Finn Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημέρα. Σήμερα κινούμαι σε επαρχιακή οδό και σταματώ σε φανάρι εντός οικισμού και το start stop όντας ενεργοποιημένο σταματάει τον κινητήρα. Με το που ανάβει πράσινο δε παίρνει μπροστά και βγάζει μήνυμα ότι υπάρχει πρόβλημα στην μίζα/ανάφλεξη. Περιμένοντας την οδική πέρασε μισή ώρα και δοκιμασα και πήρε. Πήγα έκανα τη δουλειά μου αλλά στην επιστροφή στο πάρκινγκ έκανε πάλι το ίδιο. Εν τέλει μετά από μερικες προσπάθειες πήρε και το πήγα βολιδα συνεργείο. Στην πορεία δεν κάνει κιχ, οδηγάω όπως πριν και δε παρατήρησα κάποιο θέμα στα ηλεκτρικά του. Απογευμα περιμένω ενημέρωση απ' τον μάστορα αλλά θα ήθελα να έχω μια ιδέα για θέματα μίζας από κάποιον που ίσως έχει παρόμοια εμπειρία. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2021 από Finn 1
meletis_m Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Η μπαταρία πόσο χρονών είναι για αρχή ; Το πρωί στο μιζάρισμα δέιχνει δυσκολία ;
Finn Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καμιά δυσκολία δεν έχει δειξει τόσο καιρό. Του 2017 είναι το αμάξι. EDIT Τελικά ο μάστορας είπε ότι θέλει επισκευή η μίζα. Έβγαλε την πόδια και την χτυπούσε από κάτω και έπαιρνε το αμάξι αμέσως. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2021 από Finn
vamvakoolas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) known issue οπως εχει συζητηθει τοσο στο ελληνικο φορουμ οσο και σε ξενα (της bmw) καλυτερα να απενεργοποιεις το start stop αλλιως σε βλεπω τακτικο θαμωνα του ηλεκτρολογου Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2021 από vamvakoolas 4
Finn Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε known issue οπως εχει συζητηθει τοσο στο ελληνικο φορουμ οσο και σε ξενα (της bmw) καλυτερα να απενεργοποιεις το start stop αλλιως σε βλεπω τακτικο θαμωνα του ηλεκτρολογου Ηλεκτρολογικό είναι το θέμα;
Finn Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, thanasisxask είπε @Finnπόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι; 60000
stefan123 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Εγώ πάντως στο δικό μου που το έκανα σαν σταρτ στοπ ,σβηνοντας και ανάβοντας το αμαξι στα φανάρια, άλλαξα 3 μιζες και 2 μπαταριες.... Βέβαια υποτίθεται ότι μπαταρια και μίζα σε αυτά τα αμάξια είναι ενισχυμένα για αυτόν τον σκοπό....Είναι όμως; Και τι ενίσχυση να εχουν;;
vamvakoolas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 για bmw δε το εχω ψαξει αλλα σε volvo που εχω εχει 2 μπαταριες 1)μια ενισχυμενη 2)μια δευτερευουσα που στην ουσια ειναι standby αν η κυρια ...πεθαινει. Η δευτερευουσα ειναι πολυ μικρη και σε χωρητικοτητα και σε μεγεθος. Μοντελο 2015 με start stop συνεχεια και μεχρι στιγμης δεν εχει θεμα με μιζες μπαταριες
Bitbit Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 μια που έβγαλες άκρη και δε χαλάω το θέμα, να ρωτήσω κάτι άσχετο. αυτό το start stop έχει νοημα; βλέπετε κάποιο κέρδος στην κατανάλωση;
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 @Bitbit ναι έχει διαφορά , είχε βγει ένα Polo την δεκαετία του 80 ( 40 χρόνια πριν ) δοκιμαστικό με αυτή την τεχνολογία και είχε 30% οικονομία τότε. Σήμερα σε μικρότερα ποσοστά , γύρω στο 12%
SeriesX Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε για bmw δε το εχω ψαξει αλλα σε volvo που εχω εχει 2 μπαταριες 1)μια ενισχυμενη 2)μια δευτερευουσα που στην ουσια ειναι standby αν η κυρια ...πεθαινει. Η δευτερευουσα ειναι πολυ μικρη και σε χωρητικοτητα και σε μεγεθος. Μοντελο 2015 με start stop συνεχεια και μεχρι στιγμης δεν εχει θεμα με μιζες μπαταριες 116D αγορασμενο Μαρτιο 2014, εχω κανει 150.000 χλμ με μια μιζα, μια μπαταρια και συνεχιζω. Αλλα εχω το efficient dynamics που γεμιζει την μπαταρια με το φρεναρισμα. 2 ώρες πριν, Bitbit είπε μια που έβγαλες άκρη και δε χαλάω το θέμα, να ρωτήσω κάτι άσχετο. αυτό το start stop έχει νοημα; βλέπετε κάποιο κέρδος στην κατανάλωση; Ο συνδυασμος start stop και eco mode εχει μεγαλο κερδος σε καταναλώση. 1
vamvakoolas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) πλεον υπαρχουν ακομα και start stop 1ης γενιας 2ης γενιας κτλ Της πρωτης γενιας ηταν απλως ενας διακοπτης που επαιρνε σημα απο εγκεφαλο οταν το οχημα ηταν στο ρελαντι πανω απο 1-2 δευτερα να σβηνει ο κινητηρας. Αυτο παντως δεν ειναι οτι καλυτερο οταν εχουμε βγει στην εθνικη για κανα δεκαλεπτο οπου ο κινητηρας εχει αναπτηξει μεγιστη θερμοκρασια, καποια μερη ηδη κινουνται σε φορτο και ξαφνικα να σβηνεις και αναβεις (δεν αναφερομαι στα ηλεκτρικα). Το ευνασμα του συστηματος ΔΕΝ ηταν η μειωση της καταναλωσης αλλα οι χαμηλοτεροι ρυποι στα κεντρα των πολεων που κατα βαση το οχημα δουλευει ρελαντι (φαναρια/στοπ). Μειωση καταναλωσης του οχηματος με σταρτ στοπ με το ιδιο οχημα χωρις σταρτ στοπ εχει μεγιστο 12% με μεσο ορο 3-5% (οπως ειχε κανει μεγαλη μελετη γερμανικο περιοδικο) Αργοτερα οι κατασκευαστες προφανως το βελτιωσαν το συστημα και οπως ανεφερα μερικοι βαλαν δευτερευουσα μπαταρια,η bmw και αλλες προσφεραν το efficient dynamics ενω προσφατα (2020) υπαρχει η δυνατοτητα το καθε οχημα (υδριβικα /ηλεκτρικα ακομα και μερικα συμβατικα) να αποθηκευουν ενεργεια οχι μονο απο φρεναρισμα αλλα οταν το οχημα κινηται για ωρα σε σταθερη ταχυτητα (π.χ εθνικη οδο). Προφανως εκει υπαρχει τρελο κερδος οχι μονο σε καταναλωση αλλα και γενικοτερα σε λειτουργεια κινητηρα σε σχεση με το ιδιο οχημα χωρις καποιο απο αυτα τα συστηματα Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2021 από vamvakoolas
Finn Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Το μπουτον της μίζας έχει θέμα και δε μπορούν να βρουν ανταλλακτικό. Οι επιλογές που εχω είναι 400€ για bosch ή 600€ για denso μίζα.
paylidis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Για ρίξε μια μάτια και για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό. Παίζουν πλέον πολλες f20 κομμένες. Προσωπικα Bosch πλέον μετά βίας υαλοκαθαριστήρες-έχει πέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ η ποιοτητα της...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα