Προς το περιεχόμενο

Bmw or Seat


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτά που αναφέρω είναι πριν κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις στο software

Τώρα θεωρητικά απλά πρέπει να προσέχεις να μην καρφώσεις όπισθεν με το που σταματήσεις

Πλάκα έκανα Tsofras ,όντως είναι βολικό το αυτόματο (οδήγουσα 5 χρόνια εταιρικό renault duster) αλλα πιστεύω είναι ρίσκο και κάποια στιγμή αν κρατήσεις το αμάξι καιρό θα την πληρώσεις ακριβά αυτή την άνεση

  • Like 1
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tasoskont είπε

Πλάκα έκανα Tsofras ,όντως είναι βολικό το αυτόματο (οδήγουσα 5 χρόνια εταιρικό renault duster) αλλα πιστεύω είναι ρίσκο και κάποια στιγμή αν κρατήσεις το αμάξι καιρό θα την πληρώσεις ακριβά αυτή την άνεση

ναι το κατάλαβα μαν :D

Δημοσ.

Σχετικά με τις αλυσίδες και πισωκινητο,και εγώ με clk πισωκουνα,εδώ και 17 χρόνια έχω πάει δεκάδες φορές σε ορεινα μερη και χιόνια και χιονοδρομικα με θερινά ελαστικά και αλυσίδες ή πανιά μόνο στον πίσω άξονα.

ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα.

Τώρα αν οι μπεμπες χρειάζονται,δεν ξέρω,δεν είχα ποτέ,ήμουν πάντα στην αντίπαλη ομάδα.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, jmmys είπε

Σχετικά με τις αλυσίδες και πισωκινητο,και εγώ με clk πισωκουνα,εδώ και 17 χρόνια έχω πάει δεκάδες φορές σε ορεινα μερη και χιόνια και χιονοδρομικα με θερινά ελαστικά και αλυσίδες ή πανιά μόνο στον πίσω άξονα.

ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα.

Τώρα αν οι μπεμπες χρειάζονται,δεν ξέρω,δεν είχα ποτέ,ήμουν πάντα στην αντίπαλη ομάδα.

δε χρειάζονται για κανενα λόγο... μονο στον αξονα κίνησης βάζεις... δε ξερω καν με ποια λογική ειπωθηκε αυτό...

ομοιως και εγω εχω οδηγησει σε χιονια/παγο περιπου 1000 χλμ στα 15 χρονια που ειχα πισωκινητο παντοτε μονο πισω εβαζα (σκοτωμα βεβαια να τις βαλεις ειδικα αν το αμαξι ειναι φορτωμενο αλλα τι να κανεις;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

2 ώρες πριν, merkon είπε

Ναι φυσικα, μιλαμε γενικα ομως τωρα επειδη διατυπωθηκε σε γενικο πλαισιο προηγουμενως πως για να οδηγησεις BMW σε χιονι θες αλυσιδες και στις 4 ροδες, πραγμα που δεν ισχυει.

 

2 ώρες πριν, merkon είπε

Αναφερθηκε γενικα στο γεγονος οτι τα BMW χρειαζονται αλυσιδες - δεν ανεφερε συγκεκριμενα χωρα κλπ - και στους 4 τροχους και εγω απλα απαντησα εξισου γενικα οτι με χειμερινα λαστιχα δε χρειαζεσαι τιποτα.😏

 

Τις αλυσίδες τις έχει ο κάθε οδηγος που δεν οδηγάει μόνιμα σε χειμερινους οδικούς αξονες όπου υπάρχει συχνά χιονόπτωση. Αν έχεις χειμερινά λάστιχα, προφανώς δεν χρειάζεσαι αλυσίδες και οδηγάς συχνά σε δρόμους με συχνή χιονόπτωση. Η αναφορά στην BMW έγινε λόγω του νήματος καθώς με αυτό γίνεται σύγκριση αν είναι RWD.

 

31 λεπτά πριν, jmmys είπε

Σχετικά με τις αλυσίδες και πισωκινητο,και εγώ με clk πισωκουνα,εδώ και 17 χρόνια έχω πάει δεκάδες φορές σε ορεινα μερη και χιόνια και χιονοδρομικα με θερινά ελαστικά και αλυσίδες ή πανιά μόνο στον πίσω άξονα.

ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα.

Τώρα αν οι μπεμπες χρειάζονται,δεν ξέρω,δεν είχα ποτέ,ήμουν πάντα στην αντίπαλη ομάδα.

 

Η σωστή και ασφαλής οδήγηση σε χιονισμένο δρόμο, απαιτεί να έχεις και αλυσίδες στις μπροστινές ρόδες, για να έχεις τιμόνι. Αλλιώς στρίβεις γλιστρώντας στον πάγο = δεν έχεις τιμόνι και απλά πάς ευθεία.

Δεν εχει να κάνει με τις μπέμπες, είναι αν πρέπει να έχεις πρόσφυση στο τιμόνι ή όχι.

Σε καμία περίπτωση δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση με κανέναν σας. Αναφέρομαι σε αυτά που λένε οι ειδικοί για την ασφαλή οδήγηση στο χιόνι.

Το + στα FWD είναι πως με 2 αλυσίδες μπροστά έχεις και κίνηση και τιμόνι. Στα RWD χρειάζεσαι και στις 4 ρόδες.

Για να καταλήξω, πως το κόστος για αλυσίδες σε ενα πισωκούνα, είναι το διπλάσιο σε σχέση με το μπροσθιοκίνητο και η οδήγηση διαφέρει αρκετα.Εκεί εγινε η αρχική αναφορά μου.

Επεξ/σία από SilentVoice
  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

  

 

Τις αλυσίδες τις έχει ο κάθε οδηγος που δεν οδηγάει μόνιμα σε χειμερινους οδικούς αξονες όπου υπάρχει συχνά χιονόπτωση. Αν έχεις χειμερινά λάστιχα, προφανώς δεν χρειάζεσαι αλυσίδες και οδηγάς συχνά σε δρόμους με συχνή χιονόπτωση. Η αναφορά στην BMW έγινε λόγω του νήματος καθώς με αυτό γίνεται σύγκριση αν είναι RWD.

 

 

Η σωστή και ασφαλής οδήγηση σε χιονισμένο δρόμο, απαιτεί να έχεις και αλυσίδες στις μπροστινές ρόδες, για να έχεις τιμόνι. Αλλιώς στρίβεις γλιστρώντας στον πάγο = δεν έχεις τιμόνι και απλά πάς ευθεία.

Δεν εχει να κάνει με τις μπέμπες, είναι αν πρέπει να έχεις πρόσφυση στο τιμόνι ή όχι.

Σε καμία περίπτωση δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση με κανέναν σας. Αναφέρομαι σε αυτά που λένε οι ειδικοί για την ασφαλή οδήγηση στο χιόνι.

Το + στα FWD είναι πως με 2 αλυσίδες μπροστά έχεις και κίνηση και τιμόνι. Στα RWD χρειάζεσαι και στις 4 ρόδες.

Για να καταλήξω, πως το κόστος για αλυσίδες σε ενα πισωκούνα, είναι το διπλάσιο σε σχέση με το μπροσθιοκίνητο και η οδήγηση διαφέρει αρκετα.Εκεί εγινε η αρχική αναφορά μου.

Για δώσε ένα λινκ όπου σε πισωκινητα ειναι απαραίτητες οι αλυσίδες και στις 4 ρόδες,αυτό με τους ειδικούς που λες.

 

 

 

14 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Αλλιώς στρίβεις γλιστρώντας στον πάγο = δεν έχεις τιμόνι και απλά πάς ευθεία.

Εντάξει δεν ασχολούμαι άλλο.😆😆

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Για δώσε ένα λινκ όπου σε πισωκινητα ειναι απαραίτητες οι αλυσίδες και στις 4 ρόδες,αυτό με τους ειδικούς που λες.

 

  

2 ώρες πριν, WireFire είπε

 

4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Εντάξει δεν ασχολούμαι άλλο.😆😆

Αφου εσυ στρίβεις στον πάγο, μπράβο. Μην πάρεις άλλον στον λαιμό σου όμως και φύγει κανας γνωστός σου στην ευθεία.

Προφανώς δεν έχεις ανέβει σε βουνο με στροφιλικια και πάγο και μηδενική πρόσφυση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

  

 

Αφου εσυ στρίβεις στον πάγο, μπράβο. Μην πάρεις άλλον στον λαιμό σου όμως και φύγει κανας γνωστός σου στην ευθεία.

Προφανώς δεν έχεις ανέβει σε βουνο με στροφιλικια και πάγο και μηδενική πρόσφυση.

Το λινκ που λέει ότι είναι απαραίτητες οι αλυσίδες και στους 4 τροχούς σε πισωκινητο,αυτό να μου δείξεις,

αυτό που παρέθεσες,απο τους "ειδικους" του autotriti,γελανε και οι πετρες,λέει ότι αν θέλεις σε πισωκινητο και διαθέτεις 2ο ζευγάρι,βάζεις και μπροστά.Οχι ότι είναι απαραίτητο.

Εκτός αν μιλάς για υπερβολικά μεγάλη κλίση και πολύ πάγο και υπερβολικά ακραία φαινόμενα,ε τότε ναι,αν έχεις 2ο ζευγάρι τότε το βάζεις,όχι όμως ότι είναι και τόσο απαραίτητο.

Προφανώς τα μπερδεύεις με τα 4κινητα.

Γενικά ότι είπε mp123. 

Το αν έχω ανέβει σε βουνά με πάγους και χιόνια 25 χρόνια τώρα,και εδώ και σε όλη την κεντρική και βόρεια Ευρώπη,το γνωρίζω καλύτερα.

Καλή χρονιά να έχεις,ασφαλη χιλιόμετρα και προσοχή στο πάγο και χιόνια άσχετα αν έχει το αμάξι χιονολαστιχα και αλυσίδες,επειδή πολλοί νομίζουν ότι με αυτά,ειδικά πολλοί με χιονολαστιχα νομίζουν ότι στο πάγο μπορούνε να πάνε όπως θέλουν.Ο πάγος και το χιόνι θέλουν δεκαετίες εμπειρία.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Oταν έχει πολυ χιονι ή παγο κάθεσαι σπίτι.Αλλιως θα κοιτας απο το χαντάκι τους άλλους να περνάνε.Ασε που σε χαμηλα αμάξια θα σπάσεις προφυλακτήρες ή θα ακουμπήσει η κοιλιά και θα σπινιάρεις στον αέρα.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το λινκ που λέει ότι είναι απαραίτητες οι αλυσίδες και στους 4 τροχούς σε πισωκινητο,αυτό να μου δείξεις,

αυτό που παρέθεσες,απο τους "ειδικους" του autotriti,γελανε και οι πετρες,λέει ότι αν θέλεις σε πισωκινητο και διαθέτεις 2ο ζευγάρι,βάζεις και μπροστά.Οχι ότι είναι απαραίτητο.

Εκτός αν μιλάς για υπερβολικά μεγάλη κλίση και πολύ πάγο και υπερβολικά ακραία φαινόμενα,ε τότε ναι,αν έχεις 2ο ζευγάρι τότε το βάζεις,όχι όμως ότι είναι και τόσο απαραίτητο.

Προφανώς τα μπερδεύεις με τα 4κινητα.

Γενικά ότι είπε mp123. 

Το αν έχω ανέβει σε βουνά με πάγους και χιόνια 25 χρόνια τώρα,και εδώ και σε όλη την κεντρική και βόρεια Ευρώπη,το γνωρίζω καλύτερα.

Καλή χρονιά να έχεις,ασφαλη χιλιόμετρα και προσοχή στο πάγο και χιόνια άσχετα αν έχει το αμάξι χιονολαστιχα και αλυσίδες,επειδή πολλοί νομίζουν ότι με αυτά,ειδικά πολλοί με χιονολαστιχα νομίζουν ότι στο πάγο μπορούνε να πάνε όπως θέλουν.Ο πάγος και το χιόνι θέλουν δεκαετίες εμπειρία.

Αν βάλεις χιονολάστιχα, να βάλεις μόνο πίσω. Μπροστά ασε τα θερινά. Η βγες και χωρίς λάστιχα στο χιονι. Στην στροφή, θα φύγεις ευθεία πάντως να ξέρεις και δεν θα στρίψεις ποτέ.

Αναψε μια λαμπάδα για κάθε απο τα 25 χρόνια πάντως.

Καλή χρονιά και σε εσένα!

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Αν βάλεις χιονολάστιχα, να βάλεις μόνο πίσω. Μπροστά ασε τα θερινά. Η βγες και χωρίς λάστιχα στο χιονι. Στην στροφή, θα φύγεις ευθεία πάντως να ξέρεις και δεν θα στρίψεις ποτέ.

Αναψε μια λαμπάδα για κάθε απο τα 25 χρόνια πάντως.

Καλή χρονιά και σε εσένα!

Το λινκ με τους ειδικούς  ακόμα το περιμενω.

Δημοσ.
Στις 29/12/2020 στις 12:14 ΜΜ, christano είπε

Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι αναμεσα σε δυο αυτοκινητα για αγορα! Το ενα ειναι το καινουριο SEAT leon 1,5 150HP FR μοντελο 21 (χειροκινητο) και το αλλο ειναι το BMW 118i 1,5 136HP sport line μοντελο 20 (αυτοματο). Το BMW εχει 11.000 km γιατι ηταν απο leasing και το SEAT ειναι ολοκαινουριο. Η διαφορα τους ειναι στα 3000 euro (πιο φθηνο το SEAT). Ποιο μου προτεινεται να παρω?

Ευχαριστω

Νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξεις τον τίτλο του θέματος σου, σε "Οδήγηση στα χιόνια" και να κάνεις ένα νέο... γιατί το παρών θέμα έχει μακελευτει... 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SilentVoice είπε

  

 

Αφου εσυ στρίβεις στον πάγο, μπράβο. Μην πάρεις άλλον στον λαιμό σου όμως και φύγει κανας γνωστός σου στην ευθεία.

Προφανώς δεν έχεις ανέβει σε βουνο με στροφιλικια και πάγο και μηδενική πρόσφυση.

Αρι Βατανεν εσυ εδω ?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, tasoskont είπε

Πλάκα έκανα Tsofras ,όντως είναι βολικό το αυτόματο (οδήγουσα 5 χρόνια εταιρικό renault duster) αλλα πιστεύω είναι ρίσκο και κάποια στιγμή αν κρατήσεις το αμάξι καιρό θα την πληρώσεις ακριβά αυτή την άνεση

Το αυτόματο είναι τόσο ανώτερο σαν εμπειρία, που πραγματικά και να το πληρώσω δεν θα με πειράξει καθόλου. Αντιθέτως, άμα έχεις χειροκίνητο και χρειαστείς να ρίξεις λεφτά για επισκευές, χτυπάς το κεφάλι σου. Προσωπική άποψη, ούτε για 2ο αμάξι δεν θα επαιρνει χειροκίνητο, εκτός άμα ήθελα κάτι as cheap as possible, για πρωτο αμαξι ουτε συζητηση. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...