Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Στο 1440p γίνεται χαμός 

Τα παραλές. Το 1440p Quality είναι μια χαρά.

Απλά ο συγκεκριμένος έχει σε άλλη βαρύτητα το ghosting και σε άλλη το shimmering/flickering. Το DLSS έχει σε κάμποσα παιχνίδια ghosting ενώ το FSR όχι. Στα ίδια παιχνίδια το FSR έχει περισσότερο shimmering/τρεμόπαιγμα ακμών.

Αυτό σε άλλους είναι ισοπαλία, σε άλλους νίκη για το FSR αλλά για αυτόν είναι νίκη του DLSS.

Γενικό συμπέρασμα είναι ότι το DLSS όντως είναι καλύτερο αλλά οι διαφορές δεν είναι μεγάλες.

Άλλο συμπέρασμα είναι ότι σε motion γίνεται σφαγή και στα δύο. Σε κίνηση όλα τα reconstruction techniques τρώνε τη σκόνη του native+TAA.

5 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν με κατάλαβες. Εννοώ ότι με τη νέα έκδοση ειδικά την 3+ είναι εμφανώς καλύτερη από την pre 2.5.1 έκδοση. 

Ε, ότι παιχνίδι έχει έκδοση 3 θα δοκιμαστεί φαντάζομαι και σε επόμενο βίντεο. Τώρα μόνο το The Last of Us είχε.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τα παραλές. Το 1440p Quality είναι μια χαρά.

Απλά ο συγκεκριμένος έχει σε άλλη βαρύτητα το ghosting και σε άλλη το shimmering/flickering. Το DLSS έχει σε κάμποσα παιχνίδια ghosting ενώ το FSR όχι. Στα ίδια παιχνίδια το FSR έχει περισσότερο shimmering/τρεμόπαιγμα ακμών.

Αυτό σε άλλους είναι ισοπαλία, σε άλλους νίκη για το FSR αλλά για αυτόν είναι νίκη του DLSS.

Γενικό συμπέρασμα είναι ότι το DLSS όντως είναι καλύτερο αλλά οι διαφορές δεν είναι μεγάλες.

Άλλο συμπέρασμα είναι ότι σε motion γίνεται σφαγή και στα δύο. Σε κίνηση όλα τα reconstruction techniques τρώνε τη σκόνη του native+TAA.

Ε, ότι παιχνίδι έχει έκδοση 3 θα δοκιμαστεί φαντάζομαι και σε επόμενο βίντεο. Τώρα μόνο το The Last of Us είχε.

Βρε εννοω στο test που εκανε στο βιντεο ο HU σε 1440P βλεπω αρκετα ++ στη συγκριση για αυτο. Ghosting οντως δεν εχει καθολου το FSR εχει shimmering σιγουρα ειδικα σε καλωδια συρματα. Για μενα ειναι αξιολογα και τα 2 απλα το dlss ειναι ενα κλικ καλυτερο συνολικα. Κανενα δεν ακουμπαει σωστο native με ΤΑΑ. Στο last of us θεωρω και το fsr και το dlss καλυτερα απο το native που εχει υπερβολικη θολουρα. Σε οτι εχει dlss 2 περναω το τελευταιο dll παντως απο techpower και απο το dlss 3 μπορουσαν να το κανουν και στο βιντεο μισο λεπτο δουλεια ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Βρε εννοω στο test που εκανε στο βιντεο ο HU σε 1440P βλεπω αρκετα ++ στη συγκριση για αυτο. Ghosting οντως δεν εχει καθολου το FSR εχει shimmering σιγουρα ειδικα σε καλωδια συρματα. Για μενα ειναι αξιολογα και τα 2 απλα το dlss ειναι ενα κλικ καλυτερο συνολικα. Κανενα δεν ακουμπαει σωστο native με ΤΑΑ. Στο last of us θεωρω και το fsr και το dlss καλυτερα απο το native που εχει υπερβολικη θολουρα. Σε οτι εχει dlss 2 περναω το τελευταιο dll παντως απο techpower και απο το dlss 3 μπορουσαν να το κανουν και στο βιντεο μισο λεπτο δουλεια ειναι.

Σαρέσει το sharpening γιαυτό. Αν είχες και εσύ την αλλεργία που έχω στο sharpen το FSR ούτε ζωγραφιστό δεν θα ήθελες να το βλέπεις :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Herald είπε

Σαρέσει το sharpening γιαυτό. Αν είχες και εσύ την αλλεργία που έχω στο sharpen το FSR ούτε ζωγραφιστό δεν θα ήθελες να το βλέπεις :P 

To σωστο sharpening οχι το παρα πολυ ισα ισα ενα κλικ να καθαρισουν λιγο τα textures. To πολυ δεν το μπορω και εγω λογο shimmering και artifacts. Στο last of us το εχω 15% πχ με dlss quality και ειναι το ιδανικο για μενα αρκετα ζεστη εικονα. Με σκετο ΤΑΑ θολωνει αρκετα. Το FSR στο last of us και στο 0% εχει ενα κλικ παραπανω sharpening απο dlss με 15%. 

 

https://www.techpowerup.com/review/resident-evil-4-remake-dlss-and-xess-community-patch/

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kkatzos είπε

Σε κίνηση όλα τα reconstruction techniques τρώνε τη σκόνη του native+TAA.

Αν και το Native+TAA είναι πιο σταθερό από dlss/fsr, είναι λάθος σύγκριση...
Θα το συγκρίνουμε με DLAA που έχουν ίδια βάση (native) και ίδιο performance.

Εκεί το DLAA είναι ανώτερο, με μόνη εξαίρεση το Forza Horizon 5, που δεν γνωρίζω αν έχει γίνει σωστή υλοποίηση του dlaa καθότι έχει sharpen sliders, και άλλα άκυρα.

Το TAA δε θα βοηθήσει ποτέ και σε κανένα σενάριο που υπάρχει πρόβλημα απόδοσης, αυτό που προσπαθούν να επιλύσουν τα FSR/DLSS, επιτυχημένα κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, aki είπε

Αν και το Native+TAA είναι πιο σταθερό από dlss/fsr, είναι λάθος σύγκριση...
Θα το συγκρίνουμε με DLAA που έχουν ίδια βάση (native) και ίδιο performance.

Εκεί το DLAA είναι ανώτερο, με μόνη εξαίρεση το Forza Horizon 5, που δεν γνωρίζω αν έχει γίνει σωστή υλοποίηση του dlaa καθότι έχει sharpen sliders, και άλλα άκυρα.

Το TAA δε θα βοηθήσει ποτέ και σε κανένα σενάριο που υπάρχει πρόβλημα απόδοσης, αυτό που προσπαθούν να επιλύσουν τα FSR/DLSS, επιτυχημένα κιόλας.

Δεν είναι μόνο το Forza.

Και στο Spiderman κάνει κάτι περίεργα. Σα να του ξεφεύγουν κάποια άκρα.

https://drive.google.com/file/d/1b97AC2PihHbxn2Kt7ukjhdKRYTKdYYxL/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1lT9KGeMx6ERb1jUqnrlnBTamfVyweiN0/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1q3l6STWVQvIEoduJdEv-Fh8VvXe4hmBt/view?usp=share_link

Αυτό με το εμφανές aliasing είναι DLAA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Herald said:

Να ξαναματαγραψω ότι η 4070 είναι μεγαλύτερη (περισσότερα transistors) από την 3090ti και έχει 6 φορές μεγαλύτερη cache. Καρτουλα δεν την λες με καμία δύναμη. 

To AD104 ναι αλλά η απλή 4070 είναι τόσο κομμένη που δεν θα φτάνει καν την 3090 όχι την 3090Ti. Την βλέπω ανάμεσα σε 3080 12GB και την 3080Ti.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

To AD104 ναι αλλά η απλή 4070 είναι τόσο κομμένη που δεν θα φτάνει καν την 3090 όχι την 3090Ti. Την βλέπω ανάμεσα σε 3080 12GB και την 3080Ti.

Σε επιδοσεις εκει ειναι απο οτι λενε.
3080 12gb και καπου 19% κατω απο 4070Τi.
O Herald εννοει σε μεγεθος οχι σε επιδοσεις σαν 3090Ti.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δεν είναι μόνο το Forza.
Και στο Spiderman κάνει κάτι περίεργα. Σα να του ξεφεύγουν κάποια άκρα.
[...] 
Αυτό με το εμφανές aliasing είναι DLAA.

Ενδιαφέρον, στα τεστ TAA vs DLAA που δοκίμαζα στο Spiderman το TAA είχε shimmering σε 1440p διαρκώς, από την άλλη το DLAA αν και δεν ήταν ίσως πάντα τέλειο, ήταν stable σαν στατική εικόνα και είχε καλύτερο clarity. 

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

To AD104 ναι αλλά η απλή 4070 είναι τόσο κομμένη που δεν θα φτάνει καν την 3090 όχι την 3090Ti. Την βλέπω ανάμεσα σε 3080 12GB και την 3080Ti.

Σε επιδόσεις εννοείς. Ναι λογικά κάτω από 3080ti θα κάτσει. Απλά λέω - δεν είναι ότι πετσόκοψε το τσιπάκι η nvidia το πρόβλημα. Το τσιπάκι είναι τερατώδες για xx70. Δεν  έχει ξαναυπάρξει xx70 μεγαλύτερο από της προηγούμενης γενιάς full die. Τώρα γιατί είναι τόσο πάτος σε επιδόσεις δεν ξέρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το έχει κανείς μπορεί να τσεκάρει το Sackboy? Ενω τα είχε κανονικά, πλέον δεν μου βγάζει επιλογή ούτε για dlss ούτε για frame generation και δεν έχω πειράξει τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, Herald said:

Σε επιδόσεις εννοείς. Ναι λογικά κάτω από 3080ti θα κάτσει. Απλά λέω - δεν είναι ότι πετσόκοψε το τσιπάκι η nvidia το πρόβλημα. Το τσιπάκι είναι τερατώδες για xx70. Δεν  έχει ξαναυπάρξει xx70 μεγαλύτερο από της προηγούμενης γενιάς full die. Τώρα γιατί είναι τόσο πάτος σε επιδόσεις δεν ξέρω

Πως δεν το πετσόκοψε ?? μόλις 46 SM έχει η 4070 και 60 SM έχει η 4070Ti, 30% παραπάνω SM.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...