Fidelio Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 den ton skotose o ektoras ton patroklo Εεε εντάξει , μετά από αυτό δεν πρόκειται να σου τα πρήξω άλλο. Μόνο πες μου πως πέθανε. . .? Τσακιστείτε να διαβάσετε την Ιλιάδα ρε. :ρ
rathi-dragon Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 den ton skotose o ektoras ton patroklo Gia pes mas esy pou den ekanes kopanes otan sou mathenan thn Hliada sto gymnasio poios ton skotose.... Giati exw megalkh aporeia???????
Typhoon Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Εγώ θυμάμαι ότι τον Πάτροκλο τον σκότωσε όντως ο Έκτορας & γι αυτό ο εξευτελισμός του Έκτορα από τον Αχιλέα μετά.
privateer Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Kala ti 8a ginei edw mesa 8a xexasoume kai ti xeroume twra?Fysika kai ton patroklo ton skotwse o ektwras. http://darkwing.uoregon.edu/~joelja/iliad.html
rathi-dragon Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Pesta......giati mallon kapoioi exoun epeireastei toso apo thn taineia kai sto telos tha mas poun oti kai o Agamemnwn kai o Menelaos pethanan sthn Troia!!!!!!!! :evil:
Lucifer Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Erstmal... δεν μιλησε κανεις για μπαν, δεν μιλησε κανεις για το πως πρεπει να απολαμβανεις η να μην απολαμβανεις ενα εργο τεχνης. Und spater... δεν περιμενα τοσο ριχη αντιμετοπιση (κατι που στην περιπτοση σου Luci μου φαινεται αναμενομενο) So: Θέτεις ταμπέλες ο ίδιος και μάλιστα σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια, ja oder nein? Σκουπίδι, φτύμα, σαβούρα, γλίτσα. Όλα αυτά τον έκανε. Με όλο το νόημα που συνεπάγονται αυτά για την πορεία του έργου. Αλλά για ενα μαθηματικό μυαλό που η τύχη του το κάνει να νομίζει πως μπορεί να κρυσταλλοποιεί δηλώσεις to eternity, προφανώς το ένα πρέπει οπωσδήποτε να αναιρεί το άλλο έτσι? Θα μπορούσες να σκεφτείς καλύτερα "επιχειρήματα" για να παγιώσεις την δική σου άποψη... Πάντα σκεπτόμενος τελολογικά,
arakis Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Η ταινία ήταν μέτρια και σε συγκριση με τον μονομάχο την προτήμάω επειδή ήταν ελληνική η ιστορία .Το σεναριο ήταν άσχετο με τον αγαμέμνονα και μενελαο σαν νορβηγους πολεμιστες, οπάρης ο δειλός ο μεγαλος ήρωας που γυρνάει να σώσει το σπαθί και την βρησίδα.Ο πατροκλος τελειος γελοιος ,ο αχιλεας σε σκηνες σαν να έχει πάει στο κομωτήριο πριν βγει απο την σκηνή.Ο έκτορας σε αναπαραστήθηκε αρκετά καλα όπως και ο οδυσσέας.Δεν ήταν κακή η προσθήκη του ίππου αλλα τα υπόλειπα τι τα ήθελα .Τιττανικό την έκαναν την ταινια, να πεθαίνει αγκαλιά με την κοπέλα του ο αχιλέας σε ρερε...Θεοι μηδεν παρουσια δηλαδή -50% στο σενάριο.Τελικα, Τι κερδίσαμε το οτι ασχολήθηκαν με την ελλάδα και κάποιοι ξένοι αλλα και έλληνες έμαθαν κάποια πραγματα και μια ταινία ποιότητας μονομάχου.
epote Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 mea culpa, ο εκτορας τον αποτελειωσε, ειδες κατι πραγματα δεν το θυμομουν, ο Ευφορβος τον τραυματισε
kirileman Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Να ρωτήσω κάτι εγώ? Είστε τόσο σίγουροι για ορισμένα από αυτά που αναφέρετε ως "ιστορικές ανακρίβειες"? Γνωρίζετε σε ποιον ανήκει το τέλος της Ιλιάδας, από ποιους εμπνεύστηκε, πόσες παραλλαγές έχει ο "μύθος του Αχιλλέα", το ότι ίσως να πέθανε μέσα στην Τροία περίπου όπως είδαμε στη ταινία, το πως, ίσως, εξηγείται η "θεϊκή" προέλευση της πανοπλίας του Αχιλλέα και πολλών άλλων ηρώων (μαλακός μπρούντζος από Ελλάδα, σκληρός σίδηρος από Βορρά) κλπ? Θέλω να πω ότι αρχίζει να γίνεται κουραστική η κουβέντα και μάλλον είναι εκτός θέματος. Δε μιλάτε λίγο για την ταινία επιτέλους???
epote Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 kirileman, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! και δωρο ενα μπαν επειδη μου αρεσε η τοποθετιση σου, τον επομενο που θα σου σπασει τα νευρα πες μου να τον μπαναρω
spock Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω: ότι πλέον κάνουμε ανάλυση της Ιλιάδας και όχι της ταινίας, και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι σκόπιμο. Παρ'όλα αυτά, το από που προήλθαν οι μύθοι και οι ιστορίες περί Αχιλλέα και λοιπών ηρώων, και για την πανοπλία, σίγουρα δε χρειάζεται να αναλυθούν, διότι θα καταλήξουν σε αντιπαράθεση δυτικών αναλύσεων με ελληνικές, και θα αρχίσουν να λέγονται ανακρίβειες που οι Ευρω-Αμερικάνοι δήθεν αμερόληπτοι μελετητές καλλιεργούν εδώ και χρόνια. Θα ακούσουμε για σκανδιναβική προέλευση της Ελένης, βορειοευρωπαϊκή προέλευση των μετάλλων, πως οι Έλληνες δεν ήξεραν να επεξεργάζονται το σίδηρο, πως οι Τρώες δεν ήταν Έλληνες και η Τροία (Ίλιον) δεν ήταν Ελληνική αποικία, και άλλα τέτοια. Και επ'ειδή δε θα τις αφήσω, εγώ τουλάχιστον, τέτοιες διαστρεβλώσεις ασχολίαστες, παρακαλώ να μη μπούμε στη διαδικασία, διότι θα ξεφύγουμε από το θέμα, το οποίο είναι η ταινία. Ευχαριστώ... Και κάτι για την ταινία: ο Αγαμέμνονας ΔΕΝ θυσιάζει την Ιφιγένεια... (περισσότερα στα βιβλία). Η μεγαλύτερη, ίσως, ανακρίβεια, μαζί με το γεγονός πως ο Αχιλλέας δε συμμετείχε στον πόλεμο κατά το μεγαλύτερο μέρος του.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Τέλος, ρε παιδιά, ΟΜΗΡΟΣ γράφεται... όχι Όμοιρος, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο... Όμηρος! eides ti travaei kai o amOIros o Omhros ?
hurin Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δεν γίνεται να κάνουμε copyright την Οδύσεια ? Κάτι μου λέει οτι θα είναι το επόμενο θύμα ...
kirileman Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Δημοσ. 17 Μαΐου 2004 Aλήθεια πως κατασκεύαζεις ένα άγαλμα του Ποσειδώνα πχ από σίδηρο ? Ε, δεν το κάνεις, πολύ απλά. Μερικά πράγματα είναι προφανή, όπως το ότι το μέταλλο αυτό βρίσκεται πολύ πιο ψηλά στα βόρεια υπεδάφη απότι στα ελληνικά πχ. Καλά είναι όλα αυτά, τα δέχομαι ως ενδιαφέρουσες απόψεις (σε ότι αφορά την ερμηνεία κάποιων μύθων) αλλά τέλος πάντων, ας μην μπλέξω και γω. Επιμένω ότι η ταινία ήταν από naive έως κουραστική με χειρότερο χαρακτηριστικό της, τη μουσική. Κρίμα... Τα 8 ευρουλάκια έρχονται, δεν ξέρω αν το ακούσατε!!! Χαιρετώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.