Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ πολύ , ήταν οι μέρες της Pentax K - 7 η οποία με συνόδευε στις πρωινές βόλτες νωρίς το πρωί , με έναν 50αρη manual . Απλώς προσπαθώ να βγάλω ότι περισσότερο από το τίποτα , να δώ πιο πέρα . 

    Συνήθως γυρίζω γύρω γύρω ώστε να δω μήπως μου ξέφυγε κάποια γωνία .

Έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στην Pentax, τώρα η φωτογραφία σου, μου αρέσει 2 φορές περισσότερο!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στην Pentax, τώρα η φωτογραφία σου, μου αρέσει 2 φορές περισσότερο!!!

    Θα γράφαμε βιβλία για τις Pentax , μία κατάσταση αγάπης και μίσους και τίποτε ενδιάμεσα . 

    Ένα ολοκληρωμένο σύστημα από ανέκαθεν για να εξελιχθεις μαζί του . Η K - 7 δεν υπάρχει πλέον , έχει αντικατασταθεί από μία K100d Super χάριν των 6mp και του CCD αισθητήρα , ενώ είναι στο δρόμο μία K - 30 με μικρή ζημία προς επισκευή ( εδώ αμάρτησα πηγαίνοντας στα 16mp και το λέω με ντροπή ) και φυσικά είναι σε πλάνο μία K - 1 ......... κάποια στιγμή χρονικά ..... μπορεί όμως να γίνει και K - 3 ....... δεν υπόσχομαι τίποτε .

  Εννοείται πως υπάρχει έως και Helios 44k - 4 τον οποίο άρπαξα με συνοπτικές διαδικασίες μόλις τον είδα εδώ μέσα προς πώληση .

19 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ πολύ , ήταν οι μέρες της Pentax K - 7 η οποία με συνόδευε στις πρωινές βόλτες νωρίς το πρωί , με έναν 50αρη manual . Απλώς προσπαθώ να βγάλω ότι περισσότερο από το τίποτα , να δώ πιο πέρα . 

    Συνήθως γυρίζω γύρω γύρω ώστε να δω μήπως μου ξέφυγε κάποια γωνία .

    Δεν χρησιμοποιώ image stabilization μάτια μου ........ είμαι μικρός ακόμα ....... 🤣🤣🤣 ........ μετά τα 80 θα δούμε ....... 

sketch-1645596639863.jpg

      Διορθώνω διότι η φωτογραφία μαζί με την τελευταία παράγραφο περί image stabilization συγχωνεύθηκε άθελά μου και δεν έχει σχέση με το προηγούμενο κείμενο .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

    Pentax days ........... χωρίς απορίες , παλιμπαιδισμούς και ερωτήματα πάσης φύσεως και μορφής . Το λουρί είναι από τον φίλο Παύλο που έχει το Hyperion handmade camera straps στην Πάτρα . Ανεπιφύλακτα .

  Αν προσπαθώ να δικαιολογηθώ για να αλλάξω δρόμο ........ ειδωμεν ....... 

sketch-1645612142314.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Pentax days ........... χωρίς απορίες , παλιμπαιδισμούς και ερωτήματα πάσης φύσεως και μορφής . Το λουρί είναι από τον φίλο Παύλο που έχει το Hyperion handmade camera straps στην Πάτρα . Ανεπιφύλακτα .

  Αν προσπαθώ να δικαιολογηθώ για να αλλάξω δρόμο ........ ειδωμεν ....... 

sketch-1645612142314.jpg

Κύριε Μπάμπη, αν κάτι σ' ευχαριστεί, δε χρειάζεται επιπλέον αιτιολόγηση. Καλοκλίκωτη!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, DVaderLa είπε

Κύριε Μπάμπη, αν κάτι σ' ευχαριστεί, δε χρειάζεται επιπλέον αιτιολόγηση. Καλοκλίκωτη!

 

     Ευχαριστώ πολύ , πρόκειται ξεκάθαρα για περίπτωση " Γεροντοερωτισμού " ......... 🤣🤣🤣 ........ στην οποία θα υποκύψω φυσικά ....... και το έχω κάνει ήδη ...... stay tuned ........ η συγκεκριμένη είναι από τις πρώην ......... 🤣🤣🤣 ....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, babisskg είπε

φυσικά είναι σε πλάνο μία K - 1 ......... κάποια στιγμή χρονικά ..... μπορεί όμως να γίνει και K - 3 .......

Να το ξαναγράψω ; Αν αυτή τη στιγμή θέλει κάποιος να ξεκινήσει να φτιάχνει 1)σετ με crop dslr , παίρνει pentax k3 2)full frame dslr , παίρνει pentax k1 . 

Οι φακοί δεν βρίσκονται εύκολα, ούτε φθηνά, αλλά είναι κορυφαίοι και σε συνδιασμό με την σταθεροποίηση στον αισθητήρα, ανεβαίνουν ακόμη πιο πολύ. Και βάβαια παίρνει κανείς μόνο pentax φακούς , ενώ κοιτάει και τους παλιούς της εταιρείας,τόσο af εποχής φιλμ όσο και manual ! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dr_73 είπε

Να το ξαναγράψω ; Αν αυτή τη στιγμή θέλει κάποιος να ξεκινήσει να φτιάχνει 1)σετ με crop dslr , παίρνει pentax k3 2)full frame dslr , παίρνει pentax k1 . 

Οι φακοί δεν βρίσκονται εύκολα, ούτε φθηνά, αλλά είναι κορυφαίοι και σε συνδιασμό με την σταθεροποίηση στον αισθητήρα, ανεβαίνουν ακόμη πιο πολύ. Και βάβαια παίρνει κανείς μόνο pentax φακούς , ενώ κοιτάει και τους παλιούς της εταιρείας,τόσο af εποχής φιλμ όσο και manual ! 

     Εσείς οι νέοι βιάζεστε πάντα ........ μιά κουβέντα είπα ...... 🤣🤣🤣 ...... θα δούμε ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα το ιδιαίτερο απλώς έκαναν γύρισμα κάποιοι για ταινία μικρού μήκους μάλλον και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αυτή η μουνταμάρα που κατά τη δύση χάθηκε κάπως. 

 

DSCF7584.jpg.6ce305181d18f7a2a998a874807db77f.jpg

 

DSCF7605.jpg.567ed93e24688192a394c8b001ec2cfa.jpg

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pifilos είπε

Τίποτα το ιδιαίτερο απλώς έκαναν γύρισμα κάποιοι για ταινία μικρού μήκους μάλλον και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αυτή η μουνταμάρα που κατά τη δύση χάθηκε κάπως. 

 

DSCF7584.jpg.6ce305181d18f7a2a998a874807db77f.jpg

 

 

Μου έδωσες την ευκαιρία να σχολιάσω κάτι σχετικά με τον κανόνα των τρίτων.
02232022b.jpg.424cbf4e5638138a6528611d4d5f6ee9.jpg

Πολύ σωστά έχεις χωρίσει την φωτογραφία οριζόντια σε 3 σημεία και έχεις τοποθετήσει τον ορίζοντα στο άνω 1/3 καθώς και το θέμα σου, κάτω δεξιά στο σημείο που τέμνονται οι γραμμές.
Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο.
Πιστεύω εάν περίμενες  να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο.
Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα.
02232022a.jpg.158e220d9d3b4f653ceb092a24ea977d.jpg

(αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες
εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GQPhDFBI είπε

Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο.
Πιστεύω εάν περίμενες  να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο.
Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα.
02232022a.jpg.158e220d9d3b4f653ceb092a24ea977d.jpg

(αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες
εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός)

Δε διαφωνώ απαραίτητα και έχω και μια παρόμοια καθώς προχωρούσε, ωστόσο δε μου άρεσε/αρέσει γενικότερα να υπάρχει αρνητικός χώρος από τη μεριά που έρχεται ή κοιτάζει το άτομο. Αλλά αυτό είναι υποκειμενικό φυσικά. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GQPhDFBI είπε

Μου έδωσες την ευκαιρία να σχολιάσω κάτι σχετικά με τον κανόνα των τρίτων.
02232022b.jpg.424cbf4e5638138a6528611d4d5f6ee9.jpg

Πολύ σωστά έχεις χωρίσει την φωτογραφία οριζόντια σε 3 σημεία και έχεις τοποθετήσει τον ορίζοντα στο άνω 1/3 καθώς και το θέμα σου, κάτω δεξιά στο σημείο που τέμνονται οι γραμμές.
Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο.
Πιστεύω εάν περίμενες  να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο.
Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα.
02232022a.jpg.158e220d9d3b4f653ceb092a24ea977d.jpg

(αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες
εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός)

       Ερώτηση σχετικά με την είσοδο η την παρουσία τέλος πάντων ανθρώπου στο κάδρο . Θέλω να μάθω για τον συσχετισμό της θέσης του , αν πρέπει να έρχεται από αριστερά η δεξιά εφόσον κινείται , ποιά είναι η θέση του αν στέκεται και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να ειπωθεί ώστε να έχω κι' εγώ σαφή εικόνα για την μεθοδολογία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο κι αν λέμε, ότι με την επεξεργασία πλέον κάνουμε τα πάντα, δεν μου φεύγει τελείως η πεποίθηση , ότι για μαυρόασπρο , έχω καλύτερο αποτέλεσμα , αν βιδώσω μπροστά στο φακό χρωματιστό φίλτρο , όπως τον καιρό των φιλμ . Ίσως σπάνια το κάνω πλέον , τις περισσότερες φορές όταν θέλω να κάνω μαυρόασπρη , την φτιάχνω με επεξεργασία από έγχρωμη, αλλά όταν έχω κάνει τον κόπο να βιδώσω το φίλτρο , μου αρέσει πιο πολύ ! Ένα παράδειγμα , που η φωτογραφία βγήκε με βιδωμένο το κόκκινο , από το παρακάτω σετ

Tiffen_49BWFK_49mm_Black_and_1472381848_

 

Το αποτέλεσμα.

DSC_0792up.jpg.f5d0453290bbd72a8719fad0bd493bd1.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Όσο κι αν λέμε, ότι με την επεξεργασία πλέον κάνουμε τα πάντα, δεν μου φεύγει τελείως η πεποίθηση , ότι για μαυρόασπρο , έχω καλύτερο αποτέλεσμα , αν βιδώσω μπροστά στο φακό χρωματιστό φίλτρο , όπως τον καιρό των φιλμ . Ίσως σπάνια το κάνω πλέον , τις περισσότερες φορές όταν θέλω να κάνω μαυρόασπρη , την φτιάχνω με επεξεργασία από έγχρωμη, αλλά όταν έχω κάνει τον κόπο να βιδώσω το φίλτρο , μου αρέσει πιο πολύ ! Ένα παράδειγμα , που η φωτογραφία βγήκε με βιδωμένο το κόκκινο , από το παρακάτω σετ

Tiffen_49BWFK_49mm_Black_and_1472381848_

 

Το αποτέλεσμα.

DSC_0792up.jpg.f5d0453290bbd72a8719fad0bd493bd1.jpg

     Αυτό θα το δοκιμάσω κι' εγώ , έχω ένα κόκκινο της Tiffen .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...