kormos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα και Καλή χρονιά! Έχουμε το εξής θέμα: Σε iOS έγινε τελευταίο αντίγραφο ασφαλείας 22/12/20 επιτυχώς. Έκτοτε σε όποια προσπάθεια manual εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα... Έχει κανείς κάποια ιδέα αν διορθώνεται? Ευχαριστώ. 🙂
CheOnWeb Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Με απενεργοποιημένα τα Photos και Video, μου βγάζει το ίδιο μήνυμα. Όταν ενεργοποιώ Photos ή/και Videos δουλεύει κανονικά. Για bug μοιάζει.
kormos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Με απενεργοποιημένα τα Photos και Video, μου βγάζει το ίδιο μήνυμα. Όταν ενεργοποιώ Photos ή/και Videos δουλεύει κανονικά. Για bug μοιάζει. Εμένα το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις.... Το αρχικό που είχε πάρει ήταν περίπου 500mb, χώρος υπάρχει στο iCloud γιατί είναι το πακέτο με τα 200gb. Δεν καταλαβαίνω γιατί ξαφνικά "σκαλωσε".
CheOnWeb Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 26 minutes ago, kormos said: Εμένα το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις.... Το αρχικό που είχε πάρει ήταν περίπου 500mb, χώρος υπάρχει στο iCloud γιατί είναι το πακέτο με τα 200gb. Δεν καταλαβαίνω γιατί ξαφνικά "σκαλωσε". Έπαιξα με διάφορα άνοιξε-κλείσε στο iCloud που νομίζω δεν έκαναν τίποτα. Μετά πήγα ρυθμίσεις Viber>Privacy>Personal Data>Delete Data. Όταν ήρθε το μήνυμα ότι η διαγραφή έγινε (30" αργότερα), ξαναδοκιμάσα το backup και το έκανε κανονικά χωρίς να έχω ενεργοποιήσει φωτό και βίντεο. Edit: Ξαναδοκίμασα να πάρω κι άλλο backup και βγάζει πάλι το error. 😖 Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2021 από CheOnWeb
kormos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Έπαιξα με διάφορα άνοιξε-κλείσε στο iCloud που νομίζω δεν έκαναν τίποτα. Μετά πήγα ρυθμίσεις Viber>Privacy>Personal Data>Delete Data. Όταν ήρθε το μήνυμα ότι η διαγραφή έγινε (30" αργότερα), ξαναδοκιμάσα το backup και το έκανε κανονικά χωρίς να έχω ενεργοποιήσει φωτό και βίντεο. Edit: Ξαναδοκίμασα να πάρω κι άλλο backup και βγάζει πάλι το error. 😖 Μήπως είναι τυχαίο, προσωρινό πρόβλημα δικό τους? Και με δεδομένα που δοκιμάζω και με διαφορετικά (ασύρματα) δίκτυα τα ίδια σφάλματα...
CheOnWeb Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 2 hours ago, kormos said: Μήπως είναι τυχαίο, προσωρινό πρόβλημα δικό τους? Και με δεδομένα που δοκιμάζω και με διαφορετικά (ασύρματα) δίκτυα τα ίδια σφάλματα... Μόλις ξαναδοκίμασα και έκανε ένα backup. Αμέσως μετά ξαναδοκίμασα και πάλι τα ίδια. Εσένα εξακολουθεί να σου λέει τελευταίο backup 22/12/20? Το αυτόματο κάθε πότε το έχεις;
kormos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Μετά από αρκετές δοκιμές τελικά κατάφερε να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει τη διαδικασία. @CheOnWeb όλα καλά τελικά Θενξ που ασχολήθηκες, ίσως τελικά ήταν κάποιο "σκάλωμα" της εφαρμογής προσωρινή (άσχετα που για πάνω απο 10 ημέρες δεν μπορούσε να "πάρει μπακαπ" 1 λεπτό πριν, CheOnWeb είπε Μόλις ξαναδοκίμασα και έκανε ένα backup. Αμέσως μετά ξαναδοκίμασα και πάλι τα ίδια. Εσένα εξακολουθεί να σου λέει τελευταίο backup 22/12/20? Το αυτόματο κάθε πότε το έχεις; Το δοκίμασα και σε καθημερινό και εβδομαδιαίο.... *τη διαδικασία βέβαια την ολοκλήρωσε μετά τα πολλά πειράματα όταν το είχα στο ανενεργό... 1
kormos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Επανέρχομαι στο θέμα, απλά για ενημέρωση! Μετά την τελευταία αναβάθμιση έχει λυθεί όπως δείχνει οριστικά το πρόβλημα αυτό. Όχι απλά δεν εμφανίζει σφάλματα αλλά ο χρόνος απόκρισης σε σχέση με παλαιότερη έκδοση για το backup είναι πολύ αισθητός ως προς την ταχύτητα που γίνεται. 🙂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα