Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, johncorfas είπε

Προφανώς και τα έχεις και αλλού. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βρεις άλλο κινητό και να τα κανεις και ανακτηση.

Όσοι, για παράδειγμα, το χρησιμοποιούν για να κρατήσουν τα ραντεβού και τις υπενθυμίσεις της επόμενης ημέρας ζουν σε κάποιο παράλληλο σύμπαν...

Εκτός κι αν κατακρίνουμε παρόμοια πράγματα μόνο όταν πρόκειται για την Apple...

Η Apple κολλάει παντού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας κάνει και καμία επίσημη αντιπροσωπεία η Xiaomi κ μετά συζητάμε τα υπόλοιπα... Αν δεν έχεις εγγύηση InfoQuest, βρίσκεις την άκρη (αν βρεις) ύστερα από 5.000 αναζητήσεις στο ίντερνετ σε site των fun της Xiaomi μπας και σ δώσει κανείς απο εκεί βοήθεια. (κι εγώ Xiaomi έχω)

Επεξ/σία από ScorpioJD
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nextp είπε

Αφου μπρικαρανε μερικες χιλιαδες τηλεφωνα ανα τον πλανητη το ... μαζεψαν...

Α ρε Xiaomi γιατι κανεις τετοιες αστοχιες , αφου σε αγαπαμε ρε γαμωτο..... 

εχεις ιδέα πόσο κάνει qc σε χρήμα και χρόνο? ειδικά όταν μιλάμε για xiaomi με πολλαπλούς hw vendors........

αν περνούσε ολα τα απαραιτιτα qc με όλες της πιθανές εκδώσεις του hw της συσκευής (κάτι εκατοντάδες) μόνο τόσα δεν θα κόστιζε η συσκευουλα μετα

 

εμ θέλουμε φτηνά κινιτα με καλο hw εμ θελουμε και ολα τα qc και r&d να γινονται καθος πρεπει.... είπαμε αυτά μόνο στα παραμύθια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Black Demis είπε

εχεις ιδέα πόσο κάνει qc σε χρήμα και χρόνο? ειδικά όταν μιλάμε για xiaomi με πολλαπλούς hw vendors........

αν περνούσε ολα τα απαραιτιτα qc με όλες της πιθανές εκδώσεις του hw της συσκευής (κάτι εκατοντάδες) μόνο τόσα δεν θα κόστιζε η συσκευουλα μετα

 

εμ θέλουμε φτηνά κινιτα με καλο hw εμ θελουμε και ολα τα qc και r&d να γινονται καθος πρεπει.... είπαμε αυτά μόνο στα παραμύθια

Εχεις αγορασει εσυ καποιο κινητο το οποιο αναφερει καπου στο EULA του οτι η μαμα εταιρια μπορει σε καποιο πιθανο μελλοντικο firmware update της να σου διαλυσει την συσκευη ;

Εγω προσωπικα οχι εντος και εαν η Xiaomi εχει κατι τετοιο γραμμενο στο EULA της οποτε i stand corrected. 

Διαφορετικα ειναι αδιοαφορο σε ολους μας ποσο τις κοστιζει το QC η το R&D και με ποιους , απο ποιους και πως το κανει.

Επισης εκεινη κοστολογησε την συσκευη σε αυτη την τιμε που την πουλα , δεν την χαριζει.

Και για να μην παρεξηγηθω , πραγματικα συμπαθω την Xioami και εχω συσκευες της αλλα οι στραβες πρεπει να αναφερονται.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, nextp είπε

Εχεις αγορασει εσυ καποιο κινητο το οποιο αναφερει καπου στο EULA του οτι η μαμα εταιρια μπορει σε καποιο πιθανο μελλοντικο firmware update της να σου διαλυσει την συσκευη ;

Εγω προσωπικα οχι εντος και εαν η Xiaomi εχει κατι τετοιο γραμμενο στο EULA της οποτε i stand corrected. 

Διαφορετικα ειναι αδιοαφορο σε ολους μας ποσο τις κοστιζει το QC η το R&D και με ποιους , απο ποιους και πως το κανει.

Επισης εκεινη κοστολογησε την συσκευη σε αυτη την τιμε που την πουλα , δεν την χαριζει.

Και για να μην παρεξηγηθω , πραγματικα συμπαθω την Xioami και εχω συσκευες της αλλα οι στραβες πρεπει να αναφερονται.

προφανώς και δεν γράφει και προφανώς και αδιαφορο ειναι πόσο..... αυτό που με νοιάζει τι γίνετε στην πράξη ..... και δυστιχος xiaomi χανει γερα (το fail με το mi3 ειναι το λιγοτερο)

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε λινατσες Κινέζοι ότι και να κάνετε σε MIUI δεν πάμε. Κι αν πάρουμε άλλο μοντέλο Xiaomi πάλι vanilla android θα του βάλουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, johncorfas είπε

Προφανώς και τα έχεις και αλλού. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βρεις άλλο κινητό και να τα κανεις και ανακτηση.

Όσοι, για παράδειγμα, το χρησιμοποιούν για να κρατήσουν τα ραντεβού και τις υπενθυμίσεις της επόμενης ημέρας ζουν σε κάποιο παράλληλο σύμπαν;...

Εκτός κι αν κατακρίνουμε παρόμοια πράγματα μόνο όταν πρόκειται για την Apple...

Υπάρχουν άπειρες δωρεάν εφαρμογές για αυτή τη δουλειά που ότι και να συμβεί στο κινητό σου σε 5 λεπτάκια τα έχεις όλα πίσω συγχρονισμένα (ημερολόγια, επαφές και υπενθυμίσεις). 😉😊

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mants118 είπε

Υπάρχουν άπειρες δωρεάν εφαρμογές για αυτή τη δουλειά που ότι και να συμβεί στο κινητό σου σε 5 λεπτάκια τα έχεις όλα πίσω συγχρονισμένα (ημερολόγια, επαφές και υπενθυμίσεις). 😉😊

Όπως επίσης και άπειροι τρόποι να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς κινητό. Το θέμα είναι τί γίνεται με αυτούς που διάλεξαν να κάνουν τη δουλειά τους με το κινητό και δεν σκέφτηκαν ότι στην επόμενη αναβάθμιση λειτουργικού θα γίνει το κινητό τους τούβλο, το οποίο είναι απαράδεκτο εξαρχής...

Το ότι ένα κινητό δέχεται επίσημη αναβάθμιση και δεν κολλάει. Δεν έχει κάποια "θεματάκια"... Απλά γίνεται "τούβλο". Δε μας πειράζει...

Μα καλά, την παλεύεται; Δε λέω για εσένα, αλλά μου φαίνεται παράλογο που κάποιοι υπερασπίζονται την εταιρεία σε κάτι τέτοιο. Σε άλλες εταιρείες θα έπαιρναν "φωτιά" τα σχόλια...

Δηλαδή αν ένα κινητό δεν κάνει 1000€, δεν έχουμε καμία απαίτηση να δουλεύει σωστά;...

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω κι εγώ το Mi A3 και είμαι σούπερ ευχαριστημένος από την συσκευή και το android one!

Κι αυτό γιατί δεν είμαι με το "δάχτυλο στη σκανδάλη" να προλάβω μεταξύ των πρώτων που θα αναβαθμίσουν στο πρώτο λεπτό διανομής.

Το τηλέφωνο για τα λεφτά του είναι ήταν ασυναγώνιστο! Μηδέν κολλήματα, ομαλή κύληση λογισμικού και κάμερες που δεν αποτυπώνουν ελαιογραφίες.

Δεν είμαι φαν της xiaomi ούτε τη δικαιολογώ με όλες τις παπαριές που κάνει. Το αντίθετο. Δεν της έχω καμία εμπιστοσύνη και γι' αυτό ακριβώς περιμένω λίγο, ώστε να διορθωθούν τα όποια λάθη τους και μετά να προχωρήσω στην αναβάθμιση.

Εξάλλου τι (ουσιαστικά) έχει να μου προσφέρει το android 11 σε σχέση με το 10; Εγώ πάντως από το android 9 στο 10 έχω ακόμη το ίδιο τηλέφωνο...

Και δεν μετάνιωσα ποτέ γι' αυτή την επιλογή.

  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, johncorfas said:

Όπως επίσης και άπειροι τρόποι να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς κινητό. Το θέμα είναι τί γίνεται με αυτούς που διάλεξαν να κάνουν τη δουλειά τους με το κινητό και δεν σκέφτηκαν ότι στην επόμενη αναβάθμιση λειτουργικού θα γίνει το κινητό τους τούβλο, το οποίο είναι απαράδεκτο εξαρχής...

Το ότι ένα κινητό δέχεται επίσημη αναβάθμιση και δεν κολλάει. Δεν έχει κάποια "θεματάκια"... Απλά γίνεται "τούβλο". Δε μας πειράζει...

Μα καλά, την παλεύεται; Δε λέω για εσένα, αλλά μου φαίνεται παράλογο που κάποιοι υπερασπίζονται την εταιρεία σε κάτι τέτοιο. Σε άλλες εταιρείες θα έπαιρναν "φωτιά" τα σχόλια...

Δηλαδή αν ένα κινητό δεν κάνει 1000€, δεν έχουμε καμία απαίτηση να δουλεύει σωστά;...

Δεν ειδα πάντως πουθενά υπεράσπιση της εταιρείας. Ίσα ίσα είναι γελοίο να πεθαίνει το κινητό από επίσημη αναβάθμιση και θα πρέπει να γίνει ένας σοβαρός εσωτερικός έλεγχος για να βρουν τι πήγε στραβά. 

Αν και η αλήθεια είναι πως αλλιώς θα κρίνω τη Microsoft, την Apple και τη Google αν κάνουν τέτοιο λάθος. 

Αυτό είναι διαφορετικό από το να έχεις σοβαρά αρχεία της δουλειάς σου στο κινητό, σε μια συσκευή δηλαδή που ανά πάσα στιγμή μπορεί να χαθεί, να κλαπεί, να χαλάσει. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Δεν ειδα πάντως πουθενά υπεράσπιση της εταιρείας. Ίσα ίσα είναι γελοίο να πεθαίνει το κινητό από επίσημη αναβάθμιση και θα πρέπει να γίνει ένας σοβαρός εσωτερικός έλεγχος για να βρουν τι πήγε στραβά. 

Αν και η αλήθεια είναι πως αλλιώς θα κρίνω τη Microsoft, την Apple και τη Google αν κάνουν τέτοιο λάθος. 

Αυτό είναι διαφορετικό από το να έχεις σοβαρά αρχεία της δουλειάς σου στο κινητό, σε μια συσκευή δηλαδή που ανά πάσα στιγμή μπορεί να χαθεί, να κλαπεί, να χαλάσει. 

Φυσικά και μπορεί να συμβούν όλα αυτά που γράφεις σε ένα κινητό. Προφανώς και θα έχεις backup σε όλα τα σοβαρά του αρχεία. Άλλο πράγμα να σου κλέψουν το κινητό και άλλο να καταστραφεί από επίσημη αναβάθμιση. 

Όταν κάποιοι γράφουν πχ ότι αρχεία που έχουν σχέση με τη δουλειά τους έχουν μόνο οι influencers, δηλαδή προσπαθούν να υποβιβάσουν τη σημασία του να λαμβάνεις updates που ΔΕΝ καταστρέφουν τη συσκευή σου, τότε τί να υποθέσω;

Όταν κάποιοι προσπαθούν να σε πείσουν ότι τελικά φταίει ο χρήστης που δεν κράτησε backup τα αρχεία του, τότε τί να υποθέσω;

ΟΛΟΙ θα έπρεπε να καταδικάσουν το συμβάν. Είναι απαράδεκτο και δεν αρμόζει σε σοβαρή εταιρεία.

Βάλε και σε όλη αυτή τη φασαρία και το γεγονός ότι δεν έχουν όλες οι χώρες επίσημο service και κυκλοφορούν κινητά από παραεισαγωγή, όπου οι αγοραστές τους θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το κατάστημα... Τί πιθανότητες έχουν να βρουν το δίκιο τους;...

9 ώρες πριν, NickTG είπε

Δηλαδή κάποιοι άνθρωποι έχουν τα αρχεία της δουλειάς τους μόνο σε μια συσκευή που ανά πάσα στιγμή μπορεί να κλαπεί, να τη χάσουν, να χαλάσει από οτιδήποτε χωρίς κανένα back up? 

 

Άρα φταίνε πρώτα οι άνθρωποι που δεν κράτησαν backup και μετά η Xiaomi που τους χάλασε τα κινητά με επίσημη αναβάθμιση... Οκ...

7 ώρες πριν, ethereum είπε

νομίζω οτι για Ελλάδα η Xiaomi εχει καλή υποστήριξη , Φέσσας / Infoquest  , δεν ξέρω  διορθώστε με αν κανω λάθος , οπότε αισθανεσαι μια ασφάλεια οταν αγοράζεις Xiaomi ?  τωρα για τα αρχεια δουλειάς και επαφές πρέπει να κρατάς back up όποιο κινητό και να έχεις 

Πολλοί αγόρασαν από skroutzομάγαζα που δεν θα τα καλύψει η infoquest, η οποία καλύπτει μόνο αυτά που εισάγει η ίδια. Είναι επίσημος αντιπρόσωπος και όχι επίσημο service. Δηλαδή παρέχει υποστήριξη ΜΟΝΟ στα κινητά που εισάγει η ίδια. 

Δεν είναι μόνο ότι χάνεις τα αρχεία. Μπορείς να τα έχεις backup και να κάνεις ανάκτηση. Το θέμα είναι ότι μετά από επίσημη αναβάθμιση πρέπει  να αγοράσεις καινούριο κινητό, να το σετάρεις και α κάνεις ανάκτηση δεδομένων...

Εκτός αυτού, το να λέμε ότι "ο χρήστης φταίει" όταν μετά από ΕΠΙΣΗΜΗ αναβάθμιση δεν καταστράφηκε το κινητό του και δεν κράτησε backup είναι υπερασπιστική γραμμή που ανήκει σε εταιρείες και όχι σε ιδιώτες... Πράγματι θα έπρεπε να κρατήσει backup, αλλά δεν αλλάζει τίποτα στο ότι ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να το χρησιμοποιήσει γι αυτό το λόγο. Άλλο να έχανε ή να του έκλεβαν το κινητό και άλλο αυτό...

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Εγω δε ξαναπερνω "Pure android One " Aυτο δεν ειναι τηλέφωνο ειναι γκαντεμια :D . Θυμηστε μου πως κλείνουν τα update μη γίνει καμια στραβη ;

ενα motorola one action παει τρενο.

το επομενο που θα παρω για το ατομο που το εχει ξανα android one  θα ειναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...