Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, michael92 είπε

Με την διαφορά ότι η Apple πουλάει 200 εκατομμύρια iPhone τον χρόνο ενώ ο ποκοπίκος της Tesla με το ζόρι μπορεί να πουλήσει 800 χιλιάδες Tesla.

Καταρχήν είναι άκυρη η σύγκριση smartphone με αυτοκίνητο και μάλιστα 100% ηλεκτρικό σε απόλυτους αριθμούς. Η Tesla ανεβαίνει με βάση τις προσδοκίες για το μέλλον, το οποίο μέλλον μάλλον είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Φυσικά κανεις δεν μπορεί να αποκλείσει την αποτυχία μια επιχείρησης (πχ λόγο ανταγωνισμού) αλλά όπως φαίνεται η Tesla έχει μεγάλο προβάδισμα σε αυτήν την κατηγορία.

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Καταρχήν είναι άκυρη η σύγκριση smartphone με αυτοκίνητο και μάλιστα 100% ηλεκτρικό σε απόλυτους αριθμούς. Η Tesla ανεβαίνει με βάση τις προσδοκίες για το μέλλον, το οποίο μέλλον μάλλον είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Φυσικά κανεις δεν μπορεί να αποκλείσει την αποτυχία μια επιχείρησης (πχ λόγο ανταγωνισμού) αλλά όπως φαίνεται η Tesla έχει μεγάλο προβάδισμα σε αυτήν την κατηγορία.

Το point είναι πως η Tesla δεν έχει σημαντική παραγωγή, ενώ η Apple έχει. Προφανώς δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη άμεσα, έμμεσα όμως είναι. Με αυτά τα νούμερα η Tesla δεν μπαίνει καν στο top 20 της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, kostasperv είπε

Στις αρχές του μήνα ο Έλον Μασκ ανακηρύσσεται τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και μια εβδομάδα αργότερα χάνει 16 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα έξι ωρών.

Στην πραγματικότητα βέβαια ο Έλον Μασκ απλώς αναπαράγει το φιλελεύθερο, μεταπολεμικό μοντέλο ανάπτυξης που σήμερα έχει φέρει τον πλανήτη στα πρόθυρα ενός περιβαλλοντικού Αρμαγεδδώνα. Για τον Μασκ στόχος δεν ήταν ποτέ η αντικατάσταση των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης με σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς που θα μείωναν δραστικά την κατανάλωση ενέργειας, αλλά ο «καλλωπισμός» των καταστροφικών συνηθειών μας. Τα υπερπολυτελή ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζει απευθύνονται σε ένα ελάχιστο τμήμα του ανθρώπινου πληθυσμού, το οποίο ικανοποιεί την περιβαλλοντική του συνείδηση ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται στην κορυφή ενός συστήματος παραγωγής που συνεχίζει να καταστρέφει τον πλανήτη.

Ενδεικτικό της φιλοσοφίας που διαπνέει όλα του τα επιχειρηματικά του σχέδια, είναι η πρόταση δημιουργίας υπόγειων αυτοκινητόδρομων για αυτόματα οχήματα χωρίς οδηγούς, που υποτίθεται ότι θα λύσουν το κυκλοφορικό πρόβλημα των μεγάλων αστικών κέντρων του πλανήτη. Για άλλη μια φορά δηλαδή στόχος δεν είναι η αντιμετώπιση του προβλήματος (ο μεγάλος αριθμός ΙΧ οχημάτων), αλλά η πάση θυσία διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης και μάλιστα με όλο και υψηλότερο κόστος κατασκευής και συντήρησης. Υπό αυτή την έννοια το μοντέλο του Έλον Μασκ δεν είναι φορέας αλλαγής αλλά της πιο βαθιάς συντήρησης.

Ενώ όμως ο Έλον Μασκ μισεί οτιδήποτε συλλογικό και δημόσιο και εκθειάζει καθετί ιδιωτικό και ατομικό, στην επιχειρηματική του πορεία αποτελεί έναν ακόμη κρατικοδίαιτο επιχειρηματία. Οι πωλήσεις των οχημάτων του σε αρκετές περιοχές του κόσμου εξαρτούνταν για χρόνια από επιδοτήσεις. Ως εκ τούτου κατέρρεαν εν μία νυκτί όταν σταματούσε η ροή ζεστού κρατικού χρήματος. Σε αυτές τις χώρες δηλαδή ο μέσος φορολογούμενος επιδοτούσε από το εισόδημά του τους πλουσιότερους συμπολίτες του, οι οποίοι είχαν ούτως ή άλλως τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα υπερπολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Όπως αποκάλυψαν οι Los Angeles Times, μέχρι το 2015, οι εταιρείες Tesla Motors Inc., η SolarCity Corp. και η Space Exploration Technologies Corp., είχαν λάβει κρατική ενίσχυση ύψους 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το αμερικανικό δημόσιο. Τα χρήματα έρχονταν μέσω φοροελαφρύνσεων, χαμηλότοκων δανείων, τη συμμετοχή κρατικών υπηρεσιών στην κατασκευή εργοστασίων αλλά και του συστήματος των λεγόμενων περιβαλλοντικών πιστωτικών μορίων (environmental credits). Τα τελευταία αποτελούν ένα είδος μπόνους για τους χαμηλούς ρύπους που παράγουν τα αυτοκίνητα της Tesla, τα οποία η εταιρεία μπορούσε να πουλήσει σε άλλες πιο ρυπογόνες βιομηχανίες.

Οι Αμερικανοί φορολογούμενοι δηλαδή συντηρούσαν εν αγνοία τους ζημιογόνες επιχειρήσεις οι οποίες όμως έβλεπαν τη χρηματιστηριακή τους αξία να εκτοξεύεται στα ύψη μαζί με την προσωπική περιουσία του Έλον Μασκ. Να σημειωθεί ότι η πρόσφατη κερδοφορία που παρουσίασε η Tesla εν μέσω της πανδημίας ωφελείται εν πολλοίς στην πώληση των environmental credits και όχι τόσο στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων.

Και φυσικά σε αυτή τη μεταφορά πλούτου από τα δημόσια ταμεία προς τις τσέπες του Έλον Μασκ δεν συμπεριλαμβάνεται η «κλοπή» των επιτευγμάτων έρευνας και ανάπτυξης, που πραγματοποιούν δημόσια ερευνητικά ιδρύματα, και η οποία καταλήγει να «ιδιωτικοποιείται» από μεγάλες εταιρείες και να παρουσιάζεται σαν αποτέλεσμα της καινοτομίας του επιχειρείν.

Τελικά, ο Έλον Μασκ είναι πραγματικά ο άνθρωπος που μπορεί να βρει λύση σε κάθε σου πρόβλημα. Αρκεί να έχεις λεφτά να το πληρώσεις, να αγνοήσεις τις παράπλευρες ζημιές στο περιβάλλον και τις τσέπες των φορολογούμενων και φυσικά (αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν) να είσαι διατεθειμένος να μετακομίσεις, μαζί με λίγους άλλους «έξυπνους», σε έναν άλλο πλανήτη. Προφανώς με κάποιον πύραυλο που θα έχει κατασκευάσει ο βασιλιάς της καινοτομίας.

Είσαι πολύ αρνητικά προκατειλημμένος απέναντι στον Ελον και δεν μπορώ να φανταστώ άλλον λόγο από την ζήλια ή την ιδεολογία. Είναι απλά η μόδα να αποδομούμε επιτυχημένους ανθρώπους. Δεν νομίζω να προσπάθησε να κοροϊδέψει κανέναν ή να κλέψει λεφτά.

Το ότι η ανθρωπότητα χρειάζεται μαζικά μέσα μεταφοράς που θα αντικαταστήσουν τα ιδιωτικά είναι δική σου εκτίμηση. Δεν είναι υποχρεωμένος να υιοθετήσει τις ιδέες σου. Επίσης για να προχωρήσουμε στα ΜΜΜ ας αναπτύξουμε τεχνολογία τα ΙΧ πρώτα να είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον, σωστά;

Τα τούνελ είναι φοβερή ιδέα. Εσύ την απορρίπτεις χρεώνοντας του κάτι άσχετο με τον ίδιο, όπως τον αριθμό των οχημάτων σε κυκλοφορία. Αν αντί για αυτοκίνητα  χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς στα τούνελ, αποφεύγοντας βουνά, πυκνοκατοικημένες περιοχές κτλ δεν θα βοηθούσε στο περιβάλλον όπως το φαντάζεσαι;

Όσο για την γκρίνια σου για τις επιδοτήσεις, είναι εντελώς άδικη. Οι Los Angeles Times δεν αποκάλυψαν κάποιο σκάνδαλο, αλλά σημείωσαν μια πραγματικότητα.  Οι επιδοτήσεις βγήκαν ακριβώς για αυτό τον λόγο. Να βοηθήσουν παλιές και νέες εταιρείες να μεταβούν σε νέες φιλικές για το περιβάλλον τεχνολογίες. Οι ίδιοι οι ακτιβιστές οικολόγοι και οι ακτιβιστές πολιτικοί που συμπλέουν μαζί τους πιέζουν για να χρηματοδοτούν τέτοιες εταιρείες και να βάζουν πρόστιμα σε εταιρείες που επιμένουν στα ορυκτά καύσιμα.  Δεν είναι ότι ο Elon έπιασε κορόιδο τους φορολογούμενους, αλλά ότι έπιασε κορόιδο τις παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι αυτές και όχι οι φορολογούμενοι που δίνουν λεφτά στην Tesla. Κυριολεκτικά, μόνο πέρσι δώσανε στην Tesla 428εκ. οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες αγοράζοντας credits απο την Tesla. Προτιμάνε να πληρώνουν ποινές παρά να διαλέξουν οικολογικές τεχνολογίες, αλλά εσύ την Tesla κράζεις. Επιπλέον, ναι πούλησε πολλά περισσότερα αυτοκίνητα από πέρσι.

Ούτε με την SpaceX έπιασε κορόιδο τους φορολογούμενους. Το κράτος των ΗΠΑ παρακαλούσε τις τεχνολογικές εταιρείες να προχωρήσουν σε ανάπτυξη, μπας και ξεκολλήσουν από τους Ρώσους και τους πυραύλους του 70. Είναι παρόμοια με την διαδικασία που ακολουθούν και με τα πολεμικά αεροπλάνα, όπου ο στρατός περιγράφει τι θέλει, χρηματοδοτεί εν μέρει και οι εταιρίες αναπτύσσουν το προϊόν. Που είναι το μεμπτό με την εταιρεία του Elon; Στην πραγματικότητα πήρε λιγότερα λεφτά από την Boeing η οποία ακόμα δεν έχει παραδώσει προϊόν. Αποτέλεσμα; Οι Αμερικανοί δεν χρειάζονται τους Ρώσους για τον ISS και οι εκτοξεύσεις των στρατιωτικών αποστολών έπεσαν απο 250εκ+ σε λιγότερα απο 100εκ. Ήδη οι φορολογούμενοι κερδίζουν πολλά, συν το γεγονός πως έχει και ένα κάρο ιδιώτες πελάτες.

Όσο για ότι κλέβει τα δημόσια ερευνητικά ιδρύματα είναι ανόητη ιδέα. Ο κόσμος πάει σχολείο για να μάθει πράγματα και αυτό είναι γεγονός. Το ότι στα πανεπιστήμια δοκιμάζουν νέα πράγματα, είναι επίσης γεγονός. Δεν κατάλαβα όμως την ένσταση σου. Δεν θα έπρεπε οι μηχανικοί χρησιμοποιούν τις γνώσεις που πήρανε στις σχολές; Αν είναι δημόσια προσβάσιμη αυτή η γνώση δεν σημαίνει ότι όλοι έχουν πρόσβαση σε αυτή και όλοι κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση  αυτής;

Όσο για το αν τα προϊόντα του είναι πλούσιους ή φτωχούς, πάντα κάποιος πρέπει να πληρώσει παραπάνω πριν γίνει κάτι κοινό κτήμα για όλους. Και τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης πριν κάποιος επιχειρηματίας (Ford) βρει τρόπο να τα παράγει μαζικά ήταν μόνο για πλούσιους και εταιρείες. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες δεν μπορούν να παραχθούν ακόμα στους αριθμούς που θέλουν και αυτό είναι που παλεύουν.

Δεν λέω πως δεν κάνεις καλά που κρίνεις τον Elon. Όλοι χρειάζονται έλεγχο, ειδικά οι ισχυροί επιχειρηματίες. Απλά πιστεύω πως δεν είσαι δίκαιος μαζί του, υιοθετώντας επιχειρηματολογία κάποιον ακτιβιστικών ομάδων,  χωρίς να προτείνεις εναλλακτικές. Αν η λύση πιστεύεις πως είναι να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμαι αυτοκίνητα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Πίεσε τους πολιτικούς, να δώσουν γραμμές για να ακολουθήσουν οι εταιρείες. Αλλά να κατηγορείς τον Elon για τα κοινωνικά προβλήματα της εποχής μας, είναι άδικο.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, kostasperv είπε

Οι τρεις πλουσιότεροι άνθρωποι των ΗΠΑ, ήτοι ο Τζεφ Μπέζος της Amazon, ο Μπιλ Γκέιτς και ο Έλον Μασκ, αύξησαν αστρονομικά τις περιουσίες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας της CoViD-19. Τώρα, με τη μετακόμιση της κύριας κατοικίας του Έλον Μασκ στην πολιτεία του Τέξας, κανένας από τους τρεις δισεκατομμυριούχους δεν πρόκειται να πληρώσει πολιτειακό φόρο εισοδήματος.

Οι τρεις δισεκατομμυριούχοι δεν θα πληρώσουν ούτε δεκάρα στις πολιτειακές αρχές για το εισόδημά τους, και με τις μειώσεις φόρων που εφάρμοσε ο Ντόναλντ Τραμπ από το 2017 πληρώνουν ήδη λιγότερους ομοσπονδιακούς φόρους.

Την ίδια ώρα, 50 εκατομμύρια Αμερικανοί δυσκολεύονται να βρουν φαγητό, 40 εκατομμύρια αντιμετωπίζουν την απειλή έξωσης και ο κυλιόμενος μέσος όρος θανάτων από CoViD-19 στις ΗΠΑ κυμαίνεται πάνω από 2.000 νεκρούς την ημέρα.

Συμφωνώ λοιπόν οτι του (και τους) αξίζει το τελευταίο δίφραγκο εφόσον κλέβουν τόσο ξεδιάντροπα και κάποιοι τους χειροκροτάνε...

 

 

Το ότι κάποιοι εξαιτίας της πανδημίας πεινάνε, είναι ένα θέμα. Δεν τους στέρησαν το φαγητό όμως οι 3 τρεις αυτοί κύριοι. Οι άνθρωποι πεινάνε γιατί κατέρρευσε η παραγωγή και η εργασία. Ακόμα και αν η κυβέρνηση τύπωνε τρις (που το έκανε αυτό) ή οι πλούσιοι χάριζαν μέρος από τις μετοχές τους, δεν θα άλλαζαν πολλά. Το πρόβλημα παραμένει η έλλειψη παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών και περισσότερα χρήματα για τον ίδιο αριθμό αγαθών σημαίνει απλά πληθωρισμός.

Δυστυχώς η καλύτερη λύση σε αυτή την κατάσταση είναι ακριβώς αυτή, η κυβέρνηση να τυπώνει χρήμα, σε μια προσπάθεια να αναδιανέμει πλούτο, ελπίζοντας να μην καταρρεύσουν όλα. Και ναι, οι πλούσιοι και η μεσαία τάξη χάνει λεφτά με την διαδικασία αυτή, γιατί τα χρήματα τους είναι μικρότερο ποσοστό του συνόλου που κυκλοφορεί. Αυτό είναι μια ακόμα λεπτομέρεια που οι πολιτικοί ακτιβιστές  δεν αναφέρουν. Ότι δηλαδή οι πλούσιοι κερδίσανε δις, αλλά οι περιουσίες τους αξίζουν λιγότερα εξαιτίας όλου το χρήματος που τυπώθηκε και μοιράστηκε στους λιγότερο πλούσιους.

Οι θάνατοι απο covid δεν έχουν να κάνουν με τα χρήματα, δεν δουλεύει έτσι ο covid.

Δημοσ.

Άνθρωπος πυραμίδα πολλά λέει με πλάτες και έρευνες άλλον υπάρχουν πολλά στο deep web για να μάθετε για τν ελον επίσης χρηματιστηριακή αξία αλλάζει μέσα σε λίγες ώρες από το 10 σε ένα 1. Αν βγει και πει κάτι η κάτι Πάει  στραβά πάνε η ο ελον επίσης αφού  ψάχνει να κάνει τον πλανήτη καλύτερο γιατί δεν μεταφέρει τα εργοστάσια στην Αμερική να έχουν δουλειά και οι αμερικανοί και να μην εκμεταλλεύεται κινέζους με $15 την μέρα αφπυ είναι τόσο καλός!

 

ΕΝΑΣ είναι Μπέζος έχει εργαζόμενους και δίνει δουλειά σε πολύ κόσμο και σε πολλές χώρες!!! Αυτός είναι επιχειρηματίας 

  • Like 1
  • Sad 4
Δημοσ.
5 ώρες πριν, michael92 είπε

Με την διαφορά ότι η Apple πουλάει 200 εκατομμύρια iPhone τον χρόνο ενώ ο ποκοπίκος της Tesla με το ζόρι μπορεί να πουλήσει 800 χιλιάδες Tesla.

Ναι γιατί είναι το ιδιο ενα αμαξι με ενα κινητο. Και η Bic πουλαει 5 δις στυλους το χρονο. Αρα? 

Δημοσ.

Αυτοί που θα τσιπαρουν εγκεφαλους και θα "μεταφερει"  αναμνησεις σα το cyberpunk ;  Aσε να δοκιμασουμε πρωτα κανα tesla αν σε αφηνει στα 6 χρονια :D

Δημοσ.

Μου αρέσει πολύ το ότι προσπαθεί να επιλύσει προβλήματα επάνω στη Γη ,μια και είναι τόσα πολλά, σ ένα βεβαρυμένο περιβάλλον, αλλά αυτό με τον Άρη λίγο ουτοπικό. Εξάλλου πιστεύω ότι την "κότα " που σου έκανε τα αυγά πρέπει να φροντίσεις και όχι απλά να φύγεις και να επενδύσεις σε κάτι άγνωστο και άπιαστο. Έχει άπειρα περιθώρια βελτίωσης και μεταβολής (Προς το καλό) η Γη ,που αν προσπαθήσει και προσπαθήσουμε όλοι, μπορεί να γίνει ένας καλύτερος και πιο ποιοτικός κόσμος. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, merphi είπε

Το ότι κάποιοι εξαιτίας της πανδημίας πεινάνε, είναι ένα θέμα. Δεν τους στέρησαν το φαγητό όμως οι 3 τρεις αυτοί κύριοι. Οι άνθρωποι πεινάνε γιατί κατέρρευσε η παραγωγή και η εργασία. Ακόμα και αν η κυβέρνηση τύπωνε τρις (που το έκανε αυτό) ή οι πλούσιοι χάριζαν μέρος από τις μετοχές τους, δεν θα άλλαζαν πολλά. Το πρόβλημα παραμένει η έλλειψη παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών και περισσότερα χρήματα για τον ίδιο αριθμό αγαθών σημαίνει απλά πληθωρισμός.

Δυστυχώς η καλύτερη λύση σε αυτή την κατάσταση είναι ακριβώς αυτή, η κυβέρνηση να τυπώνει χρήμα, σε μια προσπάθεια να αναδιανέμει πλούτο, ελπίζοντας να μην καταρρεύσουν όλα. Και ναι, οι πλούσιοι και η μεσαία τάξη χάνει λεφτά με την διαδικασία αυτή, γιατί τα χρήματα τους είναι μικρότερο ποσοστό του συνόλου που κυκλοφορεί. Αυτό είναι μια ακόμα λεπτομέρεια που οι πολιτικοί ακτιβιστές  δεν αναφέρουν. Ότι δηλαδή οι πλούσιοι κερδίσανε δις, αλλά οι περιουσίες τους αξίζουν λιγότερα εξαιτίας όλου το χρήματος που τυπώθηκε και μοιράστηκε στους λιγότερο πλούσιους.

Οι θάνατοι απο covid δεν έχουν να κάνουν με τα χρήματα, δεν δουλεύει έτσι ο covid.

Όταν οι πλουσιότεροι σε έναν τόπο, όχι μόνο δεν πληρώνουν τους φόρους που πρέπει, αλλά παίρνουν και κρατικές επιδοτήσεις, μια χαρά στέρησαν το φαγητό από τον κόσμο. 

Αναφορά σε κείμενο

‘Trickle-down’ tax cuts make the rich richer but are of no value to overall economy, study finds
Data spanning 50 years and 18 countries shows lowering rates for the wealthy increases inequality

https://www.washingtonpost.com/business/2020/12/23/tax-cuts-rich-trickle-down/

Αναφορά σε κείμενο

CEO compensation has grown 940% since 1978
Typical worker compensation has risen only 12% during that time

https://www.epi.org/publication/ceo-compensation-2018/

Αναφορά σε κείμενο

Super-rich evade on average nearly third of their due tax

Economists, who matched people named in the leaks with public wealth records, found that “the probability to hide assets rises very sharply with wealth”.

https://www.theguardian.com/world/2017/jun/01/super-rich-evade-on-average-nearly-third-of-their-due-tax

Αναφορά σε κείμενο

The wealth of American families is currently no higher than its level two decades ago
The richest are getting richer faster

https://www.pewsocialtrends.org/2020/01/09/trends-in-income-and-wealth-inequality/

Αναφορά σε κείμενο

Predictably, the concentration of wealth remained in the hands of a few. The richest 10 percent – 520 million households with at least 240,000 euros in net assets – owned roughly 84 percent of total wealth. Of these, the top 1 percent – those with more than 1.2 million euros to their name – owned almost 44 percent.

https://www.allianz.com/en/press/news/studies/200923_Allianz-global-wealth-report-2020-year-of-the-rich.html

Δεν ξέρω γιατί χαίρονται κάποιοι για τον Έλονα και τους λοιπούς δις και σύντομα τρις εκατομμυριούχους. 
Παίρνετε ποσοστά; 
Ή φαντάζεστε ότι κάποια μέρα θα γίνετε σαν και αυτούς;
Γιατί αλλιώς αυτά τα λεφτά που βγάζουν, όχι μόνο δεν γυρίζουν στην κοινωνία, αλλά όπως δείχνουν οι έρευνες ζημιώνουν πολύ και την οικονομία και τον άμεσο πλούτο των υπολοίπων.

 

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Sad 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kostasperv είπε

Οι τρεις πλουσιότεροι άνθρωποι των ΗΠΑ, ήτοι ο Τζεφ Μπέζος της Amazon, ο Μπιλ Γκέιτς και ο Έλον Μασκ, αύξησαν αστρονομικά τις περιουσίες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας της CoViD-19. Τώρα, με τη μετακόμιση της κύριας κατοικίας του Έλον Μασκ στην πολιτεία του Τέξας, κανένας από τους τρεις δισεκατομμυριούχους δεν πρόκειται να πληρώσει πολιτειακό φόρο εισοδήματος.

Οι τρεις δισεκατομμυριούχοι δεν θα πληρώσουν ούτε δεκάρα στις πολιτειακές αρχές για το εισόδημά τους, και με τις μειώσεις φόρων που εφάρμοσε ο Ντόναλντ Τραμπ από το 2017 πληρώνουν ήδη λιγότερους ομοσπονδιακούς φόρους.

Την ίδια ώρα, 50 εκατομμύρια Αμερικανοί δυσκολεύονται να βρουν φαγητό, 40 εκατομμύρια αντιμετωπίζουν την απειλή έξωσης και ο κυλιόμενος μέσος όρος θανάτων από CoViD-19 στις ΗΠΑ κυμαίνεται πάνω από 2.000 νεκρούς την ημέρα.

Συμφωνώ λοιπόν οτι του (και τους) αξίζει το τελευταίο δίφραγκο εφόσον κλέβουν τόσο ξεδιάντροπα και κάποιοι τους χειροκροτάνε...

 

 

Αυτό μας πείραξε τώρα.... Στην Ελλάδα πάνε όλοι με τον σταυρό στο χέρι.... Ας ήσουν στην θέση και τα ξαναλέμε. Ρε αφήστε τον άνθρωπο, μην είστε κομπλεξικοι

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aetos100 είπε

Μου αρέσει πολύ το ότι προσπαθεί να επιλύσει προβλήματα επάνω στη Γη ,μια και είναι τόσα πολλά, σ ένα βεβαρυμένο περιβάλλον, αλλά αυτό με τον Άρη λίγο ουτοπικό. Εξάλλου πιστεύω ότι την "κότα " που σου έκανε τα αυγά πρέπει να φροντίσεις και όχι απλά να φύγεις και να επενδύσεις σε κάτι άγνωστο και άπιαστο. Έχει άπειρα περιθώρια βελτίωσης και μεταβολής (Προς το καλό) η Γη ,που αν προσπαθήσει και προσπαθήσουμε όλοι, μπορεί να γίνει ένας καλύτερος και πιο ποιοτικός κόσμος. 

Έχει τελειώσει η γη φίλε δε σώζεται. Γι αυτό και η αποίκηση άλλου πλανήτη είναι αυτό που απασχολεί όλους αυτούς που έχουν τη δυνατότητα, με πρώτο και καλύτερο τον Musk που είναι ο πρώτος που ξεκίνησε ανοιχτά τις συζητήσεις και τις προσπάθεις γι αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...