hackerW32 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Στο update για το 10 δεν ειχα καποιο πρόβλημα, μονο ενα bug με τις εφαρμογές των τραπεζών και το δαχτυλικο, παντα με την δεύτερη διαβαζει το δαχτυλικο για να μπει στο app της τραπεζας. Πολυ γρηγορα δεν βγηκε για το 11? Το 10 ειχε αργήσει παρα πολυ. Ολες οι εταιρείες ακομα και σε ακριβά κινητα κανουν λάθη, αλλα οχι και brick ρε παιδιά, κατι ξερει η meizu που δεν κανει ποτε updates, οτι δουλευει δεν το πειραζεις 😛 1
paris_chav Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Σήμερα μάθαμε ότι δεν τρέχει και τίποτα να μπρικάρει ένα κινητό των 100 - 200 ευρώ γιατί είναι "φθηνό" (κάποιοι τα πονούν αυτά τα λεφτά). Αν βέβαια έβγαζε η apple ένα low end σ' αυτά τα λεφτά ή ήταν το samsung a20s και το πάθαινε αυτό, να έβλεπα πόσα θα ήταν τα μεγαλόψυχα σχόλια και πόσα τα hate. 7
paojim Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Παιζει να εχουν περασει και 5 χρονια "Ειδαμε και τα ip6+ που τα λυγιζες" (για να καταλαβεις οτι και τα 2 ειναι ασχετα, και πλεον, παλια) Όλες οι εταιρίες έχουν αστοχίες αυτό εννοώ εγώ προσωπικά δε τη πάτησα είναι γνωστό ότι δε περνάμε update xiaomi έκαι το κινητό είναι χάρμα οφθαλμών και τέρας μπαταρίας
SabotazNic Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, paojim είπε Όλες οι εταιρίες έχουν αστοχίες αυτό εννοώ εγώ προσωπικά δε τη πάτησα είναι γνωστό ότι δε περνάμε update xiaomi έκαι το κινητό είναι χάρμα οφθαλμών και τέρας μπαταρίας Μου αρεσει που λες οτι κατι ειναι γνωστο σε μια εταιρεια, και συνεχιζετε να τα αγοραζετε. Τουλαχιστον οι Apple και Samsung φτιαχουν τα οποια προβληματα, και δεν ειναι "επαναλαμβανομενα", και προβληματα σε ενα προιον τεχνολογιας ειναι λογικο να υπαρχει. Η μειοψηφια ψαχνει αν καποιο Update ειναι οκ για να το περασεις, και γενικα δεν θα επρεπε καν να το ψαχνεις σαν καταναλωτης
skiathos7 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 τουλαχιστον ξερουμε αν ειναι καμμενη μητρικη?η κατι πιο ελαφρυ να μην χασουμε τα δεδομενα μας στην καλυτερη? 28 λεπτά πριν, chrisliampousis είπε εμενα μου είπαν να το παω αύριο στην cosmote τους εξηγισα τι συμβενει και μου ειπαν για servis εξουσιοδοτημένο εχεις εγγυηση εσυ?
SabotazNic Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, skiathos7 είπε τουλαχιστον ξερουμε αν ειναι καμμενη μητρικη?η κατι πιο ελαφρυ να μην χασουμε τα δεδομενα μας στην καλυτερη? εχεις εγγυηση εσυ? Το brick δεν εχει να κανει με hardware, απλα υπηρχε προβλημα κατα την αναβαθμιση. Αν δεν δωσουν νεα συσκευη, λογικα θα εχουν οδηγιες για το πως να περασουν νεα rom, και αυτο σημαινει αυτοματως και factory reset (αρα και δεδομενα γιοκ). Και στην νεα συσκευη βαλε g photos και ενεργοποιησε τον συγχρονισμο. Ακομα και τα 100gb για 20ευρω/ετος αξιζουν για να μην χανετε φωτογραφιες. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2021 από SabotazNic
BritGreek Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 To θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε τώρα, όσοι έχουμε το πρόβλημα. Οι συσκευές δεν αναγνωρίζονται καν σε υπολογιστή, είναι εντός εγγύησης και για κάποιους είναι εργαλεία δουλειάς με ευαίσθητα/σημαντικά δεδομένα μέσα. Αν θυμάστε, πέρυσι τέτοια εποχή ένα όχι και πολύ γνωστό κατάστημα στην Αττική τα είχε σε τιμή πολύ κάτω από την κανονική, και πολλοί τα αγοράσαμε από εκεί. Μάλιστα υπήρχε και thread στο insomnia που ρωτούσαμε αν έχουν εγγύηση του διανομέα στην Ελλάδα (και είχαν/έχουν). Είναι πολύς ο κόσμος που έχει αυτό το μοντέλο. Από τη στιγμή που βγαίνει ένα επίσημο update στη συσκευή, που δεν σου δίνει την επιλογή ακύρωσης, αλλά απλής αναβολής για μερικές ώρες, όπως συνέβη σε εμένα, δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ως προς το τι μπορείς να κάνεις ως τελικός χρήστης.
