LEFteriz Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα. ΞΕκίνησα διαδικασία RMA για ενα Sandisk extreme pro 128GB USB 3.1 το οποίο έτσι απλά πέθανε... (ποτέ ξανά sandisk, ειχα παλαιότερα άλλο ένα sandisk extreme 64gb το οποίο επίσης πέθανε). Μου έστειλαν RMA Νούμερο οπως και label για εκτύπωση που αναφέρει πανω UPS tracking. ΣΤο τέλος γράφουν: • Schedule a collection with UPS online, by calling your local UPS office (additional fees might apply) or by dropping off your package at your nearest UPS Drop Off point (free of charge). Εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει UPS κατάστημα, νομιζω η UPS συνεργάζεται με την Γενική ταχυδρομική. Θα ρωτήσω αν μπορώ να το πάω εκεί, και αν ναι θα πληρώσω κάτι; λογικά οχι, αφου γράφει free of charge.
jgeorgiou Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, LEFteriz είπε Καλησπέρα. ΞΕκίνησα διαδικασία RMA για ενα Sandisk extreme pro 128GB USB 3.1 το οποίο έτσι απλά πέθανε... (ποτέ ξανά sandisk, ειχα παλαιότερα άλλο ένα sandisk extreme 64gb το οποίο επίσης πέθανε). Μου έστειλαν RMA Νούμερο οπως και label για εκτύπωση που αναφέρει πανω UPS tracking. ΣΤο τέλος γράφουν: • Schedule a collection with UPS online, by calling your local UPS office (additional fees might apply) or by dropping off your package at your nearest UPS Drop Off point (free of charge). Εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει UPS κατάστημα, νομιζω η UPS συνεργάζεται με την Γενική ταχυδρομική. Θα ρωτήσω αν μπορώ να το πάω εκεί, και αν ναι θα πληρώσω κάτι; λογικά οχι, αφου γράφει free of charge. Θα σου πω κάτι πολύ τολμηρό & προχωρημένο , γιατί δεν τους ρωτάς τηλεφωνικά? https://www.ups.com/gr/el/help-center/contact.page Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2021 από jgeorgiou
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα