Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, hellraiser2030 είπε

οποτε  εγω να  κοιταω  πιο  πολυ το  average frame  rate  η το 1%  low?

Δεν κοιτάς βρε παλικάρι ... συγκρίνεις το  1%  low  απο το μηχάνημα του δοκιμαστή, με το δικό σου.  

Εαν εσύ βλέπεις χαμηλότερο, τότε πετάς λεφτά για βελτιώσεις.  

Δημοσ.

Εγώ να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά, εεε να ρωτήσω: υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να τρέχει παράλληλα με το benchmark ή την ώρα του παιχνιδιού και να αναφέρει Μax, Average, Min FPS;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε

Εγώ να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά, εεε να ρωτήσω: υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να τρέχει παράλληλα με το benchmark ή την ώρα του παιχνιδιού και να αναφέρει Μax, Average, Min FPS;

 

2021-GFE.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τιμή 1% low είναι το framerate που προκύπτει από τον μέσο όρο του 1% επί του συνόλου των frametimes, υψηλότερων frametimes για συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Και για να εξηγήσω λίγο τους όρους θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Έστω ότι ένα game παίζει με avg framerate 100 fps, αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο κάθε frame εμφανίζεται 10ms μετά από το προηγούμενο. Τα 10ms είναι το avg frametime(1s/100 frames). Ωστόσο, λόγο φόρτου της gpu ή της cpu παρουσιάζεται καθυστέρηση στο rendering μερικών frame συνεπώς κάποια frametimes είναι μεγαλύτερα. Αν στη σκηνή που μετράμε υπάρχουν συνολικά πχ 10000 frames, ξεχωρίζουμε τα 100 (το 1% του 10000) μεγαλύτερα frametimes και υπολογίζουμε τον μέσο όρο τους, πχ 20ms. Το framerate που προκύπτει από frametime 20ms είναι 50(1frame/0.02sec). Άρα η σκηνή είχε 100 avg framerate και 50 1% low. Αντίστοιχα υπολογίζουμε τα 0.1% low κλπ.

Είναι ένας τρόπος στατιστικής ανάλυσης για την εκτίμηση της ομαλότητας του framerate και χρήσιμο για τη σύγκριση hardware.

 

Επεξ/σία από t0ne_de4f
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, t0ne_de4f είπε

Η τιμή 1% low είναι το framerate που προκύπτει από τον μέσο όρο του 1% επί του συνόλου των frametimes, υψηλότερων frametimes για συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Και για να εξηγήσω λίγο τους όρους θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Έστω ότι ένα game παίζει με avg framerate 100 fps, αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο κάθε frame εμφανίζεται 10ms μετά από το προηγούμενο. Τα 10ms είναι το avg frametime(1s/100 frames). Ωστόσο, λόγο φόρτου της gpu ή της cpu παρουσιάζεται καθυστέρηση στο rendering μερικών frame συνεπώς κάποια frametimes είναι μεγαλύτερα. Αν στη σκηνή που μετράμε υπάρχουν συνολικά πχ 10000 frames, ξεχωρίζουμε τα 100 (το 1% του 10000) μεγαλύτερα frametimes και υπολογίζουμε τον μέσο όρο τους, πχ 20ms. Το framerate που προκύπτει από frametime 20ms είναι 50(1frame/0.02sec). Άρα η σκηνή είχε 100 avg framerate και 50 1% low. Αντίστοιχα υπολογίζουμε τα 0.1% low κλπ.

Είναι ένας τρόπος στατιστικής ανάλυσης για την εκτίμηση της ομαλότητας του framerate και χρήσιμο για τη σύγκριση hardware.

 

οποτε  εγω πρεπει να  υπολογιζω σε καθε παιχνιδι  που παιζω το 1%low?

πχ οταν  εγω  παιζω ενα παιχνιδι  αυτο  που βλεπω  ειναι οτι  απο εκει  που θα εχω 100 fps σε  μια σκηνη  ,,    μπορει να πεσει στα  80 fps.. αναλογα το μερος κτλ.

παντος αυτο το  1%low  ποτε δεν το εχω παρατηρησει..

 

Επεξ/σία από hellraiser2030
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, hellraiser2030 είπε

οποτε  εγω πρεπει να  υπολογιζω σε καθε παιχνιδι  που παιζω το 1%low?

πχ οταν  εγω  παιζω ενα παιχνιδι  αυτο  που βλεπω  ειναι οτι  απο εκει  που θα εχω 100 fps σε  μια σκηνη  ,,    μπορει να πεσει στα  80 fps.. αναλογα το μερος κτλ.

παντος αυτο το  1%low  ποτε δεν το εχω παρατηρησει..

 

Φιλική συμβουλή: Δεν "πρέπει" να κάθεσαι να υπολογίζεις τίποτα, απλά να χαίρεσαι να παίζεις τα παιχνίδια σου.

Αν σε κάποια φάση που παίζεις δεις κάτι προβληματικό που να σε κάνει να μην μπορείς να ευχαριστηθείς το παιχνίδι, τότε να ψάξεις να δεις αν υπάρχει θέμα.

 

 

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...