hellraiser2030 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) καλησπερα και χρονια πολλα επειδη εχω μπερδευτει σε παρα πολλα benchmarks βλεπω σε καπια παιχνιδια οπως το Assaseen grid odysey οπου τα fps σε 1440Π ειναι με την 3080 54 min και το average frame rate. ειναι 84. σε ultra quality. ολο αυτο τωρα πως υπολογιζεται? δηλάδη αυτα τα 54min fps θα τα πιανεις σε καποια μερη του παιχνιδιου? εννοω οτι απο εκει που θα εχεις πχ 100 fps μπορει να πεσεις στα 54 fps min?? αυτο ειναι το 54 fps min? Ti ειναι αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο το average frame rate. η το min fps 1%? Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από hellraiser2030
jerry banana Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, hellraiser2030 είπε καλησπερα και χρονια πολλα επειδη εχω μπερδευτει σε παρα πολλα benchmarks βλεπω σε καπια παιχνιδια οπως το Assaseen grid odysey οπου τα fps σε 1440Π ειναι με την 3080 54 min και το average frame rate. ειναι 84. σε ultra quality. ολο αυτο τωρα πως υπολογιζεται? δηλάδη αυτα τα 54min fps θα τα πιανεις σε καποια μερη του παιχνιδιου? εννοω οτι απο εκει που θα εχεις πχ 100 fps μπορει να πεσεις στα 54 fps min?? αυτο ειναι το 54 fps min? Ti ειναι αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο το average frame rate. η το min fps 1%? το 1% σημαίνει το χειρότερο fps που πιανει σαν μέτρηση σε καποια περιοχή το παιχνιδι.Δηλαδή το χαμηλότερο που έχει συναντήσει αλλα δεν συμβαίνει πάντα θα συμβεί 1 φορά στις 100(1 φορά δηλαδή σε όλο το παιχνιδι αλλα μερικες φορες μπορει να ειναι και λιγο περισσοτερο) .Γιαυτο 1%.Αυτο που πρεπει να κοιτας εσυ ειναι το average δηλαδη το fps που θα βλεπεις συνηθως στο παιχνιδι καθως παιζεις.Δηλαδη για το παιχνιδι της εικονας σημαινει πως καθως επαιζε ο φιλος επιανε παντα 86fps (με κάποιες διακυμανσεις φυσικά αναλογα την περιοχη) και καθως επαιζε συνάντησε μόνο 1 φορά μια πολύ κακή μέτρηση που ήταν τα 56 fps για καποια περιοχη που ειναι αρκετα κακοφτιαγμενη.Για να καταλάβεις πχ εγώ παίζω cyberpunk στο pc .Συνηθως πιάνω 35-45 fps αλλά σε μια συγκεκριμένη περιοχή με παζάρια που έχει πέφτει απότομα στο 23-27 fps .Αυτό για εμένα είναι το 1% low μου.Μπακαλίστικα αρκετά αλλά για να καταλάβεις τι βλέπεις στις μετρησεις. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από jerry banana
hellraiser2030 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, jerry banana είπε το 1% σημαίνει το χειρότερο fps που πιανει σαν μέτρηση σε καποια περιοχή το παιχνιδι.Δηλαδή το χαμηλότερο που έχει συναντήσει αλλα δεν συμβαίνει πάντα θα συμβεί 1 φορά στις 100.Γιαυτο 1%.Αυτο που πρεπει να κοιτας εσυ ειναι το average δηλαδη το fps που θα βλεπεις συνηθως στο παιχνιδι καθως παιζεις.Δηλαδη για το παιχνιδι της εικονας σημαινει πως καθως επαιζε ο φιλος επιανε παντα 86fps (με κάποιες διακυμανσεις φυσικά αναλογα την περιοχη) και καθως επαιζε συνάντησε μόνο 1 φορά μια πολύ κακή μέτρηση που ήταν τα 56 fps για καποια περιοχη που ειναι αρκετα κακοφτιαγμενη. δηλαδη αυτο το το 1% το συναντας μονο μια φορα? οποτε σε αυτο που θα δινω περισσοτερη σημασια ειναι στο average frame rate?
jerry banana Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, hellraiser2030 είπε δηλαδη αυτο το το 1% το συναντας μονο μια φορα? οποτε σε αυτο που θα δινω περισσοτερη σημασια ειναι στο average frame rate? ακριβως το λεει και η λεξη average=μέση μέτρηση/τιμή .Απλως σε ενημερωνει οτι ξερεις φιλε καθως παιζεις θα συναντησεις καποια πτωση στα 56 fps. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από jerry banana
hellraiser2030 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, jerry banana είπε ακριβως το λεει και η λεξη average=μέση μέτρηση/τιμή .Απλως σε ενημερωνει οτι ξερεις φιλε καθως παιζεις θα συναντησεις καποια πτωση στα 56 fps. 25 λεπτά πριν, hellraiser2030 είπε δηλαδη αυτη η πτωση των 56 fps θα γινει μια φορα μονο¨?το 1% low πχ αν δεις πιο κατω με την rtx 2080 το average ειναι 60 fps και το low ειναι 39 οποτε αυτο το 39 με την rtx 2080 θα το δω μονο μια φορα? γιατι αναλογα με την καρτα γραφικων με βαση αυτο που βλεπω αυξανεται. το 1% low πχ με την 2080 ειναι 39 ενω με την 3080 και 6800χτ ειναι 52 και 54 επισης ανεφερες οτι το το 1% low μπορει να ειναι περισσοτερο απο μια φορα ισχυει αυτο? επειδη στην αρχη ειπες οτι το το 1% low το συναντας μια φορα στις 100 σε καπια κακοφτιαγμενη περιοχη . δηλαδη αυτο το low 1% μπορει να το συναντησεις αρκετες φορες σε καπια παιχνιδια? Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2021 από hellraiser2030
Sakiz105 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 σκέψου το 1% low ως το απόλυτα κατώτερο fps point που συναντάς κατά την διάρκει ενός Gaming session. Αυτο που βλέπεις πάνω δεν λέει τίποτα. Μπορεί να σου στείλουν εσένα μήνυμα discord Και να γράψεις 10 fps. Το average να κοιτάς μονο και αυτό όχι απόλυτα. Σε όλα παίζουν πολλοί παράγοντες. 1
DakkonBL Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Για να το δεις πιο απλά, μπορείς να σκεφτείς τα 1% lows σαν δείγμα του πόσο σταθερή είναι η απόδοση μιας κάρτας. Όσο πιο πάνω είναι (και όσο πιο κόντα στο average), σημαίνει ότι τόσο λιγότερα frame drops θα παρατηρήσεις. Για ένα extreme παράδειγμα με περισσότερη λεπτομέρεια: Ας πούμε ότι μια συγκεκριμένη κάρτα σε ένα συγκεκριμένο benhcmark ενός παιχνιδιού βγάζει average 100 fps. Σε κάποια σημεία θα είναι 150 (οπού θα επηρεάζουν θετικά και το average), σε άλλα 80, κλπ. Αν όμως παρατηρηθούν τα 1% lows ότι είναι 20 fps, σημαίνει ότι στο 1% των frames που έγιναν render, το frame timing μεταξύ δυο frames (το πόση ώρα, σε ms, πέρασε μέχρι να γινει render το επόμενο) έπεσε πολύ κάτω από το average. Αυτό θα φανεί σαν stutter/frame drop. Εν ολίγοις, όχι ευχάριστη εμπειρία, σε σχέση με κάποια άλλη κάρτα που κάτω από τις ίδιες συνθήκες θα βγάζει 1% lows 60 fps, ας πούμε. Αν και ακούγεται λίγο το 1%, δεν είναι, αν σκεφτείς για πόσα frames/second μιλάμε και το πως αντιλαμβανόμαστε το smoothness εν ώρα δράσης. Κάποια benchmarks βάζουν και 0.1% lows. Υποκειμένικα ίσως είναι προτιμότερη η εμπειρία του 60 fps average με 50 fps lows σε σχέση με το παράδειγμα πάνω.
pirmen56 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, hellraiser2030 είπε καλησπερα και χρονια πολλα επειδη εχω μπερδευτει σε παρα πολλα benchmarks βλεπω σε καπια παιχνιδια οπως το Assaseen grid odysey οπου τα fps σε 1440Π ειναι με την 3080 54 min και το average frame rate. ειναι 84. σε ultra quality. ολο αυτο τωρα πως υπολογιζεται? δηλάδη αυτα τα 54min fps θα τα πιανεις σε καποια μερη του παιχνιδιου? εννοω οτι απο εκει που θα εχεις πχ 100 fps μπορει να πεσεις στα 54 fps min?? αυτο ειναι το 54 fps min? Ti ειναι αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο το average frame rate. η το min fps 1%? Είναι κάτι που ελάχιστοι κατανοούν και γι αυτό μας έχουν πρήξει με το πόσο καλά παίζουν τα ryzen και τα τοπ intel με χίλιους πυρήνες, χωρίς frame drops. Ενώ ας πούμε με 6/6 ή 4/8 επεξεργαστές δεν παίζεις καλά. Το 1% lows ή 1% min ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ frame drops. Μετράει ανισοκατανομή των καρέ ή αλλιώς microstuttering. Ας πούμε ότι πάιζεις με κλειδωμένα 60 καρέ ένα game. Αν κάθε καρέ γίνεται rendered ακριβώς κάθε 16,6 ms(χιλιοστά του δευτερολέπτου) τότε τα avg και το 1% lows είναι ακριβώς 60 καρέ. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που μεταξύ δύο καρέ μεσολαβεί λιγότερο από 16,6 ms χρόνος render και σε κάποια άλλα καρέ περισσότερο από 16,6 ms render. Δηλαδή τα 60 καρέ άλλες φορές είναι τέλεια κατανεμημένα μέσα στο δευτερόλεπτο με ίσες αποστάσεις μεταξύ τους και άλλες όχι. Συνολικά όμως έχεις 60 καρέ το δευτερόλεπτο και στις δύο περιπτώσεις. Απλά στη δεύτερη περίπτωση τα 60 καρέ δεν είναι τόσο ομαλά όσο θα μπορούσε να είναι. Ας πούμε λοιπόν ότι σε ένα game εχεις 90 καρέ average και 40 καρέ 1% lows. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι υπάρχουν frame drops στα 40 καρέ. Σε καμία περίπτωση. 90 καρέ average σημαίνει ότι κατά μέσο όρο ένα καρέ θέλει 11,11 ms για να γίνει render. Σε κάθε χίλια καρέ παίρνουμε το χειρότερο 1% που είναι τα 10 χειρότερα(σε χρόνο ολοκλήρωσης) καρέ και υπολογίζουμε σε πόσο χρόνο έγιναν render. Αν αυτά τα 10 καρέ έγιναν render σε χρόνο 25 ms αυτόν τον χρόνο τον μετατρέπουμε σε καρέ ανά δευτερόλεπτο. 25 ms μεταφράζεται σε 40 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Πρόσεξε κάτι όμως. Αυτά τα καρέ που καθυστέρησαν δεν ξέρουμε αν έγιναν όλα μαζί σε ένα δευτερόλεπτο ή είναι σκόρπια σε πολλά δευτερόλεπτα παιχνιδιού. Δηλαδή το απειροελάχιστο stutter που μπορεί να έχει ένας 4/8 επεξεργαστής, κάποια κακή στιγμή, θα γκρεμίσει τα 1% lows επειδή είναι στατιστικός δείκτης που επηρεάζεται από πολύ κακές τιμές. Έτσι ο 4/8 θα φαίνεται unplayable και ο 8/16 ultra smooth ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτοί οι δείκτες βγήκαν για να ωθήσουν τον κόσμο σε νέες αγορές και να στηρίξουν το επιχειρηματικό μοντέλο της AMD με τα πολλά cores. Ένας δείκτης 5% lows ή 10% lows θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικός πραγματικής gaming εμπειρίας. "Πολύ κακές τιμές" --> Ήθελα να πω πολύ κακές ακραίες τιμές. 4
Kiriakos-GR Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 34 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε σκέψου το 1% low ως το απόλυτα κατώτερο fps point που συναντάς κατά την διάρκει ενός Gaming session............. Σε όλα παίζουν πολλοί παράγοντες. Σωστά μέχρι εδώ. α) Ποιότητα και τεχνολογία που χρησιμοποιεί η μητρική. β) Ποιότητα και τεχνολογία που χρησιμοποιεί η μνήμη RAM γ) Διαμεταγωγή από τα μέσα αποθήκευσης την ώρα που είναι το παιχνίδι ενεργό. ε) Ημερομηνία έκδοσης του οδηγού οθόνης. Υπάρχει λόγος που οι δοκιμαστές αναγράφουν την σύσταση του μηχανήματος εκείνη την στιγμή που έγινε το τεστ. Ώστε να μην έχουν ευθύνη εάν ο χρήστης δει διαφορετικά πράγματα αργότερα. 6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που μεταξύ δύο καρέ μεσολαβεί λιγότερο από 16,6 ms χρόνος render και σε κάποια άλλα καρέ περισσότερο από 16,6 ms render. Δηλαδή τα 60 καρέ άλλες φορές είναι τέλεια κατανεμημένα μέσα στο δευτερόλεπτο με ίσες αποστάσεις μεταξύ τους και άλλες όχι. Συγχαρητήρια για τα Αγγλικά σου, τέλεια η μετάφραση από λεγόμενα της Nvidia. Όμως από την στιγμή που δεν έχεις τα μέσα να το διασταυρώσεις, η εξήγηση παραμένει ως μυθοπλασία του Nvidia Marketing. 1
pirmen56 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 46 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε σκέψου το 1% low ως το απόλυτα κατώτερο fps point που συναντάς κατά την διάρκει ενός Gaming session. Αυτο που βλέπεις πάνω δεν λέει τίποτα. Μπορεί να σου στείλουν εσένα μήνυμα discord Και να γράψεις 10 fps. Το average να κοιτάς μονο και αυτό όχι απόλυτα. Σε όλα παίζουν πολλοί παράγοντες. Δυστυχώς δεν είναι αυτό που λες. Αυτό που λες είναι τα min FPS. Δηλαδή το πόσα καρέ είχαμε στο χειρότερο δευτερόλεπτο όλου του τεστ που τρέξαμε. Είναι το περίφημο frame drop. 1% lows(ή 1% min ή 99th percentile) είναι κάτι ριζικά διαφορετικό που το εξηγώ παραπάνω και μπορεί να είναι κάκιστο(π.χ. 10 fps) χωρίς το παραμικρό frame drop κάτω από το refresh rate της οθόνης. 8 λεπτά πριν, Kiriakos-GR είπε Συγχαρητήρια για τα Αγγλικά σου, τέλεια η μετάφραση από λεγόμενα της Nvidia. Όμως από την στιγμή που δεν έχεις τα μέσα να το διασταυρώσεις, η εξήγηση παραμένει ως μυθοπλασία του Nvidia Marketing. Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει microstuttering. Γιατί αυτό ακριβώς περιγράφω. Διάβασε τουλάχιστον από το ιντερνετ που είναι δωρεάν να το καταλάβεις. 2
hellraiser2030 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Δυστυχώς δεν είναι αυτό που λες. Αυτό που λες είναι τα min FPS. Δηλαδή το πόσα καρέ είχαμε στο χειρότερο δευτερόλεπτο όλου του τεστ που τρέξαμε. Είναι το περίφημο frame drop. 1% lows(ή 1% min ή 99th percentile) είναι κάτι ριζικά διαφορετικό που το εξηγώ παραπάνω και μπορεί να είναι κάκιστο(π.χ. 10 fps) χωρίς το παραμικρό frame drop κάτω από το refresh rate της οθόνης. οποτε εγω να κοιταω πιο πολυ το average frame rate η το 1% low? πχ επανω αν δεις με την rtx 2080 το παιχνιδι εχει 59 average frame rate και το low ειναι 39 οποτε αυτα τα 39 low θα τα δω σε παρα πολλες περιοχες του παιχνιδιου?
Sakiz105 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δυστυχώς δεν είναι αυτό που λες. Αυτό που λες είναι τα min FPS. Δηλαδή το πόσα καρέ είχαμε στο χειρότερο δευτερόλεπτο όλου του τεστ που τρέξαμε. Είναι το περίφημο frame drop. 1% lows(ή 1% min ή 99th percentile) είναι κάτι ριζικά διαφορετικό που το εξηγώ παραπάνω και μπορεί να είναι κάκιστο(π.χ. 10 fps) χωρίς το παραμικρό frame drop κάτω από το refresh rate της οθόνης. σωστό. Ωστόσο ξανά, δεν απασχολεί τόσο πολύ παρα μόνο σε ακραίες περιπτώσεις εδώ ο στηβ 30 κιλά πριν εε 4 χρόνια πριν 1
hellraiser2030 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε σωστό. Ωστόσο ξανά, δεν απασχολεί τόσο πολύ παρα μόνο σε ακραίες περιπτώσεις εδώ ο στηβ 30 κιλά πριν εε 4 χρόνια πριν οποτε εγω να κοιταω πιο πολυ το average frame rate η το 1% low?
Sakiz105 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, hellraiser2030 είπε οποτε εγω να κοιταω πιο πολυ το average frame rate η το 1% low? Το average οταν κοιτάς gpu εκτός αν παίζει κάτι περίεργο (πχ πριν χρόνια η 390 είχε θέμα frametime) . Για cpu και τα δύο. Αλλά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ποτέ. Ολα ειναι μπακαλίστικα και κυρίως για να συγκρίνεις μεταξύ καρτών/cpu σε best case scenario
pirmen56 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, hellraiser2030 είπε οποτε εγω να κοιταω πιο πολυ το average frame rate η το 1% low? πχ επανω αν δεις με την rtx 2080 το παιχνιδι εχει 59 average frame rate και το low ειναι 39 οποτε αυτα τα 39 low θα τα δω σε παρα πολλες περιοχες του παιχνιδιου? Το average είναι ΠΟΛΥ σπουδαιότερο μαζί με τα min fps(αν τα βρεις) από το 1% lows. Το 1% lows παίρνει τον μέσο όρο από τα χειρότερα 1% και τον μετατρέπει σε frames per second. Δεν είναι πραγματικά καρέ ανά δευτερόλεπτο. Επίτρεψέ μου να στο εξηγήσω λίγο καλύτερα: 1) Παίζεις ένα λεπτό(=60 δευτερόλεπτα) και βγάζεις 100 fps average και 40 fps 1%min(lows). Άρα έγιναν rendered 60 δευτερόλεπτα Χ 100 καρέ(κατά μέσο όρο) = 6.000 καρέ μέσα σε αυτό το λεπτό που έπαιξες. 2) Από αυτά τα 6.000 καρέ παίρνεις το χειρότερο 1%. Δηλαδή τα 60 καρέ που καθυστέρησαν περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα καρέ. 3) Βγάζεις τον μέσο όρο του χρόνου αυτών των καθυστερημένων καρέ και βρίσκεις ότι έγιναν rendered μέσα σε 25 ms. 4) Τα 25 ms τα μετατρέπεις σε καρέ ανά δευτερόλεπτο. Δηλαδή 40 fps. Το 40 fps 1% min είναι τέρμα παραπλανητικό γιατί υπονοεί ότι όλα αυτά τα καθυστερημένα καρέ έγιναν rendered μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Δηλαδή σε κάποιο δευτερόλεπτο είδες το FRAPS να λέει 40 καρέ. Πράγμα που δεν ισχύει. Αυτά τα 60 καθυστερημένα καρέ είναι σκόρπια μέσα στα 6.000 καρέ που έγιναν συνολικά rendered. Σταγόνες μέσα στον ωκεανό των καρέ. υ.γ.: Ελπίζω να έγινε κατανοητό πόσο παραπλανητικό είναι το 1% lows/min για τον απλό καταναλωτή. Πιο καλά δεν μπορώ να το εξηγήσω. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις