Προς το περιεχόμενο

Intel 11th Gen Core, Rocket-Lake & Z590 (2021)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

εγω παλι γιατι βλεπω 11700k ιδιο msrp με 5800x και 11900k 50 δολλαρια πανω απο 5900x? εκτος αν κοιτας την μετατροπη σε ευρω που την ξεχνας με τη μια.

450δολλαρια και vfm ουτε για αστειο 

Καλά ο 11900Κ για benchmark maniacs enthusiastic etc είναι. Παίρνεις 11700ΚF και τέλος. 

ή μένεις ως έχεις για το τέλος του έτους με DDR5

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Καλά ο 11900Κ για benchmark maniacs enthusiastic etc είναι.

και οι gamers που σέβονται τον εαυτό τους 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε

Καλά ο 11900Κ για benchmark maniacs enthusiastic etc είναι.

Παίρνεις 11700ΚF και τέλος. 

ή μένεις ως έχεις για το τέλος του έτους με DDR5

Περιμενε να δεις πρωτα day one τιμες σε cpu+μητρικες πριν βγαλεις τα πορισματα του. Να σου θυμισω μονο οτι day one και ο 10700k τελειως διαφορετικη τιμη ειχε σε σχεση με σημερα.

Επισης τελος 2018 με αρχες 2019,ο τοτε flagship 9900k θεωρουνταν απο πολλους overkill,ενω πλεον οι 8+πυρηνοι θεωρουνται κατι το φυσιολογικο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, leros2004 είπε

και οι gamers που σέβονται τον εαυτό τους 

E κάποιος που πήρες 6800xt / 6900xt που ***νε σε χαμηλές αναλύσεις παρέα με τα 720p 360hz monitor τι CPU θα πάρει?

Δεν τα λέω εγώ, στο νήμα των 6xxx τα διάβαζα τα 720p monitor :P 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fulgore είπε

Περιμενε να δεις πρωτα day one τιμες σε cpu+μητρικες πριν βγαλεις τα πορισματα του. Να σου θυμισω μονο οτι day one και ο 10700k τελειως διαφορετικη τιμη ειχε σε σχεση με σημερα.

Επισης τελος 2018 με αρχες 2019,ο τοτε flagship 9900k θεωρουνταν απο πολλους overkill,ενω πλεον οι 8+πυρηνοι θεωρουνται κατι το φυσιολογικο.

Spoiler

 

Πλέον όλοι ακριβοί είναι και στις 2 πλευρές. Όπως και οι μητρικές τους.

Ο 10700. Ναι ήταν ακριβός λόγω μικρού στοκ (πάντως έπεσε σε φυσιολογικά επίπεδα μετά από λίγο). Τώρα δικαιολογία δεν υπάρχει ξανά, εφόσον έχουν δικά τους εργοστάσια και δεν επηρεάζονται όπως στην AMD που εκεί δίνεται προτεραιότητα να παραχθούν περισσότερα πράγματα που θα πάνε στις κονσόλες (τα τσιπ τους)

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Περιμενε να δεις πρωτα day one τιμες σε cpu+μητρικες πριν βγαλεις τα πορισματα του. Να σου θυμισω μονο οτι day one και ο 10700k τελειως διαφορετικη τιμη ειχε σε σχεση με σημερα.

Επισης τελος 2018 με αρχες 2019,ο τοτε flagship 9900k θεωρουνταν απο πολλους overkill,ενω πλεον οι 8+πυρηνοι θεωρουνται κατι το φυσιολογικο.

Και σήμερα overkill είναι αφού το χειρότερο σε απαιτήσεις game κρατάει κατά 98% το 60ρι με τερματισμένο 10600/8700K.

Άλλο τι έμαθαν τον κόσμο να θεωρεί normal για να συνεχίσουν να πουλάνε. Αντίθετα, κάτι δήθεν future-proof 2600/2700/3600/3700 πάνε άκλαφτοι λόγω STP. Όπως και οι αντίστοιχοι σε συνολικές επιδόσεις i5 της εποχής τους, που τουλάχιστον διέπρεψαν για ένα διάστημα.

Εν τω μεταξύ αν βγει ποτέ game που να αξιοποιεί big.LITTLE arch θα είναι pc exclusive κατά πάσα πιθανότητα , μετά από αρκετό διάστημα, αφού οι κονσόλες έχουν παραδοσιακό arch με 8/16.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Και σήμερα overkill είναι αφού το χειρότερο σε απαιτήσεις game κρατάει κατά 98% το 60ρι με τερματισμένο 10600/8700K.

Άλλο τι έμαθαν τον κόσμο να θεωρεί normal για να συνεχίσουν να πουλάνε. Αντίθετα, κάτι δήθεν future-proof 2600/2700/3600/3700 πάνε άκλαφτοι λόγω STP. Όπως και οι αντίστοιχοι σε συνολικές επιδόσεις i5 της εποχής τους, που τουλάχιστον διέπρεψαν για ένα διάστημα.

Εν τω μεταξύ αν βγει ποτέ game που να αξιοποιεί big.LITTLE arch θα είναι pc exclusive κατά πάσα πιθανότητα , μετά από αρκετό διάστημα, αφού οι κονσόλες έχουν παραδοσιακό arch με 8/16.

οποτε  αγοραζεις  εναν 5950χ  και εισε  καλυμμενος σε  ολα..  ειναι και 12 πυρηνες  οποτε εισε  κομπλε//.

οι  6  πυρηνες θα ειναι αρκετοι  μεχρι τελος  του 2021   απο εκει και μετα  οι  8  πυρηνες απο το νεο ετος  θα ειναι στο στανταρτ ,,  

τα  πιο  πολλα  games  θα ζητανε απο  8 πυρηνες και βαλε σιγα  σιγα..  αυτο..

Υπαρχουν παιχνιδια  που παιζουν καλυτερα σε  8 και 12 πυρηνες.. 

ειδικα οταν  θα αρχισουνε να βγαινουν  φωτορεαλιστικα παιχνιδια εκει  θα  γινει το χαος

 

πχ οπως  αυτο

The Shore Demo | H.P. Lovecraft Inspired | Indie Horror Game - Bing video

 

https://unboxholics.com/news/gaming/82158-akraios-fotorealismos-apo-ti-ninja-theory-sta-nea-plana-tou-project-mara

Επεξ/σία από hellraiser2030
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Άλλο τι έμαθαν τον κόσμο να θεωρεί normal για να συνεχίσουν να πουλάνε. Αντίθετα, κάτι δήθεν future-proof 2600/2700/3600/3700 πάνε άκλαφτοι λόγω STP. Όπως και οι αντίστοιχοι σε συνολικές επιδόσεις i5 της εποχής τους, που τουλάχιστον διέπρεψαν για ένα διάστημα.

Άκλαυτοι οι 3600/3700x και στα ίδια με 8600k/9600κ.😁

Θες και τα λες? Ακόμα και μόνο για gaming να τους κρίνεις. Απλά τσέκαρε 1% lows, δε θα δώσω άλλο hint. Από τους comic lake και μετά βγήκε i5 της προκοπής (και ο 10400f είναι στα ίδια με 3600 πάνω κάτω).

2 ώρες πριν, BabisTs είπε

https://videocardz.com/newz/intel-alder-lake-s-processor-with-16-cores-at-4-ghz-and-ddr5-4800-memory-spotted

alder lake 16c/24t ....second half 2021.....πάλιωσαν οι ρουκέτες!

Αυτοί δεν είναι με το little big design? Για αυτό και τα αδύναμα cores δεν έχουν HT.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Εν τω μεταξύ αν βγει ποτέ game που να αξιοποιεί big.LITTLE arch θα είναι pc exclusive κατά πάσα πιθανότητα , μετά από αρκετό διάστημα, αφού οι κονσόλες έχουν παραδοσιακό arch με 8/16.

Δεν πάει έτσι το πράγμα. Όταν προγραμματίζεις για να είσαι aware σε πολύπλοκες τοπολογίες όπως big-little/multi-numa/κτλ, τότε είσαι ήδη aware για απλές τοπολογίες. Το γεγονός ότι ένα πρόγραμμα είναι big-little aware σημαίνει ότι προσπαθεί μέσω manual pinning και efficiency values να πλησιάσει την απόδοση που θα είχε αν έτρεχε σε απλή τοπολογία. Ακόμα και aware να είναι το παιχνιδι, το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην ακουμπήσει τους little cores για να μην κρατάνε πίσω τους big.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ilos είπε

Άκλαυτοι οι 3600/3700x και στα ίδια με 8600k/9600κ.😁

Θες και τα λες? Ακόμα και μόνο για gaming να τους κρίνεις. Απλά τσέκαρε 1% lows, δε θα δώσω άλλο hint. Από τους comic lake και μετά βγήκε i5 της προκοπής (και ο 10400f είναι στα ίδια με 3600 πάνω κάτω).

Γιατί να κοιτάω στατιστικά(=σύνοψη της πραγματικότητας) όταν βλέπω σε live δοκιμή R7 3700, 3600 ram CL16 και 5700XT ίδια σχεδόν min fps(και γενικότερα παρόμοια συμπεριφορά) με τον δικό μου χωρίς RTX. Μπορώ να σου ανεβάσω run στο ίδιο σημείο και με native ανάλυση. Όχι το CAS upscale αυτουνού.

Έρχεσαι λοιπόν και λες ότι με GTX 1080(<5700XT) και RT off(προφανώς) βγάζεις περισσότερα από τον 8600K σου...... ΟΚ. Εν τω μεταξύ τι να τα κάνεις τα 1% lows όταν εισάγεται stutter, tearing και lag κάθε φορά που πέφτεις κάτω από το refresh rate της οθόνης. Σε περίπτωση Gsync χρειάζεται ένα αξιοπρεπές FR για να δουλέψει. 

Δεν καταλαβαίνεις ότι ακόμα και με 2/4 cpu αν κλειδώσεις στα 60 καρέ με Vsync και υπάρχει απόθεμα για παραπάνω καρέ αυτά τα metrics είναι ασήμαντα. Βλέπεις ευθεία γραμμή στα frame times για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι τσίτα το CPU. Microstuttering υπάρχει μόνο σε uncapped frame rates όπου τα ryzen έχουν threads να κάθονται.

Αν θες να πεις ότι και με 3600/3700 τρως τα drops της ζωής σου αλλά είναι λίγο πιο smooth η κίνηση έρχεσαι στα λόγια μου. Βγήκαν off σε λιγότερο από τρία χρόνια όλα τους. CPU άνω των 300€ σε release date. Τουλάχιστον τα παλιά intel 4/8 κράτησαν 4-5 ή και παραπάνω χρόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

big.LITTLE arch

Από δω κ πέρα δηλαδή έτσι θα κυκλοφορούν οι Intel μετά την 11η σειρά; Η αρχιτεκτονική αυτή θα έχει πχ 8/16 τσιπ + άλλο έναν μικρό επεξεργαστή μαζί εντός; Πώς στα χαρτιά δουλεύει αυτό, τι οφέλη θα δώσει; 

Υ.Γ. Αν είναι πολύ οφφ τοπικ σορρυ

Ουσιαστικά από δω και πέρα φεύγει η Ιντελ από το "παραδοσιακό" arch ή θα συνεχίσει όπως ξέρουμε σε μικρότερα νανόμετρα και θα βγαίνουν παράλληλα τέτοια τσιπ με τη νέα " υβριδική " διάταξη;

 

Έχω μπερδευτεί μέσα στα Lake και στα διαγράμματα. 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, mutexlock είπε

Δεν πάει έτσι το πράγμα. Όταν προγραμματίζεις για να είσαι aware σε πολύπλοκες τοπολογίες όπως big-little/multi-numa/κτλ, τότε είσαι ήδη aware για απλές τοπολογίες. Το γεγονός ότι ένα πρόγραμμα είναι big-little aware σημαίνει ότι προσπαθεί μέσω manual pinning και efficiency values να πλησιάσει την απόδοση που θα είχε αν έτρεχε σε απλή τοπολογία. Ακόμα και aware να είναι το παιχνιδι, το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην ακουμπήσει τους little cores για να μην κρατάνε πίσω τους big.

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς. Big little αρχιτεκτονική σημαίνει λίγοι, μεγάλοι και ισχυροί cores παρέα με πολλούς μικρούς πιο αδύναμους. Αν το έχω καταλάβει σωστά τα μικρά cores μπορούν να χρησιμοποιούνται για αλγόριθμους που ζητάνε παραλληλία με απλούς υπολογισμούς(π.χ. liquid simulations), ενώ τα μεγάλα για υπολογισμούς με υψηλό conditionality όπως AI αλγόριθμοι.

Αυτά βάσει του εν λόγω παλιού αλλά διαφωτιστικού άρθρου που δείχνει ότι δεν λύνονται όλα τα προβλήματα πολλαπλασιάζοντας τα cores:

https://www.bit-tech.net/reviews/gaming/how-ai-in-games-works/7/
 

Αναφορά σε κείμενο

 

However, Simonet also points out that "most AI processing is very sequential and usually requires a lot of data.

"For an NPC to decide on its next action, it will usually have to query the world for a tonne of information, and most of that information is conditional on a previous query result. For that reason, fewer processors that are more versatile, such as the SPEs in the PlayStation 3’s Cell chip, are ideal".

 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Γιατί να κοιτάω στατιστικά(=σύνοψη της πραγματικότητας) όταν βλέπω σε live δοκιμή R7 3700, 3600 ram CL16 και 5700XT ίδια σχεδόν min fps(και γενικότερα παρόμοια συμπεριφορά) με τον δικό μου χωρίς RTX. Μπορώ να σου ανεβάσω run στο ίδιο σημείο και με native ανάλυση. Όχι το CAS upscale αυτουνού.

Έρχεσαι λοιπόν και λες ότι με GTX 1080(<5700XT) και RT off(προφανώς) βγάζεις περισσότερα από τον 8600K σου...... ΟΚ. Εν τω μεταξύ τι να τα κάνεις τα 1% lows όταν εισάγεται stutter, tearing και lag κάθε φορά που πέφτεις κάτω από το refresh rate της οθόνης. Σε περίπτωση Gsync χρειάζεται ένα αξιοπρεπές FR για να δουλέψει. 

Δεν καταλαβαίνεις ότι ακόμα και με 2/4 cpu αν κλειδώσεις στα 60 καρέ με Vsync και υπάρχει απόθεμα για παραπάνω καρέ αυτά τα metrics είναι ασήμαντα. Βλέπεις ευθεία γραμμή στα frame times για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι τσίτα το CPU. Microstuttering υπάρχει μόνο σε uncapped frame rates όπου τα ryzen έχουν threads να κάθονται.

Αν θες να πεις ότι και με 3600/3700 τρως τα drops της ζωής σου αλλά είναι λίγο πιο smooth η κίνηση έρχεσαι στα λόγια μου. Βγήκαν off σε λιγότερο από τρία χρόνια όλα τους. CPU άνω των 300€ σε release date. Τουλάχιστον τα παλιά intel 4/8 κράτησαν 4-5 ή και παραπάνω χρόνια.

Δηλαδή υποστηρίζεις ότι ο 6700k θα τα πάει καλύτερα και από τον 8600k ή τον 3700x (με bdies κιόλας και οι 2)? Για να καταλάβω. Ίσα ίσα με το που ανοίξεις RT, θα πρέπει να τρώει ακόμα μεγαλύτερη ήττα ο skylake, αλλά από την στιγμή που δεν έχω ανάλογη κάρτα θα προτιμήσω έστω τα ευρήματα του @Herald με την 3090 με το που έκοψε cores στον 10900k παρά τα δικά σου, ευχαριστώ.

ΜΟΝΟ intel και μόνο 4 cores ftw.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου αρέσει που έχετε ως μέτρο σύγκρισης το CP 2077 που είναι ότι πιο unoptimized έχει βγει...😁

Επεξ/σία από _Theo_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...