poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) και το βασικο ειναι ποσο βιαζεσαι το προιον και αν το βρισκεις αλλου και σε τι τιμη κτλ Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου από poulinos
bill987 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Παραγγελία 09/12/2024, παραλαβή 28/12/2024! Τους είχα πάρει τηλέφωνο, αν τα πράγματα δεν είναι εδώ το 2024 να μην κάνουν τον κόπο να τα στείλουν... Χάλασε πολύ το eshop, το 4 - 7 ημέρες είναι για τα μάτια του κόσμου! Εννοείται ότι λεφτά δεν χάνεις και δυστυχώς όλες οι τιμές ανεβαίνουν αλλά το είχα πάρει απόφαση ότι θα ακύρωνα αν άλλαζε ο χρόνος! Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου από bill987
Neptu Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου πολλές φορές η εκτίμηση παραλαβής δεν ισχύει. Το ζυγίζεις. Αν αυτό που περιμένεις το βρήκες σε καλή τιμή και δε το χρειάζεσαι άμεσα περιμένεις. Αλλιώς ακυρώνεις και αγοράζεις από αλλού. Δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Συμβαίνει σε πολλά καταστήματα. Κάτι μπορεί να πάει στραβά. Είχε συμβεί και σε εμένα πρόσφατα. Εγώ δεν είχα προπληρώσει βέβαια. Καθώς περίμενα πέτυχα καλύτερα προσφορά του προϊόντος που ήθελα, έκανα την παραγγελία και όταν κάποια στιγμή ήρθε το πρώτο απλά δε το πήρα.
idefixius Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, nurse είπε Πραγματικά δεν ξέρω εάν αξίζει να περιμένω (λόγο της αξιοπιστίας του καταστήματος). Έχει συμβεί και σε κάποιο άλλο κάτι αντίστοιχο περιστατικό από το παραπάνω κατάστημα; Παρόμοια εμπειρία και εγώ, παραγγελία 29-11-2024 και ακόμα περιμένω να παραλάβουν τα είδη στις αποθήκες τους για να μου τα στείλουν. Κάθε 10 μέρες περίπου ζητάω ενημέρωση και κάθε φορά η εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής (από αυτούς) πάει 10 μέρες πίσω. Καθώς τα είδη που παράγγειλα δεν τα έχω άμεση ανάγκη αλλά και έχουν ακριβύνει στο e-shop (και αλλού), περιμένω και όποτε έρθουν. Κατανοώ ότι δε μπορούν να προβλέψουν την ακριβή ημερομηνία παραλαβής εμπορεύματος αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν καθυστερήσει υπερβολικά και θα σκεφτώ σοβαρά εάν θα ξανακάνω οποιαδήποτε παραγγελία σε προϊόντα μη διαθέσιμα - όχι μόνο στο εν λόγω κατάστημα αλλά παντού. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου από idefixius
tollisth Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Είχα πάρει δύο προϊόντα πού έγραφαν 2-3 ημέρες και έκανα σχεδόν ένα μήνα να τα παραλάβω Δεν ήταν κάτι που ήθελα άμεσα για αυτό και τα άφησα και λόγω τιμής,όμως τεράστια αναμονή στο τηλέφωνό πού δεν αξίζει να περιμένεις Γενικά δεν είναι όπως ήταν παλιά το eshop στις παραγγελίες αργεί συνέχεια Ο μόνος λόγος που αξίζει είναι οι σχετικά καλές τιμές σε κάποια προϊόντα σε όλα τα άλλα είναι κάκιστο 1
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 7 hours ago, Neptu said: πολλές φορές η εκτίμηση παραλαβής δεν ισχύει. Το ζυγίζεις. Αν αυτό που περιμένεις το βρήκες σε καλή τιμή και δε το χρειάζεσαι άμεσα περιμένεις. Αλλιώς ακυρώνεις και αγοράζεις από αλλού. Δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Συμβαίνει σε πολλά καταστήματα. Κάτι μπορεί να πάει στραβά. Είχε συμβεί και σε εμένα πρόσφατα. Εγώ δεν είχα προπληρώσει βέβαια. Καθώς περίμενα πέτυχα καλύτερα προσφορά του προϊόντος που ήθελα, έκανα την παραγγελία και όταν κάποια στιγμή ήρθε το πρώτο απλά δε το πήρα. δυστυχως πολλες φορες δεν φταιει και το ιδιο το καταστημα αφου δεν εχει λογο να σε καθυστερησει.μπορει και η αντιπροσωπεια να μην το εχει οποτε order στο order 26 minutes ago, tollisth said: Είχα πάρει δύο προϊόντα πού έγραφαν 2-3 ημέρες και έκανα σχεδόν ένα μήνα να τα παραλάβω Δεν ήταν κάτι που ήθελα άμεσα για αυτό και τα άφησα και λόγω τιμής,όμως τεράστια αναμονή στο τηλέφωνό πού δεν αξίζει να περιμένεις Γενικά δεν είναι όπως ήταν παλιά το eshop στις παραγγελίες αργεί συνέχεια Ο μόνος λόγος που αξίζει είναι οι σχετικά καλές τιμές σε κάποια προϊόντα σε όλα τα άλλα είναι κάκιστο υποχρεωτικα το ζυγιζεις.οπως ειπες αν δεν το βιαζεσαι και οι τιμες ειναι καλες τοτε περιμενεις.
ZELOMOTH Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Πλέον δεν στοκάρει κανένας παιδιά...Οντως κι εγω πιστεύω οτι όπως του κοροιδευουν οι προμηθευτές, ετσι μετά αυτοί κοροιδευουν αναγκαστικά εμας! Αλυσιδωτή αντίδραση Αρα προτεραιότητα στα άμεσα διαθέσιμα μόνο!
poulinos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) On 08/01/2025 at 19:47, ZELOMOTH said: Πλέον δεν στοκάρει κανένας παιδιά... ισχυει εδω και πολυ καιρο ειδικα για μικρα καταστηματα.αλλα εχει τυχει σε καποια πιο δυσκολα πραγματα(οχι για pc) να υπαρχει 3μηνη + καθυστερηση. On 02/01/2025 at 15:15, idefixius said: Παρόμοια εμπειρία και εγώ, παραγγελία 29-11-2024 και ακόμα περιμένω να παραλάβουν τα είδη στις αποθήκες τους για να μου τα στείλουν. Κάθε 10 μέρες περίπου ζητάω ενημέρωση και κάθε φορά η εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής (από αυτούς) πάει 10 μέρες πίσω. Καθώς τα είδη που παράγγειλα δεν τα έχω άμεση ανάγκη αλλά και έχουν ακριβύνει στο e-shop (και αλλού), περιμένω και όποτε έρθουν. Κατανοώ ότι δε μπορούν να προβλέψουν την ακριβή ημερομηνία παραλαβής εμπορεύματος αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν καθυστερήσει υπερβολικά και θα σκεφτώ σοβαρά εάν θα ξανακάνω οποιαδήποτε παραγγελία σε προϊόντα μη διαθέσιμα - όχι μόνο στο εν λόγω κατάστημα αλλά παντού. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους πραγματι μερικες φορες χανεις πελατες απο αυτο.γιατι καποιοι τα θελουν σε χ ημερες και στο τελος εχουν χασει χρονο. Επεξ/σία Τρίτη στις 12:35 μμ από poulinos
ZELOMOTH Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 40 λεπτά πριν, poulinos είπε ισχυει εδω και πολυ καιρο ειδικα για μικρα καταστηματα.αλλα εχει τυχει σε καποια πιο δυσκολα πραγματα(οχι για pc) να υπαρχει 3μηνη + καθυστερηση. Μαλιστα... Αρα αν παρειγγελνε μια γατα τα μωρουδιακα της την ημερα της συλληψης, θα χε τα γατσουλια και 25 μερες ξεβρακωτα μεχρι να παραλαβει!🤣 3
nickol-us Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου @adminaros (προσωπική πλέον εμπειρία για παράπονο) Κάτι δεν πάει καλά με το e-shop τελευταία. Δυστυχώς ακόμη και με τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα φαίνεται να έχει πρόβλημα. Παρήγγειλα μια βάση τηλεόρασης Παρασκευή βράδυ. Το e-shop στα "normal" του, την επομένη το είχε στο eshop-point για παραλαβή. Πέρασε το Σάββατο, και φτάσαμε στο σήμερα όπου το προϊόν δεν είχε καν συλλεχθεί ακόμα. Η τηλεφωνική επικοινωνία δύσκολη, αφού την πρώτη φορά που τους κάλεσα, μετά από 20λεπτη αναμονή, έφτασα 1ος σε σειρά προτεραιότητας και έκλεισε η γραμμή. Σε δεύτερη προσπάθεια κατάφερα και μίλησα μαζί τους (μετά απο 15λεπτη αναμονή), η αιτιολογία μη αποστολής ήταν οτι δεν πρόλαβαν να συγκεντρώσουν τα προϊόντα (από την αποθήκη τους καθώς μιλάμε για άμεσα διαθέσιμο προϊόν) λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας. Εν τω μεταξύ, δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από πλευράς τους, αν δεν καλούσα ακόμη θα περίμενα πότε θα φύγει ο μεγάλος φόρτος εργασίας, λες και παρήγγειλα σε περίοδο bf 🙃 Τελικά ακύρωσα την παραγγελία. Το e-shop δεν μας έχεις συνηθίσει έτσι, ελπίζω να βρει τον δρόμο του...
poulinos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) On 08/01/2025 at 22:13, ZELOMOTH said: Μαλιστα... Αρα αν παρειγγελνε μια γατα τα μωρουδιακα της την ημερα της συλληψης, θα χε τα γατσουλια και 25 μερες ξεβρακωτα μεχρι να παραλαβει!🤣 δυστυχως ειτε λογω scalpers ειτε λογω οτι δεν στοκαρουν οι καθυστερησεις ειναι εμφανης. η 3μηνη καθυστερηση δεν πηγαινε για το eshop. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από poulinos 1
Saloufas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Μέχρι και Νοέμβριο σε ότι είχα παραγγείλει με διαθεσιμότητα μου ήρθε άμεσα σε 1 με 2 εργάσιμες, Δεκέμβριο και μετα έχει χαλάσει το σύστημα και δεν ξέρω αν είναι λόγω εορτών και φόρτου είτε εχουν γενικό πρόβλημα, θα δείξει.
poulinos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) On 09/01/2025 at 09:03, Saloufas said: Μέχρι και Νοέμβριο σε ότι είχα παραγγείλει με διαθεσιμότητα μου ήρθε άμεσα σε 1 με 2 εργάσιμες, Δεκέμβριο και μετα έχει χαλάσει το σύστημα και δεν ξέρω αν είναι λόγω εορτών και φόρτου είτε εχουν γενικό πρόβλημα, θα δείξει. δυσκολο το θεωρω να φταιει το συστημα.το φορτο σιγουρα ειναι ενα θε,α On 02/01/2025 at 20:25, tollisth said: Είχα πάρει δύο προϊόντα πού έγραφαν 2-3 ημέρες και έκανα σχεδόν ένα μήνα να τα παραλάβω Δεν ήταν κάτι που ήθελα άμεσα για αυτό και τα άφησα και λόγω τιμής,όμως τεράστια αναμονή στο τηλέφωνό πού δεν αξίζει να περιμένεις Γενικά δεν είναι όπως ήταν παλιά το eshop στις παραγγελίες αργεί συνέχεια Ο μόνος λόγος που αξίζει είναι οι σχετικά καλές τιμές σε κάποια προϊόντα σε όλα τα άλλα είναι κάκιστο παντου προσπαθω να βρισκω ετοιμοπαραδοτα οσο γινεται Επεξ/σία Τρίτη στις 12:36 μμ από poulinos
Billator Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, nickol-us είπε @adminaros (προσωπική πλέον εμπειρία για παράπονο) Κάτι δεν πάει καλά με το e-shop τελευταία. Δυστυχώς ακόμη και με τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα φαίνεται να έχει πρόβλημα. Παρήγγειλα μια βάση τηλεόρασης Παρασκευή βράδυ. Το e-shop στα "normal" του, την επομένη το είχε στο eshop-point για παραλαβή. Πέρασε το Σάββατο, και φτάσαμε στο σήμερα όπου το προϊόν δεν είχε καν συλλεχθεί ακόμα. Η τηλεφωνική επικοινωνία δύσκολη, αφού την πρώτη φορά που τους κάλεσα, μετά από 20λεπτη αναμονή, έφτασα 1ος σε σειρά προτεραιότητας και έκλεισε η γραμμή. Σε δεύτερη προσπάθεια κατάφερα και μίλησα μαζί τους (μετά απο 15λεπτη αναμονή), η αιτιολογία μη αποστολής ήταν οτι δεν πρόλαβαν να συγκεντρώσουν τα προϊόντα (από την αποθήκη τους καθώς μιλάμε για άμεσα διαθέσιμο προϊόν) λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας. Εν τω μεταξύ, δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από πλευράς τους, αν δεν καλούσα ακόμη θα περίμενα πότε θα φύγει ο μεγάλος φόρτος εργασίας, λες και παρήγγειλα σε περίοδο bf 🙃 Τελικά ακύρωσα την παραγγελία. Το e-shop δεν μας έχεις συνηθίσει έτσι, ελπίζω να βρει τον δρόμο του... Χωρίς καμία κακή διάθεση, μιας και γίνεται μία συζήτηση γιατί δεν είναι μόνο το Eshop οπου αυξήθηκαν οι καθυστερήσεις αλλά συμβαίνει πλέον σε πολλά καταστήματα,, στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεσαι νομίζω ότι είσαι ΠΟΛΥ υπερβολικός, Βάζεις παραγγελία Παρασκευή βράδυ (03/01). Το ΣΚ οι περισσότερρες μεταφορικές / αποθήκες (σε όλη την Ελλάδα) ήταν κλειστές (πρέπει να πάρουν κάποια στιγμή οι εργαζόμενοι άδεια) και Δευτέρα αργία. Άρα η πρώτη μέρα επεξεργασίας (όχι συγκέντρωσης) των παραγγελιών είναι η Τρίτη (07/01), άρα υπάρχει μία περιοδος 3.5 ημερών που φαίνεται να μαζεύτηκε ένας όγκος παραγγελιών, + τον όγκο των παραγγελιών των προηγούμενων ημερών που δεν είχαν διαχειριστεί, μιας και ήταν και αυτές "μισές", σε μία περίοδο ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ αγοραστικής κίνησης. Spoiler (PS. Τώρα έκαναν τζίρο οι περισσότεροι όχι στα BF οπως ίσως νομίζεις, τώρα ο περισσότερος κόσμος είχε "περίσσια" λεφτά και επειδή είμαστε άνθρωποι της τελευταίας στιγμής σε πολλά πράγματα. Ορίστε νούμερα από μικρομεσαία καταστήματα, σύγκριση BF εβδομάδας με τις τελευταίες μέρες. Αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όσα καταστήματα γνωρίζω την κίνηση (καμιά 35αριά). Με βάση τα λεγόμενα τους, από αυτά που λες, φαίνεται ότι αυτό συμβαίνει και με το Eshop. Εσύ ακύρωσες χθες και πρακτικά τους άφησε περιθώριο μίας εργάσιμης, γιατί την δεύτερη προχώρησες σε ακύρωση. Δεν δικαιολογώ καθυστερήσεις γιατί οφείλονται σε συνδιασμό υποστελεχωμένων αποθηκών και μη διατήρησης πραγματικού στοκ (φυσικά στο Eshop λόγου όγκου εταιρείας είναι "ξεφτίλα" να συμβαίνει αυτό), αλλά στην δικιά σου περίπτωση αρκεί να έβλεπες το ημερολόγιο και τι μέρες έχουμε. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου από Billator
nickol-us Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 39 λεπτά πριν, Billator είπε Το σχόλιο μου έρχεται συμπληρωματικά σε πολλές αναφορές για το συγκεκριμένο κατάστημα. Όντας πελάτης για "άπειρα" χρόνια και έχοντας κάνει δεκάδες αγορές από εκεί, γνωρίζω ότι αυτή η διάρκεια είναι καθυστέρηση. Το e-shop, έχει διανομή δική του που δουλεύει και τα Σάββατα, επιβεβαιωμένο από παλαιότερες παραγγελίες. Εννοείται ότι μιλάω για διακίνηση από Μενίδι - Πειραιά και όχι κάποια επαρχία. Κατά περίεργη σύμπτωση επίσης, έτυχε το προϊόν που παρήγγειλα να βγει ως εξαντλημένο την επόμενη. Όντας ψιλιασμένος έκανα το σχόλιο, στα όρια της υπερβολής πιθανό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα