Προς το περιεχόμενο

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΔΑΣΚΑΛΟΣ


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, lactate είπε

Του οδοντιάτρου να δεις.. που ξεκινάμε δουλεύοντας τσάμπα σε άλλους πολλές φορές για να αποκτήσουμε εμπειρία. Μετά δουλεύεις με τον βασικό και βλέπουμε. Που ακόμα και για να πας βοηθό οι μισές αγγελίες θέλουν "εμφανίσιμη γυναίκα μέχρι 30" (πόσο σεξιστικό).  Που για να κάνεις κάτι παραπάνω (πχ να κανεις μποτοξ) πληρωνεις πανάκριβα σεμινάρια. Που είσαι σε μια δουλειά που ακόμα και 50 χρονών να είσαι πρέπει να βλέπεις καλά, να αντέχει το σώμα σου τις περιέργες γωνίες. Και μηννομίζεις ότι πολλοί οδοντίατρορι βγάζουν πάνω από 1.500 ευρώ στη ζωή τους. Δε λέω για μεγαλοιατρρούς. Γιατί και ένας δάσκαλος αν είχε κεφάλαιο θα μπορούσε να ιδρύσει ένα ιδιωτικό ή ένα φροντιστήριο. Απλά το άσχημο είναι ότι πράγματα  που δεν έχουν σχέση με τη δουλειά επηρεάζουν την ίδια τη δουλειά. Πχ επειδή κάποιος διάλεξε να είναι γιατρός ή να είναι ξέρω γω κάτι άλλο, γιατί πρέπει να σημαίνει ότι θα έχει λιγότερες διακοπές; Και αν το δεις έτσι, γιατί το κράτος να μην έχει μια κοινή πολιτική για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους, να βγάζει 15 μερες άδεια για τους δασκάλους και να τους αξιοποιεί αλλιώς όταν είναι κλειστά τα σχολεία; Και αν δεν σάρεσε να σου λέγαν "ε διάλεξες να γίνεις δάσκαλος". Γιατί στην Ελλάδα της κρίσης, όταν ο άλλος δουλεύει ντελιβερι με μηχανάκι μέσα στο κρύο το χειμώνα και παίρνει 500 ευρώ είναι αστείο να μιλάει ο δάσκαλος.
Επίσης οι περισσότεροι γιατροί ανεξαρτήτως χρόνων δουλειάς δεν φτάνουν τους μισθούς που νομίζεις ότι φτάνουν. Ειδικά κάτι παθολόγοι συμβεβλημένοι 10 ευρώ παίρνουν για να ανανεώνουν συνταγές.

Η κρίση έχει να κάνει ότι ο ασθενής απλά δεν πάει στον οδοντίατρο. γιατί αν πονάει το δόντι σου λες που να βρω 200 ευρώ για απονεύρωση, πως θα πληρώσω το ρεύμα; Ενώ ο δάσκαλος στο δημόσιο ξέρει ότι κανείς δεν τον κουνάει.

Και τέλος δεν είναι μεμονωμέμνη περίπτωση, σημαντική μερίδα των δασκάλων θεωρούν ότι κάνουν υπερδύσκολη δουλειά, ιδίως αυτοί που απλά δούλεψαν μόνο ως δάσκαλοι. 

Θίγεις πολλά θέματα -κυρίως δυσκολίες του δικού σου επαγγέλματος- κάνοντας -πάλι- σύγκριση με το επάγγελμα του δασκάλου. Ξεπερνάω -εν μέρει- το θέμα της κρίσης, γιατί σου εξήγησα αυτό έχει να κάνει με τις στραβή που μπορεί να κάτσει σε ένα ελεύθερο επάγγελμα. Μια στραβή άλλους τους ανεβάζει, άλλους τους κατεβάζει. Σου έδωσα πριν ένα παράδειγμα πάνω στον δικό μου τομέα (πληροφορικός είμαι).

Παρόλα αυτά. Για την κρίση... Οι δάσκαλοι δεν είχαν μείωση αποδοχών τους; Οι κάτω της 20ετιας έχασαν περίπου το 40%. Έχεις την εντύπωση ότι όλα βαίνουν καλά στα σχολεία; Πέρασε και δεν ακούμπησε;  

Τους πρόσφυγες.... τους ξεχάσαμε; Ποιος τους έκανε/κάνει μάθημα; Ποιοι ήταν αυτοί που βοήθησαν/βοηθούν τα μέγιστα στην όσο το δυνατόν ομαλότερη προσαρμογή και ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία; 

Για τις διακοπές... Αυτό ισχύει για τους δασκάλους αυτή τη στιγμή. Αν ίσχυε κάτι άλλο (π.χ. λιγότερες διακοπές) και κάποιος επέλεγε να γίνει δάσκαλος και μετά γκρίνιαζε για τις διακοπές, καλά θα έκανες να του έλεγες αυτό επέλεξες. Το ήξερες. Ακριβώς το ίδιο ισχύει, αν κάποιος δάσκαλος σου πει ότι του τα πρήζουν τα παιδιά. Λογικό δεν είναι; Παιδιά είναι. Αν δεν τα πάει κάποιος καλά με τα παιδιά, είναι ηλίθιος αν επιλέξει να γίνει δάσκαλος. 

Παραπονιέσαι για τον ελεύθερο χρόνο (διακοπές). Δικαίως. Διεκδίκησε περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Εννοείται και είναι απάνθρωπο να δουλεύει κάποιος 12-15 ώρες. Το ιδανικό -κατά τη γνώμη μου- είναι το 6ωρο για όλους. Εσύ όμως μου λες (όπως και ο άλλος φίλος γράφοντας ότι είναι εξοργιστικό) ότι θα πρέπει να απασχοληθούν αλλού οι δάσκαλοι. Εδώ σου γράφω (αφού το ήξερες) αν σε ενδιέφεραν περισσότερες μέρες διακοπές (όπως αυτό ισχύει δεν ξέρω πόσα χρόνια και σε όλον τον κόσμο) ας το επέλεγες. Οι επιλογές γίνονται με ανοιχτά χαρτιά και είναι γνωστά τα +/-.

Για το ωράριο έγραψα και στο φίλο. Δεν συγκρίνονται οι ώρες επαγγελμάτων. Μπορώ να φέρω πολλά παραδείγματα. Νομίζω είναι αντιληπτό. Τι να συγκρίνουμε; Μία διδακτική ώρα με μία ώρα γραφείου;  Μπορώ να καθίσω άνετα επί συνεχόμενες ημέρες 12-15 ώρες σε μια καρέκλα στο γραφείο μου. Δεν μπορώ να διδάξω περισσότερες από 3 (βαριά 4) ώρες την ημέρα. Αυτό θα στο επιβεβαιώσουν (είμαι σίγουρος και οι 100 στους 100) όσοι έχουν διδάξει και έχουν παράλληλα ασχοληθεί με δουλειές γραφείου. Το ωράριο των δασκάλων όσο και αν ακούγεται παράδοξο στα αυτιά σας είναι τόσο απάνθρωπο όσο το δικό σου. 

Για τις ευθύνες στα έγραψαν καλύτερα άλλοι. Προσωπικά ξανά γράφω εκτιμάω πολύ τους δασκάλους και το έργο τους. Η διαπίστωσή μου είναι ότι οι δάσκαλοι και τα δημοτικά σχολεία ήταν η πρώτη και βασικότερη γραμμή άμυνας σε όλα όσα έχουμε ζήσει την τελευταία 10ετία στη χώρα, έτσι ώστε να πράγματα να μη φαίνονται τόσο δραματικά όσο είναι στην πραγματικότητα.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, lactate είπε

Προφανώς και οι δάσκαλοι και το ξίνουν. Και το θέμα δεν είναι να τους πάρει και αυτούς η μπάλα, περισσότερο να βελτιωθούν οι συνθήκες των άλλων. Γιατί κάθε φορά που λες ότι είσαι γιατρός σου λένε εσύ το διάλεξες. Όμως διαλέγεις το επάγγελμα όσον αφορά στο τι σαρέσει να κάνεις. Το ότι οι συνθήκες στην ελλάδα είναι τραγικές για τους γιατρούς δεν θα έπρεπε να είναι επιχείρημα στα χείλη όσων πραγματικά δεν έχουν βγει για μεροκάματο. Ή να χεις το αφεντικό να σε παίρνει τηλέφωνο τα μεσάνυχτα επειδή χάθηκαν δείγματα ασθενών. Για να μην αναφέρω ότι όλο λένε για την τρελή ευθύνη του να χεις παιδιά στην τάξη και αν πάθει κάτι το παιδάκι θα πας φυλακή και θα σε εκτελέσουνε και δεν ξέρω και γω τι άλλο θα φανταστούν. Και αν πεις και εγώ αγχώνομαι με τα παιδάκια που κάνω σφράγισμα το παιδί δεν συνεργάζεται, φοβάμαι μην τον τραυματίσω με τον τρόχό επειδή δεν κάθεται με τους γονείς από πάνω να έχουν τα νεύρα τους μαζί τους. Και αν πωότι με αγχώνει ο ίδιος άνθρωπος που γκρινιάζει επειδή δεν του έρχεται ο μισθός στο σπίτι θα σου πει "εσύ το διάλεξες". Οπότε θα πω τοίδιο και εγώ σε αυτούς, γιατί τα επιχειρήματα (ως άνθρωποι των γραμμάτων) όλως παραδόξως δνε θέλν να τα ακούσουν.

Προσβάλλεις πολλούς ανθρώπους που είναι εκπαιδευτικοί, χωρίς να έχεις πραγματικά ιδέα για το επάγγελμα τους.

Επειδή λοιπόν αυτοί "τα ξίνουν", τότε και γω με τη λογική σου δικαιούμαι να σου πω "οτι τα ξίνεις", αν θεωρείς πως αποτελεί παράδειγμα ευθύνης του δικού σου επαγγέλματος, πως σε ξυπνάει το αφεντικό σου το βράδυ για να σε ρωτήσει για τα "δείγματα".

Όλοι όσοι εργάζονται στο δημόσιο αντιμετωπίζουν πλέον αρκετά άσχημες συνθήκες, και σε οτι αφορά τον μισθό τους αλλά και σε οτι αφορά τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται, με εξαίρεση ελάχιστους τομείς (π.χ. Δικαστικοί Λειτουργοί).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, xgol είπε

Προσβάλλεις πολλούς ανθρώπους που είναι εκπαιδευτικοί, χωρίς να έχεις πραγματικά ιδέα για το επάγγελμα τους.

Επειδή λοιπόν αυτοί "τα ξίνουν", τότε και γω με τη λογική σου δικαιούμαι να σου πω "οτι τα ξίνεις", αν θεωρείς πως αποτελεί παράδειγμα ευθύνης του δικού σου επαγγέλματος, πως σε ξυπνάει το αφεντικό σου το βράδυ για να σε ρωτήσει για τα "δείγματα".

Όλοι όσοι εργάζονται στο δημόσιο αντιμετωπίζουν πλέον αρκετά άσχημες συνθήκες, και σε οτι αφορά τον μισθό τους αλλά και σε οτι αφορά τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται, με εξαίρεση ελάχιστους τομείς (π.χ. Δικαστικοί Λειτουργοί).

 

Θα σου πω.. αρχικά λέω πως δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν και πως θα ήθελα οι συνθήκες εργασίας να ναι τόσο καλές όσο των δασκάλων και όχι οι δάσκαλοι να ζήσουν αυτό που ζει ο ιδιωτικός τομέας.

Στο δικό μου επάγγελμα και σε όλα τα ιατρικά και τα παραϊατρικά επαγγέλματα την εποχή του covid τα πράγματα είναι εκτός ελέγχου. Ρώτα πόσοι βιολόγοι κάναν απομονώσεις RNA στις 2 τα ξημερώματα στα διαγνωστικά που κάναν COVID και που 14 ώρες κάναν πιπετάρισμα. Για τα χαμένα δείγματα που λες, δεν είναι θέμα ξισίματος, απλά όπως είπα και πριν με τον κοβιντ έχεις άπειρα δείγματα (μπορεί να ερχόντουσαν 1000 δείγματα τη μέρα και στο τέλος -τα ξημερώματα- κάποιος έβλεπε ότι τα παραπεμπτικά ήταν περισσότερα γιατί κάποιος ξέχασε να στείλει δείγματα-. αυτό είναι α΄λλη ιστορία όμως. Όταν πεθαίνει κόσμος (όπως σε γιατρούς που εφημερεύουν), όταν πονάει κόσμος (οδοντίατροι -> πολφίτιδα) και όταν υπάρχουν διαγνωστικά κοβιντ (βιολόγοι κτλ) δεν υπάρχει το συμπαθέστατο ωράριο των δασκάλων. Με βάση αυτό λέω ότι οι δάσκαλοι είναι από τους τελευταίους που θα έπρεπε να έχουν πρόβλημα,

Για το δημόσιο τι να πρωτοπώ.. προφανώς όσοι δουλεύουν όμως στο δημόσιο θεωρούν ότι σκοτώνονται στη δουλειά. Αλλά ας πάνε μια βόλτα από τον ιδιωτικό τομέα. Έτσι για να δουν τι υπάρχει και να ευνγωμονούν την καλή τους την τύχη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lactate είπε

Θα σου πω.. αρχικά λέω πως δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν και πως θα ήθελα οι συνθήκες εργασίας να ναι τόσο καλές όσο των δασκάλων και όχι οι δάσκαλοι να ζήσουν αυτό που ζει ο ιδιωτικός τομέας.

Στο δικό μου επάγγελμα και σε όλα τα ιατρικά και τα παραϊατρικά επαγγέλματα την εποχή του covid τα πράγματα είναι εκτός ελέγχου. Ρώτα πόσοι βιολόγοι κάναν απομονώσεις RNA στις 2 τα ξημερώματα στα διαγνωστικά που κάναν COVID και που 14 ώρες κάναν πιπετάρισμα. Για τα χαμένα δείγματα που λες, δεν είναι θέμα ξισίματος, απλά όπως είπα και πριν με τον κοβιντ έχεις άπειρα δείγματα (μπορεί να ερχόντουσαν 1000 δείγματα τη μέρα και στο τέλος -τα ξημερώματα- κάποιος έβλεπε ότι τα παραπεμπτικά ήταν περισσότερα γιατί κάποιος ξέχασε να στείλει δείγματα-. αυτό είναι α΄λλη ιστορία όμως. Όταν πεθαίνει κόσμος (όπως σε γιατρούς που εφημερεύουν), όταν πονάει κόσμος (οδοντίατροι -> πολφίτιδα) και όταν υπάρχουν διαγνωστικά κοβιντ (βιολόγοι κτλ) δεν υπάρχει το συμπαθέστατο ωράριο των δασκάλων. Με βάση αυτό λέω ότι οι δάσκαλοι είναι από τους τελευταίους που θα έπρεπε να έχουν πρόβλημα,

Για το δημόσιο τι να πρωτοπώ.. προφανώς όσοι δουλεύουν όμως στο δημόσιο θεωρούν ότι σκοτώνονται στη δουλειά. Αλλά ας πάνε μια βόλτα από τον ιδιωτικό τομέα. Έτσι για να δουν τι υπάρχει και να ευνγωμονούν την καλή τους την τύχη. 

Έχεις μπλέξει τα πάντα.

Τον ιδιωτικό τομέα, τα δημόσια νοσοκομεία (ιατροί που εφημερεύουν), τα διαγνωστικά εργαστήρια και τους δασκάλους, βγάζοντας το συμπέρασμα πως στον δημόσιο τομέα ξίνονται και στον ιδιωτικό σκοτώνονται.

Δεν στέκει αυτή η άποψη και μάλιστα είναι βαθιά προσβλητική για όλους τους νοήμονες ανθρώπους.

  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Backpacker είπε



η δουλειά του δασκάλου δεν είναι ο περίπατος που φαντάζονται οι απ'εξω ούτε φυσικά

το δράμα που παρουσιάζουν πολλοί από τους εκπαιδευτικους στους απ'έξω.
 

Η ουσία βρίσκεται εδώ, τα περισσότερα από τα υπόλοιπα-όχι όλα-είναι αυτοβιογραφικοί μονόλογοι που χρησιμοποιούν ρητορικά σχήματα και συνθήματα στη θέση των έλλογων επιχειρημάτων και στοχεύουν ασυνείδητα στην αποφόρτιση του ομιλητή, στη μείωση ή εξάλειψη της συναισθηματικής του έντασης.

Θέλω να τα πω δηλαδή, και το θέμα ...ας το πάρει ο χάρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, lactate είπε

Θα σου πω.. αρχικά λέω πως δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν και πως θα ήθελα οι συνθήκες εργασίας να ναι τόσο καλές όσο των δασκάλων και όχι οι δάσκαλοι να ζήσουν αυτό που ζει ο ιδιωτικός τομέας.

Στο δικό μου επάγγελμα και σε όλα τα ιατρικά και τα παραϊατρικά επαγγέλματα την εποχή του covid τα πράγματα είναι εκτός ελέγχου. Ρώτα πόσοι βιολόγοι κάναν απομονώσεις RNA στις 2 τα ξημερώματα στα διαγνωστικά που κάναν COVID και που 14 ώρες κάναν πιπετάρισμα. Για τα χαμένα δείγματα που λες, δεν είναι θέμα ξισίματος, απλά όπως είπα και πριν με τον κοβιντ έχεις άπειρα δείγματα (μπορεί να ερχόντουσαν 1000 δείγματα τη μέρα και στο τέλος -τα ξημερώματα- κάποιος έβλεπε ότι τα παραπεμπτικά ήταν περισσότερα γιατί κάποιος ξέχασε να στείλει δείγματα-. αυτό είναι α΄λλη ιστορία όμως. Όταν πεθαίνει κόσμος (όπως σε γιατρούς που εφημερεύουν), όταν πονάει κόσμος (οδοντίατροι -> πολφίτιδα) και όταν υπάρχουν διαγνωστικά κοβιντ (βιολόγοι κτλ) δεν υπάρχει το συμπαθέστατο ωράριο των δασκάλων. Με βάση αυτό λέω ότι οι δάσκαλοι είναι από τους τελευταίους που θα έπρεπε να έχουν πρόβλημα,

Για το δημόσιο τι να πρωτοπώ.. προφανώς όσοι δουλεύουν όμως στο δημόσιο θεωρούν ότι σκοτώνονται στη δουλειά. Αλλά ας πάνε μια βόλτα από τον ιδιωτικό τομέα. Έτσι για να δουν τι υπάρχει και να ευνγωμονούν την καλή τους την τύχη. 

Εγώ αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι καλείσαι να διαχειριστείς κάποιες απαιτητικές και ζόρικες καταστάσεις στην δουλειά σου. Μακάρι να μην ήταν έτσι και εύχομαι να σου είναι όλο και πιο εύκολο στο μέλλον. Δεν καταλαβαίνω όμως με ποιον τρόπο σε βοηθάει το να την συγκρίνεις και να κρίνεις αρνητικά ένα άλλο επάγγελμα το οποίο δεν γνωρίζεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Lilith19 είπε

Εγώ αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι καλείσαι να διαχειριστείς κάποιες απαιτητικές και ζόρικες καταστάσεις στην δουλειά σου. Μακάρι να μην ήταν έτσι και εύχομαι να σου είναι όλο και πιο εύκολο στο μέλλον. Δεν καταλαβαίνω όμως με ποιον τρόπο σε βοηθάει το να την συγκρίνεις και να κρίνεις αρνητικά ένα άλλο επάγγελμα το οποίο δεν γνωρίζεις.

Εγω αυτο που αντιλαμβανομαι ειναι πως καθε ιατρος που εχει κατανοησει το μεγαλειο της Επιστημης του και δεν ειναι αλεξιπτωτιστης (ας μην αναφερθω στο ποσοι τετοιοι υπαρχουν) είναι ταπεινός μπροστα στα καθημερινά Θαύματα που βλεπει και κυριως, τρεφει τεραστια ευγνωμοσύνη προς τις αλλες Επιστήμες και τους αντιστοιχους ανθρωπους που τις ασκουν και τις εξελισσουν, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΥΤΕ Η ΙΑΤΡΙΚΗ. 

Επεξ/σία από xgol
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, xgol είπε

Εγω αυτο που αντιλαμβανομαι ειναι πως καθε ιατρος που εχει κατανοησει το μεγαλειο της Επιστημης του και δεν ειναι αλεξιπτωτιστης (ας μην αναφερθω στο ποσοι τετοιοι υπαρχουν) είναι ταπεινός μπροστα στα καθημερινά Θαύματα που βλεπει και κυριως, τρεφει τεραστια ευγνωμοσύνη προς τις αλλες Επιστήμες και τους αντιστοιχους ανθρωπους που τις ασκουν και τις εξελισσουν, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΥΤΕ Η ΙΑΤΡΙΚΗ. 

Προφανώς και σέβομαι όλες τις επιστήμες και αυτό λεω. Μακάρι να χαμε και οι υπόλοιποι τα προνόμια των δασκάλων για να ασκούμε την επιστήμη μας ευκολότερα και αποδοτικότερα.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, lactate είπε

Καλά θα κάνεις, στον καλύτερω να τα πας. Αλλά μετά πήγαινε και σε έναν φιλόλογο.

Η εγω δεν μπορώ να κατανοήσω το χιούμορ σου η εσυ πέφτεις ολο και χαμηλοτερα.......

Οσο για τα προνομια κοιτα λιγο πισω  να δεις ποσα ειχε το επάγγελμά σου..................

https://www.protothema.gr/greece/article/325036/anoigei-kai-me-to-nomo-to-epaggelma-tou-ododiatrou-stin-ellada/

Δεν βγηκε κανενας δασκαλος να σε πει προνομιουχο  ουτε τοτε ουτε τωρα που κονομας τα διπλα

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lactate είπε

Προφανώς και σέβομαι όλες τις επιστήμες και αυτό λεω. Μακάρι να χαμε και οι υπόλοιποι τα προνόμια των δασκάλων για να ασκούμε την επιστήμη μας ευκολότερα και αποδοτικότερα.

Αδελφέ, η έκφραση να είχαμε εμείς οι γιατροί τα προνόμια των δασκάλων, για κάποιον που είναι στην εκπαίδευση είναι τουλάχιστον αστεία ή δείχνει άγνοια. Έχει περάσει από το μυαλό σου με τι υλικά καλούνται κάθε χρόνο να κάνουν μάθημα οι δάσκαλοι; Τι εργαστήρια (λέμε) πληροφορικής χρησιμοποιούν για να διδάξουν προγραμματισμό; Σε τι αίθουσες χωρίς σχεδόν πάντα θέρμανση καλούνται να είναι όρθιοι ώρες; Πόση προσωπική εργασία βάζουν κάθε χρόνο για να κάνουν το σχολείο πιο ανθρώπινο; Ποιος νομίζεις ότι βάφει, στολίζει, προσπαθεί να βρει πόρους από το πουθενά για να πάρει στοιχειώδη υλικά για το σχολείο; Ο Δήμος; Το υπουργείο;

Έχει κανείς ποτέ σκεφτεί για τους αναπληρωτές που οι προηγούμενοι λιγουρεύονται τη θέση τους, ότι κάθε χρόνο ειδικά όσοι έχουν οικογένεια, μαθαίνουν 8-10 Σεπτεμβρίου σε πιο χωριό ή απομακρυσμένο νησί θα περάσουν τη χρονιά τους;

Έχει κανείς υποθέσει (επειδή φαντάζομαι οι περισσότεροι είστε νέοι) πως είναι να μαζεύεις 2 παιδιά και να φεύγεις για την Κάσσο, Κάλυμνο, ορεινά χωριά όλης της Ελλάδας , να βρεις 10 Σεπτεμβρίου σπίτι, να τα γράψεις σε σχολείο, να μην μπορεί να σε ακολουθήσει κάτα πάσα πιθανότητα ο/η σύζυγος σου και μόλις με χίλια βάσανα καταφέρεις να προσαρμοστείς, να σκέφτεσαι ότι του χρόνου θα πρέπει να κάνεις πάλι όλη αυτή τη διαδικασία για κάπου αλλού;

Να μη μιλήσω για το πως χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν τον Covid, σε αίθουσες 30τμ με 26 παιδιά που βήχουν από τον Οκτώβριο πάνω σου, στη συνέχεια σε μια τηλεκπαίδευση με μηδαμινά μέσα και τώρα πάλι σε μια φουλ εποχή ιώσεων.

Κι αν αρνηθείς να πας, για 3 χρόνια να μην μπορείς να δουλέψεις (Κεραμέως).

Κι αν μετά από 10-15 χρόνια περιοδεύων θίασος διοριστείς και ίσως φτάσεις κοντά στο μέρος που ήθελες να ζήσεις, να υπάρχει κόσμος που να σε λέει τεμπέλη κι ότι όλα σου ήρθαν εύκολα.

Φαντάζομαι ότι επειδή πέρασες μια δύσκολη περίοδο, μίλησες αρκετές φορές φορτισμένα, αλλά προς λάθος στόχο.

Δεν μπορείς να φανταστείς (όπως έγραψε και κάποιος πιο πάνω) πόσο στήριξε η δημόσια εκπαίδευση τα παιδιά στην 10ετή αυτή κρίση, όντας τα περισσότερα σε δηλητηριώδη οικογενειακά περιβάλλοντα, φαρμακωμένα από τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας.

Νομίζω καλά θα ήταν να σκεφτείς λίγο παραπάνω την όλη συζήτηση που συνεχίζεις για τα προνόμια των δασκάλων. 

Και κάτι τελευταίο (μιλάω κι έγω σαν μόνιμος εκπαιδευτικός τα τελευταία περίπου 20 χρόνια), οι μόνοι λόγοι που επιλέγει κάποιος να παραμείνει σε αυτό το επάγγελμα, μόνο οι παραπάνω που γράφετε όλοι δεν είναι.

Τα συναισθήματα που μπορεί να σου δώσει αυτή η δουλειά αν την αγαπάς, μόνο σχέση με προνόμια και λεφτά δεν έχει.

Για αυτό όσοι την ονειρεύεστε για να αράξετε και να τα ξύνετε όπως ανέφερε κάποιος παραπάνω, μάλλον θα μαρτυρήσετε από το πρώτο συνεχόμενο 3ωρο και θα πείτε καλύτερα delivery στο κρύο. 

Επεξ/σία από ripper386
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ripper386 είπε

Αδελφέ, η έκφραση να είχαμε εμείς οι γιατροί τα προνόμια των δασκάλων, για κάποιον που είναι στην εκπαίδευση είναι τουλάχιστον αστεία ή δείχνει άγνοια. Έχει περάσει από το μυαλό σου με τι υλικά καλούνται κάθε χρόνο να κάνουν μάθημα οι δάσκαλοι; Τι εργαστήρια (λέμε) πληροφορικής χρησιμοποιούν για να διδάξουν προγραμματισμό; Σε τι αίθουσες χωρίς σχεδόν πάντα θέρμανση καλούνται να είναι όρθιοι ώρες; Πόση προσωπική εργασία βάζουν κάθε χρόνο για να κάνουν το σχολείο πιο ανθρώπινο; Ποιος νομίζεις ότι βάφει, στολίζει, προσπαθεί να βρει πόρους από το πουθενά για να πάρει στοιχειώδη υλικά για το σχολείο; Ο Δήμος; Το υπουργείο;

Έχει κανείς ποτέ σκεφτεί για τους αναπληρωτές που οι προηγούμενοι λιγουρεύονται τη θέση τους, ότι κάθε χρόνο ειδικά όσοι έχουν οικογένεια, μαθαίνουν 8-10 Σεπτεμβρίου σε πιο χωριό ή απομακρυσμένο νησί θα περάσουν τη χρονιά τους;

Έχει κανείς υποθέσει (επειδή φαντάζομαι οι περισσότεροι είστε νέοι) πως είναι να μαζεύεις 2 παιδιά και να φεύγεις για την Κάσσο, Κάλυμνο, ορεινά χωριά όλης της Ελλάδας , να βρεις 10 Σεπτεμβρίου σπίτι, να τα γράψεις σε σχολείο, να μην μπορεί να σε ακολουθήσει κάτα πάσα πιθανότητα ο/η σύζυγος σου και μόλις με χίλια βάσανα καταφέρεις να προσαρμοστείς, να σκέφτεσαι ότι του χρόνου θα πρέπει να κάνεις πάλι όλη αυτή τη διαδικασία για κάπου αλλού;

Να μη μιλήσω για το πως χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν τον Covid, σε αίθουσες 30τμ με 26 παιδιά που βήχουν από τον Οκτώβριο πάνω σου, στη συνέχεια σε μια τηλεκπαίδευση με μηδαμινά μέσα και τώρα πάλι σε μια φουλ εποχή ιώσεων.

Κι αν αρνηθείς να πας, για 3 χρόνια να μην μπορείς να δουλέψεις (Κεραμέως).

Κι αν μετά από 10-15 χρόνια περιοδεύων θίασος διοριστείς και ίσως φτάσεις κοντά στο μέρος που ήθελες να ζήσεις, να υπάρχει κόσμος που να σε λέει τεμπέλη κι ότι όλα σου ήρθαν εύκολα.

Φαντάζομαι ότι επειδή πέρασες μια δύσκολη περίοδο, μίλησες αρκετές φορές φορτισμένα, αλλά προς λάθος στόχο.

Δεν μπορείς να φανταστείς (όπως έγραψε και κάποιος πιο πάνω) πόσο στήριξε η δημόσια εκπαίδευση τα παιδιά στην 10ετή αυτή κρίση, όντας τα περισσότερα σε δηλητηριώδη οικογενειακά περιβάλλοντα, φαρμακωμένα από τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας.

Νομίζω καλά θα ήταν να σκεφτείς λίγο παραπάνω την όλη συζήτηση που συνεχίζεις για τα προνόμια των δασκάλων. 

Και κάτι τελευταίο (μιλάω κι έγω σαν μόνιμος εκπαιδευτικός τα τελευταία περίπου 20 χρόνια), οι μόνοι λόγοι που επιλέγει κάποιος να παραμείνει σε αυτό το επάγγελμα, μόνο οι παραπάνω που γράφετε όλοι δεν είναι.

Τα συναισθήματα που μπορεί να σου δώσει αυτή η δουλειά αν την αγαπάς, μόνο σχέση με προνόμια και λεφτά δεν έχει.

Για αυτό όσοι την ονειρεύεστε για να αράξετε και να τα ξύνετε όπως ανέφερε κάποιος παραπάνω, μάλλον θα μαρτυρήσετε από το πρώτο συνεχόμενο 3ωρο και θα πείτε καλύτερα delivery στο κρύο. 

Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι περισσότεροι καταλαβαίνετε ότι κράζω τους δασκάλους ενώ αυτό που λέω είναι ότι τους θεωρώ πολύ προνομιούχους σε σχέση με άλλους (τους περισσότερους). Και αυτό δε σημαίνει ότι όλα είναι καλά σε αυτούς όχι και προφανώς η εκπαίδευση των παιδιών αυξάνει μεγαλύτερη χρηματοδότηση με ότι αυτό συνεπάγεται αλλά υπάρχουν τρομερές πληγές σε άλλους κλάδους.
Για τον εξοπλισμό προφανώς και θα έπρεπε ο δάσκαλος να είχε σύγχρονα μέσα στη διάθεσή του. Το ξέρεις όμως ότι ο οδοντίατρος πολλές φορές δεν έχει καν ακτινογραφικό στη διάθεσή του σε δημόσιες δομές και ότι δεν μπορεί να κάνει απονευρώσεις, ούτε γέφυρες πολλές φορές, κυρίως βγάζει δόντια και φτιάχνει μασέλες; Ότι δόντια που σώζονται απλά βγαίνουν; Και ότι το κριτήριο του να χαθεί ένα δόντι είνια αν ο ασθενής έχει λεφτά. Οπότε καταλαβαίνεις αν εσύ νιώθεις άσχημα που δεν έχεις τα εργαλεία για το μάθημα σου εγώ σαν οδοντίατρος που μαθαίνω τόσα χ΄ρονια στη σοχλή για την σημασία του να έχει κάποιος τα δόντια του το κράτος στην ουσία να μου λέει απλά βγάλτου το δόντι; Και να του βάζω μασέλα που είναι κάτι που θα έπρεπε να μείνει στο παρελθόν; Οπότε στο κομμάτι του εξοπλισμού δες τι τραβάνε άλλοι. Ακόμα χειρότερα οι χειρουργοί δεν έχουν στην διάθεση τους laser. Αν δεν έχεις λεφτά για κύστη κόκκξυγος θα στην βγάλει πάνω κάτω με νυστέιρ όπου θα έχεις μακρά περίοδο ανάρρωσης αντί για laser που θα έχει ο ιδιώτης. Οπότε η μεγαλύτερη πληγή στην έλλειψη εξοπλισμού είναι δυστυχώς στον ιατρικό κλάδο.

Για τον κοβιντ οι οδοντίατροι, μετά τους εντατικολόγους είναι οι πλέον εκτεθιμένοι και οι ιδιώτες με κάποιον μαγικό τρόπο πρέπει να βρουν χρήματα για να αγοράσουν μάσκες υψηλής προστασίας και φίλτρα HEPA για τον χώρο.. και το κράτος απλά στην κοσμάρα του. Οπότε για τον κίνδυνο του κοβιντ οι οδοντίατροι ξέρουμε καλύτερα.

Για τους  αναπληρωτές προφανώς και έχεις δίκιο το ξέρω και από δικό μου άτομο το τι τραβάει. Ούτε έχω σκοπό να κάνω το θέμα κοντρα παιδαγωγικής-οδοντιατρικής. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι οι δάσκαλοι κάνουν μια πολύ πιο εύκολη δουλειά από ότι πιστεύουν. Την θεωρώ πολύ σημαντική. Η δασκάλα μου θεωρώ ήταν η καλύτερη δασκάλα που θα μπορούσα να έχω. Αλλά πίστεψε με αν έβγαινε ένας δάσκαλος στη γύρωα να δει πως είναι άλλες δουλειές θα ένιωθε τυχερός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, lactate είπε

Αλλά πίστεψε με αν έβγαινε ένας δάσκαλος στη γύρωα να δει πως είναι άλλες δουλειές θα ένιωθε τυχερός

Γιατί δεν το κανείς κι εσυ λοιπόν; Ξεκίνησε από αναπληρωτής σε ΕΠΑΛ στον τομέα υγείας με τη διαδικασία που περιέγραψα παραπάνω. Είναι από τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στα ΕΠΑΛ.

Εισαι διατεθειμένος να κανείς κάτι τέτοιο για να αισθανθείς πιο τυχερός και προνομιούχος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ripper386 είπε

Γιατί δεν το κανείς κι εσυ λοιπόν; Ξεκίνησε από αναπληρωτής σε ΕΠΑΛ στον τομέα υγείας με τη διαδικασία που περιέγραψα παραπάνω. Είναι από τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στα ΕΠΑΛ.

Εισαι διατεθειμένος να κανείς κάτι τέτοιο για να αισθανθείς πιο τυχερός και προνομιούχος;

Έχω κάνει αρκετές δουλειές στον ιατρικό χώρο. Διδάσκω σε μεταπτυχιακό (και έχω διδάξει και σε προπτυχιακό) σε πανεπιστήμιο. Αυτή είναι η εμπειρία μου με την εκπαίδευση. Δεν θεωρώ ότι είναι συγκρίσιμη με του δημοτικού γιατί άλλο το πρωτάκι και άλλα ο φοιτητής. Μαρέσει πολύ σαν διαδικασία να κάνω μάθημα και από τις αξιολογήσεις που παίρνω αρέσει και στους φοιτητές. Και είναι μακράν τα πιο εύκολα χρήματα που έχω βγάλει ποτέ. Αν είχα χρόνο θα έψαχνα να κάνω μάθημα σε ΙΕΚ ενδεχομένως. Σε ΕΠΑΛ δεν ξέρω τι παίζει, κάτι για παιδαγωγικές επάρκειες ακούω και ιστορίες οπότε δεν έχω ψαχτεί. Πίστεψε με, για αυτά που περνάει ένας γιατρός και οδοντίατρος το να μιλάει σε μαθητές είναι ξεκούραση. Έχω δουλέψει με δύσκολους ασθενείς, με πρήων χρήστες ναρκωτικών και ασθενείς με σοβαρές ψυχικές διαταραχές. Αγαπώ τη δουλειά μου. Απλά θα ήθελα να μη δουλεύω και τα Σάββατα. Που αν πεις σε δάσκαλο να δουλέψει Σάββατο θα κάνουν πορεία και απεργία επ αόριστον. Αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/1/2021 στις 3:57 ΜΜ, turbat0s είπε

Το ότι κάποιος δεν καταφέρνει να βγάζει "σίγουρο χιλιάρικο" (που νομίζω πλέον ούτε οι δάσκαλοι βγάζουν παρά μόνο όσοι ξεπερνούν τα ~10 έτη υπηρεσίας) δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι καλοπληρωμένοι για το λειτούργημά τους.

Σημαίνει ότι το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων έχει καταρρεύσει, με αποτέλεσμα ο σίγουρος μισθός του δασκάλου να φαντάζει ελκυστικός.

Από τον ψωρομισθό που λαμβάνουν, μπορεί να αντιληφθεί κάποιος το πόσο υποβαθμίζει το ρόλο τους ο εργοδότης τους, το λόγο που οι πολιτικοί στέλνουν τα βλαστάρια τους σε ακριβοπληρωμένα σχολεία  και έναν από τους λόγους που η χώρα απειλείται με εθνικό αφανισμό.

Αν υποθέσουμε ότι το βλέπουν και οι ίδιοι ως λειτούργημα με σκοπό να μεταδώσουν γνώση στους μαθητές. Κάτι το οποίο, κρίνοντας από το ολοένα και φθίνων μέσο όρο επιπέδου γνώσεων των μαθητών, δεν φαίνεται να ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, lactate είπε

Έχω κάνει αρκετές δουλειές στον ιατρικό χώρο. Διδάσκω σε μεταπτυχιακό (και έχω διδάξει και σε προπτυχιακό) σε πανεπιστήμιο. Αυτή είναι η εμπειρία μου με την εκπαίδευση. Δεν θεωρώ ότι είναι συγκρίσιμη με του δημοτικού γιατί άλλο το πρωτάκι και άλλα ο φοιτητής. Μαρέσει πολύ σαν διαδικασία να κάνω μάθημα και από τις αξιολογήσεις που παίρνω αρέσει και στους φοιτητές. Και είναι μακράν τα πιο εύκολα χρήματα που έχω βγάλει ποτέ. Αν είχα χρόνο θα έψαχνα να κάνω μάθημα σε ΙΕΚ ενδεχομένως. Σε ΕΠΑΛ δεν ξέρω τι παίζει, κάτι για παιδαγωγικές επάρκειες ακούω και ιστορίες οπότε δεν έχω ψαχτεί. Πίστεψε με, για αυτά που περνάει ένας γιατρός και οδοντίατρος το να μιλάει σε μαθητές είναι ξεκούραση. Έχω δουλέψει με δύσκολους ασθενείς, με πρήων χρήστες ναρκωτικών και ασθενείς με σοβαρές ψυχικές διαταραχές. Αγαπώ τη δουλειά μου. Απλά θα ήθελα να μη δουλεύω και τα Σάββατα. Που αν πεις σε δάσκαλο να δουλέψει Σάββατο θα κάνουν πορεία και απεργία επ αόριστον. Αυτό.

Νομίζω όσα κι αν πούμε, θα λες τα ίδια και δε θα αλλάξεις ούτε για λίγο την άποψη σου.

Όσα περνάει ένας οδοντίατρος το να μιλάει σε μαθητές είναι ξεκούραση;

Είναι πιο εύκολα να μιλάς σε παιδιά δημοτικού από φοιτητές;

Που αν πεις σε δάσκαλο να δουλέψει Σάββατο θα κάνουν πορεία και απεργία επ αόριστον;

Τι να πρωτοσχολιάσω για τα στερεότυπα που έχεις στο μυαλό σου...

Μήπως όμως με τόσα παράπονα και μιζέρια που βγάζεις κάνεις με το ζόρι το επάγγελμα σου;

Δεν εξηγείται αλλιώς.

Θα κλείσω εδώ την κουβέντα από πλευράς μου.

Καλή συνέχεια σε εσένα και σε όλους.

Επεξ/σία από ripper386
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...