Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω το Oneplus 6 εκδοση 8GB - 128GB εδω και πλεον 2 χρονια. Τους τελευταιους 2-3 μηνες παρατηρώ οτι η μπαταρία δεν ειναι οπως παλια, τελειωνει πιο γρήγορα, θα έλεγα οτι ειναι σε ενα 20-30% κατω απο οτι στην αρχη. Ακομα φυσικα δεν εχω θεμα για να σκεφτομαι αλλαγή αλλά πιστευω γύρω στον Ιουνιο θα προχωρησω σε αντικασταση της. Τσεκαρα στο site Repair Pricing - OnePlus (Ελλάδα) και βλέπω ειναι πολύ φθηνή η αγορα καινουριας, αντε και με το κοστος για τεχνικό και κουριερ προφανως θα ανεβει σε κανα 30-40-50 ευρω αλλα νομιζω αξίζει αφου το κινητο ακόμα και τωρα το θεωρώ κορυφαιο και καλύπτει ακομα το 100% των αναγκων μου. 

Η ερωτηση ειναι αν εχει κανεις αλλάξει τη μπαταρια, τι δουλεια εγινε, ποιο το τελικό κοστος και αν με την καινουρια ειχε επιδόσεις που ηταν κοντα στη Day1 της αγορας. Επίσης επειδη η συσκευη ανοιγει παρατηρησαν καποιο πρόβλημα λογω του ανοιγματος; 

Οποιος εχει εμπειρια ας μας πει τη γνωμη του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

'Εχω αλλάξει 2 φορές μπαταρία στο 5Τ που έχω ακόμα και δουλεύει απροβλημάτιστα.  Και τις δύο φορές την είχα αλλάξει εντός εγγύησης και ήρθε DHL παρέλαβε το κινητό και το έστειλε στη 1+ χωρίς κανένα απολύτως κόστος.  Τη δεύτερη φορά δε έκανα επίτηδες αλλαγή μπαταρίας λίγο πριν λήξει η εγγύηση.  Σε λιγότερο απο βδομάδα το κινητό μου είχε επιστραφεί.  Τη  μια απο τις δύο φορές μάλιστα το κινητό έφυγε απο τα χέρια μου Δευτέρα και Παρασκευή μου είχε επιστραφεί!  Έχε υπόψη σου ότι το κινητό θα σου επιστραφεί σε εργοστασιακές ρυθμισείς με τα πάντα σβησμένα (του κουτιού που λέμε) οπότε κάνε backup.

Επεξ/σία από D-Lux
  • Like 3
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Εστειλα για RMA για αλλαγη μπαταρίας γιατι πλεον εχει αρχισει να πεφτει η αποδοση της αισθητά και έφαγα άκυρο γιατι το κινητο το πηρα απο gearbest αν θυμαμαι καλα. ΕΙναι μεν 3μιση+ χρονων αλλά με 8 - 128 κ snapdragon δεν εχω καμια διαθεση να το αλλάξω αφου μου ειναι υπεραρκετό για τη χρήση που κάνω και ο ανταγωνισμός δεν προσφέρει κατι παραπανω στα 300 ευρω. Τι κανουμε; 😐 

We see that you have created a Repair request #xxxxxxx for the ‘OnePlus 6’ and unfortunately we have to cancel it because it is not in accordance with OnePlus policies.

As per OnePlus policy service center can not perform repair service on non EU variant device and your device is of Chinese variant .
We are sorry for the inconvenience If you are facing any issue with OnePlus Phone. Please contact our customer/technical support team via call, chat or email. (You get details on website as per your region/country)our team will assist you accordingly .

Please feel free to contact us if you have any further queries related to OnePlus.
Take care and stay safe.

  • Δημιουργία νέου...