Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο διάσημος αναλυτής Ming-Chi Kuo θεωρεί πως η κυκλοφορία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Apple είναι ακόμη μακριά.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Reuters ανέφερε ότι η Apple στοχεύει το 2024 για την παραγωγή του φημολογούμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, με τεχνολογία μπαταρίας «επόμενης γενιάς». Από την άλλη πλευρά, ο γνωστός αναλυτής Ming-Chi Kuo έχει διαφορετική άποψη αφού πιστεύει ότι το λανσάρισμα θα γίνει κάπου μεταξύ 2025-2027 το νωρίτερο.

Σύμφωνα με τον Kuo, οι προδιαγραφές του Apple Car δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, προσθέτοντας ότι δεν θα του προκαλούσε έκπληξη αν το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος του ηλεκτρικού οχήματος πήγαινε ακόμη και πιο πίσω όπως το 2028 ή και ακόμη αργότερα.

Σε μια προηγούμενη αναφορά προβλέψαμε ότι η Apple θα λανσάρει το Apple Car κάπου μεταξύ 2023-2025. Ωστόσο, η τελευταία μας έρευνα δείχνει ότι το τρέχον πρόγραμμα ανάπτυξης του Apple Car δεν είναι σαφές και αν η ανάπτυξη ξεκινήσει φέτος και όλα πάνε καλά, η κυκλοφορία θα ξεκινήσει το 2025-2027 το νωρίτερο. Λόγω των συνεχόμενων αλλαγών στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων και των υψηλών προδιαγραφών ποιότητας της Apple, δεν θα εκπλαγούμε αν το πρόγραμμα λανσαρίσματος του Apple Car αναβληθεί έως το 2028 ή αργότερα.

Ο Kuo είπε επίσης ότι η αγορά των EV είναι υπερβολικά ανοδική για το πρόγραμμα κυκλοφορίας του Apple Car και έχει συμβουλεύσει τους επενδυτές να αποφύγουν να αγοράσουν μετοχές που σχετίζονται με το Apple Car αυτή τη στιγμή. Αν και πιστεύει ότι το Apple Car θα έχει κάποια πιθανότητα επιτυχίας, λέει ότι υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με το πόσο ανταγωνιστική θα ήταν η Apple στην αγορά των EV οχημάτων λόγω της καθυστέρησης της εταιρίας να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης & Deep Learning.

Η αγορά έχει υψηλές προσδοκίες για το Apple Car. Ωστόσο, υπενθυμίζουμε στους επενδυτές ότι αν και η Apple έχει μια ποικιλία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, δεν είναι πάντα επιτυχημένη όταν εισέρχεται σε μια νέα αγορά. Για παράδειγμα, η Apple απέτυχε να μπει στην αγορά των έξυπνων ηχείων. Η ζήτηση για HomePod και HomePod mini ήταν χαμηλότερη από το αναμενόμενο και η ανάπτυξη νέων μοντέλων είχε προσωρινά ανασταλεί. Ο ανταγωνισμός στην αγορά των EV/Self-Driving οχημάτων είναι πιο σκληρός από αυτόν για έξυπνα ηχεία, οπότε πιστεύουμε ότι είναι επικίνδυνο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το Apple Car θα πετύχει.

Αν το Apple Car πετύχει στο μέλλον, ο βασικός παράγοντας επιτυχίας θα είναι τα Big Data και η Τεχνητή Νοημοσύνη, όχι το υλικό/hardware. Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες μας σχετικά με το Apple Car είναι ότι όταν αυτό κυκλοφορήσει, οι αυτοκινητοβιομηχανίες του σήμερα θα έχουν ήδη συγκεντρώσει τουλάχιστον πέντε χρόνια δεδομένων Big Data και θα έχουν ήδη βελτιωθεί στις τεχνολογίες AI/Deep Learning. Πώς θα ξεπεράσει η Apple αυτό το χάσμα που θα δημιουργηθεί;

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk αντέδρασε πρόσφατα στις φήμες που ήθελαν το Apple Car να έχει μπαταρία monocell, αφού ο ίδιος υποστηρίζει ότι είναι ηλεκτροχημικά αδύνατον. Ο Musk ισχυρίστηκε επίσης ότι κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων ημερών της εταιρίας κατά την παραγωγή του Model 3, προσπάθησε να πουλήσει την εταιρία στην Apple, με τον Tim Cook όμως να μην του δίνει τη δυνατότητα να συναντηθούν από κοντά.

Για την ώρα πάντως, το Apple Car φαίνεται πως παραμένει μια μακρινή πραγματικότητα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, pcos said:

καλα 30, για να μη πω καλα 40. δεν του αρεσε η τεσλα, ε?

'Οχι. 

Μας πειράζει? 

😛 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Σε λιγο θα ανακοινώσει αμαξι η amd, η Nintendo, η juro pro... Είναι πολλά και εύκολα λεφτά. 

Συνεργειο apple car στην Ελλάδα να δω θελω. :lol:

δεν έχει applestore ακόμα θες να δεις και συνεργείο ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν αυτό είναι αλήθεια τότε η όλη φάση είναι μούφα. Για να μπεις σε μια αγορά που επικρατούν γίγαντες με τεράστια δύναμη θα χρειαστεί να εκμεταλλευτείς μια μεγάλη αλλαγή που θα σου δώσει προβάδισμα απέναντί τους. Αυτό ακριβώς έκανε η TESLA που εισήλθε στην αγορά αυτοκινήτου καλύπτοντας ένα κενό τεχνολογίας  που για διάφορους λόγους οι γίγαντες του χώρου άφησαν ακάλυπτο. Με αυτό τον τρόπο πήρε αμέσως ένα κομμάτι της αγοράς που της επέτρεψε να παγιωθεί στον χώρο και να αναπτυχθεί. Ωστόσο οι μεγάλες εταιρίες του χώρου έχουν πλέον ήδη τοποθετηθεί με ανάλογα προϊόντα στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και έτσι οποιοδήποτε κενό έχει καλυφθεί  ή θα έχει καλυφθεί έως το 2022 το πολύ. Χώρος για άλλον παίκτη πλέον δεν υπάρχει και το 2024 η αγορά θα είναι πλήρως καλυμμένη. Είναι πολύ πιθανόν η Apple να αναπτύσσει σύστημα Τ.Ν. 100% αυτόνομης οδήγησης αλλά μέχρι εκεί. Την ευκαιρία να μπει στον χώρο της αγοράς του αυτοκινήτου την έχασε με την μη εξαγορά της TESLA, όπως πρόσφατα αποκαλύφθηκε, και δύσκολα θα βρει άλλη εταιρία με ανάλογη τεχνογνωσία που να δεχτεί να εξαγοραστεί. Αν και δεν το αποκλείω. Εάν η παγκόσμια αγορά αργήσει να ανακάμψει από την κρίση θα δημιουργηθούν μεγάλες πιέσεις στις εταιρίες του χώρου που μπορεί να οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις και εξαγορές.

Επεξ/σία από anax111
  • Like 1
Δημοσ.

Η ολη αυτη αναφορα στο 2024-25, ειναι εξυπνο κολπο μαρκετινγ της Apple.
Οι περισοτεροι κανουν πλανο για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου σε βαθος πενταετιας εξαετιας (οσοι δεν εχουν απειρα φραγκα βεβαια).
Ασε να ωριμασει η ιδεα οτι θα υπαρχει το δικο μας αμαξι σε πεντε περιπου χρονια στο μυαλο των υποψηφιων πελατων και να κανουν απο τωρα τον οικονομικο προγραμματισμο τους, "οπαδοι" και μη.
Επισης ειναι πολυ πιθανον να ψαρεψει και καποιον που σκοπευει να παρει EV στα επομενα δυο-τρια χρονια (γιατι μπορει να περιμενει να παρει το σουπερουαου apple car δυο χρονια ακομα). 
Φυσικα εαν δεν ειναι ετοιμοι μεχρι το 2025, δεν τρεχει τιποτα, πεντε χρονια υπομονη κανατε, δεν ειναι τιποτα αλλο ενα ή δυο, μπορειτε να μαζεψετε μερικα λεφτα ακομα για να βαλετε και μερικα extras στο "στολιδι" σας.

Οι ανθρωποι ειμαι μαστορες στην ψυχολογια και χειρισμο του καταναλωτη..

KUDOS Apple

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Η ολη αυτη αναφορα στο 2024-25, ειναι εξυπνο κολπο μαρκετινγ της Apple.
Οι περισοτεροι κανουν πλανο για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου σε βαθος πενταετιας εξαετιας (οσοι δεν εχουν απειρα φραγκα βεβαια).
Ασε να ωριμασει η ιδεα οτι θα υπαρχει το δικο μας αμαξι σε πεντε περιπου χρονια στο μυαλο των υποψηφιων πελατων και να κανουν απο τωρα τον οικονομικο προγραμματισμο τους, "οπαδοι" και μη.
Επισης ειναι πολυ πιθανον να ψαρεψει και καποιον που σκοπευει να παρει EV στα επομενα δυο-τρια χρονια (γιατι μπορει να περιμενει να παρει το σουπερουαου apple car δυο χρονια ακομα). 
Φυσικα εαν δεν ειναι ετοιμοι μεχρι το 2025, δεν τρεχει τιποτα, πεντε χρονια υπομονη κανατε, δεν ειναι τιποτα αλλο ενα ή δυο, μπορειτε να μαζεψετε μερικα λεφτα ακομα για να βαλετε και μερικα extras στο "στολιδι" σας.

Οι ανθρωποι ειμαι μαστορες στην ψυχολογια και χειρισμο του καταναλωτη..

KUDOS Apple

Τα αυτοκίνητα φίλε δεν είναι τηλέφωνα ούτε ηλεκτρονικοί υπολογιστές .

 Εδώ παίζουν μπάλα αυτοκρατορίες εδραιωμένες και πλασαρισμένες στο μυαλό του καταναλωτή σαν premium κατασκευαστές σε βάθος εκατονταετίας .

 Πολύ δύσκολο το εγχείρημα της να πλασαριστεί ως τέτοια (premium ev) όταν υπάρχουν στο κόλπο Mercedes, BMW Porsche κτλ.

 Αυτός ήταν και ο λόγος πιστεύω πως δεν εξαγόρασε την Tesla όταν της δόθηκε η ευκαιρία .

 Οι εκάστοτε ceo δεν είναι χαζοί ..

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, petasis είπε

H apple δεν έχει την τεχνογνωσία για τέτοιο εγχείρημα. Το όλο θέμα  είναι απλά διαφήμιση.

Καμμια αυτοκινητοβιομηχανια συμπεριλαμβανομενων των κολοσσων δεν κατεχει αυτη τη στιγμη το συνολο

της τεχνολογιας που απαιτειται για ηλεκτρικα και πληρως αυτονομα οχηματα .Βασικη προυποθεση για το ολο εγχειρημα αποτελει

η θεαματικη βελτιωση των μπαταριων .Χονδρικα θα ελεγα απαιτειται υπερδιπλασιασμος της αποδοσης - χωρητικοτητας με

ταυτοχρονο υποδιπλασιασμο του ογκου-βαρους και κοστους .Φανταζει ως θαυμα , που ολοι μικροι και μεγαλοι κυνηγανε .

Απο κει και περα η αυτονομη οδηγηση , η ενσωματωση δηλ της τεχνητης ευφυιας θα πεσει ως ωριμο φρουτο με βαση και τους

ιχ επεξεργαστες που λανσαρισε προσφατα , ειναι θεμα χρονου και διαδικαστικο για το Κουπερτινο.

Επιπλεον το μηλο καθεται σε ενα σωρο 100δων δισεκατομμυριων και για πλακα μπορει να εξαγορασει μια αυτοκινητοβιομηχανια του

κατεστημενου , που θα εχει περιελθει σε οικονομικο αδιεξοδο.

  • Like 2
Δημοσ.

Να το τρέξει όμως.

μην την περάσει η Xiaomi.

Δημοσ.

Apple user εδώ, αλλά δεν μπορώ να μην φανταστώ το σενάριο όπου σε ένα Apple car θα χαλάνε επίτηδες τα φρένα μετά από αναβάθμιση, ώστε να νιώσει ο πελάτης την ανάγκη να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, ή, έστω, φρένα.

Δεν συζητάω καν το αυτονόητο, ότι τα πάντα θα είναι upgradable και στην προνομιακή τιμή των 50.000 δολαρίων θα παίρνεις ένα γυμνό αυτοκίνητο με ό,τι πιο ελάχιστο μπορεί να έχει ως εξοπλισμό - πιθανόν να είναι και τρίκυκλο 😜

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εταιρεία επενδύει μόνο σε ότι θα ωφελήσει το διάσημο οικοσύστημά της. Σε αυτά τα πλαίσια, το i-car mark1 θα είναι ένα ολοστρόγγυλο γλυκούλι, εξωπραγματικά ποιοτικό, μίνιμαλ-άρα-αυτόνομο, 'απροβλημάτιστο' κουβαδάκι για την πόλη, 'χτισμένο' γύρω από το i-phone. Α, και πανάκριβο, βεβαίως βεβαίως. Καμιά αυτοκινητοκρατορία ή η TESLA δεν κολλάνε με το παραπάνω concept, μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω τη χυλόπιτα που έριξε ο Cook στον Musk.

 

Επεξ/σία από me00016
Δημοσ.

Στη ουσία το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι το software για την αυτόνομη οδήγηση να αναπτύξει καινούργια τεχνολογία μπαταριών δεν το έχει σαν know how & RD .

Το τρένο έχει χαθεί δεν μπορεί να καλυφθεί το χάσμα που έχουν οι πρωτοπόροι στο τομέα.

Στη ουσία το icar θα είναι ένα ξεχωριστό design με τεχνολογία δεδομένη από άλλους κάτι σαν αυτό που κάνει χρόνια η B&Ο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...