OXTROS Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλή χρόνια χρόνια πολλά, Εχω αγοράσει 2 trackers από Voda, ένα V-Multi & ένα V-Auto όπως τα ονομάζει.. Εδώ και 2-3 εβδομάδες προσπαθούσα να ενεργοποιήσω ξανά το V-Auto γιατί είχα σταματήσει την μηνιαία συνδρομή του καθώς και δεν χρησιμοποιούσα το όχημα που ήταν εγκατεστημένο, η εφαρμογή έβγαζε διαφορά error σχετικά με το ΙΜΕΙ της και είπα να πάρω τηλ σήμερα. Μου είπαν ότι σταμάτησαν την συγκεκριμένη συσκευή από την λειτουργία της, χωρίς να μπορούν να μου πουν τον λόγο.. Η τυχόν ενεργοποιημένη συνδρομή θα πιστωθεί σε επόμενο λογαριασμό και μπορώ να ανακυκλώσω την συσκευή στον κάδο 😳 Ψάχνω να βρω ποσό ακριβώς είχα πληρώσει για την αγορά της κάνα 9μηνο πριν.. νομίζω την είχα πάρει σε προσφορά τότε 20 από 80? Δεν θυμάμαι και δεν ξέρω αν έχω και την απόδειξη.. Ωραία απαντάω στην εξυπηρέτηση. τα χρήματα που πλήρωσα για την συσκευή και την ακυρώσατε μετά από 9 μήνες..? Μου λέει ότι έχει βγει κάποια οδηγία σε αυτους(τηλ κέντρο voda) ότι κάποια στιγμή θα πιστωθεί το ποσό.. Ξερεις κανείς τίποτα για όλα αυτά..; 🤨 Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2021 από OXTROS
SilentVoice Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Το v-auto είχε θυμάμαι στα 80-90 και το είχαν βγάλει σε 'προσφορα' στα 20€ και μετά το είχαν βγάλει σε προσφορά στα 20€ + δώρο 4 μήνες συνδρομή (5€ *4 = 20€) . Στην τελευταία προσφορά το είχα πάρει και εγώ και είχε πρόβλημα η συσκευή και είχα 'ταλαιπωρηθεί' λίγο, ώσπου μου έκαναν full refund τα 20€ και μου έμεινε και η συσκευή. Νομίζω δεν αξίζει αν δεν το έχεις για επαγγελματική χρήση. Αν το θέλεις για επαγγελματική χρήση, τότε υπάρχουν πλέον καλύτερες λύσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα