manos_777 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα στην κοινότητα... Έπαθα ζημιά με τα ακουστικά μου steelseries και η εταιρεία με διαβεβαίωσε ότι δεν τα φτιάχνει από την στιγμή που είναι εντός της εγγύησης και χωρίς να τσεκάρει τι ζημιά έχουν. Το χειρότερο service ever που έχω συναντήσει ever. Έχει να με συμβουλεύει κάποιος τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;; κρίμα είναι να πετάξω 250€...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα