Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, Armoral είπε

Mε Davinci Resolve Studio 18 τα renders και το editing είναι απλά απόλαυση. Η δωρεάν έκδοση δεν υποστηρίζει AMD, Nvidia, QSV encoders, μόνο cpu.

Σε σχέση με Magix Vegas η μέρα με τη νύχτα ΣΕ ΟΛΑ. 9 ώρες video timeline render 10 bit χρώμα με εφέ σε AV1 format σε 5 ώρες και κάτι λεπτά, σε H265 σε 4.5 ώρες, .

Σε Vegas 15 ώρες εύκολα, παρότι είχα επιλέξει GPU Acceleration αν δεν είχα κάνει κάτι λάθος.

Δοκίμασα render με Intel QSV, θα έπαιρνε 15 ώρες αλλά μπορούσα να τρέξω ταυτόχρονα RE4 Remake σε 4Κ Ultra + RT με 119 fps μέσο όρο.

Davinci Resolve λέμε.

Το Vegas σε σχέση με το Resolve (είτε το studio είτε το δωρεάν) είναι σα να συγκρίνεις το Notepad σε DOS με την τελευταία έκδοση του QuarkXPress. Η Magix είναι ο ορισμός της λαμογιάς, εντελώς κατσαπλιάδες, έχουν μαρκάρει όλα τα εφέ και τα plugins ως 'GPU accelerated' και το GPU usage δεν πάει ποτέ πάνω από 10%. Είτε έχουν τον πιο optimized κώδικα όλων των εποχών - η απλά δουλεύουν τον κόσμο.

Στα preferences του Resolve, στο tab 'Memory and GPU', παίξε με το GPU processing mode. Κάνε 2 render, ένα με OpenCL και ένα με CUDA και δες ποιο είναι γρηγορότερο στο σύστημά σου. Επίσης κατάβασε τον studio driver της nvidia, έχει μετρήσιμη διαφορά σε σχέση με τον game driver στο content creation (στα παιχνίδια οι απώλειες είναι αμελητέες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

NVIDIA GeForce RTX 4090 outputs as low as 16 FPS in Cyberpunk 2077 Overdrive Mode without DLSS

Να δούμε με το latency τι θα γίνει..Τα 127FPS εννοείται είναι με DLSS Performance + Frame Generation.

CYBERPUNK2077-OVERDRIVE-1-768x432.jpgCYBERPUNK2077-OVERDRIVE-6-768x432.jpg

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Herald είπε

Επειδή θεωρείς λαναθασμένα ότι το παράθυρο από το οποίο μπαίνει το φώς είναι όσο μεγάλο δείχνει στο πατώμα - κατί το οποίο δεν ισχύει. Μπορεί να είναι μια μικρή χαραμάδα σε μεγάλη απόσταση πχ. 

Κι επειδή έχει άλλα δύο (τουλάχιστον) τεράστια ανοίγματα, από τα οποία έστω και έμμεσα μπαίνει φως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Είναι από YT το Overdrive.

Στην ίδια φωτογραφεία παρατήρησα τώρα στο μπράτσο του trailer εκεί που είναι η κόκκινη και άσπρη ταινία ότι στο Overdrive δεν έχει καθόλου σκιά.

edit Άκυρο, έχει αλλά είναι πολύ ποιο αχνή

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Το Vegas σε σχέση με το Resolve (είτε το studio είτε το δωρεάν) είναι σα να συγκρίνεις το Notepad σε DOS με την τελευταία έκδοση του QuarkXPress. Η Magix είναι ο ορισμός της λαμογιάς, εντελώς κατσαπλιάδες, έχουν μαρκάρει όλα τα εφέ και τα plugins ως 'GPU accelerated' και το GPU usage δεν πάει ποτέ πάνω από 10%. Είτε έχουν τον πιο optimized κώδικα όλων των εποχών - η απλά δουλεύουν τον κόσμο.

Στα preferences του Resolve, στο tab 'Memory and GPU', παίξε με το GPU processing mode. Κάνε 2 render, ένα με OpenCL και ένα με CUDA και δες ποιο είναι γρηγορότερο στο σύστημά σου. Επίσης κατάβασε τον studio driver της nvidia, έχει μετρήσιμη διαφορά σε σχέση με τον game driver στο content creation (στα παιχνίδια οι απώλειες είναι αμελητέες).

Οι τύποι δουλεύουν τον κόσμο κυριολεκτικά. Έχουν βάλει ένα εύκολο στη χρήση timeline και ένα επίσης εύκολο Project media explorer αλλά δεν κάνουν καθόλου καλό utilization της GPU και της IGPU.

Όχι μόνο αυτοί αλλά και οι youtubers που βγάζουν ότι να ναι σε σχέση με τα χρόνους που χρειάζονται για το rendering.

Έχασα τόσο χρόνο με την αηδία, ευτυχώς που μου την έδωσε και κατέβασα το Resolve στη free έκδοση, ασχολήθηκα λίγο με κάποια tutorials και με αυτές τις βασικές γνώσεις έβγαλα timeline 9 ωρών με edit και cuts, transitions σε χρόνο πολύ μικρότερο, μιλάμε για τρελό εργαλείο και ξεκίνησα το render σε native, ακόμη και εκεί ήταν γρηγορότερο από το Vegas χωρίς τα κολλήματα και τα παγώματα του Vegas και με πολύ ευκολότερο τρόπο για να κάνεις τα πάντα.

Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο και κάνει την τρελή διαφορά - και το καταλαβαίνεις αφού διαβάσεις και ταλαιπωρηθείς γιατί όλοι πουλάνε και το "ΤΟ Resolve είναι εντελώς δωρεάν για έως και 4k editing" είναι ότι στη δωρεάν έκδοση δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις Nvidia, AMD, QSV encoders και φυσικά δε μπορείς να κάνεις export σε AV1 format.

Με Native encoder στο Resolve ήθελε 13 ώρες το ίδιο video, με H265 έκανε 4:30 ώρες, με AV1 θα έκανε 5 ώρες και κάτι.

Ούτε που θέλω να φανταστώ τι θα ζητούσε το Vegas. Καμιά εβδομάδα σίγουρα. Μάλιστα όταν έβαζες τον Nvenc encoder καθυστερούσε περισσότερο.

7 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Κι επειδή έχει άλλα δύο (τουλάχιστον) τεράστια ανοίγματα, από τα οποία έστω και έμμεσα μπαίνει φως.

Άν πάρεις Nvidia θα καταλάβεις πως λειτουργεί ο ρεαλιστικός φωτισμός. Το πολύ raster φταίει, σου έχει κάνει ζημιά.:D

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Στην ίδια φωτογραφεία παρατήρησα τώρα στο μπράτσο του trailer εκεί που είναι η κόκκινη και άσπρη ταινία ότι στο Overdrive δεν έχει καθόλου σκιά.

edit Άκυρο, έχει αλλά είναι πολύ ποιο αχνή

 

Ψάχνεις να βρεις ατέλειες για να δικαιολογήσεις τα μονοψήφια νούμερα που θα βγάζει η XTX ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Πέτρος said:

Κι επειδή έχει άλλα δύο (τουλάχιστον) τεράστια ανοίγματα, από τα οποία έστω και έμμεσα μπαίνει φως.

Και εγώ το βρίσκω πολύ σκοτεινό το δωμάτιο με τόσα παράθυρα και το ένα με απευθείας πρόσβαση στον ήλιο

1 minute ago, Psycho_Warhead said:

Ψάχνεις να βρεις ατέλειες για να δικαιολογήσεις τα μονοψήφια νούμερα που θα βγάζει η XTX ;

Πρέπει να το κόψετε αυτό σε κάθε post που κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Και εγώ το βρίσκω πολύ σκοτεινό το δωμάτιο με τόσα παράθυρα και το ένα με απευθείας πρόσβαση στον ήλιο

Πρέπει να το κόψετε αυτό σε κάθε post που κάνω.

Αφού όταν βλέπεις την εντυπωσιακότατη αυτή φώτο και η ερώτηση σου είναι για την θαμπάδα στους θάμνους.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ψάχνεις να βρεις ατέλειες για να δικαιολογήσεις τα μονοψήφια νούμερα που θα βγάζει η XTX ;

Φαίνεται πιο θαμπός ο ένας θάμνος, αλλά για αυτό μπορεί να ευθύνονται διάφορα με βασικό παράγοντα τη συμπίεση YT ίσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Herald είπε

Αφού όταν βλέπεις την εντυπωσιακότατη αυτή φώτο και η ερώτηση σου είναι για την θαμπάδα στους θάμνους.... 

Πιο φωτεινά τα φωτεινά και πιο σκοτεινά τα σκοτεινά βλέπω στη φωτό. Στο πάνω μέρος του σκέπαστρου ας πούμε.

Και οι σκιές δεν είναι γεωμετρικές πλέον όπως στην πρώτη εικόνα, πιο απαλά δοσμένες. Μάλιστα, για να δούμε.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο ήλιος πλέον έχει το ''ζεστό'' χρώμα όπως στην πραγματικότητα και όχι το ψυχρό που έχει το απλό RT.

Εξαιρετικό δείχνει. Άλλο με καίει. 60αρι θα πιάνω με όλα δεξιά στα 3440x1440 με dlss quality και fg? Τώρα είμαι 80 110 θα κρατήσουμε 60αρι πως το βλέπεις? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παιδιά δεν κατάλαβα. Φτάνει τελικά η vram της 4070ti? Να ξέρω γιατί εγώ την έχω αλλά φαίνεται να ξέρετε πολλά παραπάνω όσοι ασχολείστε με αυτά που βλέπετε σε benchmarks. Να την κάνω μπρελόκ τελικά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εξαιρετικό δείχνει. Άλλο με καίει. 60αρι θα πιάνω με όλα δεξιά στα 3440x1440 με dlss quality και fg? Τώρα είμαι 80 110 θα κρατήσουμε 60αρι πως το βλέπεις? 

Στην χειρότερη να βάλουμε dlss auto για 60αρι. Να δω και εγώ με 1440/75 τι ψάρια θα πιάσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...