 ...... 

    Να γίνει κατανοητό σε όλους πως φτάσαμε ήδη στο επόμενο στάδιο , ώστε να αναγνωρίζουμε μετά πλήρους συνειδήσεως πως είμαστε φτωχοί στην τσέπη ..... ξεκάθαρα ..... αλλά όχι στα μυαλά ....... 

   

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Να επανέλθουμε στην πραγματικότητα ήθελα και στα ελληνικά οικονομικά δεδομένα εν έτει 2022 ......... να είμαστε πραγματιστές και όχι αμπλαούμπληδες ........ βρακί στον απαυτό μας δεν έχουμε ....... να βάλουμε .... μιλάμε για τιμές που δεν απευθύνονται στον μέσο χρήστη ...... 

Τέτοιος εξοπλισμός δεν ήταν ποτέ προσιτός. Μη μου πεις ότι το 1983 είχε κανείς Nikon F3 με nikon prime 400mm ai-s. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Τέτοιος εξοπλισμός δεν ήταν ποτέ προσιτός. Μη μου πεις ότι το 1983 είχε κανείς Nikon F3 με nikon prime 400mm ai-s. 

   Τότε ...... προς τι ο σαματάς ....... ε ..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Μιμήθηκα το fuji velvia. 

IMG_2585.jpg.5db6153c30d4fa334690c0e52dacc73e.jpg

    Ένας ένας οι κρυφό .... Fujiδες αποκαλύπτονται ....... 🤣🤣🤣 ....... οι ταγμένοι και φανεροί βέβαια εξαιρούνται ....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, babisskg είπε

    Ένας ένας οι κρυφό .... Fujiδες αποκαλύπτονται ....... 

Στα φιλμ , ήμουν πάντα fuji . Το velvia όμως ήταν ακριβό για φοιτητές τότε. Σήμερα είναι ακριβό και για λεφτάδες !

 

Μπάμπη , οι canonάκηδες έχουν  400ρη  με ούτε 1.5 χιλιάρικο . Και επειδή βγαίνει από το 1993, βρίσκεται και μεταχειρισμένος χώμα. Και είναι και σίδερο , built like a tank , όπως γράφει και ο Κεν !

Επίσης στο mpb έχει με 490 παλιούς σιδερένιους ef 100-400 που είναι και φωτεινοί . 

Τι άλλο θες ;

 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, sakis444 είπε

@pifilosΌτι αγαπά ο καθένας.

Απλά να μην έχουμε την ψευδαίσθηση ότι οι φωτογραφίες μας είναι ανεπεξεργαστες ...ενώ δεν είναι.

Αν βάλουμε τις μηχανές μας να τραβήξουν RAW+JPEG, ανεπεξέργαστο είναι το αρχείο πληροφορίας που είναι το RAW. Οποιαδήποτε διαφορά δούμε ανάμεσα στο raw αν το ανοίξουμε με οποιοδήποτε πρόγραμμα (χωρίς να το πειράξουμε) και στο Jpeg αρχείο, είναι επεξεργασία που έχει υποστεί το δεύτερο. Αυτό γίνεται σε πρώτη φάση απευθείας από την κατασκευάστρια εταιρία της μηχανής που έχει εισαγάγει στον επεξεργαστή της μηχανής ρυθμίσεις (έξτρα saturation, έξτρα contrast, διόρθωση highlights, έξτρα sharpness κοκ...ή και πιο δραστικα προφίλ όπως αυτά της fujifilm που αναπαράγουν ρετρό προφίλ από φιλμ με αλλαγές στα χρωματα) και σε δεύτερη φάση από εμάς αν κάτι δεν μας αρέσει στην επεξεργασία της μηχανής όπου μπορουμε να μπούμε στις ρυθμίσεις jpeg και να πειράξουμε (τα ήδη πειραγμενα ομως!)

Εγώ πχ αν τραξηξω jpeg το έχω ρυθμίσει να κατεβάσει το κοντραστ κ τον κορεσμό που μου φαίνονται λίγο υπερβολικά όπως τα έχει ρυθμίσει η pentax. Όταν όμως επεξεργάζομαι raw του δίνω κ καταλαβαίνει...αλλιώς έχεις ένα flat αποτέλεσμα (που αυτό κ μόνο αυτό μπορεί να θεωρηθεί "μη επεξεργασμένη φωτογραφία")

Πέρα από αυτό το κομμάτι κάποιων sliders υπάρχει φυσικά η ακόμα μεγαλύτερη διαφωνία (που εκεί υπαρχει όντως θεμα συζήτησης) για την παρέμβαση σε αυτά που υπάρχουν στο αρχικό raw αρχείο..Όπως προσθαφαίρεση στοιχείων.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι το ύφος και ο βαθμός επεξεργασίας αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και ως προσωπικό γούστο και οφείλεται και στις "τάσεις" που επικρατούν εκεί έξω. Ο λόγος που έχουμε αύξηση στο βαθμό επεξεργασίας που βλέπουμε από χρήστες φωτογραφικών μπορεί να οφείλεται σε ένα βαθμό στο ποσό εύκολο το εχουν κάνει κάποια προγράμματα ...αλλά πιθανόν και να οφείλεται στη ραγδαία αύξηση φωτογραφιών κινητού (των οποίων κινητών ο επεξεργαστής αυτός κι αν του δίνει κ καταλαβαίνει σε επεξεργασία για να εντυπωσιάσει το μάτι του δέκτη στα σοσιαλ) κάτι που οδήγησε μάλλον αναπόφευκτα σε αύξηση επεξεργασίας των επαγγελματιών φωτογράφων (που αυτοί παρέσυραν και τους χομπίστες) γιατί αλλιώς η δουλειά τους θα φαινόταν φτωχή (κι ας μην είναι) σε σύγκριση με τα κινητά.

    Καλό είναι να γνωρίζει κανείς το ζήτημα της εκ προοιμίου επεξεργασίας που θα κάνει ο επεξεργαστής ενός σώματος σε ένα αρχείο εικόνας , σαν ξεκίνημα όμως αποδεχόμαστε πως το raw αρχείο είναι ατόφιο συν / πλην διότι κουβαλάει έτσι κι' αλλιώς το exif data , όπως επίσης τις διαφορετικές επιλογές σε ρυθμίσεις επεξεργασίας που έχει επιβάλλει σε επίπεδο software ο κάθε κατασκευαστής . 

   Οι ρυθμίσεις ας πούμε που επιβάλλει η Canon δεν είναι της αρεσκείας μου , σε αντίθεση με της Nikon που και πάλι είναι κομμάτι προς το θερμό , ενώ βρίσκω πιο ισορροπημένες αυτές της Pentax και στην συνέχεια της Olympus . 

  Το εκλαμβάνω ως αφορμή , κάποιος μπορεί να διαμορφώσει αυτές τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις του , διότι αρκετές φορές η χρωματική απόδοση ενός επεξεργαστή κρίνεται άδικα και αβασάνιστα η και υπερβολικά θετικά κάποιες άλλες φορές . 

  Ομοίως το WB μπορεί να δώσει την διαφορά σύμφωνα με τα γούστα του ενός εκάστου , δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως στάνταρ η Sunny επιλογή , ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα από πλευράς χρήστη , μην ξεχνάμε τις εκ προοιμίου ρυθμίσεις του εργοστασίου τις οποίες μπορούμε πάντα να παραμετροποίησουμε κατά το δοκούν κι' αυτό με την σειρά του μπορεί να είναι γνωστό αλλά και terra incognita . 

   Ότι έβγαλε ο Jupiter 21M , επάνω στην Pentax K - 10d , μπορεί άνετα να αλλάξει αν γυρίσουμε το WB σε cloudy , ενώ στην περίπτωση μας βρίσκεται σε auto και με το φώς πίσω του , διότι αν γυρίσουμε λίγο κόντρα στο φώς ....... 

 

  

sketch-1661665378334.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος μπορεί να αντέξει μια γυναίκα χωρίς παρέμβαση, τότε μπορεί και μια φωτο στην γνήσια μορφή της. Εγώ προτιμώ να ζω σε μια πιο φανταστική σφαίρα .

DSC_5628 - Copy_Full resolution_900x900_U_100.jpg

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...