chrisliampousis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 43 λεπτά πριν, skiathos7 είπε δεν ξερω αυριο θα παρω τηλ εδω θεσσαλονικη στο mistore μου ειπαν απο το service eu xiaomi να το παω εκει παρολου που δεν εχω εγγυηση...α να δουμε... το κινητο το εχω παρει με προγραμμα απο την cosmote εχω ενα χρονο τωρα με αυτο και δεν ξερω τι κανω
skiathos7 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Το brick δεν εχει να κανει με hardware, απλα υπηρχε προβλημα κατα την αναβαθμιση. Αν δεν δωσουν νεα συσκευη, λογικα θα εχουν οδηγιες για το πως να περασουν νεα rom, και αυτο σημαινει αυτοματως και factory reset (αρα και δεδομενα γιοκ). Και στην νεα συσκευη βαλε g photos και ενεργοποιησε τον συγχρονισμο. Ακομα και τα 100gb για 20ευρω/ετος αξιζουν για να μην χανετε φωτογραφιες. αρα ετσι οπως τα λες το πηγενουμε και μας περνανε ξανα την ρομ αυτοι εκει...και ας ειναι εκτος εγγυησης δεν χανουν τπτ παρα το χρονο τους και μεις τα δεδομενα μας...οκ...εστω κ ετσι εχω back up τα παντα...μακαρι εστω κ αυτο να μου πουν αυριο ελα να το φτιαξουμε.... 2 λεπτά πριν, chrisliampousis είπε το κινητο το εχω παρει με προγραμμα απο την cosmote εχω ενα χρονο τωρα με αυτο και δεν ξερω τι κανω μην ανυσηχεις φιλαρακι οπως λεει και το παιδι πιο πανω software ειναι οποτε το παμε και το φτιαχνουν λογικα.....
chrisliampousis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 μακαρη γιατι εχω πανικοβληθει αναβει και σε εσας το λαμπακι τις ειδοποιησης ;
BritGreek Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αν έχει κάποιος κάποια ενημέρωση, ας το γράψει εδώ να δούμε τι θα κάνουμε. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2021 από BritGreek
SabotazNic Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 17 λεπτά πριν, skiathos7 είπε αρα ετσι οπως τα λες το πηγενουμε και μας περνανε ξανα την ρομ αυτοι εκει...και ας ειναι εκτος εγγυησης δεν χανουν τπτ παρα το χρονο τους και μεις τα δεδομενα μας...οκ...εστω κ ετσι εχω back up τα παντα...μακαρι εστω κ αυτο να μου πουν αυριο ελα να το φτιαξουμε.... Αν και εκτος εγγυησης, ειναι προβλημα του κατασκευαστη. Σιγουρα ειναι στην κριση του να το διορθωσει, αλλα αν δεν το εκανε, πιθανων να ειχε νομικα θεματα. Θα πατε και θα σας ξανα περασουν rom και θα το παρετε πισω. 1 1
BritGreek Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αν και εκτος εγγυησης, ειναι προβλημα του κατασκευαστη. Σιγουρα ειναι στην κριση του να το διορθωσει, αλλα αν δεν το εκανε, πιθανων να ειχε νομικα θεματα. Θα πατε και θα σας ξανα περασουν rom και θα το παρετε πισω. Πώς μπορούν να περάσουν νέα rom από τη στιγμή που δεν δουλεύει μέσω EDL, όπως έχει αναφερθεί σε άλλα forum και δεν αναγνωρίζεται καν ως συσκευή σε υπολογιστή; Διαβάζω αλλού ότι χρειάζεται νέο flash chip ή μητρική. Επίσης έχει γραφτεί ότι κάποιοι κατάφεραν να περάσουν νέα rom, αλλά δεν ανοίγει το τηλέφωνο μετά, παρά την "επιτυχή" ολοκλήρωση της διαδικασίας.
SabotazNic Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, BritGreek είπε Πώς μπορούν να περάσουν νέα rom από τη στιγμή που δεν δουλεύει μέσω EDL, όπως έχει αναφερθεί σε άλλα forum και δεν αναγνωρίζεται καν ως συσκευή σε υπολογιστή; Διαβάζω αλλού ότι χρειάζεται νέο flash chip ή μητρική. Επίσης έχει γραφτεί ότι κάποιοι κατάφεραν να περάσουν νέα rom, αλλά δεν ανοίγει το τηλέφωνο μετά, παρά την "επιτυχή" ολοκλήρωση της διαδικασίας. Δεν γνωριζω για xiaomi μιας και δεν ειχα ποτε. Oneplus που συχνα-πυκνα εκανα hard brick, μεσω pc και drivers. Ισως να δημιουργει θεματα με τις homemade λυσεις και στο service να μπορουν να περασουν κανονικα rom. Οκ ισως δωσουν νεα συσκευη. Δεν γνωριζω. 1
skiathos7 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 αντε να δουμε αυριο τι θα μας πουν και αν γινεται ενημερωστε εδω να ξερουμε ολοι παιδια... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα