Επισκέπτης Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 26 λεπτά πριν, mindreader είπε Πρωτη φορα δοκιμαζω να επικοινωνησω με 'document'. Φαινονται πολυ πιο εξυπηρετικοι και φιλικοι απο isystem (με την οποια ειχα μεχρι τωρα εμπειρια) παντως. Να δω πως θα παει, και πως θα εξελιχτει. Έχω πάει σε document και isystem (ex systemgraph που 'αναγκάστηκε' να μετονομαστεί μετά από το internet backslash που έλαβε λόγω ενός περιστατικού με ένα πελάτη της). Μακράν καλύτερο το document κατά την άποψη μου. Βέβαια, η εμπειρία δεν είναι πρόσφατη (5 χρόνια πριν). Ακόμα και το document όμως δεν είναι τέλειο, μη φανταστείς, απλώς νομίζω είναι το καλύτερο από τα δύο.
mindreader Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, natural_sgf είπε Έχω πάει σε document και isystem (ex systemgraph που 'αναγκάστηκε' να μετονομαστεί μετά από το internet backslash που έλαβε λόγω ενός περιστατικού με ένα πελάτη της). Μακράν καλύτερο το document κατά την άποψη μου. Βέβαια, η εμπειρία δεν είναι πρόσφατη (5 χρόνια πριν). Ακόμα και το document όμως δεν είναι τέλειο, μη φανταστείς, απλώς νομίζω είναι το καλύτερο από τα δύο. Αρα δεν ηταν ιδεα μου! Καλα καταλαβα.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, mindreader είπε Αρα δεν ηταν ιδεα μου! Καλα καταλαβα. Γενικά είναι πολύ πίσω το επίπεδο service στην Ελλάδα. Φαντάσου η systemgraph έκανε μήνυση σε πελάτη της που έγραψε δημόσια κάποια παράπονα/ κριτική για την εταιρία, σχετικά με ένα προβληματικό iMac που αγόρασε. Άστα...
mindreader Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, natural_sgf είπε Γενικά είναι πολύ πίσω το επίπεδο service στην Ελλάδα. Φαντάσου η systemgraph έκανε μήνυση σε πελάτη της που έγραψε δημόσια κάποια παράπονα/ κριτική για την εταιρία, σχετικά με ένα προβληματικό iMac που αγόρασε. Άστα... Ναι ρε φιλε, τι μου θυμησες τωρα!!!! Οντως! Το θυμαμαι, απαραδεκτο. 1
bioentre Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Για να ξεκαθαρίσουμε τι γίνεται με την αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα, θα γράψω και εγώ την εμπειρία μου. Document δεν γνωρίζω isystem έχω εξυπηρετηθεί σε αγορές αξεσουάρ αρκετά ικανοποιητικά. Ίσως επειδή από το γεγονός που περιγράφετε να έχουν αλλάξει κάποια πράγματα με παλιότερα. Ως τώρα η εμπειρία είναι θετική σε αγορές, email και ανταλλακτικά που τα είχανε next day από το email Για istorm υπάρχουν διάφορες εμπειρίες που μπορώ να αναφέρω όπως χρέωση σε service εντός εγγύησης, θέματα προσωπικών δεδομένων κ.