ProponitisTouKanape Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Hey chaps. Όντας σε μια χαλαρή προς το παρόν αναζήτηση για μικρό/δεύτερο αυτοκίνητο, σκεφτόμαστε το Fiesta της γενιάς που βγήκε απο το 2008 και έπειτα, με έμφαση στο Facelift. Είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω σε νοικιάρικο (1.25) και μου άφησε ωραίες εντυπώσεις ως οδήγηση απλά έχω την εντύπωση πως καίει αρκετά. Ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω νυν ή πρώην κατόχους για το πως είναι να ζεις μαζί του, αν αντέχει στο χρόνο, αν καίνε όλες οι εκδόσεις αρκετά, αν έβγαζε χαζοζημιές (ή χοντρές ζημιές). Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που το εκθειάζουν αρκετά και σε reviews μεταχειρισμένων αλλά θέλω και γνώμες απο άτομα που το έχουν. Η εναλλακτική μάλλον είναι το Polo αλλά προτιμώ το Ford μιας που έχουμε ήδη ένα VW...
mavrik Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα και καλή χρονιά. Έχω το fiesta, 1.25 βενζίνη με 82 άλογα του 2009. Πολύ ευχαριστημένος αν εξαιρέσεις ένα πρόβλημα θερμοκρασίας που δεν έχω λύσει ακόμα. Έχω κανει 25.000χλμ σε 1,5 χρόνο με πρόσφατο ταξίδι Βιέννη - Τοσκάνη. Χαμηλο κόστος συντήρησης, νορμαλ κατανάλωση (6,5λ μικτή), ειναι καλό και εντός και εκτός πολης. Πιστεύω πως πατάει καλύτερα από το polo. Το μεγαλύτερο αρνητικό είναι ότι δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού. Το δεύτερο αρνητικό είναι τα ταμπούρα αντί για δισκόφρενα στον πίσω αξωνα.
thanasisxask Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Fiesta 2009 με 95.000 km 1.4 κατανάλωση εντός κάνα 9ρι (μιλαμε για πολύ μικρές διαδρομες 3 με 4 χιλιόμετρα) λίτρα , εκτός 6 με 6,5 με χαλαρή οδήγηση. Από βλάβες, χρειάστηκε αλλαγή η φλάντζα καπακιού των βαλβίδων, ο αισθητήρας εκκεντροφόρου έχανε λάδι (στην αντιπροσωπεία μου είπαν αλλαγή αλλά τον έφτιαξα με φλατζοκολλα) και θέλει αλλαγή η κολώνα τιμονιού γιατί ακούγεται. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2021 από thanasisxask
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2021 5 ώρες πριν, thanasisxask είπε Fiesta 2009 με 95.000 km κατανάλωση εντός κάνα 9ρι λίτρα , εκτός 6 με 6,5 με χαλαρή οδήγηση. Από βλάβες, χρειάστηκε αλλαγή η φλάντζα καπακιού των βαλβίδων, ο αισθητήρας εκκεντροφόρου έχανε λάδι (στην αντιπροσωπεία μου είπαν αλλαγή αλλά τον έφτιαξα με φλατζοκολλα) και θέλει αλλαγή η κολώνα τιμονιού γιατί ακούγεται. 1.25?
TechnoState Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) ...υπάρχει στο γκαράζ σαν δεύτερο/εφεδρικό όχημα πια. Μοντέλο 2010 (mk VI) χωρίς το facelift. Πρώτο χέρι, 125Κ χλμ 1.4zetec Κανένα πρόβλημα εκτός από αναλώσιμα (μπαταρίες δλδ επειδή μένει σε ακινησία τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν συνήθως κινούμαι με δύο τροχούς). Καταναλώσεις 6.1-6.5 σύμφωνα με τα δεδομένα που δείχνει το καντράν. Η συντήρηση γίνεται κανονικά, στην ώρα της (κ κάθε χρόνο) παρόλο που δεν συμπληρώνονται τα χιλιόμετρα, πλέον. Το πρόβλημα με το τιμόνι (ένας πλαστικός ήχος "κλικ" που ακούγεται σε πλήρη περιστροφή "απο άκρη σε άκρη") επειδή είχα διαβάσει κ από άλλο μέλος εδώ, αφορά ένα πλαστικό γρανάζι (spider gear η κάτι τέτοιο) μέσα κ πριν την κολώνα τιμονιού. Η αντικατάσταση μπορεί να γίνει κ απο τον ίδιο τον κάτοχο. Προϋπόθεση, βασικά εργαλεία κ βασική αντίληψη (να πιάνουν τα χέρια σου κ να καταλαβαίνεις τι κάνεις). Πάντως, σίγουρα δεν το μετάνιωσα, καθώς ήμουν ανάμεσα σε αυτό κ σε λαδιερες τύπου vwag της εποχής. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2021 από TechnoState
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα