Panos mix Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους Είμαι μαθητής 2 λυκείου του χρόνου δίνω πανελλήνιες από γενικό και έχω σκεφτώ ένα πλάνο στο μυαλό μου για το πώς να συνεχίσω μετε. Αρχικά θα δώσω πανελλήνιες και θα προσπαθήσω να πιάσω κάποια έχω πληροφορικής αφού είναι το 2 αγαπημένο θέμα και σαν καβατζα αφού περάσω σκέφτομαι να τελειώσω ένα ΙΕΚ μηχανοτρονικης και να ασχοληθώ με το μεγάλο πάθος μου μετα αυτοκίνητα και μετά να τελειώσω την σχολή πληροφορικής Οι απορίες μ είναι δύο Αρχικά αξίζει να κάνω αυτό που μου αρέσει πιο πολύ πρώτα και μετά να ασχοληθώ με την πληροφορική και όπου βγάλει Δεύτερον τι πιστεύετε ότι αξίζει να κάνω ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 θα σου προτεινα αν σου αρεσει τα αυτοκινητα να πας να δηλωσεις μηχανολογια σε καποια σχολη και πιστεψε με θα πορωθεις περισσοτερο ειναι προτιμοτερο να σπουδασεις κατι που θα γουσταρεις να κανεις παρα να πας να ακολουθησεις κατι που θα αρεσει στην οικογενεια ή οτι εχεις ακουσει οτι θα φερει λεφτα. Στη πρωτη περιπτωση θα δεις που δε θα πας χαμενος και δεν ειναι απο τα επαγγελματα που θα δυσκολευτεις να βρεις δουλεια ενω στη δευτερη ακομα και να σπουδασεις καποια στιγμη θα τα παρατησεις ή θα δεις στη πορεια οτι θα χασεις τελειως το ενδιαφερον πριν χρονια παιδι εδω που με ρωτησε ακριβως το ιδιο, προσφατα ανοιξε δικο του....συνεργειο! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές