motherlover Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα, το ποστ είναι εκ μέρους ενός φίλου μου και δεν ξέρει που να απευθυνθεί αλλού οπότε αποφάσισαμε να πάρουμε και εδώ την γνώμη του κοινού και η περιγραφή θα γίνει σε α πρόσωπο. Αρχικά αγόρασα από official reseller ελληνικό το Macbook Air M1 στις 28/11. Το ποσό δεσμεύτηκε κανονικά η παραγγελία έγινε και έφτασε στα χέρια μου στις 16/12. Το δεσμευμένο πόσο αφαιρέθηκε μια μέρα πριν στις 15/12 και επίσημα (δεν γινόταν κάπου ωστόσο το συμπέρασμα από επικοινωνία με υπάλληλο της τράπεζας ). Όλα καλά μέχρι στιγμής ωστόσο 10 μέρες μετά το υπόλοιπο του τραπεζικού μου λογαριασμού είναι αρνητικό και συγκεκριμένα στα -600 ευρώ το οποίο μέχρι πρότινος θεωρούσα αδύνατο για λογαριασμό ταμιευτηρίου, και ο λογαριασμούς μου είναι πλέον μπλοκαρισμένο Ε. Δεν μπορούσα να δω στις προηγούμενες συναλλαγές καμία από τις 2 χρεώσεις του istorm ωστόσο ούτε ο υπάλληλος από τηλέφωνο γνώριζε τον λόγο αλλά φαινόταν μόνο απο κατάστημα Εθνικής ο λόγος μπλοκαρισματος όπου και πήγα σήμερα και καταλήξαμε ότι πρόκειται για χρέωση 2 φορές του ίδιο ποσού των 1179 ευρώ μια στις 15/12 όπως προανέφερα και η 2η στις 25/12. Σήμερα λοιπόν, εργάσιμη ημέρα και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με κανέναν υπάλληλο από κανένα κατάστημα istorm , έστειλα τελικά mail σε υπάλληλο τους. Αυτός με την σειρά του επιμένει ότι με χρέωσαν μια μόλις φορά με την πρόφαση ότι δεν μπορούν να χρεώσουν 2η φορά δείχνοντας μου σαν απόδειξη screenshot συναλλαγής στις 15/12. Ταυτοχρονα επικοινωνώ με τραπεζικό υπάλληλο ξανά τηλεφωνικά και επέμενε ότι δεν μπορούσε να κάνει αυτή τίποτα παρά μόνο με φυσική παρουσία σε κατάστημα,κάτι που δεν ίσχυε καθώς πήγα από εκεί το πρωί. Εν τέλει βρίσκομαι χρεωμένος με το ποσό του macbook εις διπλούν , αρνητικό υπόλοιπο λογαριασμού , μπλοκαρισμένο τραπεζικό λογαριασμό και καμιά απάντηση και από τις 2 μεριές. Που μπορώ να απευθυνθώ σε αυτή την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι αντίστοιχο; ΥΓ: Καλές γιορτές σε όλους.
NikolasKon14 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, motherlover είπε Καλησπέρα, το ποστ είναι εκ μέρους ενός φίλου μου και δεν ξέρει που να απευθυνθεί αλλού οπότε αποφάσισαμε να πάρουμε και εδώ την γνώμη του κοινού και η περιγραφή θα γίνει σε α πρόσωπο. Αρχικά αγόρασα από official reseller ελληνικό το Macbook Air M1 στις 28/11. Το ποσό δεσμεύτηκε κανονικά η παραγγελία έγινε και έφτασε στα χέρια μου στις 16/12. Το δεσμευμένο πόσο αφαιρέθηκε μια μέρα πριν στις 15/12 και επίσημα (δεν γινόταν κάπου ωστόσο το συμπέρασμα από επικοινωνία με υπάλληλο της τράπεζας ). Όλα καλά μέχρι στιγμής ωστόσο 10 μέρες μετά το υπόλοιπο του τραπεζικού μου λογαριασμού είναι αρνητικό και συγκεκριμένα στα -600 ευρώ το οποίο μέχρι πρότινος θεωρούσα αδύνατο για λογαριασμό ταμιευτηρίου, και ο λογαριασμούς μου είναι πλέον μπλοκαρισμένο Ε. Δεν μπορούσα να δω στις προηγούμενες συναλλαγές καμία από τις 2 χρεώσεις του istorm ωστόσο ούτε ο υπάλληλος από τηλέφωνο γνώριζε τον λόγο αλλά φαινόταν μόνο απο κατάστημα Εθνικής ο λόγος μπλοκαρισματος όπου και πήγα σήμερα και καταλήξαμε ότι πρόκειται για χρέωση 2 φορές του ίδιο ποσού των 1179 ευρώ μια στις 15/12 όπως προανέφερα και η 2η στις 25/12. Σήμερα λοιπόν, εργάσιμη ημέρα και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με κανέναν υπάλληλο από κανένα κατάστημα istorm , έστειλα τελικά mail σε υπάλληλο τους. Αυτός με την σειρά του επιμένει ότι με χρέωσαν μια μόλις φορά με την πρόφαση ότι δεν μπορούν να χρεώσουν 2η φορά δείχνοντας μου σαν απόδειξη screenshot συναλλαγής στις 15/12. Ταυτοχρονα επικοινωνώ με τραπεζικό υπάλληλο ξανά τηλεφωνικά και επέμενε ότι δεν μπορούσε να κάνει αυτή τίποτα παρά μόνο με φυσική παρουσία σε κατάστημα,κάτι που δεν ίσχυε καθώς πήγα από εκεί το πρωί. Εν τέλει βρίσκομαι χρεωμένος με το ποσό του macbook εις διπλούν , αρνητικό υπόλοιπο λογαριασμού , μπλοκαρισμένο τραπεζικό λογαριασμό και καμιά απάντηση και από τις 2 μεριές. Που μπορώ να απευθυνθώ σε αυτή την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι αντίστοιχο; ΥΓ: Καλές γιορτές σε όλους. Αμφισβητιση συναλλαγής στην τραπεζα...εαν δεν απαντησει η iStorm. Και παράπονα στην Apple για τη συμπεριφορα αυτη.Ειναι απαράδεκτοι τελείως. 1
soteras Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Αμφισβιτιση συναλλαγης ζητα και απο τραπεζα να σου στειλουν αναλυση λογαρισμου που θα λεει τι διπλη χρεωση και πας απο εκει και ζητα αποδειξης κλπ 1
kriosgr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μιας κι έχω e-shop μπορώ να σου πω πως αν σε χρέωσαν διπλά φαίνεται στο σύστημα τους και μπορούν να σου κάνουν refund όλο ή μέρος του ποσού με 2 κλικ. Η σωστή σειρά είναι : επικοινωνία με την τράπεζα για να σου δώσουν σε χαρτί την κίνηση του λογαριασμού σου. Αν είναι όντως διπλή η χρέωση το αποστέλεις στο κατάστημα που σε χρέωσε διπλά. Σίγουρα θα το αποδεχτουν και θα το δουν και στο σύστημα τους. Είναι καθαρά θέμα λογιστηρίου κι όχι της Apple. Σιγά μην κάνουμε παράπονα στην Nestle επειδή η ταμίας του σούπερ μαρκετ μας χρέωσε 2 φορές τον καφέ. 😄 Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2020 από kriosgr 3
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 H πληρωμή δεν γίνεται σε περιβάλλον τράπεζας;
motherlover Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2020 Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις. Θα επιστρέψω με περισσότερες απαντήσεις όταν έχω νεότερα. 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε H πληρωμή δεν γίνεται σε περιβάλλον τράπεζας; Ναι γίνεται, για αυτό και μας έκανε εντύπωση πως ήταν δυνατό να τραβηχτούν 2 φορες ένα ποσό που προφανώς χρειάζεται επιβεβαίωση.
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, motherlover είπε Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις. Θα επιστρέψω με περισσότερες απαντήσεις όταν έχω νεότερα. Ναι γίνεται, για αυτό και μας έκανε εντύπωση πως ήταν δυνατό να τραβηχτούν 2 φορες ένα ποσό που προφανώς χρειάζεται επιβεβαίωση. Αρα δεν εχει τα στοιχεία το κατάστημα.Η τράπεζα φταίει. Πολλά λάθη βλέπω τελευταία με κάρτες και κάτι συμβαίνει.
motherlover Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Εν τέλει μετά από 2 μέρες επικοινωνίας με την τράπεζα παραδέχτηκαν ότι πρόκειται για λάθος δικό τους και το θέμα διευθετήθηκε τις επόμενες μέρες με τα λεφτά να αποζημιώνονται στον λογαριασμό του φίλου μου. Ευχαριστουμε για την βοήθεια 2
soteras Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, motherlover είπε Εν τέλει μετά από 2 μέρες επικοινωνίας με την τράπεζα παραδέχτηκαν ότι πρόκειται για λάθος δικό τους και το θέμα διευθετήθηκε τις επόμενες μέρες με τα λεφτά να αποζημιώνονται στον λογαριασμό του φίλου μου. Ευχαριστουμε για την βοήθεια Από περιεργεια απο ποια μερια εγινε το λαθος ?
motherlover Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, soteras είπε Από περιεργεια απο ποια μερια εγινε το λαθος ? Της τράπεζας. Μετά από την τελευταία επικοινωνία μαζί τους σε 1 μέρα είχε αποκατασταθεί το λάθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις