Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, babisskg είπε

    Από την χαρά να υποθέσω για το νέο απόκτημα ίσως ........

Πριν αρκετά χρόνια είχα βρει μία Mamiya 7 μαζί με τον 43mm και τον 80mm στα 1200€.
Είπα θα περιμένω, θα πέσουν και άλλο οι τιμές, θα....
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Πριν αρκετά χρόνια είχα βρει μία Mamiya 7 μαζί με τον 43mm και τον 80mm στα 1200€.
Είπα θα περιμένω, θα πέσουν και άλλο οι τιμές, θα....
 

     Αντί να πέσουν έχουν πάρει την ανιούσα ........ και ο χορός καλά κρατεί !

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

     Αντί να πέσουν έχουν πάρει την ανιούσα ........ και ο χορός καλά κρατεί !

     Και δυστυχώς κι' εδώ οι τιμές έχουν πάρει κάπως ........ ήθελα κάποτε να το γράψω ως άρθρο , όμως ....... δεν ...... 

     Θ βρει το πράγμα το δρόμο του με τον καιρό . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να πέσουν οι τιμές σε τέτοιες μηχανές ; Πότε ήταν φθηνές ; Μόνο να ανέβουν μπορούν . Με δεδομένο ότι προκύπτουν νέοι ενδιαφερόμενοι για φιλμάτες και η παραγωγή έχει σταματήσει . Κι εδώ που τα λέμε οι μηχανές με 120 φιλμ , δίνουν σπουδαία αποτελέσματα. Αυτό που έχει ανέβει πολύ, είναι οι τιμές των φιλμ . Δικαιολογείται λόγω μικρής παραγωγής. Για φιλμάτες με 120 φιλμ , εκτός από παλιές σοβιετικές και toy cameras, θα έλεγα μην περιμένετε καμία πτώση . Όπως και για οποιαδήποτε m39 (πάλι πλην σοβιετικών). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinlanden είπε

 

 

2022-03-05_07-45-51

 

 

 

Επειδή βλέπω ότι το κυνηγάς πολύ, μην ξεχνάς σε αυτές τις λήψεις να δοκιμάζεις πάντα και με το φωτισμό κόντρα. Στο συγκεκριμένο κάδρο έχεις 2 πράγματα στη φωτογραφία τα οποία φωτίζονται ισάξια, το βιολί και η σελίδα με τις νότες. Τι θα γινόταν αν ο φωτισμός ερχόταν από πίσω και υπήρχε μία φυσική σκιά από το βιολί στις νότες;

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Επειδή βλέπω ότι το κυνηγάς πολύ, μην ξεχνάς σε αυτές τις λήψεις να δοκιμάζεις πάντα και με το φωτισμό κόντρα. Στο συγκεκριμένο κάδρο έχεις 2 πράγματα στη φωτογραφία τα οποία φωτίζονται ισάξια, το βιολί και η σελίδα με τις νότες. Τι θα γινόταν αν ο φωτισμός ερχόταν από πίσω και υπήρχε μία φυσική σκιά από το βιολί στις νότες;

Θα το δοκιμάσω και αυτο...σε ευχαριστώ πολυ! 

Απο τη δεξια μερια ειχα και ενα άσπρο φόντο μεγαλο να παιξει το ρόλο ανακλαστήρα ωστε να γεμίσω και λιγο απο εκει..

Και παλι φλατ την βρίσκω, δεν καταφερα να  δημιουργήσω τις σκιες που ήθελα ωστε να δωσω λιγο "όγκο"

Δοκιμασα απο πολλά διαφορετικά σημεια να φωτισω. Διαφορετικά σημεια και υψος.

Βγαινει πανω κατω αυτο που ηθελα με ενα φλας ή παιδεύομαι τσαμπα;

 

Ετσι οπως μου ειπες, δεν θα εχω μια "μαυρίλα" εκει στις σελιδες και το δοξάρι αν φωτιζα απο πισω;

 

Επίσης το highlight στην πρώτη πως το αποφεύγουμε ή τουλάχιστον να είναι διαχειρισημο;

Σε ολες το ειχα εκει..

Προσπάθησα να το κατευνασω στο post αναγκαστικά..

Εκει δεν εχω ανακλαστήρα αλλα φυσικο φως απο δεξια απο την μπακλονοπορτα

Επεξ/σία από Ntinlanden
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Ετσι οπως μου ειπες, δεν θα εχω μια "μαυρίλα" εκει στις σελιδες και το δοξάρι αν φωτιζα απο πισω;

 

Επίσης το highlight στην πρώτη πως το αποφεύγουμε ή τουλάχιστον να είναι διαχειρισημο;

Μπορείς με μία λευκή σελίδα να το βάλεις μπροστά από τις νότες για να μην είναι τόσο σκληρή η σκιά ή αντί για μία λευκή επιφάνεια ένα καθρέπτη.

Για τα highlight μπορείς να βάλεις ανάμεσα στην φωτιστική πηγή και το βιολί ένα κομμάτι ριζόχαρτο (αν είσαι Νότια Προάστια έλα να δώσω λίγο Lee Filter 216), ώστε να κάνει διάχυση το φως με πιο μαλακά highlight.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Μπορείς με μία λευκή σελίδα να το βάλεις μπροστά από τις νότες για να μην είναι τόσο σκληρή η σκιά ή αντί για μία λευκή επιφάνεια ένα καθρέπτη.

Για τα highlight μπορείς να βάλεις ανάμεσα στην φωτιστική πηγή και το βιολί ένα κομμάτι ριζόχαρτο (αν είσαι Νότια Προάστια έλα να δώσω λίγο Lee Filter 216), ώστε να κάνει διάχυση το φως με πιο μαλακά highlight.

Χμ σωστά, με ανάκλαση απο την αλλη πλευρά στις σελιδες σωστα..

ή λευκη σελίδα η ανακλαστήρα (εχω)

Ολες βγήκαν με οχι γυμνο φλας αλλα με ενα diy softbox που μπροστά εχει ακριβώς αυτο, ριζοχαρτο.

Εχω και ενα αλλο (μικρο και εκείνο, ενα godox) με υφασμα..

Να υποθέσω οτι αυτες τις προσεγγίσεις καλύτερα με softbox ετσι; Οχι με όμπρελα; (ειτε διάχυσης ειτε ανάκλασης)

 

Σε ευχαριστώ πολυ και πάλι! 🙏🙏🙏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το godox μια χαρά δουλεύει σε μενα με speelights (μικρό προφανώς νομιζω 60χ60 για να μπορεί να το "γεμίσει" το φλας που ειναι μικρό επίσης) Δεν είναι για να φωτίσεις κάτι μεγάλο αλλα οκ κάνεις αρκετά πράγματα

Γενικά το 1 φλας είναι παίδεμα, θα πρέπει να κάνεις blend στο post και κάποια πράγματα δεν βγαίνουν ή δεν τα βλέπει το μάτι σου εκείνη την ώρα αν δεν εχεις το δεύτερο να παίξεις πχ κόντρα όπως αναφέρθηκε εκτός αν έχεις σοβαρή εμπειρία και μπορείς να φωτίσεις στο μυαλό σου πρίν φωτίσεις πραγματικά!

Επεξ/σία από and_64
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Ολες βγήκαν με οχι γυμνο φλας αλλα με ενα diy softbox που μπροστά εχει ακριβώς αυτο, ριζοχαρτο.

Ανάλογα το πόσο μεγάλο είναι το softbox έχεις και διαφορετικό αποτέλεσμα, όμως ένα softbox πολλές φορές και χρειάζεται έξτρα βοήθεια, οπότε προσθέτωντας εσύ έξτρα επιφάνεια που κάνει διάθλαση, βοηθάς περισσότερο.
Επίσης εκτός από το μέγεθος του softbox, πολύ μεγάλη σημασία έχει και η απόσταση στην οποία τοποθετείται η επιφάνεια διάθλασης σε σχέση με την φωτιστική πηγή, που στο softbox λόγο κατασκευής είναι σταθερή αυτή η απόσταση και δεν βολεύει πάντα.

Σχετικά με την ομπρέλα που αναφέρεσαι, η μόνη διαφορά είναι στο σχέδιο που θα έχει η αντανάκλαση, π.χ με μία ομπρέλα εάν φωτίσεις ένα ένα μπουκάλι θα έχεις στρογγυλή αντανάκλαση, όπως και με ένα octabox, με ένα stipbox θα έχεις μία κάθετη γραμμή κλπ... δεν έχει κάποια άλλη διαφορά στην ποιότητα του φωτός πάνω στο αντικείμενο εκτός και εάν σε ενδιαφέρει  να είναι περισσότερο συγκεντρωτικό το φως σε μία περιοχή, εκεί το softbox είναι καλύτερο, ειδικά εάν έχεις πάρει και την κυψέλη που δίνουν (grid).

 

Επεξ/σία από GQPhDFBI
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/3/2022 στις 3:16 ΜΜ, alxandros_gr είπε

P3050034.JPG.9504f5d90f049eb5f026ccdc2fa80e25.JPG

Επιβεβαιώνω ότι ερχεται η άνοιξη.   Κάτι "ξαδερφακια" τους στα δικά μου μέρη μετά από βροχή.

(Pentax KP + 20-40 limited @ 29mm, f3.5 - 1/125 sec - ISO 200)

_IMG0055  FB CN18.jpg

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2022-03-06_11-54-24

 

Δεν ειχα χρώματα εκει..

Γι αυτο και η επιλογή σε ΑΜ και "χτίσιμο" επανω σε αυτο.

Δεν το συνηθίζω σε τετοιες λήψεις, τις προτιμώ με το χρωμα τους.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

2022-03-06_11-54-24

 

Δεν ειχα χρώματα εκει..

Γι αυτο και η επιλογή σε ΑΜ και "χτίσιμο" επανω σε αυτο.

Δεν το συνηθίζω σε τετοιες λήψεις, τις προτιμώ με το χρωμα τους.

...μην το υποβαθμίζεις..   το α/μ έχει την δική του γοητεία..  κι  σε ωθεί πιο πέρα απ'' τα  χρώματα..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...