α., αλλά θέλω να αναφέρω ένα τελευταίο περιστατικό και να αφήσω εσάς να το κρίνετε: Μέσα σε μισό χρόνο έχουν αγοραστεί 3 bto mac αρκετά μεγάλης συνολικής αξίας και ως εκ τούτου μέσω του συστήματος επιβράβευσης που έχουν έλαβα μια δωροεπιταγή. Την εξαργύρωσα για να πάρω κάποια αξεσουάρ, αλλά την επόμενη μέρα αποφάσισα να επιστρέψω ένα από αυτά. Ο manager του καταστήματος μου είπε πως δεν γίνεται γιατί είναι με εξαργύρωση δωροεπιταγής, κάτι που δεν ισχύει με βάση τους όρους τους που επισυνάπτω. Επειδή το θεώρησα άδικο ξαναπήγα, όταν έλειπε ο manager και μια υπάλληλος με εξυπηρέτησε κανονικά και η αλλαγή του προιόντος έγινε κανονικά χωρίς να μπλοκάρει κάπου το σύστημα τιμολόγησης κλπ, άρα ήταν εφικτή, με βάση άλλωστε και τους όρους που "ισχύουν" στην istorm και σε όλα τα άλλα φυσιολογικά και σοβαρά καταστήματα. 2 μέρες μετά με πήραν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία να με ρωτήσουν σε αυστηρό τόνο γιατί ξαναπήγα ενώ ο manager μου είχε πει πως δεν γίνεται και ήθελαν να με μαλώσουν ή να μου ζητήσουν και τα ρέστα. Μου είπαν συγκεκριμένα "ό,τι σας λέμε ισχύει και δεν μπορείτε να κάνετε μόνος σας ό,τι θέλετε" ή πιο σωστά ό,τι ορίζουν οι όροι τους και τα δικαιώματα του καταναλωτή. Παράλληλα είχαμε βάλει και μια άλλη παραγγελία για ένα 4ο bto και ένα ipad. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία με την αντιπροσωπεία της Apple istorm/infoquest στην Ελλάδα. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2021 από bioentre
petran91 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 14 ώρες πριν, bioentre είπε κάτι που δεν ισχύει με βάση τους όρους τους που επισυνάπτω Εσυ διάβασες τους όρους που επισυνάπτεις; Γιατι εγώ καταλαβαίνω ότι ο manager έχει δίκιο. 1 1
bioentre Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, petran91 είπε Εσυ διάβασες τους όρους που επισυνάπτεις; Γιατι εγώ καταλαβαίνω ότι ο manager έχει δίκιο. Ναι, στους όρους του istorm αναφέρει πως η αλλαγή γίνεται ΜΟΝΟ με προιόν ίδιας αξίας, πράγμα και το οποίο επιθυμούσα. Επίσης γράφει αποκλειστικά με εξαργύρωση πόντων, ενώ στην συγκεκριμένη αγορά υπήρχε και ένα υπόλοιπο που δόθηκε με μετρητά. Η αλήθεια είναι πως στον manager δεν είπα ακριβώς τι θέλω να πάρω και μπορώ να δεχτώ ότι μπερδεύτηκε, άνθρωποι είμαστε. Είναι όμως απαράδεκτο πως ενώ μετά το σύστημά τους δέχτηκε την αλλαγή και δεν έβγαλε κάποιο error, να με πάρουν τηλέφωνο και να μου κάνουν παρατηρήσεις για κάτι που τελικά μοιάζει πως έχουν άδικο. Επειδή δεν το άφησα έτσι, μετά με έπαιρναν τηλέφωνο και καλά για να απολογηθούνε σε στυλ αναπάντητης, δεν το αφήναν να χτυπήσει κανονικά. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2021 από bioentre 1
clownvas Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα, επαναφέρω αυτό το θέμα. Σκοπεύω να αγοράσω ένα macbook air m1, σε διάφορα μαγαζιά στο skroutz - bestprice το βρίσκω σε τιμή κοντά στο 1.000 υπάρχει κάποιος αποτρεπτικός παράγοντας να προχωρήσω σε αγορά από αυτά, γιατί τα γνωστά πολυκαταστήματα έχουν την fix τιμή των 1.179.
filip123go Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εάν το πάρεις από public (από κατάστημα, όχι online) πολύ πιθανόν να σου δώσουν δώρο την έξτρα εγγύηση. (Σε εμένα έτσι είχαν κάνει.). Προσοχή, όχι apple care, τη δική τους επέκταση. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2022 από filip123go 1
clownvas Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 14 λεπτά πριν, filip123go είπε Εάν το πάρεις από public (από κατάστημα, όχι online) πολύ πιθανόν να σου δώσουν δώρο την έξτρα εγγύηση. (Σε εμένα έτσι είχαν κάνει.). Προσοχή, όχι apple care, τη δική τους επέκταση. Θα το ρωτήσω εάν το προσφέρουν. Από κατάστημα skroutz - bestprice δεν προτείνεις;
filip123go Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, clownvas είπε Θα το ρωτήσω εάν το προσφέρουν. Από κατάστημα skroutz - bestprice δεν προτείνεις; Δεν έχει διαφορά σε apple products. Το service είναι ίδιο. Εαν γίνει κάτι θα πας στη Document και θα είσαι κομπλέ. 1
Pirate0 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Παρήγγειλα Macbook M1 Pro BTO απο isystem και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος..Ταχυτατοι και πολυ εξυπηρετικοί...
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Pirate0 είπε Παρήγγειλα Macbook M1 Pro BTO απο isystem και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος..Ταχυτατοι και πολυ εξυπηρετικοί... Με γεια. Πόσες μέρες έκανε να έρθει; Τι configuration πήρες; Μπορεί να το είχαν ετοιμοπαράδοτο το συγκεκριμένο...
mindreader Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Macbook Pro - M1 pro, BTO, θελει και 3 μηνες να ερθει Ελλαδα. Μιλαμε ζουμε σε απιστευτη χωρα. Οκ, περυσι διαταραχτηκαν τα logistics με τον covid και ακομη δεν επανηλθαν πληρως, κι επισης γενικως υπαρχει ελλειψη στα ηλεκτρονικα, αλλα δεν μπορει σε αλλες χωρες τα BTO να ερχονται σε λιγες μερες, και στην Ελλαδα να θελεις 3μηνο στο νερο... Μιλω παντα για αγορα απο apple premium resellers της Ελλαδαρας.... αν τολμα κανεις ας αγορασει απο αλλου 'φτηνοτερα', να του ραψουν κουστουμι φορων και δασμων.... η apple δυστυχως, ποτε δεν μας ειδε σοβαρα ως χωρα, ενω αλλες ακομη και μικροτερες, σιγουρα ειναι σε καλυτερη φαση απο εμας... Αυτο θα πει να ζεις σε χωρα Β' κατηγοριας, δυστυχως... 2
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 30 λεπτά πριν, mindreader είπε Macbook Pro - M1 pro, BTO, θελει και 3 μηνες να ερθει Ελλαδα. Μιλαμε ζουμε σε απιστευτη χωρα. Οκ, περυσι διαταραχτηκαν τα logistics με τον covid και ακομη δεν επανηλθαν πληρως, κι επισης γενικως υπαρχει ελλειψη στα ηλεκτρονικα, αλλα δεν μπορει σε αλλες χωρες τα BTO να ερχονται σε λιγες μερες, και στην Ελλαδα να θελεις 3μηνο στο νερο... Μιλω παντα για αγορα απο apple premium resellers της Ελλαδαρας.... αν τολμα κανεις ας αγορασει απο αλλου 'φτηνοτερα', να του ραψουν κουστουμι φορων και δασμων.... η apple δυστυχως, ποτε δεν μας ειδε σοβαρα ως χωρα, ενω αλλες ακομη και μικροτερες, σιγουρα ειναι σε καλυτερη φαση απο εμας... Αυτο θα πει να ζεις σε χωρα Β' κατηγοριας, δυστυχως... Εγώ αν πάρω (πολύ μεγάλο αν καθώς σκέφτομαι ίσως να φύγω από macbook) θα το αγοράσω από notebook.de με τιμολόγιο. Ούτως ή άλλως με τιμολόγιο 1 χρόνο εγγυηση έχεις. Οποτε, μέσα στον χρόνο αν πάθει κάτι το πάω στο 'επίσημο' service εδώ πέρα. Διαφορετικά θα τσιμπίσω apple care.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα