Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 22 λεπτά πριν, Armoral είπε Άμα δεν τρέχει σε Amd θα φταίει η Nvidia. Μόνο σε 4080/4090 το βλέπω να τρέχει αξιοπρεπώς και μόνο με DLSS 3.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, Armoral είπε Μα τι σημαίνει αυτό, θέλεις να πεις δηλαδή ότι δε θα πρέπει να μιλάμε άπαξ και αλλάξουμε άποψη για κάτι; αδερφέ η δε τα διαβάζεις όλα η έχεις πρόβλημα κατανόησης....του απάντησα σε αυτό που έγραψε : Το rdr 2 παραμένει κορυφαίο το 2077 ποτέ δεν είπα ότι έχει κακά γραφικά αντιθέτως το εξυμνουσα και έλεγα θα το παίξω όταν μπορέσω βάζεις λόγια που δεν έχω πει και είναι κρίμα αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε https://www.4a-games.com.mt/4a-dna/in-depth-technical-dive-into-metro-exodus-pc-enhanced-edition Originally, we used a single light source for creating these bounce light sources: the sun. It would be fair therefore to suggest that, for every pixel, we had one additional light source contributing to the global illumination. You could maybe say two, if you include sampling the sky texture since the sky is really one large area light source. We have extended this raytraced lighting pipeline to much more closely resemble the deferred lighting pipeline used for direct illumination of on-screen pixels. We now allow for up to 256 analytic lights sources to contribute to each sample, meaning that for every pixel we can now have up to 256 light sources, in addition to the sun and the sky, all adding information to the RTGI term. These can all be spot or radial lights, each with their own shadow map to provide accurate secondary occlusion. Ναι 1 πηγή φωτός περνει αρχικά και αυτή κάνει rendering από εκεί και πέρα χρησιμοποιουν πανέξυπνα άλλες τεχνολογίες για να δώσουν αυτό που θέλουν. Δεν έχει καμία σχέση ξανά λέω αυτή η μέθοδος rt με του portal η του quake η του Minecraft. 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Μόνο σε 4080/4090 το βλέπω να τρέχει αξιοπρεπώς και μόνο με DLSS 3.. Μην βιάζεσαι αν ισχύει το Performance increase με τις τεχνολογίες που πρόσθεσαν τότε δεν θα είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Πάντα με dlss 2 και fg αυτονόητο αυτό. Λίγες μέρες έμειναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 4 λεπτά πριν, Tambas91 είπε αδερφέ η δε τα διαβάζεις όλα η έχεις πρόβλημα κατανόησης....του απάντησα σε αυτό που έγραψε : Το rdr 2 παραμένει κορυφαίο το 2077 ποτέ δεν είπα ότι έχει κακά γραφικά αντιθέτως το εξυμνουσα και έλεγα θα το παίξω όταν μπορέσω βάζεις λόγια που δεν έχω πει και είναι κρίμα αυτό. Όχι μετά απάντησες σε αυτό. Αρχικά τον προκάλεσες ή μάλλον προσπάθησες να του πεις να μη μιλάει και πολύ γιατί θα τον εκθέσεις. Αυτό είναι το νόημα. Και αν έχει αλλάξει άποψη πάλι δεν υπάρχει θέμα. Και λάθος να έκανε δεν υπάρχει θέμα. Σου είπα και εγώ για fake frames έλεγα και όταν πρωτοβγήκε το ray tracing εξυμνούσα το Crysis. Τα πράγματα εξελίχθηκαν αλλιώς όμως και όπως αποδεικνύεται από την πορεία της αγοράς και τα παιχνίδια, έκανα λάθος. 7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Μόνο σε 4080/4090 το βλέπω να τρέχει αξιοπρεπώς και μόνο με DLSS 3.. Δηλαδή ο πέτσινος θέλει να αγοράζουμε μόνο 4080/4090! Το πιάσαμε το υπονοούμενο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 3 minutes ago, Arkin said: Ναι 1 πηγή φωτός περνει αρχικά και αυτή κάνει rendering από εκεί και πέρα χρησιμοποιουν πανέξυπνα άλλες τεχνολογίες για να δώσουν αυτό που θέλουν. Δεν έχει καμία σχέση ξανά λέω αυτή η μέθοδος rt με του portal η του quake η του Minecraft. 1 light source είχε το αρχικό Metro Exodus, στο enhanced edition η ίδια η 4Κ λέει ότι μπορεί να πάρει μέχρι 256 light sources ανά Pixel. Δες τι γράφει και παρακάτω, As of the release of the DLC packs though, we allowed surfaces to also have emissive materials. This means that when they are sampled, the surface itself contributes some amount of light to the amount reflected. In effect that surface is then a large area light source in its own right. This feature allows for extremely soft and physically accurate direct shadowing from area light sources, which was impossible to achieve through analytical methods and shadow mapping alone. So, now we have the sun, the sky, emissive geometry, and up to 256 analytical lights, all potentially contributing to each sample and thus encoded into each pixel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε 1 light source είχε το αρχικό Metro Exodus, στο enhanced edition η ίδια η 4Κ λέει ότι μπορεί να πάρει μέχρι 256 light sources ανά Pixel. Δες τι γράφει και παρακάτω, As of the release of the DLC packs though, we allowed surfaces to also have emissive materials. This means that when they are sampled, the surface itself contributes some amount of light to the amount reflected. In effect that surface is then a large area light source in its own right. This feature allows for extremely soft and physically accurate direct shadowing from area light sources, which was impossible to achieve through analytical methods and shadow mapping alone. So, now we have the sun, the sky, emissive geometry, and up to 256 analytical lights, all potentially contributing to each sample and thus encoded into each pixel. Βρε δεν είναι real time διάβασε τις μεθόδους που χρησιμοποιουν για να βγάλουν τα υπόλοιπα bounces από το 1 πραγματικό. Έχουμε δρόμο ακόμα για τέτοια παιχνίδια και πάνω από 1 πραγματικό light bounce. Είναι τεράστιοι οι υπολογισμοί που πρέπει να γίνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 14 minutes ago, Psycho_Warhead said: Μόνο σε 4080/4090 το βλέπω να τρέχει αξιοπρεπώς και μόνο με DLSS 3.. Πάντως σαν τεχνολογία το path trace RT είναι ποιο ελαφρύ από το απλό RT γιατί κάνει πολύ culling και επεξεργάζεται μόνο όσα rays χρειάζεται. Βέβαια θα ανεβάσουν τα Light sources οπότε μπορεί να γίνει ακόμα ποιο βαρύ το παιχνίδι από ότι είναι σήμερα η να έχει της ίδιες επιδόσεις αλλά με καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα από ότι είχε πριν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Μόνο σε 4080/4090 το βλέπω να τρέχει αξιοπρεπώς και μόνο με DLSS 3.. Ωχ, θα γεμίσει το δίπλα νήμα με "7900xtx doa" και τέτοια? Αει να δούμε 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Πάντως σαν τεχνολογία το path trace RT είναι ποιο ελαφρύ από το απλό RT γιατί κάνει πολύ culling και επεξεργάζεται μόνο όσα rays χρειάζεται. Βέβαια θα ανεβάσουν τα Light sources οπότε μπορεί να γίνει ακόμα ποιο βαρύ το παιχνίδι από ότι είναι σήμερα η να έχει της ίδιες επιδόσεις αλλά με καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα από ότι είχε πριν. Up to 40% performance increase στο ray tracing λένε για τις 2 τεχνολογίες που ανέφερα που θα μπουν μαζί με το νέο overdrive mode. Ξέχασα και την τεχνολογία στα shaders που μπήκε με το sack boy θα υπάρχει και αυτή. Αν όντως κάνουν όσα υπόσχονται θα πρέπει να υπάρχει μικρό hit στο performance. Θα πρέπει με το θα είναι όμως απέχουν αρκετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 15 λεπτά πριν, Armoral είπε Όχι μετά απάντησες σε αυτό. Αρχικά τον προκάλεσες ή μάλλον προσπάθησες να του πεις να μη μιλάει και πολύ γιατί θα τον εκθέσεις. Αυτό είναι το νόημα. lol ρε... τι λέτε μερικοί εδώ μέσα? τι να μη μιλάει και πολύ φαντασιώνεσαι ? για κάρτες γραφικών μιλάμε.... όπως του είπα από την αρχή είναι από τα άτομα που σέβομαι γιατί γραφει χωρίς να προκαλεί και χωρίς ειρωνείες (κανόνισε γιατί έχω αρχίσει να κλείνω προς το δεύτερο ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 8 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Πάντως σαν τεχνολογία το path trace RT είναι ποιο ελαφρύ από το απλό RT γιατί κάνει πολύ culling και επεξεργάζεται μόνο όσα rays χρειάζεται. Βέβαια θα ανεβάσουν τα Light sources οπότε μπορεί να γίνει ακόμα ποιο βαρύ το παιχνίδι από ότι είναι σήμερα η να έχει της ίδιες επιδόσεις αλλά με καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα από ότι είχε πριν. 22FPS έβγαζε πριν 6 μήνες σε native 4K η 4090..Δεν ξέρω τι έχει αλλάξει τώρα..Playable ήταν μόνο με DLSS 3(upscaling + frame generation δηλαδή). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε lol ρε... τι λέτε μερικοί εδώ μέσα? τι να μη μιλάει και πολύ φαντασιώνεσαι ? για κάρτες γραφικών μιλάμε.... όπως του είπα από την αρχή είναι από τα άτομα που σέβομαι γιατί γραφει χωρίς να προκαλεί και χωρίς ειρωνείες (κανόνισε γιατί έχω αρχίσει να κλείνω προς το δεύτερο ) Κατάλαβες τι του είπες; "Πρόσεξε τι λες γιατί άλλα έλεγες όταν δεν είχες την κάρτα". Αυτό είναι φαντασίωση δική μου; Επιτέλους δηλαδή το χόντρυνες ο ίδιος το πράγμα και μας τη λες κι από πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, Armoral είπε Κατάλαβες τι του είπες; "Πρόσεξε τι λες γιατί άλλα έλεγες όταν δεν είχες την κάρτα". Αυτό είναι φαντασίωση δική μου; Επιτέλους δηλαδή το χόντρυνες ο ίδιος το πράγμα και μας τη λες κι από πάνω. δείξε μου που του έγραψα "πρόσεχε τι λες" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, Tambas91 είπε δείξε μου που του έγραψα "πρόσεχε τι λες" Το νόημα αυτό ήταν και το έκανες πράξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2023 2 λεπτά πριν, Armoral είπε Το νόημα αυτό ήταν και το έκανες πράξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα